Topp 10 spillere

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
(party)1. ***K2*** - Jeh0va(party)
Roger spiller solo her foreløpig, har nok brukt mye PP og var en av de heldige som klarte å skaffe seg ress fra handelposten i sitt kontinent. Har skjult prestasjoner, så vanskelig å si hvor bra du farmer, men regner med du har det samme som alle andre og ligger i toppen også på farming. Bra jobba og gratulerer med å ligge på 1. plassen per dags dato.
(yes)2. ZombieFred - Jehova(yes)
Fredrik fra Elimin@tor på v21. Denne brukeren var også en av de heldige som stakk av med mye ress fra handelsposten i sitt kontinent. Utholdende spiller som har holdt ut i evigheter solo på v21, vet at han takler mye inc over flere dager selv om han er alene på kontoen. Tror han spiller solo her også, men er ikk 100% sikker.

:)3. Kamikaze - Satan :)
Brukeren jeg kanskje vil se på som den som er fylt med flest "stjerner" her på v23. Har ikke helt kontroll på hvem som spiller her, men her sitter det gode folk. Har også helt sikkert brukt en del PP, men har også fått alle dagens raner hittil og det viser jo både styrke og god innsats, er vel Hab som sitter på om natta her, så dere har et fortrinn der. Kan være store favoritter til å være rank 1 om ikke lenge, og er den viktigste brukern for at Satan skal lykkes.

4. Peligroso - Jehova
Her spiller jeg sammen med S2rm. Har fått en god start, ligger i et greit nabolag og har ok med gråbyer rundt. Skal innrømme at det er brukt litt PP. Henger litt etter topp 3.

5. Jehova - Jeh0va
Selveste Jehova, grunnlegger av Jehova-stammene (som bare er 2 btw til dere som lurer). Are og Mr. Muto sitter her. Are er en fantastisk spiller, kanskje bedre kjent som Syrogen. Mr. Muto er også god så regner med at denne comboen blir knallbra, og henger med i toppen lenge!

6. Destructere - Kick
Ganske anonym spiller for min del, henger allikevel godt med her hvis vi ser bort fra topp 3 som har fått et lite forsprang på resten.

7. -Coller - Jeh0va
Herman spiller foreløpig solo her. Første inntrykket jeg fikk av deg var når du snipet 3 tog for oss på v22, deretter har vi snakket en del sammen. Henger bra med, selv om det er en liten luke opp til de foran. Hadde en 30 min late start så har ikke fått tak i noe ress på handelsposter så jeg vil si at dette er en godkjent start!

8. varanior08 - Kick
En spiller jeg har spilt med på v22. Har ikke snakket alt for mye med deg. Har 3-4 stammevenner rett ved seg, er dette bare eller ikke? Det får vi se.

9. Mo I Moa - Satan
Mo og Moa, trenger ikke si så mye her, kjente spillere begge to. Kan fort finne på å klatre enda høyere på lista. Kan også bli en viktig brikke for Satan fremover.

10. master knight - Kick
Enda en spiller fra Kick inne på listen. Har spilt mot deg litt på v22. Mange finurlige måter og prøve å adle byer på, klarte dog ikke kapre til seg veldig mye. Blir spennende å se hvordan du klarer deg her, bra å henge med på topp 10 det skal du ha.

Lista er skrevet midt på natta etter et par kopper kaffe for mye, beklager for det som er av skrivefeil, faktafeil og generelt feil. Dette er også min første liste her på forumet, så vær snill mot meg :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kjører en top 25 jeg, da jeg synes det er rimelig mye å si om rimelig mange på top 25 her på v23.

***K2***
Roger som sitter her, spiller solo og gjør det utrolig bra til nå. En av de tre på topp som virkelig fikk med seg mye ress fra handelsposten i starten og har satset helt riktig ved å gå ressfelt først også lk(?). Regner med å se deg i toppen framover også, hvor langt du kommer får vi se på.

ZombieFred
Elimin@tor som sitter solo(?) her, samme som Roger over, kanskje litt mindre kjent selv om han også er en utrolig rutinert spiller som blir å regne med framover, tror dog han ikke har fått farmet like mye som noen av oss andre grunnet område.

