Top 20 spiller

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Først må jeg si at jeg ikke er så oppdatert for dagen, men her kommer jeg med en liste siden ingen andre orker:eek:

1 runinter -NB- 5.744.876
Rank 1 - Rune & Cleo ? Er det flere? "King & Queen" over v5, ligger enda på topp og kjemper hardt i front med PMS nå, som leder(e) i -NB-. Hvor lenge klarer de å holde trykket oppe? og hvor lenge tar det før 176-176 tar igjen? Eller klarer de det? Det er ihvertfall veldig gode spillere på begge kontoene så dette kan bli spennende.
2 176-176 PMS 5.147.307
176-176 Arcon og Mikkel forsåvidt. PMS sin største spiller. Har ligget på 2 plass leenge, og de jobber hardt for å prøve å nå igjen Runinter. Adler mye i -NB- front, og begge disse er utrolig dyktige spillere, så det kan bli spennende fremover å se hva som skjer!
3 Leiv Eiriksson PMS 4.276.620
Brann2006 spillte tidligere her, etter han så tok farvell med folket for en liten stund siden. Nå er Myh sjef der, med hjelp av Simon. 2 Utrolig flinke spillere som jeg har respekt for, begge to. Endelig dradd seg opp på 3 plass, ligger foran Über med 200k poeng og litt til, får se om de klarer å holde oppe adlingstempoet, slik at de ikke blir tatt igjen.
4 Übersetzung -NB- 4.024.176
En kar jeg har kritisert før PGA, LAV ODA. samt ODD. Men denne karen har overasket meg veldig den siste tiden, ODA har økt med hele 20mio. Og han har adlet seg til front, er veldig overasket her. Thumbs up for deg Marty, og hvem andre som er der!
5 AimEffect PMS 3.520.391
Angreps Coord i PMS, endelig oppe på 5 plass på rank. Kjempeflink spiller, adler en del om dagen, og klarer han å komme enda lengre opp på ranken? Tiden vil vise, jeg har tro på denna karen.
6 slemrev PMS 3.430.156
Har egentlig ikke så mye info om denne karen, har fått hørt litt mer om han siden MIN overgang til PMS. Men vet hvertfall såpass at han er en fyr som vet hva han driver med. Dyktig spiller og sannsynligvis en god faktor i PMS.
7 granpa -NB- 3.429.925
En kar jeg har hørt mye om ifra -NB-, har vært her i v5 en stund. Har aldri krigen mot ham eller lignende, så skal ikke påpeke om han er god eller dårlig, men utifra det jeg har hørt er han en dyktig spiller. på Rank 7 nå, fortsett så kommer du sikkert lengre opp;)!
8 sama -NB- 3.316.563
Gått ned litt i rank i det siste, trykket til PMS blir litt for mye for til og med sama, kan han slå tilbake? Vet ikke jeg men tiden får vise. Han er utifra det jeg har sett en dyktig spiller. Men av og til kan det bli litt for mye. Men fortsett å slå tilbake, tror nok PMS setter pris på motstanden!
9 Villarreal -NB- 3.201.499
Enda en kar jeg har hørt en del om, har adlet litt av slemrev den siste uken, sannsynlig vis en stor faktor i NB og en dyktig spiller. Mer har jeg ikke å si om han desverre.
10 176-276 PMS 3.193.578
En spiller som har vist seg frem spessielt for meg! En utrolig dyktig danske som elsker å få ODA, så når det er aksjon på gang, er denne karen alltid villig til å slå til! Han har også stiget veldig i rang den siste tiden, vokser sakte men sikkert oppover, en kar jeg har trua på.
11 Chaosisalex PMS 3.168.323
Meg selv, og min lille medhjelper, skal ikke nevne navn. Men jau adler meg oppover i rank, og kjører på, gleder seg spessielt til jeg skal adle meg til -NB- front å ta heile gjengen :D ...
12 Nattsvermeren PMS 3.138.078
Enda en kar ifra PMS, har vært høyt i rank hele tiden, skal ikke si jeg vet så mye om han, men er åpenbart en dyktig kar. Fortsett trykket.
13 Chaos898 PMS 3.128.740
Denne karen har adlet seg opp igjennom rank over leeeengre tid, en av spillerne som vokser mest i v5 om dagene. Er også med i aksjoner og nuker som bare det, en kar jeg synes fortjener en plass blandt topp 20.
14 2rkil -NB- 3.123.354
Har egentlig ikke mye info om denne karen, ikke mistet 1 eneste by siden han startet i v5, men adler ikke mye fiender, bare grått og små spillere i det siste. Slik han vokser så fort.
15 Goyakleh -NB- 3.101.833
Åpenbart en god spiller, har adlet en del av Baal byene og gråbyer ifra han i det siste, og det er vell grunnen til at han enda er på topp 20, men han har vært høyt oppe i rank lenge og jeg vil påstå at han er en dyktig spiller, til det motsatte er bevist.
16 Krigaren PMS 3.035.412
Grunnleggern av BERM, som ble lagt ned. Fubar som er der vil jeg påstå mens monsterstone forsåvidt har pause. Men en liten hjelper vil jeg tro som titter innom innimellom. Skal ikke nevne navn. har synket i Rank den siste stunden, begynnt å blitt lat? Synes inderlig han skal slå på tennpluggen og adle masse røde byer på kartet jeg, og vise hva han er god for.
17 Phsykes PMS 2.984.689
Også ligget å vippet i topp 20 den siste tiden. Har internadlet og adlet mye ifra NB en dyktig spiller garantert, som også fortjener å være blandt topp 20 gjengen.
18 Ebbern -NB- 2.904.277
Alltid ligget høyt oppe i rank, og har vist seg frem ihvertfall for meg. Har sett han han har peiling på hva han driver med, så er uten tvil en dyktig spiller.
19 Bananaphone PMS 2.849.953
Enda en kar ifra PMS, har ikke hørt mye om han heller, men har alltid lugget oppe blandt de største, så jeg vil påstå at han er en dyktig spiller. Nå trenger han bare et lite adrenalin kick så adler han nok masse -NB- byer ;) en jeg har trua på!
20 billytheking PMS 2.814.369
Tidligere BERM spiller som er i PMS nå, han har overasket meg mye over tiden, en kar som tar insjativ, en som adler mye. Han har vell adlet en del tidligere BERM spillere i det siste som meg selv, men han har vist seg frem, hvertfall for meg at han fint klarer å adle -NB- spillere uten problemer, så denne karen har jeg hvertfall trua på !

