Topp 10 spillere

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Da er det på tide med ei topp 10 liste? or not? gjør det uanset..

1. spoonman. Martin og tomziboyy<333 gjør det bra på v22, og som oftes overalt hvor de spiller. De er jo i stammen GG(Min prakt stamme) som etter min mening allerede har vunnet (neida).. hyll hyll til disse,

2. Playday. Vet ikke hvem han/hun/dem er? prøvde og få kontakt med dem men det var vanskelig. fikk alikavel fram at de har spillt på de fleste verdner men ikke noe mer spesifikt enn det.. et rykte sa at de var bergensere.. fysj fysj...

3. Bacardi Razz. Roger her? solo også. SOLID spiller som jeg regner og håper å se lenger ut i spillet. hyll hyll til han her også

4. Nicehunter. Magnar her, leder pms godt og solid på v22, herlig type. Han er også med på det svenske party skipet, 3 ganger hyll for det, solid spiller som jeg også er nabo med<3 koseligt.

5.Lycurgus. no clue, du har vært med i toppen fra start, men vet ingenting mer enn det:p

6. Fjordheksa. thats me, ferdig snakka.

7. Stillvirgin. Lavrans og sander, flinke spillere, spillt speed med sander og vet han er "ein real draps maskin" om han orker. lavrans har jeg aldri spillt med/mot, men hyggelig fyr og velger og tro det bedre om deg.

8. DON slask. ikke rank 1? Åja stemmer er jo ikke pp horing her på denne hpen:p neida, jeg respekterer don. Åpen og hyggelig fyr, og vet du har skillz. Tror dette er en bra hp for deg og bevise for alle at du har mer enn pp å by på:) hyll!

9. Schnell. husker ikke hva du het. var i stamme på v22 inntil du ble adla. Mer enn det vet jeg ikke om deg annet en at du er kompisen til sander(stillvirgin)

10. akselrf. no clue, sikkert koselig og hyggelig<3

håper og få noen mer gjennomførte lister etterhvert som klinten blir skillt fra hveten, men jeg følte vi måtte få igang dette og<3

Heksa<3
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
med tanke på at flere på top 10 har 20% ressbonus fordel, så synes jeg det er bra jeg er top 10 xd
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
noen har fått det i Inventory som f.eks. spoonman nicehunter. sikkert flere
 

gard345

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
fordi dem som ikke fikk det, dem var de som er hatet mest av tribalwars teamaet.

ligger på 11 plass :(
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Først og fremst topp med topplister. Må nok si meg enig i at det muligens var litt tynt, men så tidlig er det gjerne litt vanskelig å kunne si noe særlig om dem. Skal i tillegg ha litt skryt for å ha bedre oversikt over hvem som er hvor. Gjør det mye lettere å ha noe forhold til ulike nick.

På den negative siden var det trist å se at du laget toppliste uten meg, spesielt etter den herlige natten vi hadde sammen. (Å ja, jeg vet jeg hadde vert der om jeg var topp 10 og ikke 12. plass)
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
eyy, vet den var tynn. men var mest for å få igang posten her! sorry janrune<3 skal ta deg med neste gang.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 Spoonman GG 44.938 8 5617
Martin og Thomas har fått en fin ledelse på resten på denne verden på hele 13 000 poeng. Dem har også et bra snitt per landsby og kommer nok til og dra mer fra ettervært.
2 StillVirgin ~BH~ 31.108 7 4444
Lavrans og sander sitter her? Hvem er dere aner ikke mye om dere. Gjør det no greit atm ^^
3 Supersim GG 24.309 5 4862
Sim og Sig sitter her er hyggelige folk :) Men viste ikke mye om dem før denne verden startet. Men gjør det greit ligger også like ved spoon noe som kan gi dem en stor fordel men også ulpeme i lengden.
4 nicehunter GG 23.008 4 5752
Størst snitt per landsby ellers ikke mye her. Btw her sitter Magnar, Fabian (falckkiller69) og Vegard
5 janrune IVR 20.534 5 4107
Vet ikke mye om deg eller :| Men navnet ditt virker kjent fra et sted men kan ikke huske helt hvor :|
6 Schnell ~BH~ 19.708 7 2815
Inponerte ikke stort på v 22 kanskje dette er din nye kjankse til å vise at du faktisk kan noe?
7 Black Magic SF 17.443 4 4361
Hvem er du? Vet nada null niks om deg men lykke til på hp 22 (yes)
8 Bacardi Razz Teemo 16.670 6 2778
Roger som sitter her :) Vet ikke om det er en dual her også? Uansett gjør det bra noe som var forventet. Selv om jeg er skuffet over snittet per landsby :| Burde kanksje satset på høyere poeng byer som er mer ferdig utbygd?
9 trustie -WTG- 15.881 3 5294
Sondre og Trond sitter her? Gjør det greit selv om dem tok en by jeg tenkte og ta :/
10 akselrf Nabil 15.284 6 2547
Vet ikke mye om deg desverre men gjør navnet ditt mer kjent så kanskje det står mer om deg her neste gang :)