Kamikaze
Pelle, Hab og noen flere som sitter her, utrolig gode spillere hele gjengen. Bommet litt ved å rushe lk først med handelspostressursene(IMO) og har blitt spiket noe utrolig, noe ODAen gjennspeiler, det at de likevel har maktet å få Dagens Ranger alle dagene til nå er bare ett rent tegn på talentet og evnene som er samlet på denne kontoen, om de får den idag skal vel jeg og en annen fyr(Roger?) få se på, da det er vi 3 som ligger å kniver om DR akkuratt nå.

Peligroso
Her sitter MariusN og en fyr ved navn S2 ettellerannet(rart navn, anyways). Rimelig ukjente spillere for min del, men viser hva de kan og ligger på en god 4. plass, vet ikke hvor mye dere får farmet da dere var rimelig seint til 100 byer og 10k ress ift noen av de raskeste, men tipper dere har høye ressfelt ihvertfall.

Jehova
Syrogen og Mr. Muto, også rimelig ukjente spillere for min del da jeg kom inn på v21 etter en pause og ikke har fulgt med så sykt mye der heller, Kontoen som har de to ledende stammene oppkalt etter seg, og tror disse stammene vil være med å kjempe om seieren. Synes likevel de har vært litt vel generøse med rekruteringen sin, men det får så være.

Destructere
Ett navn jeg kjenner igjen fra tidligere, kjenner ikke spilleren så godt personlig, men ligger da rimelig høy oppe. Er i stammen kick, som jeg tror kan være vippepinnen på v23, og om de sider med Jehova eller Satan vil da avgjøre hvilken vei krigen går.

-Coller
En konto jeg har spillt mot før, lå lenge på rank 1 på HP runde 16 i stamme sammen med rank 2 og en rimelig suveren ledelse. Desverre for kontoen og ryktet dens la de seg ganske paddeflate med en gang incsene kom, gjorde også litt det samme på v21. så denne kontoen er en av de kontoene i Jehova jeg tror vil svikte under preess.

varanior08
Dette er en utrolig flink konto med utrolig sterke spillere på, desverre jobber begge to offshore slik jeg har forstått det, og de har dermed ett varierende aktivitetsnivå, om det blir like skjebnesvangert for kontoen som på v22 får vi bare vente å se.

Mo I Moa
Mo og Moa, driver en vannmelonblogg og er ellers underholdene folk, kan spillet ganske bra, men farmer for lite imo. Brukt en del pp her, men jeg våger å påstå at det er det gjort på de fleste kontoene her i toppen.

master knight
MK er en veldig flink spiller som for tiden også er med på å vinne v22, har sittet kv for han der og kontoen var ryddig og fin, så dette er en konto å regne med framover.

redcsa
Kjenenr igjen navnet fra tidligere, befinner seg ikke i Jehova, Kick eller sATAN og spår dermed kontoen ingen god fremtid, desverre.

Azor Ahai
Min egen konto, sitter da her solo mens de to andre som skal inn her senere selger ress for pp da de trenger til andre verdner ellerno. Farmet rimelig greit og var vel noen minutter for sein til å være 3. til 10k, nå ser det ut til å komme seg enda mer og vi ligger faktisk å puster DR i hælene.

schibevaag
0 peil hvem som sitter her, er dog i Kick som virker som de er strenge med rekrutering så regner med at spilleren vet hva han driver med, fakenick?

The Mountain
Ikke imponert over det jeg så av deg på v22, kanskje du kan vise at du er bedre her på v23, ellers ett sykt fett navn, creds for det ;)

legend786
Deffhore som kan bli utrolig viktig for Jehova, utifra erfaringer med han på v22 vet jeg at han er flink og bidrar med deff når han kan.

failed abortion
Har ikke du en unge å passe på?

Leonardo DiCaprio
Endelig har Leonardo fått seg en Oscar, som da sitter på kontoen og svettfarmer, falt litt på ranken i det siste, konstantprod av lk, eller?

bob1
Har ikke peiling på denne kontoen, ikek imponerende farming tho, ikke 10 farmet, plynringer er skjult.

