Topp 10 spillere

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hvem i H* kan være negativ mot sånn her liste? Min fellow brother. du har gjort en strålende jobb. Håper du lager en ny en om 2uker <3
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hvem i H* kan være negativ mot sånn her liste? Min fellow brother. du har gjort en strålende jobb. Håper du lager en ny en om 2uker <3

Takker moa, får se om jeg tar meg tid til det :D

Har erfart at det ikke alltid er så lett å overbevise spillere som har vært her (litt for) lenge.
 

DeletedUser

Guest
Sim fikk ikke fingra løs fra en familie-greie, så det ble ikke noe liste ikveld.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1 Jks66 Kick 158.437 22 7202
Spilleren som har seilt i fra på verdenen og har vel hatt en grei luke over lengre tid, akkurat fått tilskudd av Kjetil som er svært dyktig IG og muligens Simen (?), jeg vet ikke hvem hovedeier er, men må jo være å tro at det er en over gjennomsnittlig god spiller mtp kontoens utvikling selv med lav ODA, problemer med aktiviteten mtp. innhenting av nye spillere? Er i hvertfall en konto som kommer til å være med i spillet videre med det paret/trioen som sitter her. Ryktes mye off på kontoen. Raskeste adler i lag med meg selv.

2 Bohic Down 121.430 18 6746
Patrick, Stephan & Sivert, trioen som dekker opp døgnets timer og er ekstremt disiplinert i forhold til hvordan kontoen skal styres, har nå kommet seg til fronten hvor den er klar til å slå fra seg, det er skummelt. Har visst en del PP og har det kommet frem, og det er aldri dumt! :awesome:

3 Kamikaze Upside 106.452 16 6653
Kontoen som sammen med Peligroso det har vært mest styr rundt med, i motsetning til Peli som bare har gått frem og tilbake stammemessig har denne kontoen også opplevd ganske så mange bytter i spillere og. Pelle, Kjetil, Simen, Johan, Andy, HAB og fler (?) har alle vært innom kontoen, det at en kan vise til en så kontinuerlig vekst er dermed en enda sterkere prestasjon, spesielt mtp høy ODA og sabotering med en god del sløsing av tropper. Kontoen ligger godt plassert og er definitivt en av bærebjelkene til Upside/Down, ser frem til mer fra denne kontoen, så håper jeg spillebyttene roer seg ned. :)

4 Hønsebataljonen Down 96.787 16 6049
Husker ikke om jeg pleide å kommentere meg selv før, men velger i alle fall å ikke gjøre det nå. Fungerer dog godt i lag med Roger (hug)

5 ZombieFred Kick 89.523 11 8138
Her har jeg forstått det slik at Fredrik spiller eller i alle fall spilte, sammen med Benjamin (Slumpi). Bør være godt dekket opp med aktivitet opprinnelig da Fredrik befinner seg i U.S.A. & benjamin hvertfall før visste mye aktivitet, kontoen har dessverre flatet ut og jeg er litt bekymret for dens eksistens videre, bør i alle fall ha mye tropper og kan nok slå fra seg. Har vel også vært en del av gruppen som har hatt et par mislyktede forsøk mot wannabezz. Usikker på fremtiden til denne kontoen.

6 PerKåre Kick 86.698 14 6193
Totalt ukjent konto for min del, kan være at dette er en nykommer etter min tid, selv om jeg mistenker fakenick selv om konto har vært opprettet på v20 & v22, i alle fall lyktes godt her, selv om ferdighetene enda ikke har blitt visst helt. En konto som i alle fall har et godt stadfeste i sør og en god plassering med kort distanse for backup og for adling, stort potensiale i selve kontoen så får vi se om spilleren(e) er oppe for fighten :grin:

7 varanior08 Kick 79.464 18 4415
Kontoen som har stått i front når det kommer til å spille skittent her på v23, men er vel også den kontoen som har visst seg best taktisk, liker i alle fall hvordan Kick klarte å lure Satan & 666 ledelsen relativt godt tidlig i starten. Har visst ganske ujevnt med aktivitet og gikk fra DP 15 dager på rad eller noe til å stoppe helt opp, har det skjedd noe her? Kontoen har stått stille en stund, og har opplevd wannabezz-fiaskoen selv. Utvikling videre er helt klart mulig, men dette kommer mye an på Svein selv. Mulighetene er helt klart til stedet i alle fall.

8 Graffyz Kick 78.629 13 6048
En gammel traver dette som er av den sjeldne sort som spiller under samme nick, takker meget for det her jeg lager liste. Dette er definisjonen på en startup spiller som satser meget offensivt og gjerne forsvinner/roer seg ned sånn på det stadiet vi befinner oss nå. Mistanke om at det er startup som personen synes er morsomt og spiller sånn halvveis når dette er ferdig, tok et par enkle Yazata byer for en stund siden og en videre ekspansasjon er i alle fall mulig videre.