Dette var en liten liste, jeg er ikke så alt for oppdatert, men her er den ihvertfall!
 

DeletedUser

Guest
Tenkte det var på tide med en skikkelig ny liste nå. Siden Kathy laget en fin og oversiktelig liste på ODA tråden så kopierte jeg hennes stil. Jeg tok utgangspunkt i forrige liste som er laget for å se spillernes økning og nedgang i poeng, men også for å få en oversikt over nye spillere som har dukket opp.
Jeg vil også beklage for noe tynt innhold, kunnskapen om topp 20 burde vært bedre.

Farger brukt:
Rød - På vei opp.
Blå - På vei ned.
Grå - På stedet hvil.
Rosa - Nykommer.


1 runinter [-NB-] 6.357.436

Poeng Økning: 612 560

På denne kontoen sitter det to spillere, Cleo og Rune. Runinter har toppet lista siden starten, og har enda en solid ledelse til nestemann. To solide spillere som vet hva de driver med. Å ta cleo inn som dual er kanskje det smarteste valget Rune har gjort i tw sammenheng. Cleo har vært en ryggrad i stammen fra dag 1, og er det fortsatt. Uten henne hadde verken Runinter, eller -NB- vært der de er nå.
Runinter har hatt en jevn vekst hele tiden.

2 176-176 [PMS] 5.713.400

Poeng Økning: 566 093

I likhet med Runinter har denne karen holdt seg på samme sted i evigheter. Liker å denge en og annen -NB-'er av og til, men for det meste er det gråbyer, stammefrender til internadling og andre ubetydelige stakkere som får kjenne disse adelsmenna! Han har et ganske stort cluster nært -NB- fronten, men har til nå unngått store mengder motstand.

