Topp 10 spillere

Lady og landstrykern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
RANK NUMERO UNO Eru Iluvatar (hug)
Virker som det er en gjeng dyktige spillere som har spleisa seg sammen på denne kontoen. Vet ikke hvor mange som sitter på brukeren per dags dato, men finnes masse gode individualister. Farmet best på denne serveren, noe de også bør takke stakkar (kate?) oppe i Canada for. Virkelig en solid konto, men skulle gjerne sett dere preget verdensbildet litt mer enn dere har gjort så langt. Ganske svak OD for å være soleklar førsteplass på denne verdenen, men sånn kan skje når man ikke har noe særlig front (og kanskje intet sterkt ønske om å angripe KoD heller?(wasntme))Er nok den brukeren hvor flest spillere har feid over men det er jo bare koslig. Hvor mange Eru spillere trengs for å adle en barb? 0, Birken har allerede adlet alle(kyss) WP boys

Rank 2 Kim Jong-il(Djinn)
Her sitter magnar og friends. Liker Magnar veldig godt og ledet stammen bra mens han var aktiv. Desverre har det blitt litt mye festing på gutten her (Fysj) og PMS spillerne ble nedprioritert i favør damærne? Magnar har gjort mange rare trekk i løpet av denne verdenen, både på godt og vondt (mest godt seff(hug)). Har også farmet veldig bra, bare synd eru har ligget hakket foran stort sett hele veien ellers hadde disse gutta fått flere DR. Solid konto som har preget verdenen bra. Litt lackluster på OD denne brukeren også men fortsatt hakket bedre enn Eru. WP

Rank 3 Heskey
Vet ikke så veldig mye om kontoen annet enn det som er skrevet før meg. Pløyd gjennom PMS mot slutten, mest PGA skillz men også litt pga dårlig kommunikasjon i PMS leiren. Har vell fått inn en dyktig spiller i en som heter Håkon? Er selv veldig ny til TW så beklager min dårlige kunnskap om eldre spillere :trist:. God bruker når det kommer til farming og har noen fine DR. Etter hvert som vi kommer nedover på lista går vi oppover på OD (fysj). Neida OD"en er respektabel den og skal ha litt credz for den. God blanding av ODA og ODD og det liker jeg(kyss)

Rank 4 DON slask
Som den mektige har falt. Har gitt seg på v22 (og muligens for godt?). Brukeren som i mine øyne har preget verdenen mest, og har enormt høy ODA,samt en respektablel ODD. Fikk veldig sansen for don på grunn av hans aktivitet og bidrag til andre i stammen. Har nok ikke farmet all verden, noe som er litt merkelig til at han vokser så kjapt. Startup gud uten like, og fikk et stort forsprang der (mulig litt PP i starten, men det er vel lov). At don lever på PP bruk er vel ganske så overdrevent og er sikker på at han ville ligget i toppen selv uten pp bruk. Håper du ikke gir deg med TW don for du er ganske så god:trist:

Rank 5 Waffledude/vaffelmann/simen&co?
Er vel ikke en konto å komme foruten når man tenker på v22. Vært sentrum for en god del drama, og gjorde ikke dette bedre med overgangen fra PMS til KoD. Dyktige spillere sitter her også. Vet ikke så veldig mye om kontoen, men ser ut som gutta kan å farme. Virker ikke som dualen min er noen fan av dere (spesielt deg Simen), men selv har jeg ingen ting i mot dere (bortsett fra at dere joina fiendestammen ofc). Rank 14 i OD, med både litt ODA og ODD. Preget verden på sitt eget vis og virket som de var ganske dyktige etter det jeg har fått med meg(hug)

Rank 6 Ekans.
Har selv ingen kjennskap til dere da jeg verken har snakket med dere eller vært i noen krig med dere, men ser dere har herja i nord. Etter hva jeg har lest er det en som heter Morten som spiller her. Siden denne brukeren fikk front mot PMS har han vel gjort det ganske bra. Fikk en god del byer av Kolp om jeg ikke husker feil? God OD, og er vel kun slasken som er rangert høyre enn deg og har mer OD. Kan vel og farme utifra prestasjonene jeg har sett. Solid bruker som har satt preg på verdenen. Credz til deg

Rank 7 Fsensitivity
Her er det en spiller vi fikk front mot og virker som en dyktig spiller. Ikke nok med at spillerne på brukeren er dyktige virker det som om de har noen skikkelige kvaliteter som ledere og har vel ledet KoD med en jernhånd? Viser ikke frem prestasjonene, så om denne brukeren kan å farme vil bare bli tipping. På den andre siden har brukeren en veldig god OD, med en god del mere ODA enn ODD(Litt skyldig i din lave ODD:( srryyy) Masse skillz på brukern og gleder meg til å se hva dere kan by på i fremtidige verdener(kyss)

Rank 8 Spoonman/SnipeHel***e
Konten her har vært som den kinesiske muren mot PMS. Vi fikk vel egentlig aldri noen hull på denne muren noe som er en av de største grunnene til at verden ser ut slik den er i dag. Det er noen dritgode spillere på brukeren her, uten tvil. Kan å plyndre massevis av byer på èn dag (credz), men ser ingen DR...:Neutral: Neida. Brukeren her slår tilbake med en fortreffende OD, kun toppet av slaskimus. All credz til dere gutta GGWP

Rank 9 fjellet(hvorfor skifta du navn sivert???)
Her spiller jeg og min venn Sivert Krigerkatt. Er vel egentlig vår første verden så kan ikke skryte av at vi er så veldig erfarne og gode. Vi er fortsatt inne i læringsprosessen og det er vel milevis frem til de store gutta. Vi farmet en del i starten men ingen prestsjoner å skryte av. Til gjengjeld har vi en ganske alright ODA. Meg å Sivert har vel stort sett vært like aktive, dog han var hjemme hele ferien mens jeg var på fylletur zzz, så credz til Sivert for å holde brukeren i live. Vi skal prøve å komme sterkere neste server.

Rank 10(siste personen jeg gidder må legge meg) Abel95
Abel er en av de desidert triveligste personene jeg har chatta med. Bidratt der det har vært nødvendig og vil alltid være en ressurs en stamme kan trenge. Kan også å farme samt en solid OD. Vil være en glede å sammarbeide med deg på en annen server(kyss)

Har aldri posta noe særli på forumet så vet ikke hvordan det blir med formateringa, så beklager i forveien. Gnight boyys
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Det er forfriskende å se at nye spillere kommer inn på off forum, og kliner til med en kjempebra liste som en av sine aller første poster. Elsker det! Bra jobbet (Y) Jeg skal følge med deg fremover :D
 
Topp