Topp 10 spillere

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Skal ikke ta noe bort fra Supermann, da de sikkert er flinke å farme. Men å si at de farmer like mye som Eru blir vel feil, da de ikke akkurat gjør det...

Ellers veldig fin liste, pluss i boka!


Ble litt dårlig formulert av meg, sry for det. Mente at de greier å få inn nesten like mye ress på en dag som dere greier, sier jo seg selv at dere har farmet mere når dere har x60 DR
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke ta noe bort fra Supermann, da de sikkert er flinke å farme. Men å si at de farmer like mye som Eru blir vel feil, da de ikke akkurat gjør det...

Ellers veldig fin liste, pluss i boka!

Manglet en "Nesten" der ser jeg ja :p
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Don Slask| 687 980p : Ja kjære donney boy, du holder deg i toppen etter en god start preget av pp. du har fått mye hate for den pp bruken, men er jo ikke ulovlig så:p du leder oda og odt! sterkt gjort og mye respekt i det. Er også impnerende at du spiller solo og klarer å holde tritt med eru kontoen. 3 ganger hyll til Don

Eru| 672 045p: Henrik, Kate, Adrian, Kjellus, Andy og Skattum.,,. Trenger jeg si mer? kontoen oser av kvalitet og aktivitet:D dette er reflektert i en sterk rang 2, milevis til rank 3 og ja.. 64 DR, 28 DP, 3 DA og 2 DS,., wow :O :O syns alikevel odt er lav ifrohold til poengsum, 5 plass oda er vel oki, men liten odd. Ikke rart de har så mye lk og farme med., anyway, hyll hyll hyll til eru<33

Djinn| 442 712p : Magnar, og ... næh who cares. magnar er djinns ansikt så det får han leve med<3 hyggelig fyr, har skaffet seg front også nå *host* gråby *host* PP *host*host*.,. jaja, groot og steffen gjør vel en god jobb på kontoen de å. Djinn leder også pms, på en bra måte? ja jeg vil tørre å påstå at det er på en bra måte, tiltross får mitt kod ståsted., de leder, har sterke kontoer og jææ, gir kod mye odd for å si det rett ut<3 videre har djinn helt ok od iforhold til poeng.Overrasket av så høy oda tiltross for mangel av front:O jaja,
1 ganger hyll til djinn:)

Heskey| 371 265p: Its Heskeyy timee<3 Etter at håkon kom på kontoen fikk vel denne kontoen et par gir ekstra:O?! ble vel som å oppgradere en mercedes til en mercedes amg right?:D da sindre slett ikke er en verst spiller selv<3 Kjetil er en god kar han også. heskey har god oda og god odd, støtter opp front og gjør jobben praktfullt. Han har også valgt rett stamme<3 Kontoen her er vel kanskje et av Kod's flaggskip:=)

heskey in my <3 <3 <3

Clark Kent| 309 991p: sondre, trond og peter? or am i wrong? jaja samma f. sterk konto. Hånlig av dem å bytte navn til clark kent, det håper jeg de fleste skjønner. har ok oda og odd. syns faktisk også at sondre har vært meget hyggelig å reflektert i forholdt til sist gang jeg så noe til han. alt i alt en sterk og farlig konto. Dere får en hyll dere også,.,

Ekans.| 300 308p - Morten<3 Nam Nam Nam sier jeg bare<3 booster meg med ress gjør han å<3<3 ok oda, ok odd. Ikke noe super imponerende men ikke stryk karakter heller. Sitter på gode kvaliteter, og er en konto pms burde se opp for. er allikavel en del internadlinger, og adling av hol.,. hadde likt det bedre om du fikk snuten retta øst mot pms<3

Fsensitivity| 294 836p: Chris og stian. Ledet Kod fra starten av. Chris er også trønder så, elsk til han. En av de sterkeste i kod også. Kvalitet og lederskap er kort oppsumert hva denne kontoen har. Stian gjør ikke så mye ut av seg på skype chat og forum men han kan sine ting<3 ok odd og oda. Men kontoen her har bidratt mye til odd'en til andre.. er jeg et godt eksempel på selv. 100 ganger HYLL

Spoonman| 284 159p: Martin, thomas, markus og kristian. Masse kvalitet og er en hjørne stein i kod. En god blaning mellom bonde og vanlige mennesker<3 kan ikke bli bedre! Har en ekstrem oda og odd ifohold til poeng. elsk elsk, farmer godt gjør de også. Hjelper Chris med å lede kod til seier<3 elsk elsk elsk<3 tror dette blir en konto og regne med helt til slutten. Legende konto<3

The Mountain| 268 843p : ehm ja, vet ikke så mye om deg kjære,. du er på 2 plass oda<3 ofc, du hamra jo x antall nukes rett i muren min for ei uke sia elns? syns egentlig det er rart du er såpass høyt? har ikke sett så mye skills men topp 10 det er du nå så:p du skal ha pluss for mange adlinger av oss i kod da<3 det skal du ha<333

Hexx| 263 764p: en konto jeg ikke har snakket noe med. Tysker right? 3 plass oda. Folk sier de har respekt for han, da burde vel jeg og ha det da? vært i fronten lenge, og er der fortsatt så:p ja du får en hyll du også<3


Skal absolutt ikke skryte på meg og ha brukt mye tid på lista her... men hadde tid til overs og ville bidra til litt aktivitet på forum<3 bring the hate
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
14 Norske Nørd KoD 72.232 13 5556
Til Kod info ønsket NN seg til PMS også sthepan skrev det på skype . Men siden DOn og NN ikke har et gått forhold fra før samt at eru netopp var komt inn ilag med Vaffel mente vi at det var riktig å ikke ta han inn. Ellers virker det som en hyggelig fyr selv om han no får litt juling fra både vaffel og eru.