3 Leiv Eiriksson [PMS] 4.496.675

Poeng Økning: 220 005

Gamle BERM sin ryggrad, og nå en PMS'er! Har også holdt seg i toppen lenge, og ingenting ser ut til å endre det ved det første. Ligger trygt og koser seg i PMS land, mens hun sender nukes i hytt og pine på forskjellige stakkare.
Adle byer midt i andre sitt cluster liker hun også -.-

4 Übersetzung [-NB-] 4.449.697

Poeng Økning: 425 521

Gråbyhora til -NB- <3
Neida Marty, skal slutte og mobbe deg for det, du begynner jo og få en skikkelig solid ODA nå som matcher poengene. Stakkar den PMS'eren som har skyld i den ODA'en :p
Du er en av grunnsteinene i stammen, og stiller alltid opp, bortsett fra når du skal trene ;|
Du burde endre det mottoet ditt, "En dag uten trening er en dag uten mening" til "En dag uten adling er en dag uten mening!"
Han liker å farme, men gudene må vite hvordan han orker, hvorfor han gidder, og hvem han prøver å imponere -.-
Jenter blir ikke imponert av det der ass!

5 slemrev [PMS] 4.255.303

Poeng Økning: 825 147

Denne karen har hatt en kanon økning. Liker å plage sama med adelsmenna sine. Har hørt han er en seig spiller, som ikke er så lett å bli kvitt.

6 AimEffect [PMS] 4.041.262

Poeng Økning: 520 871

Har falt litt på rankingen siden sist, men poengene øker kraftig likevel. En av mange som har kastet seg over Sama den siste tiden. Koser seg også som mange andre med et stort cluster trygt plassert i vennelig land.

7 Nattsvermeren [PMS] 3.939.455

Poeng Økning: 771 132

I likhet med spilleren over har også han her forsynt seg godt av det deilige fatet av saftige sama byer. Ligger spredt med mange halvstore clustre rundt forbi. Nicket er kjent fra tidligere verdener, og spilleren vet nok hva han driver med.

8 2rkil [-NB-] 3.884.951

Poeng Økning: 761 597

Solid poeng økning her i gården! Poeng grafen har en bratt og jevn stigning. Han har nok ikke fått mye motstand i oppveksten, og har klart det kunsstykket og ikke mistet en eneste by! Grei spiller som hjelper når det trengs, viktig spiller å ha i stammen.

9 Goyakleh [-NB-] 3.760.625

Poeng Økning: 658 792

Min største beundrer! Han drømmer om at han en dag skal kunne måle seg med meg, men det vil nok forbli en drøm.. :rolleyes:
Neida, du fikk en skikkelig rakkett fart plutselig og parkerte meg i en støvsky bak deg. Jeg liker ikke å ha deg over meg på poeng ranken, men jeg har vært for sløv i det siste til å gjøre noe med det! Kos deg der fremme mens du kan :p
Han hater å tape for meg, og jeg hater å tape for ham, noe som fører til konkurranser om hvem som kan adle mest osv! Husker du hvem som vant konkuransen om første mann til 25 BERM byer? ;o
Flink og aktiv spiller, og det skal godt gjøres å holde på byene når han starter.

10 Villarreal [-NB-] 3.739.572

Poeng Økning: 538 073

Første gang han har klart å ligge over meg på ei liste i en lenger periode, selvfølgelig skylles det min latskap, og ikke hans ferdigheter! Gard hadde seg også et kjempe hopp for noen måneder siden. Aktiv og god spiller, så lenge han ikke ligger dritafull i ei grøft og kravler. :eek:
Han kan alt som trengs å vites innen tw og alkohol, og sammen med en god porsjon aktivitet er han ikke så verst.

11 Chaos898 [PMS] 3.669.805

Poeng Økning: 541 065

En spiller jeg vet veldig lite om, og når jeg ser på kartet skjønner jeg hvorfor. Han ligger voldsomt langt unna fronten langs rimmen.

12 jeeeeeeright [PMS] 3.510.449

Poeng Økning: ####

Nykommer på topp 20 lista og en av lederne i PMS. Jeg hadde æren av å få besøk av hans nukes en gang tidligere. Desverre forble det med den ene gangen :(
Han koser seg i trygge omgivelser som mange andre, noe som går hardt utover de forsvarsløse!
Han hostet tw festen som var tidligere i ferien, noe som gikk hardt utover noen møbler om jeg har hørt riktig? Gard, vet du noe om dette?

