TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Noen som kan komme med en liste om topp 20 -stammer? :)

Jeg har laget en, så ikke whine om at jeg skal lage en liste :p
 

Whalekill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mye off topic her :)

Her er en update:
Rank/Stamme
1 DN
2 Divine
3 Psycho
4 Forte
5 BRO
6 J.F.F
7 Nooobs
8 JFFR
9 -A-
10 =WOR=
11 RAGE
12 JFFN
13 JFFA
14 FU
15 JFFS
16 NB
17 10.
18 UN
19 TSWK
20 UTG
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1 DN - Sterk stamme som allerede nå kan sies å ha delevis vunnet K45. Har siden oppstart imponert med få og offensive spillere som dominerer sine områder. Kan nå langt.
2 Divine - Ryktes at de har IAP med både Psycho og DN. I så fall er det vel ikke så alt for lenge til noe skjer her, er begrensa hvor lenge en stamme med så mange gode og aktive spillere ønsker å kjempe om de få gode byene som er å finne i nabolaget. En stamme sammensatt av en del flinke spillere. Tipper det ender i en krig med Psycho om K55 en gang, og hvem som vinner den er ikke godt å si.
3 Psycho - Mye av det samme som Divine. En del flinke spillere, som gjør at stammen kan kunne nå langt. En del fakenicks ute og går, så enda litt vanskelig å si hvem som er hvem.
4 Forte - Har ligget litt lavt i det siste på offenltig forum, men ingame går det bedre. Leser noen mener at de skuffer litt, men er ikke enig. Virker å ha rimelig grei kontroll på K54 enn så lenge.
5 BRO - En grei stamme med noen flinke spillere. Gjort det ganske bra i starten, men mistet So Saftig til DN, noe som var et stort tap, selv om det ryktes at de har et lite samarbeid enda. På sikt tror jeg ikke BRO vil bli å finne på V9.
6 J.F.F - Egen stamme.
7 Nooobs - Borte?
8 JFFR - Egen stammefamilie.
9 -A- - Enda en K44-stamme. Noen kjente fjes, men tror ikke disse vil bli å regne med.
10 =WOR= - Holder neppe.
11 RAGE - En tredje stamme i K55? Ser ut til å få juling.
12 JFFN - Egen stammefamilie.
13 JFFA - Egen stammefamilie.
14 FU - Stamme basert på rimmen i K55? Virker litt spennende.
15 JFFS - Egen stammefamilie.
16 NB - Ingen aning.
17 10. - Ingen aning.
18 UN - Flink leder i Oxcyder, resten er lite å skryte av.
19 TSWK - Ingen aning.
20 UTG - Faller.
 

DeletedUser

Guest
Før lille Villa vennen postet en liste her, så holdt jeg på og lage en:)

skal gratulere dere og si den blir ferdig imorgen. Er endel arbeid og gjøre på den, som eg heller ønsker og blir ferdig med imorgen istedet for idag :)
 

nushimura

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nooobs stammen er på vei opp igjen, en liten sabotasje situasjon oppstå, så stammen mistet en del av samholdet der.

Vi har gode og stabile spillere.

Jeg kan tenke meg at divine-psycho i fremtiden ender med å slå seg sammen for evt å kjempe mot DN som kan blir relativt regjerende i nord
Kan jo oppstå en situasjon som i v7, snipe vs Noble, noble besto jo også av 2 store stammer til å begynne med, legend-honkie slå seg også til slutt sammen.
Noe tilsvarende kan skje her og
 

DeletedUser

Guest
fin liste villa :)

DN dominerer k54 ganske greit. Divine har IAP med psycho og DN men blir tested veldig ryktes det. hva som skjer på den fronten blir spennende :D

Forte tar seg vel opp mer etter sommerferien tenker jeg.
noobs vokser sakte og blir gode adelsbyer for forte?

v9 er kjedelig og kontinentene er allerede delt opp. Men noe action kan det jo bli :D
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
er så mye artige rykter ute å går :p
noen nye lister? top 20 oppdaterer seg stadig virker det som :D
 

DeletedUser

Guest
Tipper det ender i en krig med Psycho om K55 en gang, og hvem som vinner den er ikke godt å si.

Psycho sier jo at de har tenkt seg inn i K54 og overta det, så jeg tviler på at Divine og Psycho tørr å utfordre hverandre.
 

DeletedUser

Guest
Divine går nord? Psycho går vest? Så møtes de i k44?

skulle jeg likt å sett :D
 
Topp