top 20 stammer

DeletedUser

Guest
Hey dere kan greia og jeg kan starte ;) topp 20 forandrer seg altfor mye for øyeblikket så jeg tar heller topp 5'

1 BF - Kom opp på førsteplass under 24 timer, not bad! Tror ikke jeg burde si mer siden det er min egen stamme ;)

2 BEST - Polsk stamme ja, fått seg kjempe god start! Vanligvis vanskelig å få allierte uten å kunne snakke norsk men håper at de kommer langt, ser ut som en moro stamme. Har hørt at det er chaos på forumet men det får de nok rettet opp.

3 Alone - God start men mange som har gått ut. Hva betyr det? Jeg bli invitert hele tiden til denne stammen i begynnelsen dermed ser jeg på denne stammen som masse rek stamme, i så fall kommer de nok ikke langt. Kan jo skje at jeg tar feil og at de overasker men forventer ikke å se de på toppen lenge.

4 J.F.F - Etter en god start for RUAB og Co. kom BF. Da mistet plutselig de alle sine beste spillere og nå ser alt til å gå nedover. Klarer RUAB å snu på dette er det store spørsmålet.

5 EC#BR - Fikk 5 invitasjoner til denne stammen. De ville ikke slutte, måtte sende melding! Er dermed sikker på at de er masserek stamme og har null tro på disse folka
 

Darkray

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 BF - Godt gjort av de å bygge seg så fort opp må jeg si ;) Virker som en erfaren gjeng så langt.

3 Alone Har hørt fra spillere som har forlatt at de masserekrutterer, tror ikke de blir lenge på toppen.

2 BEST Allerede bygget seg 2 stammer, synes personlig dette er for tidlig. Tror ikke denne stammen holder ut lenge i toppen :/

4 we own Kjenner noen som er med, og de er ikke nybegynnere for å si det slikt ;) Kommer til å kjempe seg videre oppover etter hvert.

5 J.F.F RUAB gjør det igjen, startet tidlig å fikk med seg mange. Tror RUAB holder seg på sin faste plass på topp 5 ;)
 
Sist redigert:

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
1. BF
En stamme som ikke brukte langt tid på å nå toppen av verdenen. De har mange spillere som kan kjempe om de gjeveste plassene. Denne stammen kan også holde ut til the bitter en (til siste stund)

2. Alone
Dette er en stamme med et par kjente nick som ligger godt i K55, for det meste. En stamme som også kan holde ut, men jeg holder en knapp på BF alikavell.

3. BEST
Dette er en stamme jeg vet lite om. De har holdt seg på topp 5, men i starten bytter man på plassene hele tiden. Svakeste stammen på topp 5. etter min mening.

4. we own
En stamme med mange gode og erfarne spillere med en stor vinnerskalle. Disse skal bli hard å slå.

5. J.F.F
Gode gamle J.F.F! De ligger alltid høyt oppe i starten pga at mange folk blir med, desverre tror jeg ikke at de klarer å gjenskape bedriften fra v13. Men sant skal sies at mange av disse folkene begynner å få god peiling.

Resten av stammene under er ikke viktig enda, etter min mening.
 

DeletedUser

Guest
1 BF - Mange erfarende og mange tropper men skal ikke si mer siden dette er min stamme :p

2 Alone - Ser ut som denne stammen er alene i kampen om 1 plassen mot BF akkurat nå, den stammen med flest spillere og tror ikek alle de er like erfarende som de burde for å være nr. 2

3 BEST - Ser ut som Best sliter, flere av deres beste spillere har enten gått over til BF eller We Own bare pga. de snakker polsk og har ingen kontroll over stammen.

4 we own - Allierte med BF, Har troa på at dette blir en farlig duo, BF i kontinent 44 og 54 mens we own it er for det meste i k 55 og 45.

5 J.F.F - RUAB har rekkrutert til 30 medlemmer, er det klart for J.F.F.A?

6 A~BEST - Ser ut som BEST tror at med flere medlemmer har de en stor fordel for med en understamme på over 30 ser det ut til at de liker å ha en "STOR" stamme.

7 EC#BR - Eneste jeg kan si er: What did i say!
 

DeletedUser

Guest
3 BEST - Ser ut som Best sliter, flere av deres beste spillere har enten gått over til BF eller We Own bare pga. de snakker polsk og har ingen kontroll over stammen.