13 granpa [-NB-] 3.507.711

Poeng Økning: 77 786

En topp 20 liste må ha en bestefar! Dette ser da ut til å være en lat bestefar med lavest vekst på topp 20! *Ebbern drar frem pisken*. Veldig god spiller som kan hvis han vil. Regner med vi snart får se mer til ham.
Utrolig fornuftig kar, og en av spillerne jeg respekterer mest.

14 Chaosisalex [PMS] 3.497.597

Poeng Økning: 329 274

Eeeenda en spiller som koser seg laaaaaaangt borte fra fronten. Jeg vet ikke om jeg skal misunne slike spillere for å kunne la kontoen stå ubevoket i dagevis uten fare, eller om jeg skal synes synd på dem for faren for å kjede seg ihjel.
Dette er produsent av sist topp 20 liste laget, og spilleren er ofte å se på forumet. In game må jeg si jeg er ganske blank, og vet lite om ham.

15 Gizmodyvik [-NB-]3.428.397

Poeng Økning: ####

Enda en nykommer! Eieren har endelig kommet ut av dvale, og vokser med rakett fart! For øyeblikket ser det ut som det er Point taken. som får gjennomgå, noe jeg liker! :3
Jeg regner med veksten hans fortsetter i samme stil, og at han vil fly oppover lista her.
Aktiv er bra, men er ferdighetene helt finpussa etter den lange pausen?
Da han fikk høre at jeg skrev liste, fikk jeg høre at han elsket meg! Om dette var sant eller om det var for at jeg skulle skrive pent om ham gjennstår å se<3
Love you too:*

16 Bananaphone [PMS] 3.418.770

Poeng Økning: 568 817

En spiller som liker å nuke fienden, men det blir lite fiende adling noe som sikkert skyldes plasseringen. Sama har fått kjenne hans nukes, og nå er det runinter sin tur. Hvem det går verst utover gjennstår å se :p

17 Ebbern [-NB-] 3.406.250

Poeng Økning: 501 973

Inaktiv lat slask, som kjører sitt eget løp og ikke tenker på noen andre! Den neste som setter meg som kv dør!!

18 176-276 [PMS] 3.314.818

Poeng Økning: 121 240

Danske i høy fart nedover listene. Sluttet eller tatt ferie?

19 Varg V [PMS] 3.258.996

Poeng Økning: ####

Verdensmesteren har klart å kravle seg opp på topp 20 siden sist gang! Har holdt seg i bunnen av lista en stund nå, og det ser ikke ut som han er på vei noe sted ved det første. En dag drømmer jeg om å bli like god som denne spilleren, tenk å være så god at du kan kalle alle andre noobs!
Håper på ny blodpøl utenfor murene mine snart <3

20 Zagzag [PMS] 3.241.781

Poeng Økning: ####

Sists på lista og ny på lista. Jeg må ærlig si at jeg aldri har lagt merke til nicket før nå. Blir spennende å se om han fortsetter oppover.


Best Vekst:

  • Slemrev

Dårligst Vekst:

  • Granpa
 

DeletedUser

Guest
Fin liste:)

Bortsett fra:

2 176-176 [PMS] 5.713.400

Poeng Økning: 566 093

I likhet med Runinter har denne karen holdt seg på samme sted i evigheter. Liker å denge en og annen -NB-'er av og til, men for det meste er det gråbyer, stammefrender til internadling og andre ubetydelige stakkere som får kjenne disse adelsmenna! Han har et ganske stort cluster nært -NB- fronten, men har til nå unngått store mengder motstand.

:mad:

Vi kan jo ta en liten sammenligning da:)

176-176
Barbarbyer: 111
Internadling: 8+62 sunraven byer=80
(ser ikke på sunraven som internadling fordi jeg måtte cleare alle byene hans, og det blir nesten det sammen som å adle mange i -NB-:p, men for sammenligningen sin skyld kan vi vel ta han med:))
Totalt: 191 byer

Runinter
Barbarbyer: 93
Internadling:130 (her er ikke alle byene fra spillere som har forlatt stammen mens internadling har pågått tatt med)
Totalt: 223 byer
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Og for ordens skyld....

