Topp 10 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Herregud til så syting. Vær heller glad for at noen gidder å lage en liste.

Joda tror du missforstår. Vi klager ikke for det han har lagd en liste. Men på grunn av noe jeg kan si er på grensen til mobbing eller dårlig propeganda for å få alle til og se på pms som en gjeng idioter
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
gadd ikke lese listen engang.. Så med en gang at dette var meget lite objektivit. Hadde Moa postet selv skulle han fått servert negative ryktepoeng..

Når det er sakt så står 08, i nicket mitt for årstallet kontoen ble benyttet første gang.

Litt mer objektivitet neste gang, og kansje litt mer reaserch ?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvordan det? Vi har ikke backstabbet noen vi vant krigen mot elite. Der både elite og pms hadde spioner.

Våre allierte er svært fornøyd med oss og mener vi opptrår bra og viser respekt for dem også. Og vi samarbeider veldig bra.

Så da er spørsmålet hvordan har vi opptråttt så ekkelt som du vil ha det til?

Fikk aldri svar på denne -TK- vil vite hva ekkelt pms har gjort vendter spent :)
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
8 Norske Nørd-AA

Æ veit ikke ka som motivere benja til å ligge så høyt opp i ranke så tidlig. Vi er mer vant te å se han på topp 50 innenfor de første 3månedene også topp 2 etter det. Han merga med Thorhenrik og Sander Vixen. Ja vixen spille her. Så slapp av folkens. Det som motivere mæ og mo e accen her. Blir vi inaktive en dag så har benja adla 5byer i klustret våres. Blir vi inaktive i 2dager så har benja erobret hele kontinentet. Blir vi inaktive 3dager så har benja adla slasken. Og det skal vi ikke godta for vi skal nemlig vokse oss stort også ta ned slasken. Benja håper at du går te fylla igjen for forrige uke så var vi over dokker når du var på fylla <3 <3.

Veldig fin liste må jeg si, btw det at dere må slappe av siden jeg er på kontoen blir vel litt feil å si altså.. 4. plass og lenger opp skal vi.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
topp 15 liste

1 DON slask PMS 84.815 16 5301
Spiller solo noe han har gjort en liten stund no. Gjør det veldig bra alene da tid ikke er noe han mangler. Synes DON er litt missforstått han bruker mindre PP en folk tror samt er han hyggelig og grei :) OG er en spiller jeg tror vi holde rank 1 en god stund framover.
2 Eru Iluvatar AA 58.950 10 5895
Adriano og kjellis spiller her. Kjenner bare til Adriano hyggelig og grei fyr virkelig en fyr som står på å adler. Kan bli tøff å knekke i mid/late game ser ut til å ha grei kontroll på området han styrer i også. Vet ikke mye om dere ellers.
3 trustie PMS 38.484 7 5498
Er mange som ikke liker Sondre. Men han er faktisk vel grei og ha med å gjøre i PMS igjallefall ilag med Tord har dem grei kontroll på området sitt og vokser i grei fart atm. Ellers har Sondre blitt mer voksen en han var før føler no jeg forsvar kanskje han litt mye spør enkelte. Men man kan ikke dømme en person man hadde sist i stammen sin i 2013 liksom ^^
4 Norske Nørd AA 36.266 9 4030
Benja81 right? Vet ikke mye om deg utenom at du spilte på vixen også? Står ganske blankt her. Men ser ut til å fått et adlings maniac da han adler mange middels store byer lavest snitt per by på topp 5 også. Ellers gjør han der greit.
5 Djinn PMS 35.470 8 4434
Groot is love groot is life. Føler folk glømmer dualen min litt. En fyr som står på å jobber iherdig selv på jobb ikke noe å si på han der. Ellers kommer det inn en dual som var med meg på v 9 blir spennende og se hvordan han gjør det her over 10 verdener siden han spilte sist gitt :|
6 birken PMS 30.707 6 5118
Er vel ikke den som snakker mest men hjelper der det trengs som mest. Ellers hyggelig fyr spilte med han på v 20 der han også gjorde det greit. Er ikke den raskeste til Am så var overasket over at han fikk gull HOf medalje for adling (skylder på treg verden). ellers skal man ikke undervurdere Birken men er mer en late game spiller.
7 Kolp PMS 29.244 6 4874
Don (ja han heter Don) gjør det veldig bra er også med i ledelsen i PMS for det som ikke viste dette vært der en liten stund også. Han jobber også med diplomatiet til PMS ilag med meg <3 Mens DON S bare ser på (angel)
8 Krigerkatt PMS 29.104 5 5821
Sivert som sitter her. Viste ikke hvem du var før v 22. Men gjør det greit hyggelig fyr også som har hjulpet PMS godt (hug) holder på å merge med baakas :crybaby:
9 Spoonman KoD 28.936 5 5787
Har ikke adlet på en stund hva skylles dette Thomas og Martin? To gode folk som man skal se opp for selv om dem har vokst tregt i det siste. Ser ut til å styre KoD helt greit også. Blir spennende å se hvordan det går med disse karene utovar i gamet.
10 Hexx PMS 26.189 5 5238
En tysker å en nordman. Gjør det bra tross en litt treg start vært nede på rank 50 på verste? Men har komt seg opp igjen og ligger no på rank 10. Kan fort ende på topp 5 så absolutt en spiller å frykte.
11 kortal H~O~L 25.526 5 5105
Kortal ja spilte med deg på v 20 veldig sta fyr men hjelper no til. Liker å ha et eget cluster som er litt vekke fra stammen men samt ikke for langt vekke. Vanskelig spille å tilfredsstille også men får se hvordan han gjør det utover i gamet vil si at han er den farligste spilleren HOL har ^^
12 Skandyzz AA 25.398 5 5080
Skattum å Andy right? Skattum kan være veldig god om han satser. Slik jeg har forstått satser du ikke på v 22 like hardt som F.eks v 19? Hadde forventet deg rundt rank 3 atleast om du satsa så vil gå for at du ikke gjør ^^ Ellers en konto man skal se opp for ikke akkurat den kontoen jeg hadde foretrukket i front av AA folket.
13 Houdini 2016 PMS 23.597 5 4719
Sander som sitter her. Vet litt om han hjelper no til nede i vest å gjør det greit. Jobber for det meste med Svein og co. Ellers vet jeg ikke nok til og plassere deg helt men føler du vil ligge mellom rank 10 og 15 en stund framover.
14 varanior08 PMS 21.387 4 5347
Svein <3 hyggelig og grei fyr som jobber for stammen og han leder også avdeling vest om vi kan kalle de det :p. Ellers forventer jeg at du kommer deg opp på topp 10 snart absolutt en spiller å se opp for å et fint tilskudd for PMS fra unionen :)
15 Chip and Dale AA 21.251 5 4250
mo (generalen tzu) og moa (moaking) her right? Gjør det greit bedre en forventet kan man si. Moa pleier å gi seg etter by nr 2 hva er det som gjør at han forsetter :O neida er bra kan bli spennende å se moa i mid/late game tror jeg aldri har sett han skikkelig der faktisk men stå på har troen på dere (yes)

