Top 20 stammer

lord halv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Joda, hadde vært morsomt og se hvordan han reagerte på det :)

Men han skrev en lang mail til meg hvor han sa at han skulle som han skrev det:

Sjærrpe mei vldig mase, å ikke lage undrstamme mere, og vissdu ikke vil skal jei ikke legge til epicki såm aliert

Jeg er litt i tvil om det er blanding av dialekt, dårlig tid og dysleksi. Jeg er ganske sikker på at han forlater stammen vår så fort som mulig, hvis ikke blir han kicka :D
 

DeletedUser

Guest
De fleste som skriver "jei" gjør det med vilje, etter min erfaring.
 

DeletedUser

Guest
Skjønte ikke helt det jeg heller med at IT ble oppløst.

Jeg logga på og plutselig var det ingen røde prikker på kartet.

Men jeg skjønner at den ble oppløst når lederen vår var drita hver gang han var innpå :p
 

DeletedUser

Guest
følte meg lit viktig, for når jeg stakk, så stakk det felre og så ble stammen oppløst :p
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Man kan se på verden 6 som et parti sjakk.

Eneste forskjellen er at den ene siden kun består av små bønder som bare kan angripe til siden, og gå 1 skritt av gangen.

men den andre siden (oss i Epicki) består stort sett av Dronninger, et par hester og noen tårn.

Dronningene : de går overalt , hele tiden, og tar det de ønsker når de føler for, og det hele tiden. Ingen stopp i adling og nuking. Går i et.

Hestene: Det går i rykk å napp, men når de først kjører på så kjører de ordentlig.

Tårn : Her går det i et jevnt tempo, ikk fult så fort som dronningene, men i et jevnt tempo.

Må være kjedelig å sitte på andre siden av brettet og gå 1 og 1 skritt av gangen (stort sett bakover, selvom jeg vet at det ikke er lov i sjakk) , og se på oss i Epicki som tar 7 mils steg hver eneste dag :D

Dere er satt i sjakk matt, og det er ingenting dere kan gjøre med det dessverre :cool:

Så min oppfordring er som følger: Gjør som bønder kan best, kom dere tilbake på jordet der dere hører hjemme og dropp denne "Motstanden" dere prøver å gi oss :)

Litt høy på pæra her, men får så være:p

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Vi har blitt fortalt flere ganger å sette kontoen på slett. Og alle som er på v6 nå vet at vi har tapt. Vi bønder er der bare for å gjøre så mye drit som mulig med landområdene før dronningene kommer og skal kreve eiendommen sin :D

Og det er faktisk veldig gøy å gyve løs på J.F.F :p
 

DeletedUser

Guest
"Fram, fram, bondemenn!"
- Tore Hund, under slaget på Stiklestad

:D
 

DeletedUser

Guest
Men jeg har et spørsmål til dere i Epicki.

Dere gjorde det bedre enn noen annen stamme på v6, og blant de beste stammmene på den norske serveren.

Har dere planer om å starte på en annen verden?
 

DeletedUser

Guest
Ikke som stamme/helhet hvertfall :) Først skal vi vinne v6 så får vi se.
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Fåt noe svar på hva som skal til for å vinne her btw?

Hadde vert kult om derre hadde adlet alle også har derre hat kongen på haugen:D
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva som skal til for å vinne en server blir per dags dato diskutert i Teamet. Vi kommer til å gi ut en kunngjøring, straks vi har fått noe håndfast :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hva som skal til for å vinne en server blir per dags dato diskutert i Teamet. Vi kommer til å gi ut en kunngjøring, straks vi har fått noe håndfast :)

1 EPICKI 41.431.501 41.431.501 18 2.301.750 4181 9.909
2 ~TWS~ 3.780.816 3.780.816 8 472.602 415 9.110
3 ALINOR 3.324.392 3.324.392 13 255.722 386 8.612
4 J.F.F 2.625.256 2.625.256 17 154.427 323 8.128
5 nisse 2.181.406 2.181.406 9 242.378 267 8.170



håndfast!!!!!! :p



edit: ahh, rekti! Slik håndfast. sigh.

Get chopping!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er fullt klar over deres, tja, lille ledelse til nr.2( :p ), men som jeg sa så holder vi på :)
 

DeletedUser

Guest
Hu er velkommen til Aktiv? om hu vil være med og vinne en verden. :eek:

At jeg da også kan få erklært en etterlengtet krig, "Tirrende Hansemann - Dissende Are" har ingenting med det å gjøre. :rolleyes:
 
Topp