6 A~BEST - Ser ut som BEST tror at med flere medlemmer har de en stor fordel for med en understamme på over 30 ser det ut til at de liker å ha en "STOR" stamme.

Ligger jo i navnet at dem er best, så lurer egentlig på hvorfor alle de andre spiller :p
 

DeletedUser

Guest
haha ja men kanskje best betyr noe helt annet på polsk :O
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. BF
En stamme som brukte under 24 timer på å komme på rank 1, mange drevne spillere i den stammen

2. Alone
En stamme med veldig greit utgangspunkt, mange vil avskrive dem, men et godt råd er å ikke undervurdere stammen, Det er noen profilerte spillere, under fakenicks..


3. we own
Ingen tvil om at det er mange gode spillere her.. Sondre gjør det samme som på v14, skriver: yo vil du joine stammen... Jeg tror at noen kommer til å kuppe stammen, akkurat det som skjedde på v14.

4. BEST
Mange kaller de sykt dårlige, men man bør aldri avskrive en stamme så tidlig i spillet.

5. J.F.F
Ruab og gjengen, de kommer til å være her til serverslutt regner jeg med, så blir spennende å se hva Ruab får til her :)
 

DeletedUser

Guest
1. BF - Leder fortsatt, Har en gjennomsnitt per spiller som ingen andre innen 20 topp har!

2 we own - We Own snappet flere Alone spillere inn til seg og er nå nesten like store som BF men selv om de har 8 flere medlemmer er de 5.000 poeng bak BF.

3 !AS! - Alle ser at dette er Best. Nesten alle de samme spillerne i den samme stammen. Ser ut som de kanskje har ny ledelse. Skal bli moro å se hva de kan gjøre nå som de har startet "om igjen".

4 J.F.F - Still alive men 40 spillere! Enten så har RUAB bare drittet i denne verdenen 100% ellers så kommer det en akademi stamme.

5 Castro - Sammen med turtles ser jeg på denne stammen som en black horse stamme. De er utenfor toppen men har i mine øyne (vis noe skjer) en sjanse til å vinne hele skitten. Så langt er det bare 2 spillere som viser seg frem men blir nok flere utover fra denne stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Topp 5:

1 InVi 648.632 648.632 13 49.895 107 6.062
Leder poengranken. Nummer 2 i ODa, dog etter at de fleste i stammen her var dem som står bak ODa'en til lederen i ODa, BF.
Utbrytere ifra BF, som står på og adler det meste dem kommer over. Har ikke eksistert lenge, men alt har 2 kontoer gitt seg derifra. Er det for harde krav til medlemmene?
Jaja, det er nå en del kvalitet å spore i rekkene deres, men er det nok når det virkelig hagler om ørene på dem? Time will tell :)

2 HAHA 374.603 374.603 16 23.413 73 5.132
Min stamme. I'm the mofo Capitano! Noen andre får beskrive oss.

3 FNTC 297.216 297.216 16 18.576 68 4.371
Ikke direkte imponert. Kan ikke være særlig mye kontroll eller struktur i stammen. Tenker da hovedsaklig på de mange søknadene jeg har mottatt ifra medlemmer i denne stammen. Noen maser fortsatt den dag i dag..
Vi får se om dem duger på slagmarka, det har jo vært noen få sammentreff allerede.

4 DEMONS 110.587 110.587 20 5.529 36 3.072
Sloss litt imot InVi om dagen, eller i det minste en av dem. Ligger topp 5 på både ODa og ODd, så det skjer noe i stammen i det minste. Et par kjente navn i positive fortegn og et par i den andre delen av skalaen.
Må skjerpe seg og samarbeide om dem skal komme helskinna ut av kampen imot InVi(Les Carnifex).

5 VmS 85.302 85.302 18 4.739
Ligger litt kjeikete til for videre utvikling.
Mitt tips ville vært å flykte imot rimmen så fort som mulig.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. InVi
InVi stammen jeg er i.. Masse flotte folk og gode spillere, tror dette er en gjeng som kan vinne verdenen.. flinke offansivt og flinke deffansivt..

2. HAHA
HAHA er en god stamme som ligger og lurer bak InVi de har noen gode spillere som jeg VET om, deriblant Robert, Retarded <3 og Patrick :) Tror det blir mellom InVi og HAHA og vinne denne serveren.. vil legge til at hvis Bohic for vokse for mye, så blir han en veldig farlig motstander.

