Top 20 spillere

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
1: Innocent – HAHA - 295,838
Robert i en lite overaskende diktator-stilling, og enda mindre overaskende er han på rank 1. Han har visst blitt en uskyldig Britney fan, enda, enda mindre overaskende. Og jeg ville vært enda, enda, enda mindre overasket om han holdt seg på rank 1 en lang, lang periode.

2: Burn – InVi - 276,538
Jeg vet ikke helt hvem som sitter her, men det må være (en) god(e) spiller(e) da han holder greit tempo med Robert(a) (og co?). Kontoen får ofte DR, DP, DA, og får mye skryt her på forum.

3: Carnifex - InVi - 253,135
Vanskelig å utelukke at nicket er inspirert av et band her. Den som spiller her er uten tvil en skikkelig harding, deathcore musikk er ikke bare bare.

4: borrriss - InVi - 246,033
Boris kobler meg av en eller annen rar grunn automatisk til en feit rom-ape fra Brandy & Herr Visvas, tviler på at få kan relatere til dette, da jeg er veldig barnslig og fortsatt ser på Disney Channel. Kontoen ser faktisk ikke ut til en feit rom-ape fra en avdanket DC serie, men tvert imot ser jeg stort potensiale og mye ferdigheter her. Kan dog få litt problemer da han har front, men tiden vil vise om han er en feit rom-ape fra en avdanket DC serie, eller ei.

5: Happybucket - InVi - 203,064
En glad bøtte. Jeg liker bøtter. Spesielt de glade. Ser deg stadig vekk på forum, og virker ellers som en kjempe type :) Holder seg til omtrent i midt området, får håpe jeg ikke trenger å krige med han (think)

6: Bulls - HAHA - 184,806
Go Bulls!! Trender til sammen med de 15 år gamle guttene med bulls capsen bak fram og #swag på insta bildet, eller? Neida. Har hørt nokså mye bra om denne kontoen på mitt korte opphold her på v16. Får se å bevise det IG, ikke at jeg tviler på at du har det =)

7: Zimpley – InVi - 167,028
Holdt vist meget godt følge i starten. Ser absolutt potensiale, men utførelsen mangler litt for å ligge helt i tet. Motbevis meg gjerne ved å gi full pupp. Vet ellers lite om kontoen, og hvem som skjuler seg bak den.

8: ReTaRdEd - HAHA - 154,889
lEvEr OpP TiL nIcKeT sItT vEd oG åPeNbArT hA pRoBleMeR mEd ShIfT kNaPpen. Men det er lite overaskende da det åpenbart sitter en svenske her, hehe :)

Neida.. No hard feelings, bro.

9: Jensegubben - HAHA - 123,328
Jeg sitter fortsatt å grubler over hvem som kan sitte her, men en tanke slo meg her om dagen at han muligens kan hete Jens, men det fikk jeg ikke til å stemme. Denne ‘’Jens’’ har et ok cluster med skiløperen Marit Bjørgen (Som for øvrig ser ut til å ha rotet seg bort, det er snart OL, Marit, du må trene). De kan bli vanskelig å hanskes med om de får tette seg da det ser ut som det er gode spillere her.

10: Spoonman - HAHA - 121,185
Jeg må bare rette på deg, kjære. Det er spoonkiller du sikter til. Dette vet jeg fordi jeg så en YouTube video av spoonkiller, og har dobbelt sjekket under sengen og i skapet før jeg legger meg siden. Har like stor respekt for kontoen som jeg har for den forferdelige spoonkiller.

11: Unpredictable - InVi - 118,101
Har lite å si her, vet egentlig null niks tiks pricefix om denne fyren. Han holder til omtrent rundt meg da, men det er null stress. (Kødda, jeg er drit redd for å bli adlet av han)

12: Marit Bjørgen - HAHA - 113,375
Se Jensern. Vet lite utenom at Thomas spiller her. Han er visstnok en kløpper på hp etter alt jeg vet :)

13: Simplicity - HAHA - 105,941
Hva har skjedd? Vokser ikke, mistet nylig tre byer. Inaktiv?