Dette overrasket meg ikke i det hele tatt, akkurat som overgangen til vaffel og eru. Kunne lukte det lang vei.
 

DeletedUser

Guest
1 Eru Iluvatar KoD
Kjellis, Andreas, Henrik, Joakim, Mo og Moa. Håper ikke jeg glemte noen nå? Av tidligere spillere på kontoen så har vi Kate, Adrian, Jo og det var alle tror jeg? Dette er en konto som har sluppet unna så og si alt av krig og de har farmet som galne. Dette har ført til at de har tatt en helt klar 1. plass nå som DON har satt kontoen på slett og de bare kan forsyne seg med gratisbyer. Jeg synes det er litt synd at denne kontoen faktisk aldri har fått vist hva de kan ettersom at hele PMS ga seg så snart denne kontoen og Vaffel kom over til KoD, men det er uten tvil dyktige folk på kontoen. Mo og Moa spesielt. De er best. (Nei, jeg har ikke latt meg bestikke av PP)

2 DON slask PMS
Kontoen som er kjent for sitt PP-bruk og nå er det vel ikke egentlig bare det han vil bli husket for, men også for å ha gitt opp så snart han fikk litt motstand. Veldig skuffende... Kontoen hadde en utrolig bra aktivitet så lenge DON faktisk spilte og han var en stor trussel, men måten han ga seg på var ikke så bra.

3 Djinn PMS
Magnar og Groot, og de andre som jeg ikke vet hvem er. Magnar har blitt litt kritisert for å ha vært inaktiv i det siste og som leder av PMS så tror jeg det var avgjørende for resultatet. Vi merket i KoD at aksjonene ble færre og dårligere organisert, samtidig som at PMS mistet spillere hver gang KoD satte i gang en aksjon. Første gangen Djinn faktisk virket truende for oss på Spoonman var når han adlet den gråbyen midt i clusteret vårt og brukte tusenvis av PP for å bygge den opp raskt. For oss virket dette utrolig desperat og sleipt, men de klarte ikke å utnytte dette noe særlig. Der gikk det mye PP i dass med andre ord.

4 heskey KoD
Heskey-gutta har lekt seg med MS 13, Whaletin, varanior08 og Houdini på rimmen. Samtidig som at vi på Spoon fokuserte på å holde fronten mot Djinn, Houdini, SkyLine og varanior08 kunne heskey skyte fart sør for oss og knuse alt som stod i veien for dem med kontoen som var relativt offensiv.

5 Vaffelmann KoD
Simen, Thor Henrik og Rune. Jeg kjenner ikke så godt til disse spillerne, men i likhet med Eru så har denne kontoen hatt det relativt enkelt etter at AA ble oppløst og det nærmest bare var å plukke opp gratisbyer og etter det adle av TDT. OD'en er relativt lav, men de har uten tvil gjort en god jobb når de adlet mye av TDT.

6 Ekans. KoD
Morten. Når han først setter i gang så er det vanskelig å stoppe ham - det har han vist mot Kolp og trustie, og det gjenspeiles også i ODA'en at han har gjort det bra offensivt. Han er helt klart en av nøkkelspillerne i KoD.

7 Fsensitivity KoD
Christian, William og Stian. Christian startet og Stian og William har kommet inn i seinere tid. Jeg kjente ikke til Christian når verdenen startet og jeg var faktisk skeptisk til Fsensitivity, men seinere så har han vist seg å være en av de definitivt viktigste personene i KoD som leder og som spiller. Han tok på seg de fleste lederoppgavene og tok stadig ansvar for å organisere aksjoner, skriver rundskriv for andre spillere om støtte, tok kontovakter osv. Innsatsen til Christian har vært avgjørende for at KoD er der de er i dag og vi kunne ikke klart oss uten ham (hug)

8 Spoonman KoD
Nå for tiden er det først og fremst jeg, Markus og Jokke som spiller her. Thomas er kun innom og sjekker litt for tiden. Det var jeg og Thomas som begynte, så fikk vi inn Kristian som kun hjalp til litt av og til, og deretter fikk vi med oss Markus som gjorde mye mer enn han egentlig hadde tenkt at han skulle gjøre og til slutt har vi fått inn Jokke som har gjort en god jobb. Fra starten av har kontoen vært aktiv i krigen og vi har herjet med PMS og PMS har herjet med oss, men vi kom ganske greit ut av det. Jeg vil benytte muligheten til å takke Thomas, Markus, Jokke og Kristian for deres innsats på kontoen (love)

