Topp 10 spillere

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
1 DON slask PMS

Jørn og Slasken igjen på toppen. De leder overlegent på v21 og det samme gjør dem nesten her på v22. Med 400poeng så har de fått en solid forsprang og det skal mye til for å ta rank 1 fra dem. Ryktes at de har over 50k pp i accen og ppbruken deres er over 5k hver dag. Ryktes at jørn e faren te Lord Audun og at kjøp av PP ikke er noe problem.

2 halvard45 TBH

Her har vi han som kom ut av det blå og tok over rank 2 etter Djinn gikk tom for pp. Ingen anelse på hvem dette er men at han/hun har masse pp er ingen grunn til å legge skjul på.

3 Djinn PMS

My personal drug drealer. Fakta er at Magnar spiller på accen her med noen andre. Ser ut som at også magnar er leder for stammen PMS. Magnar har samlet på de rikeste spillerne på .no men han veit at det må endres på medlemmene for at PMS skal gå av med seieren.

lol, dokk har mord142, rastrow. Sier litt om stamme nivået
[16.05.2015 00:52:38] Magnar the stronk (jepp): taktisk
[16.05.2015 00:52:40] Magnar the stronk (jepp): (smoking)
[16.05.2015 00:52:47] Magnar the stronk (jepp): vi har alt nøye planlagt
[16.05.2015 00:52:49] Magnar the stronk (jepp): slapp av
[16.05.2015 00:53:02] Magnar the stronk (jepp): noen er også her på grunn at vi vet at dem gir seg seinere
[16.05.2015 00:53:11] Magnar the stronk (jepp): for dem pleier det

4 birken PMS

Kul fyr som man alltid ser på toppen både i startuppen og midgame. Birken har skillz samt masse pp. Oversaker ikke at han e på lag med slasken ettersom at de e BFFS.

5 bakaas PMS

Liker navnet men antar at det her er en meget dyktig og farlig spiller som spiller under Fake nick.
6 -Coller PMS

Kjent spiller etter v21. Vet lite om vedkommende tho.
7 Superman .X.

Forventer at superman ska komme på rank 1.
8 dtkolev TBH

Stian her igjen. Har vært stille veldig lenge på off forum samt skype så vet ikke om at det virkelig er stian som spiller her iåmed at han e konto eier.

9 Boelset PMS

Enda en pms dud som har ca$h.
10 Hexx PMS


Fortsatt tidlig med sånne lister men artig å komme igang og se hva folk vet om de fleste. Tok topp 10 istedenfor topp 25 fordi vi vet lite om de fleste og det blir tungt med å skriv en topp 25 liste.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Bare fordi de 3 øverste skiller seg ut, betyr ikke det at de neste 7 ikke har brukt litt PP. Det er nok bare top 3 som har brukt latterlige mengder

Du spør om å utvide lista fordi topp 15-20 bruker for mye, i det legger jeg at de bruker såpass mye at de ikke hadde ligget der uten.. Når du skriver "ræva full av penger" er det vel ikke snakk om små summer heller. ;) Ser vi dog på hvem som spiller litt for mye, da er det nok noen vi må fjerne.. (wasntme)
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Poenget er nok uansett at det hadde vore hyggelig med topp 25 liste, som er den vanlige mengda. Så kan heller folk ha færre enn det om dei vil. Topp 10 kan fort bli ekstremt repetitivt, blir ein smule meir interessant når vi får med alle dei 25 første. ^^
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Poenget er nok uansett at det hadde vore hyggelig med topp 25 liste, som er den vanlige mengda. Så kan heller folk ha færre enn det om dei vil. Topp 10 kan fort bli ekstremt repetitivt, blir ein smule meir interessant når vi får med alle dei 25 første. ^^

Jeg skulle også gjerne sette en topp 25, falt ut av topp 10 noen minutter før han skrev. Men uansett, de fleste skriver ikke lister fordi de ikke gidder/har tid, så det får være opptil en enkelt - bedre med en topp 10-liste om alternativet er ingen liste i det hele tatt. Uansett, det jeg reagerte på var ikke at han kommenterte listen sin størrelse, men begrunnelsen - som er så til de grader utpå jordet.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1 DON slask

PPPPPPPPP forklarer lett hva som fåregår i den gården, overgår alle i pp bruk og no wonder at de ligger øverst, De overgår alt og alle, ivertfall når det pp bruk, til tross for at det er noen hakk i hjæl så tror jeg at DON kontoen har brukt endel mer "ass". Men ja er tross alt gode spillere som sitter her, jørn slutter vell etter 1 mnd på servertid og DON pomper vell inn pp, tiden får vise :)

2 halvard45

110% ukjent spiller for min del, aldri hørt om har, men pp det har han. Kom fra intet for en liten stund siden og skaut fart opp rankstigen, er nok ett fakenick, kanskje noen kjemper skjuler seg bak ett beskjedent fakenick? (ole kanskje) :)


3 Djinn

nr 3 på pp missbruker lista, en bergenser og en fra kautokeino elns(?) som pomper inn pp. Lå vell øvst i pp bruk i starten men de har roet den litt ned nå i det siste. Magnar er en kapabel spiller, men er han kapabel nok til å vare verdnen ut?


4 Kolp

Nok en ukjent spiller, trolig ett fakenick, vet sikkert hvem det er om jeg ser skype nickene til hvem som sitter her. Sikkert brukt en god posjon pp denne personen også men mye mindre enn de førstnevnte.

5 birken

Birken du birken, god spiller, kan sine greier, bruker ikke skype noe som gjør det vanskelig og samarbeide med. Spillte vell v1 men ble vell mere kjent for min del iallefall når han brillierte med sin pp bruk på v20(?) PP skal jeg ikke se bort ifra at han har brukt han heller.


6 bakaas

Litt trist at PMS dominerer sånn i starten, men med pp så kommer de vell greit ifra istarten.. Nok en spiller jeg ikke vet hvem er som mange andre :p

7 PanterPower
Har ikke peiling på hvem det er men positivt at en stamme til er inne blandt top 10.

8 Boelset

Enda en PMS spiller, got no idea hvem det er.


9 dtkolev
Der var det kjent folk! nr 2 fra sin stamme på top 10. Han er vell utenlandsk tror jeg så vidt jeg husker. Sist gang jeg og Martin samarbeida adla vi han vell ned relativt lett uten noe særlig motstand, men får håpe for hans del at han har blitt bedre siden den gang :)


10 Spoonman
Vell her er beste kontoen på top 10, no doubt. Har den fantastiske Martin og med sin side har han den enda mer fantastiske dual Thomas (meg). Har ikke brukt pp annet enn på det essensielle (premium og fa) så er overasket at vi ligger såpass langt oppe. Eneste fra Boo i top 10, nokså skuffende men jeg er sikker på når pp ikke har såå mye å si kommer resten opp også :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jørn & Co folka vinner vel alt når verdenene kan vinnes før noen kriger begynner. Rekrutter PP horene og adle alle andre :p
 
Topp