Er ikke mye bedre liste men er mer for oppdateringen :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Når noen for en gangs skyld lager en liste med meg på, så vet han ikke vem jeg er. Typisk :crybaby:

Nei, vet egentlig lite om deg også (in your face), men vet absolutt at vi har en eller annen tilknytning. Første jeg tenkte var at vi hadde vert dualer, men ettersom vi kun har snakket sammen en gang på skype, så finner jeg det lite sannsynlig. Så finner ikke annen forklaring enn at vi må ha vert i samme stamme en eller annen gang, eller at du er så synlig her på forumet at jeg føler en kjennskap til deg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Når noen for en gangs skyld lager en liste med meg på, så vet han ikke vem jeg er. Typisk :crybaby:

Nei, vet egentlig lite om deg også (in your face), men vet absolutt at vi har en eller annen tilknytning. Første jeg tenkte var at vi hadde vert dualer, men ettersom vi kun har snakket sammen en gang på skype, så finner jeg det lite sannsynlig. Så finner ikke annen forklaring enn at vi må ha vert i samme stamme en eller annen gang, eller at du er så synlig her på forumet at jeg føler en kjennskap til deg.

Du får lage en liste selv å skryte deg selv opp (yes)
 

Stillvirgin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
1 Spoonman GG 44.938 8 5617
Martin og Thomas har fått en fin ledelse på resten på denne verden på hele 13 000 poeng. Dem har også et bra snitt per landsby og kommer nok til og dra mer fra ettervært.
2 StillVirgin ~BH~ 31.108 7 4444
Lavrans og sander sitter her? Hvem er dere aner ikke mye om dere. Gjør det no greit atm ^^
3 Supersim GG 24.309 5 4862
Sim og Sig sitter her er hyggelige folk :) Men viste ikke mye om dem før denne verden startet. Men gjør det greit ligger også like ved spoon noe som kan gi dem en stor fordel men også ulpeme i lengden.
4 nicehunter GG 23.008 4 5752
Størst snitt per landsby ellers ikke mye her. Btw her sitter Magnar, Fabian (falckkiller69) og Vegard
5 janrune IVR 20.534 5 4107
Vet ikke mye om deg eller :| Men navnet ditt virker kjent fra et sted men kan ikke huske helt hvor :|
6 Schnell ~BH~ 19.708 7 2815
Inponerte ikke stort på v 22 kanskje dette er din nye kjankse til å vise at du faktisk kan noe?
7 Black Magic SF 17.443 4 4361
Hvem er du? Vet nada null niks om deg men lykke til på hp 22 (yes)
8 Bacardi Razz Teemo 16.670 6 2778
Roger som sitter her :) Vet ikke om det er en dual her også? Uansett gjør det bra noe som var forventet. Selv om jeg er skuffet over snittet per landsby :| Burde kanksje satset på høyere poeng byer som er mer ferdig utbygd?
9 trustie -WTG- 15.881 3 5294
Sondre og Trond sitter her? Gjør det greit selv om dem tok en by jeg tenkte og ta :/
10 akselrf Nabil 15.284 6 2547
Vet ikke mye om deg desverre men gjør navnet ditt mer kjent så kanskje det står mer om deg her neste gang :)

Er ikke mye bedre liste men er mer for oppdateringen :)

Ble vel første og siste listen din her.. Schnell imponerte kanskje ikke på V21, men synes virkelig du ikke imponerer heller!
 
Topp