Side 1:
Spillere: runinter
Side 2:
Stammer: PMS + BERM + Night + L-13 + SUN

Timeframe: For alltid
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 122 + 112 + 26 + 70 + 2 = 332
Side 2: 22 + 8 + 0 + 4 + 1 = 35
Forskjell: 297


Side 1:
Spillere: 176-176
Side 2:
Stammer: -NB-

Timeframe: For alltid
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 78
Side 2: 1
Forskjell: 77

Nå har jeg ikke tatt med alle de andre stammene 176-176-kontoen har adla fra, fordi det er ganske vanskelig å skille hva som er fiender osv, men det er i alle fall ikke til å legge skjul på at Runinter har adla nesten 300 fiendebyer, og alle disse fra betydelige og store stammer, og de fleste spillerne veldig store spillere som Syklov, Attyla, Madder, Smud og Imthebest.

-------------------------------------

Så over til lista. Super liste, Ebbern :jkul:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
He he, fin fin liste ;) Må si jeg er blitt slapp ja, men can't blame me? :eek: det er sommer og jeg trengte bare noen adels (devil) Bare sjekk kartet no du og se nøye etter ;)..
 

DeletedUser

Guest
Og for ordens skyld....

Side 1:
Spillere: runinter
Side 2:
Stammer: PMS + BERM + Night + L-13 + SUN

Timeframe: For alltid
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 122 + 112 + 26 + 70 + 2 = 332
Side 2: 22 + 8 + 0 + 4 + 1 = 35
Forskjell: 297


Side 1:
Spillere: 176-176
Side 2:
Stammer: -NB-

Timeframe: For alltid
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 78
Side 2: 1
Forskjell: 77

Nå har jeg ikke tatt med alle de andre stammene 176-176-kontoen har adla fra, fordi det er ganske vanskelig å skille hva som er fiender osv, men det er i alle fall ikke til å legge skjul på at Runinter har adla nesten 300 fiendebyer, og alle disse fra betydelige og store stammer, og de fleste spillerne veldig store spillere som Syklov, Attyla, Madder, Smud og Imthebest.

-------------------------------------

Så over til lista. Super liste, Ebbern :jkul:

villa, arcon ville hatt MASSE FLERE BYERE viss du hadde tatt med alle han har vært i krig med som du har med Ruinter..
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Den råeste lista ever ^^
Men ja serr, vi må snart slutte å mobbe marty :(

jeje, gråbyer, fiendebyer, vi har alle kjempet for dem. :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Må bare si jeg ikke er alt for godt informert folkens, kjenner ikke mange av disse spillerne her, men lager en liste for å få litt liv, og for folk som liker å lese skal få kose seg med det :D

PMS - 12 Spillere
-NB- - 8 Spillere


1 Runinter -NB- 7.567.145
- Runinter, leder v5, har gjort det over lengre tid. Ble en dag eller to tatt igjen av 176-176, men det varte ikke lenge, adlet seg raskt forbi igjen, og ser ut som de har dradd ifra hele 500k også. Aktiv i krig, adler godt ifra PMS. Utrolig spennende å se hvor lenge de klarer å holde plasseringen fremover. Om aktiviteten klarer å være på topp, eller ei. Men utrolig dyktige spillere der er det ihvertfall, så credds!!

2 176-176 PMS 7.013.731
- 176-176, eller Arcon. Er usikker på om det er flere der, men jau gjør en god jobb, er en god nummer to. Har vell vært det utrolig lenge nå ! Har noe å strekke seg etter ligger 500k bak 1 plass nå. Blir mye gråbyadling ser jeg, er vell etter visse -NB- spillere gikk grå. Dyktig spiller som jeg tror en dag kommer til å ta igjen Runinter på topp. Så det kan bli spennende å se om han klarer å holde oppe det utrolige tempoet til første plassen!

3 AimEffect PMS 5.156.393
- Ny person på topp 3! Selveste angrepsministeren selv! Forrige gang topp 20 listen ble lagd her på forum lå vedkommede på 6 plass, har hevd seg kratig å ligger nå på en stabil 3 plass! Bra jobba!! Adler stort for tiden, både fiendebyer og internadlinger tror jeg? Ligger fortsatt et stykke bak både 1 og 2 plass. Men fortsett å adle i det tempoet du gjør så tror jeg du kan ta innpå en dag!

4 2rkil -NB- 5.059.773
- Denne personen må være den jeg vet minst om blandt topp 20 folka. Har vært her en stund og ligger på 4 plass!! Forrige gang listen ble lagd lå h*n på 8 plass, så adler seg oppover! Bra jobba! Men må få skryt, har ikke mistet en eneste by i v5 enda. Men har adlet utrolig mye grått oppover, blir spennende å se hva utfallet blir når personen her begynner å få motstand! Fortsett å være aktiv, så kommer du til å være høyt oppe en stund fremover!