Take Shelter
Fakenick? Eller tror jeg de farmer elendig med mindre enn 100 plyndringer og 10k ress farmet. Ja alle burde ha værtfall 100 plyndringer nå og top25 burde vel strengt tatt ha 10k når de som har farmet mest ligger på 25k ellerno.

wannabezz
Startet egen premade, denne har nå blitt overskygget av Jehova og Satan, vi får se om det går bedre etterhvert på verdenen eller om den bare smuldrer opp.

Jeg Elsker KoD 2016
Veldig usikker på sander faktisk, han har ligget høyt oppe før så tror han kan gjennta det igjen her, ellers må han vel passe på hvem han slipper inn på kontoen, så går det kanskje bedre her enn på v22.

cid the king
Enda en av kontoene på v23 og i Jehova som jeg tror ikke takler press, har den laveste ODen av top 25 på v21, og dersom det er en indikator liker denne spilleren å innadle folk og deffe fronten.

Marilyn Monroe
Fakenick? Stammeløs for now men regner med at hun kommer til å finne seg en stamme etterhvert, blir spennende og se hvilken det blir ;)

olealfa
Normalt ville jeg sagt han var god for å være med i en toppstamme men den er jo masserec så jeg vet rett og slett ikke.

radisson
En spiller som har vært ute en vinterdag før, regner med at han gjør det bedre etterhvert som verdenen utvikler seg.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Her har jeg med Rune, så hvem vet hva som kan skje når vi er to fra start?!

Takk for fine lister :)
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Kjører en top 25 jeg, da jeg synes det er rimelig mye å si om rimelig mange på top 25 her på v23.


Take Shelter
Fakenick? Eller tror jeg de farmer elendig med mindre enn 100 plyndringer og 10k ress farmet. Ja alle burde ha værtfall 100 plyndringer nå og top25 burde vel strengt tatt ha 10k når de som har farmet mest ligger på 25k ellerno.


Mener å huske et rykte om at Magnar sitter her(?)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Magnar sitter på Take Shelter, ja. Flotte lister begge to! (yes)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
......................................................Back In black...............................................................

Hvem villa trudd at Moa posta nå relevant nå fortia?? But lets stop the chit chat talk and get right into business...

RANK 1: ZombieFred

Her har vi den godeste Fredrik og hannes dual som ingen bryr seg om. Fredrik er en hyggelig kar som studerer økonomi og har store planer i fremtiden. Men når Fredrik kjeder seg noe han alltid gjør (eller siden han ikke har venner) så vender han til et spill kalt TW. Fredrik ble engasjert og forelsket i spillet her så TW har blitt nye livet te Fredrik. Har jeg nevnt at Fredrik er en hyggelig kar? han har altså god humor. Fredrik har disse rare egenskapene der han kan bli fort god venn med alle. En dag møtte han på en sur Moa og når Moa e sur så er han mobber. Men Fredrik som er så hyggelig viste hvordan han kunne få Moa til å smile igjen etter 2år med bann fra Forumet.. nemlig å gi han noe han har etterlengtet. Så det Fredrik gjorde var å sende han en link som Moa ble utrolig takknemlig for.
Her er en skjermbilde av samtalen og jeg beklager for den rare samtalen de hadde i forkant: Link

Snip snap snute og eventyret er ute.

Fredrik er ganske god tw spiller siden han herjer på v21 men siden Pelle Og Moa e her så trur æ at han blir grust hardt og sendt tebake te økonomi verdenen.

***K2***

Roger da.. ikke så my å si enn at det e Roger. PP unge. Ellers e roger dyktig tw spiller og uansett om kor my eller lite pp han bruker så er topp 5 hjemmet hans.

Kamikaze

Pelle: Dope
Simen: meget kul
Henrik: Ultra Dope
kjetil: ikke frekt ment men aner ikke kæm du e så si at du e kul
Håkon: Ultra Kul

Rank 1 vinner av v23 accen her. Alle der veteraner.