3. -G-T-
GT er en stamme jeg har generelt lite info om... jeg ser noen spillere i den stammen som jeg liker svært lite og det er få gode spillere etter min mening og at Sondre er der er vel også 1 minus... men over til litt pluss så har dere det ganske godt, dere er ikke så store å dere kan vokse litt på at InVi og HAHA har litt stid seg imellom..

4. DEMONS
ser noen spillere jeg kjenner igjen :) de spillerne er ganske gode, men ser de har kommet dårlig i gang på v16.. Veldig fin ODA noe som tyder på at dere er en krigsstamme noe som jeg vil si gir + i margen :) fortsett med presset dere ;)

5. BiP
Grei stamme med kun 4 medlemmer :eek: større oda enn poeng og ODAen er ikke værst med tanke på andre stammer og antall medlemer.. Tror ikke dere vil klare dere solo.. så en mulighet er å gå inn i en annen stamme... 4 alene går ikke bra om dere skal satse på v16
 

DeletedUser

Guest
1. InVi
InVi stammen jeg er i.. Masse flotte folk og gode spillere, tror dette er en gjeng som kan vinne verdenen.. flinke offansivt og flinke deffansivt..

2. HAHA
HAHA er en god stamme som ligger og lurer bak InVi de har noen gode spillere som jeg VET om, deriblant Robert, Retarded <3 og Patrick :) Tror det blir mellom InVi og HAHA og vinne denne serveren.. vil legge til at hvis Bohic for vokse for mye, så blir han en veldig farlig motstander.

3. -G-T-
GT er en stamme jeg har generelt lite info om... jeg ser noen spillere i den stammen som jeg liker svært lite og det er få gode spillere etter min mening og at Sondre er der er vel også 1 minus... men over til litt pluss så har dere det ganske godt, dere er ikke så store å dere kan vokse litt på at InVi og HAHA har litt stid seg imellom..

4. DEMONS
ser noen spillere jeg kjenner igjen :) de spillerne er ganske gode, men ser de har kommet dårlig i gang på v16.. Veldig fin ODA noe som tyder på at dere er en krigsstamme noe som jeg vil si gir + i margen :) fortsett med presset dere ;)

5. BiP
Grei stamme med kun 4 medlemmer :eek: større oda enn poeng og ODAen er ikke værst med tanke på andre stammer og antall medlemer.. Tror ikke dere vil klare dere solo.. så en mulighet er å gå inn i en annen stamme... 4 alene går ikke bra om dere skal satse på v16


Jeg er her jeg også :sleepy::sleepy:
 

DeletedUser

Guest
Rang Stamme Poeng Landsbyer
1 HAHA 3,250,537 401
En godt sammensveisa gjeng som jeg pdd har god tro på at vil stå igjen som vinnere av v16, om ikke fiendene begynner å spille bedre/smartere snart.

2 InVi 2,386,686 285
Det virker som kjernen som var gode helt i oppstarten, ikke holdt ut veldig lenge. Er vel skifta ut spillere på nesten alle kontoene der nå? Tipper vi får en merge eller utbryterstamme om ikke altfor lenge.

3 AH 1,205,284 197
Pdd den stammen jeg frykter mest på v16. Jeg har vært negativ til Bonanza før, men han har vist at han ikke er lett å vippe av pinnen. Kanskje jeg skulle invitert ham til HAHA en av de mange, mange gangene han søkte? :p

4 J.F.F 552,271 136
RUAB & co i kjent possisjon. Om v16 hadde blitt utsatt for en atomkrig, ville JFF og kakkerlakkene vært alt som overlevde :D
Ligger risikabelt til, men har en fin kjerne likevel. Aktivitet og diplomati er nøkkelord her.

5 K|M|H 435,771 86
Bra organisert, etter det jeg har fått inntrykk av. Kjemper imot InVi, og nå som InVi sloss på flere fronter, vil dem nok få livet litt lettere fremover.


Kvalifisert gjetting:
InVi er første stamme av disse til å falle ut av topp5.
 

DeletedUser

Guest
Eneste stamme på topp5 som ikke har vokst noe spesielt siste uka da. Så synes jeg bare det er en trend som nok vil fortsette mtp at dere ikke jobber like godt som en stamme, samt har mange fronter å ta hånd om.
Dere er for få aktive, rett og slett.
 
Topp