Top 20 spiller

DeletedUser

Guest
Var rykter om at det var Brann slik at rykter trur jeg ALTID på.....mere bensin..................
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
1
22 varanior08
Tar med Svein og Myh, to av v5 beste spillere. Bærebjelker i NB, kanskje de som holder NB flytende. Kvalitets spillere som PMS vil slite mye med i 2012:)



Føler meg beæret over å bli nevnt på en liste av deg selvom jeg på dette tidspunktet ikke var innenfor topp 20 :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
uten å titte på lista...hvor langt ned må man for å finne en spiller som ikke er medlem i -NB- eller PMS??
 

DeletedUser

Guest
øler meg beæret over å bli nevnt på en liste av deg selvom jeg på dette tidspunktet ikke var innenfor topp 20

Syns det var synd du gidde deg svein:(


Lykke til videre !!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Etter så laber aktivitet etter juli.. Spilte egentlig bare to dager med TW etter juli (På di to dagene adlet jeg vell å merke 24 pms byer (a) ). Så var det ikke så vanskelig å gi seg når jeg oppdaget hvor vanskelig det var å kombinere en så stor verden med offshore jobbing..
 

DeletedUser

Guest
vet v5 forumet er helt dødt. men måååååååå bare si at v5's gledesspreder er inne på topp 20 weeeeeeeee (party)
 

DeletedUser

Guest
steike (star) det er liv her igjen. skååååååååååååål
 

DeletedUser

Guest
Hallois folkens !!!

Tenkte jeg skulle inn å sjekke forum om det er noe av de gamle gutta / jenta som fortsatt henger her....

NB: Spiller ikke jeg nå... for tiden :)
Men en snart...kanskje
 
Topp