Destructere

Anonym. ikke si at det e robert

Jehova


Når man er lite kreativ så finner man på navner som JEHOVA, BARACK OBAMA, JUSTIN BIBER og Azor AHai. makan te lite kreativitet as. ikke bli sur niko men vil gjerne betale dokk for å skifte navn. tilbakte te topic... Jehova navnet eies av hophoolio aka Chris siden han har brukt det før så ingen creds te dæ Jehova boy. Ellers så heter acc eiern her ARE. Først ble jeg redd men så måtte æ utforske det her: Link
la oss håpe at amatør are sug.

Peligroso

Hei Marius <3 Min beste venn og "Dama" te marius. Marius har sagt så my om dæ. Mye positivt og kjærleik. Må vær koselig å ha han som dual. Men hvis du føle ubehag så bare si ifra så kan vi merge og du kan kos dæ med mæ og Mo. <3
ellers e marius god siden han blir adla av mæ på v22.

varanior08

Enda en acc som blir adlet av mæ på v22. Stakkar. Men karen her liker ikke at æ snakke om v22 så må holde mæ te topic. Folk si at du e god men vi får se det her på v23. ny verden og blanke ark. lezzz gooo

-Coller

Hei herman. Trur at æ veit så my om dæ samtidig så vet æ ingenting om dæ. og som vanligvis gikk æ te skype og spurte mine spioner om hjelp der alle ratet dæ fra 1-10. De fleste ga dæ 2- Lykke til på v23 Hermann <3

Mo I Moa

Kan skriv ber eventyr enn det hun kjerringa som laga harry potter skrev om Mo og Moa men velger å ikke gjøre iåmed at det blir unnlimited lesing. Men vi vant v22. Hade

master knight

KNUTEEERN, ka gjør du så høyt oppe??? Men ja folkens. Knutern vel. Vant v15 og v22. DOPE SPILLER<3 <3. Ber enn Roger
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hei og velkommen til enda et topp "10" liste fra Moa sin side. Siden det e så lite aktivitet på forumet og det er lite som skjer IG (in game står det for hvis du ikke viste det) så har jeg tatt tia til å skrive en liten seriøs, analysert topp "10" liste. Listen kommer til å inneholde kommentarer om IG stats, kommentarer om konto spillerne og kommentarer om stammen deres. Jeg håper at du koser deg så langt og er klar for en heftig og eksplosiv topp "10" liste. Plis sitt back tight and enjoy..

1 Kamikaze Satan

Her har vi kontoen som tok over rank 1 igår og de leder med hele 241 poeng. Kontoen her har ikke bare PP horet (pp hore vil si at du bruker uendelig mye premium poeng for å ligge på toppen eller utføre et spesifikk ting) men den har også dominert på troppe produksjonen. De har veldig høy ODD og har tatt 7x DR (Dagens Raner) + 4x DP (Dagens plyndrer). Dette beviser at kontoen her ikke ligger på toppen for å chille (engelsk ord som kan oversettes til å slappe av) men at de heller tar verdenen her seriøst og er veldig desperat til å prestere veldig bra sånn at de kommer inn i Hall Of fame (du kan kalle det Nobels pris delinger).

kontoen her er medlem av stammen Satan som består av erfarne og spillere som har lyktes før her i Tw.

Kontoen her består av så langt fire velkjente spillere som er veldig erfarne og gode. Spillerne heter: Pelle, Kjetil, Henrik, HAB Og godeste Simen. Jeg velger å ikke snakke så mye om dem siden det kommer til å ta evigheter til å nevne hvor gode vedkommende er. Så jeg avslutter med at kontoen her kommer til å ligge på rank 1 i over lengere tid.

2 ZombieFred Jehova

Her har vi kontoen som nettopp mistet rank 1 mot Kamikaze kontoen. Kontoen her har pp horet fra starten og kommer til å pp hore til de blir adlet ned. Kontoen viser ikke så mye gode stats IG utenom den 1x DP medaljen. Troppe produksjonen i kontoen er ukjent men noe sier meg at det er heftig mye off som skjuler seg der til de må komme ut i adlings dagen.

