TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Siste runden mot mr. xxx var i allefall disse innvolvert fra DN, husker ikke flere i farten...

ORLY, valley, Longshot, toggie, Corsix, Fan 1 og Major Zod. Ingen incs fra FU :p

Er litt flere enn to, er det ikke? Men fint å se at dere ikke kommuniserer såpass internt at dere vet hvem som angriper hvor. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vel, aksjon og aksjon. Tenkte vel på all den gratis ODD-en som fant veien inn på mr. xxx kontoen uten at noe mer skjedde. Er vel det nærmeste dere har kommet en aksjon mor oss, så tilgi meg om jeg misforsto akkurat det. FU har vel aldri hatt noen aksjon mot oss, isåfall var fakerunden deres inn mot helga som var mer effektiv :eek:

Gratis og gratis, ville kalt det å få gratis byer og tømme fulle def byer på den måten jeg ;)
Tror ikke det ble mye ODA/ODD i det greiene der.

@ Zippy: Det eneste jeg innrømmer er at om dere mener poengene avgjør hva som er en merge og ikke så er det vel tydelig at vi merga med UN. Men så forklarte jeg vel ganske greit at jeg mener det går på antall spillere etterpå, gjorde jeg ikke? Det kommer alt an på øyet som ser lille venn ;)

Nei, du gjorde ikke det, du sa at det kom an på hva man definerte hva en merge var, du nevnte aldri ditt eget syn av hva jeg kan se.
PS! Liten? Må nok mye til for å finne en større enn meg med mine 93 kg og 201 cm, kall meg heller ung du gammeln ;)

Og ja, jeg er unik! :D

Skal ikke nevne hvordan unik, tåler ikke flere tickets :eek:

PS, har det slått dere at jeg kanskje ikke mente fullblods "nå kjører vi 40 000 angrep inn mot IP"-aksjoner når jeg sa aksjoner? Bare det å adle en enkelt by kan klassifiseres som en liten aksjon, i allefall på engelsk (action, som er et språk jeg har en dårlig vane med å tenke på), dog ikke med samme betydning som dere legger i ordet aksjon. Uansett er det jo klart at alle "aksjoner" dere kjører mot oss som ikke resulterer i noe som helst bare er "aksjoner". Er jo klart at vi kommer til å merke det skikkelig når de få spillerne som ikke sendte noen angrep innvolverer seg? :confused: Har hørt den unnskyldningen før, og jeg har alltid sagt: Jeg tror det ikke før jeg får se det.

Åja, så du mener vi satte dere under press i vår fake-aksjon? Gledelig å vite, kan vel kjøre på xkosovox først da siden han er en større trussel :p

Siste runden mot mr. xxx var i allefall disse innvolvert fra DN, husker ikke flere i farten...

ORLY, valley, Longshot, toggie, Corsix, Fan 1 og Major Zod. Ingen incs fra FU :p

Er litt flere enn to, er det ikke? Men fint å se at dere ikke kommuniserer såpass internt at dere vet hvem som angriper hvor. :)

Stemmer, noen av oss sendte jo en eller 2 fakes bare for å slå ned noe greier samtidig som vi skulle hjelpe FU, ble visst en storaksjon fra vår side :eek:
 

DeletedUser

Guest
@ Zippy: Det eneste jeg innrømmer er at om dere mener poengene avgjør hva som er en merge og ikke så er det vel tydelig at vi merga med UN. Men så forklarte jeg vel ganske greit at jeg mener det går på antall spillere etterpå, gjorde jeg ikke? Det kommer alt an på øyet som ser lille venn ;)

Vel. Antall spillere i dette tilfellet har veldig lite betydning.

Tenk deg poenga som "kr" og stamme som "personer".
Det blir som at man gir bort 8 000 kr av 10 000 kr (poeng) til en
person (IP) og resten av pengene går til noen andre personer (JFF Stammer).

- Hvordan kan man da si at mesteparten av verdien i denne overføring ikke gikk til
hovedpersonen (IP) pga at man delte ut en brøkdel av verdiene (poeng) til ett fåtall andre (JFF Stammer) ??
- Hvorfor veie mange svake lodd opp mot få tyngre lodd som veier 4x mer enn de svake loddene tilsammen?
 

DeletedUser

Guest
aksjon

Nevnte som sagt bare de som faktisk gjorde skade i aksjonen påsan:)

Vi har ganske så mye kommunikasjon internt i DN vi.