14: Azesino - InVi - 102,276
Herregud, nå er jeg lei av å skrive liste. Vet heller ikke noe om denne kontoen. *doh*

15: kLabB og BaBB - InVi - 94,163
Bah, kanskje jeg skal skaffe meg noen venner eller en hobby istedenfor å skrive alle disse listene. Litt klabb og babb her og der for denne kontoen. Ellers er jeg ikke så særlig imponert over vekst og slikt. Dog har kontoen løftet seg litt i det siste.

16: Blackout5000 - HAHA - 80,258
Nok. En. Gang. Vet. Jeg. Ikke. Noen. Ting. Om. Kontoen. MEN, han er i den beste stammen i mine øyne, og det liker jeg.

17: SheepHappens - InVi - 74,869
Heine. En kjempetype med masse erfaring. Lever ikke helt opp til mine ‘forventinger’, men når kontoen får i gang litt driv igjen vil det se bra ut.

18: ArmoredPony - HAHA - 70,617
En pansrert ponni. Litt sleipt igrunn. Å utruste en ponni. Ingen vil vel skade en ponni? Anbefaler å bytte våpenskjold til en litt søtere ponni, kanskje med en reinbue i bakgrunnen ellerno? Kontoen vil bli så godt som fredet.

19: tokenrunde - HAHA - 65,241
Loker rundt på forum med gode påstander og argumenter. Virker som en ålreit type, targjerneenrunde om du er med på det.

20: miox - HAHA - 65,011
Gash. Enten er denne verdenen full av nick, eller så er bare jeg frytktelig dårlig kjent i tw samfunnet. Er i en konge stamme, så skal ikke se bort ifra at det sitter en bra spiller her, og.
 

DeletedUser

Guest
Mer enn gjerne kom med tilbakemeldinger så lenge de er saklige eller konstruktive. : )

Høhø (ikke haha!), fin liste det der, jeg lo godt igjennom hele greia. en dag skal jeg også skrive en liste, men da må jeg ha i meg ett par red bull ekstra. dagen kommer nok snart.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare rette på deg, kjære. Det er spoonkiller du sikter til. Dette vet jeg fordi jeg så en YouTube video av spoonkiller, og har dobbelt sjekket under sengen og i skapet før jeg legger meg siden. Har like stor respekt for kontoen som jeg har for den forferdelige spoonkiller.

Dette var Spoonman:
http://www.youtube.com/watch?v=T0_zzCLLRvE

Så ble han syk i hodet. Nå er han Spoonkiller, men har ikke råd til å skifte navn. Send premiumpoeng, please.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
1 Innocent HAHA 343.565
Robert den arrogante, og Croatan. Men rolig nå, arrogant i dette tilfelle er alt annet enn negativt, da han har all grunn til å være det, og jeg digger det. Robert har alt som trengs for å holde rank 1 hele veien, og med Croa ved sin side er det mye som skal til for å stoppe de.

2 Burn InVi 315.342
We’re gonna let it burn, burn, burn, burn. Hvem spiller egentlig her?!

3 Carnifex InVi 286.524
Carnifex hørtes litt ut som en eller annen pokemon. (Jeg er ikke pokemon nerd, altså) (joda) (det er jeg) (men ikke si det til noen). Drar igjen litt poengmessig og viser ferdigheter i krig, vet ellers svært lite om kontoen og dens eier.

4 borrriss InVi 259.383
Har enda ikke fått en bekreftelse på om det sitter en feit rom-ape fra en avdanket disney-serie her, men begynner å få mine mistanker på om det faktisk er han. Mister byer til egen stamme. Er det innadling på gang? Etter min mening er det den feigeste og mest idiotiske måten å skaffe seg høyere rang på. Hvorfor? Fordi byene som blir innadlet står TOMME, da snakker vi om 7-10k byer som ikke har tropper i seg. Hallo folkens, det er gratis byer!!

5 Happybucket InVi 243.989
Har intet annet enn gode ord å si om gladbøtta, og dens eier. Jon har hjulpet meg veldig spontant i starten, og virker ellers som en kjempe type med gode erfaringer og ferdigheter.

