TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Er godt det er forskjellige mennesker her på jorda, da kan jeg føle meg litt bedre :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
frykt ja la meg oppsumere her


vi tenker så langt at når vi ligger bak IP og ikke får hjelp ser vi ikke vitsen med være på Dn siden :)

men dere ligger jo bak DN så hadde dere logget bak IP ka hadde dere gjort da :rolleyes:

men viss vi ikke er noe stor tap hvorfor blir forsatt diskutert da :rolleyes:[/QUOTE

skjønner ikke hva du tenker med jeg . hadde det vært det riktige hue hadde du fått mus hadde du tenkt med det andre hue hadde du ikke vært en pingle og stikket fra diplomatiet deres . men stammen din består av reinspikka dårlig spillere .
skjønner egnetlig ikke at der egidder og prøve en gnag . dere er dårligere en jff som snart er rimmet helt bort . at du idet hele tatt gidder og åpne munnen din på forum skjønner jeg ikke engang . du har aldri klart noe som helst bra innen for tw noen sinne . nu får jeg infractions men det bryr jegmeg lite om . nichunter du er så dårlig at du like greit kan slutte med tw :D hehe flaut

Kunne ha skrevet langt å lenge om dette innlegg, men gidder ikke. Det hele kan oppsummeres med : Insane numquam moriuntur
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tar en siste endelig topp 20-liste nå etter V9 er strengt. Hadde vært artig om flere gjorde det samme.

1 Fan nr. 1 av Sylphida DN 3.894.574 332 11731
Zippy vant til slutt V9. Vil si det er fortjent. Jeg og han har opp gjennom hatt mange diskusjoner/krangler, både i full (krangler) og edru (diskusjoner) tilstand, og jeg har til tider irritert meg stort over han. Likevel har det for det meste vært en fryd å spille med han (faktisk). Veldig stort ego har han, men også veldig bra ferdigheter og bra taktisk. I tillegg vil jeg gi creds for å gjøre det godt uten å ha dual (så si). Ekstremt aktiv, og nå tror jeg han har godt av en ferie fra TW.

2 paausan IP 3.867.314 365 10595
IPs desidert sterkeste spiller. Tre spillere på kontoen, som virker å utfylle hverandre godt og trives sammen, da de tross alt har spilt sammen så lenge som de har. Ikke ofte man ser det. Farmet ekstremt mye og ligget i toppen hele veien. Adla i overkant mye enkle byer i starten, men tok seg etter hvert opp og ble selve drivkraften i IP. Har vel aldri bli satt under det helt store presset med tanke på posisjonen, fikk dog mye ODD. Bra angriper, selv om noen av angrepene til tider var litt lette å lese. Likevel, respekt.

3 Xenex IP 2.533.427 236 10735
Xenex har frem til i dag jeg (som jeg husker) aldri snakket med. Lite mysterium for meg enda denne spilleren, men virker å være solid. Ligget safe i store deler av V9, men rykket på seg litt etter hvert. Spørs om ikke det ble litt i det seneste laget for IP. Hyggelig kar.

4 DONslask DN 2.224.289 207 10745
Skal innrømme at jeg ble ekstremt skuffet da han forlot stammen, og desto fornøyd da han kom tilbake. Blir litt feil litt feil å straffe hele stammen fordi man er sur på Zippy, og det virka som han også var enig. Artig skrue, med mye deff.

5 valley DN 2.159.750 204 10587
En av DNs desidert beste spillere. Stort sett veldig aktiv, og bruker opp alle adlene med en gang, hehe. Offensiv innstilling, som jeg liker, og har også vist at han kan forsvare seg. Artig å ha spilt med deg, Vegz.

6 Villarreal DN 2.149.727 232 9266
Meg.

7 Carnifex IP 2.125.788 242 8784
Denne kontoen har alltid vært i toppen av V9. Fra første stund en konto å regne med, men er ikke alltid vært like lett for oss andre å vite hvem som har vært her til en del. Black Rose har vel vært eieren store deler av tiden, med drøssevis av dualer, virker det som. Imponerte ikke spesielt i kriginga med DN, men virker å ha vært en bærebjelke i IP.

8 dasisti IP 2.059.455 203 10145
Solid spiller, og den spilleren utenom Paausan som har gitt vestfronten til DN mest trykk. Virker ganske god, men jeg har ikke vært i direkte kontakt med han egentlig, så vanskelig å si. Gav IP et ettelengtet løft da han valgte IP foran DN da Banos ble lagt ned. Skapte utrolig spenning på V9. Likte det ikke da, men må si vi har fått en vanvittig nervepirrende avslutning.