9 birken Down 73.640 14 5260
Hadde det eksistert en kåring i TW's stilleste konto hadde birken vunnet ganske klart tror jeg, en spiller som befinner seg IG og gjør sitt der, men som det er vanskelig å komme inn på. Ganske beryktet for sin defensive strategi og sin store våte drøm om flere gråe byer, ser ut til at det kan fortsette her, men kan allikevel utgjøre en ganske så sentral rolle i krigen med den spillestilen som besittes her.

10 Peligroso Kick 70.555 11 6414
Marius, Synne & Herman som sitter her, satt i alle fall. Nydelig plassering, godt med aktivitet, kontoen er godt besatt og har fin plassering, her kan det skje skumle ting. Såvidt dem blir litt bedre på den defensive biten der de virker relativt late, det kan fort straffe seg hardt, men tiden vil vise. Fått et godt tak på JohnFox nå, men er nok snart ute av tropper og satt ut av spill for en liten stund i alle fall. Vil påstå at selv med den historien kontoen besitter at det er en av grunnpilarene i hvor bra/dårlig det vil gå med Kick med tiden

11 redcsa Kick 70.300 11 6391
Erfaren konto, jeg er litt usikker på hvor godt innsyn jeg har til spilleren, men en konto jeg føler kan sammenlignes med Graffyz og tror dette er en konto som kan forsvinne med tiden, men dette blir nesten mer synsing enn noe jeg har grunnlag for å påstå, uansett, stå på! :)

12 Falcky Kick 66.344 11 6031
Skjønt at denne spilleren også kan kategories etter kategorien stygg spiller, men jeg vet ikke hvorvidt jeg skal tro på Maanaldojr1 eller ikke i hvorvidt ting er sant eller ikke, føler ikke kontoen har visst seg helt frem enda og tror dette er en enten eller spiller. Tett cluster i alle fall, så gode forutsetninger for å lykkes med en del forskjellig å adle i kort avstand og. Flere muligheter for kontoen.

13 master knight Kick 63.909 8 7989
Den beryktede kontoen jeg fikk høre så mye om når jeg startet her på v23, var visstnok en livsfarlig duo som befant seg her på denne kontoen som var vår største trussel. Jeg tørr å påstå at knutern og hvem andre som sitter her har skuffet ganske mye, og visst seg som ikke noe mer enn en middelmådig spiller på .no, på nivå med Sondre (i ferdigheter, ikke oppførsel). Srry amigo (kyss)

14 Kolberg Down 57.675 11 5243
Her eksisterer det en god blanding av det totalt ukjente til det ganske kjente, blandingen er god og med riktig veiledning kan kontoen hevde seg ganske høyt. Ved toppnivå kan de mest fantastiske ting gjøres, men det kan også gå til det totalt elendige, fremtiden er i alle fall spennende, og med siste tilskudd har jeg troa! (støttes)

15 Nolan Kick 56.854 10 5685
Ukjent, ukjent, ukjent. Tror kontoen ligger i et området der det er liten fight om ressursene, for ut av det blå slo kontoen til med en kraftig DR, ble etterfulgt av noe DA etc, så vil tro kontoen kan slå fra seg, men for usikker på det meste til å kommentere videre her.

16 tarantella Upside 55.603 10 5560
En svært respektabel konto, og selv om vorin3 drar det ned så klarer nok spesielt Karo å holde respekten oppe for kontoen, fra begge siders perspektiv. Dårlig progresjon i det siste, men bidrar på så mange ulike og forskjellige måter at dette vil jeg nok kategorisere som Down/Upside sin viktigste spiller, men ta det rolig, dere får dem ikke bort uansett kor mye dere måtte prøve ;)

17 Destructere Kick 54.864 8 6858
Mest hatet spiller
1. Destructere
2. Destructere

Du er misslikt ganske sterkt her i Down/Upside med din nydelige randomnuking av gård, fronten er lei av deg, men creeds skal du ha, en spiller etter min type. Viktig på flere områder enn kun hva som kan bidras med i det rent spillemessige. Troppene får i alle fall ikke hvilt seg så mye her.

18 osamannen Down 51.426 8 6428
Erfaren spiller som har blitt en gjenganger på flere verdener nå tror jeg, er nok i kategorien god stammespiller, men ikke stjernespilleren. Har likevel en viktig rolle i Down/Upside som resten og gjør en del grovarbeid, kuddos.

19 Syrogen. South 51.387 11 4672
Jeg trodde Are satt her, Are liksom. Det visste seg også at Are satt her, det var bare feil Are... Uansett er den nye-Are meget respektert etter hva jeg hører og styrer rekruttstammen på en meget god og respektabel måte, tror dette er typen stamme foran konto spiller som ofte kan gjøre store utslag i tøffe og jevne kriger som det kan se ut til at vi får her på v23.