6 Bulls HAHA 227.874
Jeg liker ikke okser, eller basketball-laget bulls, men denne karen virker ikke så altfor verst. Bra vekst, og fin ODA.

7 Zimpley InVi 221.930
Har ikke økt så altfor mye siden sist jeg skrev liste. Samme rank, dog har han dratt igjen litt på bulls.

8 ReTaRdEd HAHA 200.276
Virker slettes ikke retarded, men la gå. Gjerne motbevis meg om du vil at nicket skal stemme overens med realiteten.

9 Spoonman HAHA 156.722
Fikk en oppklaring om hvem Spoonman var sist. Kan noen gi denne mannen 600pp så han får byttet til Spoonkiller, slik som avtalt? Spoonkiller er fryktløs, sterk, irriterende og ekstremt dødelig, i motsetning til denne sangen som nicket er inspirert av.

10 Marit Bjørgen HAHA 145.672
Marit Bjørgen taper sjeldent. Det vil hun neppe denne gangen heller, kjenner jeg hun rett tar hun de rette valgene, og styrer inn til sluttstreken med riktig lag.

11 Unpredictable InVi 136.902
La vær å adle meg, så skal jeg skrive gode til ting deg på forum. F.eks vi kan begynne nå, du er snill og kul! :) Neida, frykter kontoen, og har stor respekt for den da den holder til i mitt området og adler fra stammemedlemmene mine.

12 Jensegubben HAHA 127.171
Du faller på ranken? Morna Jens!

13 tokenrunde HAHA 120.472
Hoppsann hei! Stiger på ranken, erdufortsattinnforenrunde?

Speedrunde altså! æsj, griser.

14 ArmoredPony HAHA 114.495
Slik et harmløst dyr er utrustet. Vet ikke om det er et genitrekk eller dyreplageri? Tiden vil vise.

15 Simplicity HAHA 112.315
Nicket er kjent fra andre verdener vil jeg påstå. Trur kontoen kan ta steget opp til topp 10 med medvind og god flaks.

16 Golden Resurrection InVi 107.791
Gylden oppstandelse, ifølge google translate. Lukter jeg Jesus’ tilbakekomst? Eller er det bare at jeg har fått en øljklg sdf form yehm

17 Azesino InVi 103.978
Så å si inaktiv om jeg ikke tar feil. Ikke verdt å fortelle noe da.

18 SheepHappens InVi 102.021
Jaja, sau skjer  Lite som er verdt å nevnes her også, da jeg så å si oppsummerte på den forrige listen. Har rett og slett ikke oppfylt mine forventinger.

19 miox HAHA 101.979
Hevet seg litt siden sist, men ikke noe bemerkelsesverdig. Nok en gang nevner jeg at dette er enten en verden full av nykommere eller en verden full av fakenicks.

20 kLabB og BaBB InVi 98.625
Bare faller og faller på ranken. Ikke verdt å nevne noe da han knapt har vokst 5k siden forrige liste.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Og igjen, kom mer enn gjerne med tilbakemeldinger om hva jeg eventuelt burde gjøre anderledes, hva som er bra, og hva som er dårlig :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ER en arrogant jævel. True story.


Det eneste jeg savner, er mer kjennskap til kontoene. Ellers gjør du en strålende jobb som er underholdende å lese!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg ER en arrogant jævel. True story.
Hehe, i tw-sammenheng skal du få lov til det.


Det eneste jeg savner, er mer kjennskap til kontoene. Ellers gjør du en strålende jobb som er underholdende å lese!
Takk :) Syntes også selv det er problemet, men da jeg knapt har spilt på denne verdenen i et par uker, + at det ikke er så mange kjente nicks er det vanskelig å grave fram info. Med tiden vil nok kjennskapen til de diverse toppspillerene ha økt betydelig!
Takk for tilbakemelding!
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
agentsicer47 skrev:
13 tokenrunde HAHA 120.472
Hoppsann hei! Stiger på ranken, erdufortsattinnforenrunde?

Speedrunde altså! æsj, griser.

Flott liste :D. Er fortsattinnforenrunde vettu!
 
Topp