9 The Mountain PMS
To spillere på denne kontoen og den ene heter Sivert og den andre har jeg dessverre glemt navnet på. Denne kontoen har gjort mye rart - angrepet med def, nuket flere ganger i NB osv. Dette tyder på at spillerne ikke her er blant de mest erfarne, men det kan ikke sies mye på aktiviteten, som har sett ut til å være bra gjennom hele verdenen. TW handler stort sett kun om aktivitet og de har på denne måten klatret seg høyt opp på rankingen og gjort seg fortjent til det. De har til og med adlet en del byer av Superman og salomon på veien og kommer seg greit ut av krigsstatistikken.

10 abel95 PMS
Tidligere spiller i WE som gikk over til PMS. Har fått det samme inntrykket av denne kontoen som The Mountain egentlig – mye aktivitet, men ikke fullt så mye erfaring, men har klart seg relativt bra og adlet litt av KoD.
a1edc36cb0462e2c07e06e004d9cb1d1.png


Hvem er noobs nå? Hæ? HÆ?

11 birken PMS
Birken ligger som regel alltid høyt på rankingen helt til PP-funksjonene ikke har så mye å si lengre. Kontoen ligger fremdeles overraskende høyt da.

12 Vallhall KoD
Vallhall er en viktig lagspiller i KoD og har spesielt hjulpet mye med def, men har også vært med og adlet fra Whaletin og varanior08. Fra andre verdener så har jeg også fått vite at dette er en spiller som ikke gir seg med det første.

13 master knight KoD
Knutern kom over fra HOL sammen med Ekans. Eieren har ikke alltid vært like aktiv pga. ferie ol. sånn som jeg har forsått det, men kontoen har klart seg bra både offensivt og defensivt.

14 Jeg Elsker KoD 2016 PMS
Sander. En spiller som har hatt litt variert aktivitet og dette har gjort at han ikke har fått til noe. Har allikevel fått inntrykk av at Sander kan om han bare hare har tid og gidder. Vi har hatt det litt gøy med å vekke ham med fakes på natta før han skal på jobb. (angel) Synd at kontoen ble sabotert.

15 Jks66 KoD
Johan er en viktig lagspiller i KoD. Han er ofte der om du trenger støtte og tar mange KVer. En gang døgnet han også for at Superman ikke skulle miste en haug med byer. Dette er en spiller som vi setter stor pris på i stammen.

16 R3borns KoD
Vidar bidro mye for å få bort HOL-spillerne og etter det har han først og fremst adlet en haug med gråbyer for å kunne sende støtte til fronten. Nok en god lagspiller som har gjort ting enklere for stammen.

17 toggie KoD
Enda en lagspiller som har bidratt mye med def, men har også tatt noen byer av Whaletin sammen med Vallhall og Heskey. Samarbeidet har vært veldig bra i sør og toggie har vært en viktig del av det.

18 Diggoefkr123 KoD
Kristoffer. Selvsikker fyr som skulle vinne V22 alene. Har adlet en grei mengde med byer av PMS-spillere som ga seg så snart det kom incs, men det er fremdeles litt å gå på om du skal nå målet ditt.

19 Legacy KoD
En spiller som egentlig først og fremst ble rekruttert fordi han hadde mye def og fordi etterspørselen etter def var stor på dette tidspunktet. Han har bidratt med mye og sørget for å mate spesielt MK og Ekans med def når de har trengt det.

20 Nerder av stål KoD
Ørjan og Ken kom over fra RUST. Etter det adlet de en del HOL-byer og litt av PMS.

21 varanior08 PMS
Dette var den kontoen jeg hadde høyest forventninger til i fronten mot oss på Spoon før Djinn hadde kommet seg til front. Kontoen skuffet enormt og det antar jeg har sammenheng med at kontoeieren sluttet her. Etter dette har det blitt mye gråbyadling for å produsere def til fronten antar jeg.

22 Superman KoD
Superman er nok den kontoen som har gått gjennom mest i KoD og til tross for at den har blitt ganske redusert så står den enda og er på vei opp nå som Are fra etriuss (og før det igjen Syrogen) har kommet innpå.

23 akselrf
En konto som det har vært lite aktivitet på i det siste og som nå er kicket ut av KoD.

24 Bohic PMS
Dette er kontoen som har vunnet flest verdener på .no, men kan han gjøre det igjen? Ser dessverre ikke slik ut.

25 IlIl KoD
Dette er en spiller som først ble rekruttert til NeW, men som etter å ha vist seg å være svært hyggelig, aktiv og flink, fikk komme opp i KoD. Gitt et godt inntrykk så langt!

12312152 Torkilds Disipler
Off, vi ber alle om at han skal forlate .no for alltid
 
Sist redigert av en moderator:

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Flott liste, spesielt bra den derre oppsummeringa av NAS kontoen, følte den var heilt spot-on! :) Vankar grønt(kyss)
 
Topp