Kontoen her er medlem av stammen JEHOVA som består av newbies + velkjente spillere som Roger og ja bare Roger.

Bak kontoen her så er det to ikke så velkjent spillere som spiller her. De påstår at de har spilt tw i 1år no og det forklarer hvorfor de pp horer bare. Jeg derimot er kjent med bare spilleren Fredrik siden han er den eneste jeg har tatt kontakt med eller som har svart meg IG når jeg prøvde å holde en koselig samtale. Fredrik er altså en av de kule personene jeg kjenner fra tw. Fredrik har samme smak og tankegang som meg og jeg håper at han lykkes her på v23. Lykke til min venn Fredrik.

3 Destructere Kick

Her har vi kontoen som har beholdt rank 3 veldig lenge. Ikke like lenge som Roger men har stått her en stund. I den Statistiske siden så har kontoen her valgt å skjule absolutt alt som kan skjules og det eneste vi kan ta for oss er at de har Pp horet som F. Beklager for tonen der men kontoen her velger å være i mørket så lenge som mulig.

Kontoen er medlem av stammen KICK som består av veteraner som lykkes på v22. Jeg heier på dere: Morten og Knutern.

Som jeg har hørt så er det varianor som står bak kontoen her og sist gang jeg sjekket stats så ble varianor hardt voldtatt på v22. Men jeg dobbel sjekket som vanlig av konto spillere og det viser seg at det ikke er orginale varianor men heller dualen hans:

[00:02:18] Moa: kæm spille på destructure
[00:02:33] PG / Destructere / vara: <-
[00:02:39] Moa: varianor?
[00:02:47] PG / Destructere / vara: Nein
[00:02:51] PG / Destructere / vara: Var dual med han
[00:03:05] Moa: så du er anonym ukjent spiller som ikke har skills?
[00:03:24] PG / Destructere / vara: (Y)
[00:03:34] Moa: ok, takk for raskt svar og lykke til

4 Jehova Jeh0va

Her har vi den største amatøren på v23. For å ligge på topp 4 så forventet jeg 1k plyndra noe som er svært skuffende. Dette tyder på heftig pp bruk og lite aktivitet. Er ikke så mye stats fra accens sin side så lite å si.

Jehova er selvfølgelig medlem av stammen JEHOVA.

Accens navn er fake og vedkommende bruker navnet her for å få folkets beskyttelse. Jehova accen eksisterte før her på tw og den som eide accen var aktiv på forumet og var veldig engasjert iå dele sine kunnskaper med andre. Hvis du vil lese litt av hannes kunstverk så her er link: ORGINALE JEHOVA

5 ***K2*** Jeh0va

Her har vi Roger aka han som aldri forlater romet sitt. Accen her har vært på toppen siden start og pp horing er accens største egenskap. Roger velger å skjule alle medaljene sine fordi han vet at han pp horer at andre ikke ska mobbe han for det. Vel roge, slutt å pp hore.

Roger har valgt å carrie laget/stammen Jehova til seier og la oss håpe at han klarer det fint. Roger har klart å vinne v15 der han var diktator og vant med stammen TEEMO.

Roger er Roger og alle vet Roger. Hvis du elsker Roger og du vet det klapp hendene dine *klapp * klapp. Hvis du elsker Roger og du vet det og du virkelig elsker han klapp hendene dine *klapp *klapp

6 -Coller Jeh0va

Her har vi accen som ingen vet om og ingen som bryr sæ om den. Skjuler absolutt alt og Pp horing er høyest prioritert. Navnet er kjent fra tidligere verdener men accen har aldri ligget så høyt som den er nå.

Accen er med i stammen Jehova for å få beskyttelse fra demonen satan.

Accen velger å være annonym og emo og jeg velger derfor å ikke engasjere meg iå ta kontakt med vedkommende.


7 Peligroso Jehova

Accen her gjør en strålende jobb for å ligge i rank 7. Accen har plyndra 1k og har vært meget aktiv. Det sies at accen her har mest øks på v23 men vi får se når tiden er inne.