9 trustie IP 1.909.982 164 11646
En spiller som ligger litt nede i clusteret til IP i K54. Ikke vært i særlig kontakt med DN, annet enn å nuke litt her og der. Adla en del av DNs mindre allierte, og bidratt til vekst. Vanskelig å vurdere når man ikke kjenner til så mye mer. En viktig spiller for IP i alle fall.

10 LittleNewbie IP 1.695.536 152 11155
En reflektert herremann, som jeg gjerne skulle sett i DN. Kjenner han mest fra V2 egentlig da han først og fremst var en utrolig dyktig diplomat. Regner med han kan sakene sine ingame også.

11 Major Zod DN 1.690.195 148 11420
En liten favoritt hos meg. En krigersk sjel, som det skal være. Samma om man ikke havner helt på topp, om man har det morro på veien! Har gitt IP mye å gjøre i øst, og å adle av han viste seg å være en umulig oppgave for Lulli & co. Jeg er utrolig imponert!

12 McBitch DN 1.492.064 147 10150
En av de aller viktigste spillerne i DN. Tok tak i en tid hvor blant annet jeg var inaktiv, og pisket gjengen i gang mot slutten. Også en veldig solid spiller ingame, noe IPs adlingsmønster viser. De adlet seg heller rundt han enn å prøve flere ganger å adle han. Få som fortjener denne seieren mer enn han.

13 fingreslitte IP 1.491.528 139 10730
Pointwhore virket å slutte for en stund siden? Kontoen som tidlig på V9 var en av de mest voksende kontoene på V9 ble etter hvert en relativt lite aktiv konto. Vanskelig å si så mye mer, men originalen vet jeg i alle fall er en veldig bra spiller.

14 Corsix DN 1.430.134 152 9409
Som på Don er jeg litt skuffet over måten han plutselig forsvant på, men gjorde det godt igjen, heldigvis. Ganske overraskende at Corsix forsvant, da han var en av de mest lojale spillerne DN har hatt, alltid bidratt med støtte. Vært en viktig spiller i K45, og det overskygges heldigvis ikke av det lille stuntet mot slutten.

15 lurvee DN 1.372.659 146 9402
Originalen er en av mine favoritter her på V9. Husker han tidlig på V9 (da vi var i JFF) spurte meg om preadling på en liten by litt over meg, og jeg tenkte at det hadde vel lite å si da han sannsynligvis ikke kom til å vokse noe der uansett. Men.. jeg gjorde det, og ble mildt sagt sjokkert over den plutselige veksten. Ekstremt lærevillig spiller, som gikk fra å være en noob til å bli en veldig bra spiller og en dyktig taktikker. Riktig by er han fra og!

16 Ensifux IP 1.285.330 138 9314
Gandreas (elns?) er vel originalen her. Kontoen sank veldig i aktivitet etter han forsvant og ble aldri den store trusselen den kunne blitt. Mistenker dog at den hadde en del deff i Carnifex sine byer i clusteret mitt. Stemmer det?

17 Junior1 DN 1.171.379 124 9447
Veldig flink spiller som glei rett inn i "A-team" på vestfronten vår og var med gjengen og adle ned spiller etter spiller. Dyktig og hyggelig spiller, som det har vært en fryd å spille med.

18 Lulli IP 1.132.968 127 8921
Kjenner egentlig ikke så voldsomt til denne kontoen, annet enn at den har jobbet og slitt med å adle Major Zod, noe som viste seg å være lettere sagt enn gjort. Var vel lenge den i IP som sendte mest random fakes, og viste på den måten en form for aktivitet i alle fall. Sikkert flink spiller, uten at jeg har vært i direkte kontakt med henne(?) selv.

19 gertpe IP 1.100.666 99 11118
En gammel traver som har spilt på en del forskjellige servere nå. Henger alltid greit med. Virker som en bra teamplayer å ha i en stamme.

20 mr. xxx IP 972.807 126 7721
Til tider også kjent som "Mr. nabb" i DN, uten at jeg har så mange holdepunkter for å si om det er et velfortjent kallenavn eller ei. Hatt utrolig mange eiere opp gjennom V9 denne kontoen. Fikk grundig bank av FNAS nå på slutten, og hadde V9 fortsatt 10 millioner til, så tror jeg nok denne kontoen ville gått under.
 
Topp