20 wannabezz Upside 50.724 9 5636
Dette utspiller seg hver uke i skypechaten:
Søndag kl 23.14: Hei, er det noen som sitter oppe i natt, blir aksjon mot oss i natt, Hozan
Rank 1 ODD, og enda ikke mistet 1 by til Kick, med et meget sterkt cluster og et ypperste av kvalitet rundt og på selve kontoen har den slått godt fra seg på den defensive biten og vært en god hjørnestein i Down/Upside sin posisjon i det som kanskje kan sies å være knutepunktet i krigen, med den nye tilkommeren og kan det tenkes at det vil bli slått til andre veien og, fremtiden er i alle fall åpen!

21 radisson Down 50.087 7 7155
Tropper i byen? Da vil radisson gjerne bidra med en nuke eller to, elsker ODA, muligens litt for godt, men dette er en konto som er fantastisk å ha på sin side og et helvete å spille mot, irriterende spiller som kan det å være til bry, glad jeg slipper å spille mot dem :mehe:

22 Grand Poobah South 42.415 7 6059
Minner meg om wannabezz, noe mer info om konto har jeg egt ikke

23 Implicated South 40.024 7 5718
Ukjent

24 marius jarl Upside 39.059 7 5580
En vandrende konto fra verden til verden det her, en av lederen i det tidligere Yazata og etter et par rundganger i hvor de ville stå i verdenen endte de med å joine vår side helt, noe jeg er meget takknemlig for :)
De fleste kjenner kontoen fra før av, og han har vel ikke forandret seg til det bedre eller dårligere her heller, stabil spiller

25 ViTuXuP Upside 37.455 8 4682
Sistemann som får plass på lista mtp at DT er gone, Magnus & Ruben har forandret spillestil totalt her på denne verdenen i forhold til før og virkelig satt stammen foran seg selv, nå kommer også egen utvikling frem og vi ser at kontoen drar opp i rankene relativt fort, en av kontoene som kommer til å hevde seg utover spillet og som alt er på vei :)

Listen er litt knapp, men min kunnskap har skortet seg veldig etter at jeg sluttet sist og blir derfor av det slaget den nå har blitt.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
12 Falcky Kick 66.344 11 6031
Skjønt at denne spilleren også kan kategories etter kategorien stygg spiller, men jeg vet ikke hvorvidt jeg skal tro på Maanaldojr1 eller ikke i hvorvidt ting er sant eller ikke, føler ikke kontoen har visst seg helt frem enda og tror dette er en enten eller spiller. Tett cluster i alle fall, så gode forutsetninger for å lykkes med en del forskjellig å adle i kort avstand og. Flere muligheter for kontoen.

Du skal absolutt ikke tro på maanaldojr1, selv etter bildebevis kommer han med dumme uttalelser. Lot han fortsette siden han er barn i hjernen og vil ikke høre på folk (selv ikke tro på det når han får flere bevis) men selv da trodde jeg at det bare gjaldt han. Men det at han lager rykter og ødelegger ryktene til folk.... det er en stygg spiller det...
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
10 Peligroso Kick 70.555 11 6414
Marius, Synne & Herman som sitter her, satt i alle fall. Nydelig plassering, godt med aktivitet, kontoen er godt besatt og har fin plassering, her kan det skje skumle ting. Såvidt dem blir litt bedre på den defensive biten der de virker relativt late, det kan fort straffe seg hardt, men tiden vil vise. Fått et godt tak på JohnFox nå, men er nok snart ute av tropper og satt ut av spill for en liten stund i alle fall. Vil påstå at selv med den historien kontoen besitter at det er en av grunnpilarene i hvor bra/dårlig det vil gå med Kick med tiden

Jaja, får kanskje begynne å dodge da (wasntme). Uansett, bra liste!
 

DeletedUser

Guest
Veldig fin top 25! :)

Vil bare påpeke at jeg aldri har fått online tider fra Legend, heller aldri spurt om det. Har vært cheeky enough å spurt om ca troppeantall, men dette fant jeg fort ut når jeg speidet og gården fortsatt var på 20 :)

Folk for mene hva de vil, jeg er iallefall ingen stygg spiller, men så får dere si hva dere måtte mene ;)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304

13 master knight Kick 63.909 8 7989
Den beryktede kontoen jeg fikk høre så mye om når jeg startet her på v23, var visstnok en livsfarlig duo som befant seg her på denne kontoen som var vår største trussel. Jeg tørr å påstå at knutern og hvem andre som sitter her har skuffet ganske mye, og visst seg som ikke noe mer enn en middelmådig spiller på .no, på nivå med Sondre (i ferdigheter, ikke oppførsel). Srry amigo (kyss)


Pål er nye kevin hart
 
Topp