5 Chaos898 PMS 5.024.727
- Okei rettelse... dette er vell han jeg vet minst om, neida.. En stille kjempe! Hører aldri noe ifra karen, men utrolig og han adler. Har mistet 1 BY! Hele v5 oppholdet sitt, nesten like bra som 2rkil over her. Adler mye av NB om dagen fortsetter han i dette tempoet så er det lite igjen av fronten hans snart! Har aldri sett han i action, bare ser byer han adler, men må være en utrolig dyktig spiller der, men ufattelig stille.. Har forresten vokst også utrolig mye i det siste lå på 11 plass forrige topp 20 liste.

6 Nattsvermeren PMS 4.906.096
- Lå på 7 plass forrige topp 20 så det viser at han holder seg stabil ligger og vipper opp og ned her, er jo utrolig jevnt opp igjennom. Adler mye av NB denne spillern også. Også en spiller jeg vet utrolig lite om, men tw stats sier at han adler mye fra og er aktiv, ser du har hatt en slapp uke nettopp, men regner med det var restitusjon slik at du er klar til å adle enda mer. Har vært på topp 20 leenge, og kommer sikkert til å være her enda lengre så mye som du adler.

7 Leiv Eiriksson PMS 4.845.741
- Har fallt ned et par plasseringer siden forrige topp 20, helt ifra 3 plass til 7 plass. Har vært litt frem og tilbake om myh ville mer? men ser ut som she's back in buisiness.. Kan være hun er litt for glad i å nuke at hun glemmer å adle? Nej men har gått ned i rank, men adler om dagen, en del av alfarasultane, og litt ifra NB ser jeg. Er aktiv og jeg tror på en lys fremtid bare hun får brukt alle de adlene sine!

8 Zagzag PMS 4.795.393
- Mine kjære nabo! En kar som har vokst utrolig mye i det siste, har dradd ifra meg ihvertfall ! En utrolig dyktig spiller som når de målene han setter seg. Har overasket meg utrolig på hvor stor vilje han har til og med hvor lei han er, så står han på og har adlet ENORMT av NB i vest-kanten av kartet. Har stor tro på at han kan nå lengre opp på listen her hvis han fortsetter slik fremover! Uten problemer.

9 slemrev PMS 4.696.833
- Enda en kar jeg personlig ikke vet mye om, men en spiller som vokser. Han adler også mye av NB og er en av de mest aktive i fronten. Han lå på 5 plass sist topp 20, så han har gått ned et par plasser, men har tro på at han kan holde seg stabilt her, og kan kanskje heve seg igjen, kommer ann på andres aktivitet, fordi folk her er utrolig aktive om dagen! Ellers en dyktig spiller som adler av Villarreal om dagen, får se åssen det går der fremover.

10 granpa -NB- 4.631.046
- En spiller som har vært her lenge. Ser på tw stats at han har hatt en slapp uke med lite aktivitet nettopp, men før det så har han adlet mye av PMS. En del av spilleren over faktisk. En spiller jeg ikke vet mye om men har hørt og tror han er en utrolig dyktig spiller, som jeg tror en vær person hadde virkelig fått en fight mot i front. Får se om aktiviteten går oppover, eller om det forblir nede? Stå på, så får vi se hva utfallet blir :p

11 Goyakleh -NB- 4.582.049
- Enda en NB spiller, kjenner dem ikke så alt for godt, men har vært blandt topp 20 en stund. Lå på 9 plass forrige topp 20 så har gått ned 2 plasser, har ikke adlet så alt for mye i det siste, men han adler fiendebyer, istedet for grått, NICE! En spiller som jeg tror vil få det hardt fremover, så det kan bli spennende å se hva som skjer her, keep beeing active, så tror jeg at du kan komme deg oppover listen !

12 176-276 PMS 4.424.571
- Vår alles kjære danske, har vært rolig i det siste, men vokser stabilt og holder seg midt på listen. Adlet kjempe mye grått i det siste og lever som regel på å bygge dem opp ser det ut til. Hadde håpet på litt mer trøkk ifra denne spilleren, ble relativt stille etter PMS og NB plutselig var i krig. Men håper han tar seg sammen og blir like aktiv som han var før det nye verdenskartet ! Men har gått opp et par plasser siden sist, lå på 18 plass forrige topp 20, så viser at han vokser !

