TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Tror ikke du vil det zippy, har tenkt noen ganger. Men har kommen til og vært så slem mot deg etter din oppførsel, så jeg fant ut at det beste var og ikke lage en :p
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hva ???????????????????????????????????????????????????????????:confused:

sorry men den har gått med forbi :confused:
er ganske sikker på at jeg aldri har snakket med deg før denne lista kom ut :confused:

det er bare noe du sier, Suza. det der ser jo ut som en drømmestamme. og spør du pent så får du kanskje et verv i stammen. som moderator eller noe sånt. og så må du passe deg slik st ikke makten går deg til hodet da. :D
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
btw skal begynne si bare negative ting om deg og viss det du ønsker =) viss eg er noob hvorfor tar du då inn gode venenr av meg i TW i stammen din =)

Han sier bare negativt om deg når den eneste kommentaren om stammen hans som ligger på 1. er= Dårlig stamme.
Bare jeg som synes dette er litt hyklersk:confused:
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
det er bare noe du sier, Suza. det der ser jo ut som en drømmestamme. og spør du pent så får du kanskje et verv i stammen. som moderator eller noe sånt. og så må du passe deg slik st ikke makten går deg til hodet da.

maktsyk ?? jeg har en liten stamme med 7 medlemmer, har ikke vist så veldig mye tegn på å være maktsyk , denne verden ville jeg ha minst mulig makt.
men reagerte litt når dh går ut offentlig om at trolig så blir det en sammenslåing , når grunnlaget var at Siren sier at han skal ta det opp.
Siren Of The Woods den 07.11. klokken 16:53
Skal ta det opp.

og de legger ut 30 min senere den påstanden .
er jo ikke så veldig mye snakk om at det er dårlig kommunikasjon i ledelsen eller at maktsyk.
Her er det snakk om at dh er alt for raske med å åpne kjeften.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ja men forslaget er jo bra det. dere får jo en bra stamme da, gjør dere ikke? og med deg som en mulig moderator for stammeforumet, hva kan vel gå galt da?
og så kan dere kalle stammen for "dødlige villmenn". et lite aber der er jo at det vil ekskludere deg. men skjit i det. stammen hadde vært bra den.
eller så kunne du få rollen som brannslukker i stammen. for det har den jo helt klart bruk for.
se så. der har jeg tatt hele bryderiet med å sette opp medlemmer og ledelse for dere. kjør på sier nå jeg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
20 =WOR= 76.623 76.623 8 9.578 16 4.789
min gammle stamme bra se dem greie topp 20 men mener dommeste det har gjort er overse mine råd. Men håper det følger dem da har det forsatt en kjankse =)

eg ser nusse fulgte rådet mitt =P er no på 13 plass =O
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jo forså vidt men det holder no forsatt på og er no på vei opp ^^ enten du vil heller ikke =)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
men eg ligger no på 524 plass viss du tenker spiller så vet ikke hvordan 800 kom inn?
 
Topp