Top 20 spillere

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Neimensåbradaavtalervitidogsted!


Neste gang er det noen andre sin tur å skrive liste. Lover grønt ryktepoeng til nestemann! (nod)
 

DeletedUser

Guest
1 Innocent HAHA 525.180 - Robert å croatan. Stiller sterkt på 1. plass, internadlet en god del byer fra Retarded, stiller med et utrolig sterkt anntall byer. Tror dem kommer til å holde seg på toppen en god stund.
2 Burn InVi 475.676 - Min kjære nabo! Kjører veldig hardt på, utrolig flink spiller. Forventer at han holder seg på toppen i lang tid. Utrolig aktiv til å være solo spiller, absolutt en spiller å se opp for.
3 Zimpley InVi 320.073 - Her har det da komt inn en ny spiller som jeg ikke kjenner som godt, men han gjør det veldig bra, adler masse nye byer, og klatrer på rankingen som bare det. Forventer også at han skal holde seg på topp 5.
4 Happybucket InVi 314.379 - Meg, nå sammen med ODD. Var veldig fint å få inn Odd på kontoen, jeg forventer at vi kommer til å hevde oss i toppen, og forventer faktisk at vi vil stige på rankingen, helst opp til topp 2.
5 Bulls HAHA 301.935 - Adler som bare det. Kjenner ikke til fyren, men gjør det tydeligvis bra. Kan bli skummelt å ha med han å gjøre.
6 Spoonman HAHA 230.997 - Elsker navnet og elsker profilen. Har steget veldig den siste tiden. Kjenner ikke noe til personen, men gjør det tydeligvis bra.
7 Marit Bjørgen HAHA 206.099 - Har ikke imponert til nå. Angriper med def tropper (sikkert ganske desperat). Forventer egentlig ikke at han holder seg på topp 20, dersom vi bestemmer oss for at du skal vekk.
8 Golden Resurrection InVi 192.419 - Tydeligvis ekstremt smart av oss å rekruttere deg! Har en helt ekstrem vekst.
9 Unpredictable InVi 176.901 - Også en nabo av meg. Han ligger trygt og fint til, adler seg fine cluster og kan sende def tropper til oss i fronten.
10 Jensegubben HAHA 163.592 - Har hatt ett sterkt kjør mot seg, men holder seg relativt høgt oppe. Får se hvor lenge det holder.
11 ArmoredPony HAHA 154.384 - Adler veldig små byer. Har ikke imponert med noe til nå. Får se om det tar seg opp.
12 Carnifex InVi 153.223 - Desverre så har trygve å ask slutta, og det er ikke mer å si her.
13 tokenrunde HAHA 149.665 - Har bygd seg opp bak på rimmen. Ser deg masse på forumet, men kjenner egentlig ikke til deg. Blir spennendes å se hva du får til.
14 SheepHappens InVi 146.509 - Kristian og sindre, adler litt her og der, sitter med mer krutt på lager. Vet at dem kan klatre opp til topp 10 om dem gidder.
15 Simplicity HAHA 140.999 - Holder seg på topp 20, men er litt labert.
16 kLabB og BaBB InVi 129.914 - Holder seg på topp 20, men er litt labert.
17 miox HAHA 129.466 - Vet ingenting om deg.
18 Blackout5000 HAHA 110.745 - Vet ingenting om deg.
19 Bohic HAHA 107.825 - Svensken har uheldigvis klatret seg langt opp på rankingen. Han her kommer til å bli vanskelig å ta.
20 Azesino InVi 105.724 - Vet desverre veldig lite om deg også.
21 The Vigilante InVi 102.090 - Måtte ta med T.I og Jokke. Veldig kjekke folk som vi på happybucket har et tett sammarbeid med. Dem måtte restarte og havnet derfor langt bak, men har gjort en veldig bra jobb med å klatre seg opp igjen. Forventer å se dem på topp 15 om noen uker. Stå på!

Ble en veldig rask, lite utfyllende liste, men det var det jeg hadde tid til. Så får dere litt lesestoff :)
 
Sist redigert av en moderator:

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Skal være litt aktivitet, og nå synes jeg jommen i meg det er blitt litt bedre også :)
Flott med oppdateringer på slike lister, eneste er at det mangler noen fra stamme nr 3 eller 4 på listen..

Flott liste btw! :)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Happybucket igjen.

Super liste! Takk for at du tok med oss <3
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Deilig med noen oppdateringer her. Hold av plass til meg på top 20! Tenkte å ta meg en tur innom i løpet av de neste månedene.
 

DeletedUser

Guest
Det blir forresten en topp25-liste, siden jeg ikke vil utelate 5 stk ifra førstesiden på rankinga :D
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Kjenner jeg gleder meg allerede! Kunne ikke tatt top 100 liste isteden, så jeg får vært med?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Blir litt som klassens klovn - jo mer oppmerksomhet han får, jo lenger drar han vitsen helt til alle er lei, noe vi alle tydligvis er nå :)
 
Topp