Jeg ser ærlig talt ikke fake angrepene til ORLY,Valley osv. som reelle aksjonsangrep :)

Mulig du gjør det, men nå kan jo folk se virkeligheten litt annerledes da:)

Det går på erfaring det påsan:)
 

DeletedUser

Guest
mattekunskapene på topp. forsett og send 200 øks og adels du ;)

Fortsett med å forsvare deg med off tropper ;)
Du vet selv godt hvem som kom best ut av de siste dagenes situasjon, så hvorfor ikke legge dette bak deg ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du skryter på ditt utsene zippy ;) og størrelse. jeg har da sedd deg på facebook
 

DeletedUser

Guest
Fortsett og forsvar deg med off tropper ;)
Du vet selv godt hvem som kom best ut av de siste dagenes situasjon, så hvorfor ikke legge dette bak deg ;)

At det var offtropper der må jeg beklage. jeg sovna :)
 

DeletedUser

Guest
Fullt mulig å sove på jobb vel? med unntak av hvis du sitter i kasse på en matbutikk:) (forbaska vanskelig å fake der vil jeg tro)
 

DeletedUser

Guest
De var helt vanlige søkere til IP, har overhodet ikke vært noen samtaler om merg.
Betyr lite om de hadde mest poeng da vi kun tar inn gode spillere!

Å hvis dere hadde giddet å sjekket TWstats bedre så kan dere se at vi har tatt inn spillere med rundt 100 poeng før pga av at det er gode spillere.
At dere vil gjøre dette til deres sak bryr meg lite, men da kan dere være så vennlige å oppføre dere å heller holde kjerringsladderet inne i stammen deres eller på skype!

Ikke glem hvor du er... "TOP 20 Stamme and spillers", så jo poeng betyr mye i denne sammenhengen, antall medlemmer er det som har lite å si her...;)

Så 4/5 av poengene til UN rett til IP = merging...:rolleyes:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
menst IP fyller plasser driver vi har alt for mange søkere til fylle stammen :p så IP trenger dere spiller har vi fra 12.000 poen til 40.000 poeng folk som vi ikke kan ta inn :p
 

DeletedUser

Guest
Gratis og gratis, ville kalt det å få gratis byer og tømme fulle def byer på den måten jeg ;)
Tror ikke det ble mye ODA/ODD i det greiene der.

Nei, du gjorde ikke det, du sa at det kom an på hva man definerte hva en merge var, du nevnte aldri ditt eget syn av hva jeg kan se.
PS! Liten? Må nok mye til for å finne en større enn meg med mine 93 kg og 201 cm, kall meg heller ung du gammeln ;)

Skal ikke nevne hvordan unik, tåler ikke flere tickets :eek:

Åja, så du mener vi satte dere under press i vår fake-aksjon? Gledelig å vite, kan vel kjøre på xkosovox først da siden han er en større trussel :p

Stemmer, noen av oss sendte jo en eller 2 fakes bare for å slå ned noe greier samtidig som vi skulle hjelpe FU, ble visst en storaksjon fra vår side :eek:

Jeg nevnte vel klart og tydelig at jeg mente det gikk på antall spillere, hvordan du klarer å overse det får være ditt problem...

Jeg er unik på mange måter, og noen av dem kan sikkert gi folk tickets hvis de nevner dem offentlig ja! :D

Sa vel ingenting som antydet at det var noe alvorlig angrep dere kom med. Konstaterte bare at det var det hittil største angrepet fra dere mot oss, ihvertfall i senere tid. Om du mener det var puslete sier det litt om innsatsen deres mot oss, men 300 fakes ispedd et par nukes vil jeg ikke klassifisere som at vi ble satt under noe særlig press...

Siste du sier der oppsummerer vel det hele, det eneste DN har gjort mot IP den siste tiden (hvis vi ser bort ifra at McBitch prøver å forsvare seg mot Carnifex og paausan) er å sende "en eller 2 fakes bare for å slå ned noe greier samtidig som vi skulle hjelpe FU". Så får du stå for å kalle det storaksjon, det har jeg aldri sagt ;)
 

DeletedUser

Guest
Så gretten mange av IP spillere ble etter at jeg satte:

"1 IP
+UN"


Take it easy guys, your still in progress... :cool:
 

ensifux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så gretten mange av IP spillere ble etter at jeg satte:

"1 IP
+UN"


Take it easy guys, your still in progress... :cool:


JA! det ødelegger jo hele nattesøvnen min :( buhu :(

Hva dere i DN klarer å hope sammen i hodene deres bryr vi i IP oss om meget lite egentlig :) vi har bare ett par som er like kverulante som de fleste i stammen deres er :cool:

Nei kom med ei ny topp 20 liste over spillere istedet :) mye artigere det enn all denne idiotiske kranglinga! dere kommer no aldri fram til en enighet uansett :p
 
Topp