PMS- 9
AA- 4
KOD- 1
H~O~L- 1

Rank 43
salomon

Lord Torkild og narren Sig right? Anyway Torkild du burde komme deg opp på topp 25 der du hører hjemme du er for langt nede. Det var meningen at du skulle dra koD oppovar (jeg beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg her :( ) Men stå på DU er lorden og neste år får du melde deg på PH (paradise hotell) Så kan du bli Lord nr 1 :*
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Flott liste, ja ph kommer men ikke før jeg er 19:S må få ferrari som 18års gave først vet du...
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Frister å gi deg rødt rykte bare for å snakke positivt om Torkild, Magnar. Og en annen ting, vi adlet da for 2 dager siden elns? ^^
 

DeletedUser

Guest
:( alle fokuserer på Moa når det er jeg som er "Mastermind" bak accen. Moa gjør alldeles ingenting. Grunnen vi ligger på topp 15 er fordi jeg er på kontoen :D
 

gard345

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hu heter da altså kate og er meget dyktig tw spiller. Takket være henne så kan adriano slappe av og slippe å vær våken og dodge angrep om natta. Ryktes også at denne katen brukte å spille med den legendarisk Gard.

kjipt, får vell ikke hun tilbake :(. vi som skulle spille classics ilag
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
I hugleik og krig er alt lov vettu :awesome:


For å komme med litt kritikk til Magnars liste her så vil eg sei at du nesten får det til å virke som at Adriano gjer all jobben på Eru, og det er litt rystande. Kate gjer nemlig noke ho og (nod) Ellers flott liste :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Veldig fin liste, og ingen som kan si at den ikke er sakelig.(men er det noe morro da)
Er derimot morro å se ditt inntrykk av folk, så grønt fra meg :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
I hugleik og krig er alt lov vettu :awesome:


For å komme med litt kritikk til Magnars liste her så vil eg sei at du nesten får det til å virke som at Adriano gjer all jobben på Eru, og det er litt rystande. Kate gjer nemlig noke ho og (nod) Ellers flott liste :)

Viste ikke om henne :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Hu heter da altså kate og er meget dyktig tw spiller. Takket være henne så kan adriano slappe av og slippe å vær våken og dodge angrep om natta. Ryktes også at denne katen brukte å spille med den legendarisk Gard.

kjipt, får vell ikke hun tilbake :(. vi som skulle spille classics ilag

Legendariske Gard faktisk.. Jaja, noen (én) må vel ha det synet også.
 
Topp