Uheldigvis så har accen her endt opp i Jehovas sin side. Jeg personlig vil gjerne ha accen hos satans side og grunnet er at dama på accen her er en "bad bitch". Og vi vet alle kor Bad bitches ende til slutt. (ofc ikke hos kirka)

De som sitter her er to legender. Den newborne barnet Marius og hannes vakre, strålende dual som er ei kvinne. ( ja vi vet ingeting om hu men siden hun er kvinne så må vi ta vare på hu. Siden det er sjeldent at man finner kvinner på tw. Men la oss håpe at hun er en modell.=

8 Mo I Moa Satan

Her har vi accen som pp horer ressfelt og ress felt horer (hvis det var forståelig.) Accen her farmer relativt lite men er veldig nærme 1k plyndra. Gi oss 2timer til så har vi den. Men eller har accen her vært aktiv i fronten og angrepet litt rundt. Accen her har valgt å kjøre fullt deffansiv iå med at posisjonen deres er veldig utsatt siden det er mange gode i nærheten.

Accen her har valgt å joine djevelens side siden gutta bak accen her er meget BAD BOYS (bare mo som er bad, moa er snill)

Konto spillerne er velkjent, Vi har den allmektig Moaking aka moatheblackman også har vi den nyfødte General Tzu som prøver å lage et godt rykte her på Tw. En ting som er et must som du må vite om spillerne her er at de vinner v22 overlegent (grin da simen og niko.)

9 redcsa Jeh0va

Her har vi den første kontoen som er veldig aktiv på alle fronter for JEHOVA.Kontoen farmer bra og aktivitet er kontoens største styrke. Kontoen har vært aktiv i den angripendes side og har stormet ut og tatt ut alle naboene. Bra jobba og stå på.

Kontoen valgte å gi hannes fullstyrke og ofre seg for Jehova.

Spillerne i accen her er ukjent for meg.

10 varanior08 Kick

Rart at ex dualen din ligger på rank 3 og på 9 men jaja. Ikke så mye å si utenom at accen her har like gode stats som redsca. Men forskjellen er at accen her har valgt å ta vare på troppene sine og ikke bruke dem så tidlig. Ik plyndra og aktivet på høyeste nivo. Du fortjener rank 2.

11 master knight kick

Velger å ta med rank 11 fordi denne spilleren er meget god. Spilleren har vist hvor erfaren og god han er i v22. Mange som undervurderte han men moa viste alltid hannes skillz og tok han med på laget. Kontoen vinner v22 og den går for å vinne her å. Kontoen har over 240 lk så langt og dette kan jeg bekrefte. Mange sier at det ikke er mye men vedkommende spiller solo og er på ferie i bahamas et sted.

Kontoen velger å Kicke litt ass i starten

Knutern er mannen bak kontoen. Knutern har nettop giftet seg og reiser rundt bahamas øyene med kona. Gratulere kompis og håper at du kicke mer ass her på v23 enn det du gjorde på v22.
 
Sist redigert:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Da blir det ny lista fra meg etter helga, og ja jeg kjeder meg. Lurer på hva jeg skal gjøre med alle øksa mine
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Rart å se hvordan det har gått fra topp 20 spillere (slik det var før) til topp 25 spiller lister, til topp 10 bare fordi folk er for late til å faktisk sette seg ned å lage en uvirkelig god liste. Damn it.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Noe av grunnen kan også være at det er færre og færre spillere, og at de folk kjenner til ofte går sammen flere på en konto, ergo blir det færre spillere i toppen og færre av de på topp 25 er kjente.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvis det blir færre og færre hvorfor ikke annerkjenne at dem gjør det bra da? Og ligger på en topp 25 plassering? Hvis de ikke er så kjente så er det bare en måte å bli kjent med dem. Skrive om dem? Ta kontakt, spør hvem de er, skriv utifra det du finner ut :)

Trekker bare flere og flere til det offentlige forumet også hvis det står noe skrevet om dem. Det er noe tw.no også trenger. Flere aktive her :)
 
Topp