13 Chaosisalex PMS 4.341.647
- Meg selv... Adler stort om dagen, går litt i rykk og napp her. Er fornøyd med egen fremgang, ligger stabilt på listen har gått opp en plass siden forrige topp 20. Håper jeg klarer å klatre enda lengre oppover listen, og det har jeg selv tro på fremover.

14 solaas -NB- 4.191.889
- En spiller som har kriget mye imot PMS og har gjort en god jobb, har adlet mye av PMS og vokser stabilt og raser oppover listen. Var ikke en gang på forrige topp 20 liste, så det sier vell litt om hvor mye han har adlet i det siste, vet ikke så mye mer om spilleren, men han har overasket meg, synn han er en fiende !

15 Übersetzung -NB- 4.141.812
- 2011-09-11 siste datoen han adlet en by, har rast nedover listen. Virker som han har blitt lei? har i tillegg mistet en del byer gått ned et par 100k poeng. Lå på 4 plass forrige topp 20 liste, for hans del håper jeg han kommer tilbake igjen og slår hardt tilbake. Ellers ser det stygt ut fremover hvis aktiviteten ikke går opp.

16 Villarreal -NB- 4.101.091
- Enda en NB spiller som har hatt det hardt for tiden, har gått ned hele 400k poeng på rundt 2 uker. Skal han klare å hente seg inn igjen? Er en dyktig spiller på kontoen, så tror han skal klare å hente seg inn med mindre han mister lysten helt. Ellers adler han av PMS aktivt ser det ut som. OG ellers en aktiv spiller. Blir spennende fremover dette og!

17 billytheking PMS 4.021.388
- En kar som har adlet stort av NB den siste tiden, er veldig aktiv og ser ut som han er klar for å adle enda en runde av NB ! selv har jeg troa på denne spilleren, har hatt det lenge, han viser seg stadig frem med å adle mye av fienden. Var ikke på topp 20 listen forrige gang den ble lagd og han har et stykke ned for å rykke ned igjen, ligger nesten 300k poeng forran 18 plass. Fortsetter han å adle like stort som han har i det siste, har jeg troa på at han kan nå lengre opp på listen!

18 Krigaren PMS 3.768.121
- En spiller som er tilbake på topp 20 listen igjen etter en tid utenfor. Har bare gått nedover i det siste, aktiviteten har ikke vært så veldig stor etter BERM gikk ned og tiden før det. Men adlet stort av Ebbern her en stund men det ser ut som det har blitt stille igjen. Håper han får lysten igjen og får adler mer! Har troen på at han kan komme lengre opp bare om han orker!

19 varanior08 -NB- 3.730.556
- Også en ny kar på lista, har gått opp i poeng de siste dagene. Har vell noe med at han adler store gråbyer ifra en tidligere stamme frende. Blir spennende å se fremover om han klarer å holde plasseringen på listen, eller om han blir lempet rett ut igjen. Ser frem til å se utviklingen her!

20 jeeeeeeright PMS 3.707.281
- Lå på 12 plass forrige topp 20 liste, tror det går sånn i rykk og napp her med Remi. Plutselig adler han stort så blir han stille så adler han så stille. Men ser ut til å ha levd på internadlinger og gråby adling i det siste, håper han får lysten til å endelig adle noe ifra fienden, og blir spennende å se utviktlingen her også. Om han blir lempet rett ut av topp 20 eller kan klatre oppover.
 

svenna

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Får ikke gitt så mye lyd fra meg sånn som PMS folka faker og nuker meg om dagen:) Har liksom nok med å tagge å rydde området for PMSere:0

Men vi får se hvordan det går fremover da.. Har jo ett hav av fiender å ta byer av :)
Meget fin liste dette her!
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En bra liste... du kunne jo ha nevnt at jeg lå på rank 20 sist en sånn liste ble laget, sett litt bedre ut for meg det :p
Og synes du er litt snill mot enkelte av de på denne listen, du vet hvem jeg mener uten å nevne navn...
Men ellers en bra liste og håper andre følger ditt eksempel :)
 
Topp