Topp 10 spillere

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kan lage ei liste, mest basert på andre verdener og folk på kontoene og noe TWstats fra denne. Rimelig begrenset kunnskap om V23 generelt.

1 Jks66 Kick
Gode gamle nabo og stammekompis helt tilbake fra V4. Var en klassespiller den gang, og er det fortsatt. En iherdig og effektiv spiller med høyt aktivitetsnivå. Kjernekar også. Godt å se du virkelig herjer her på V23.

2 Bohic Down
En spiller som gjør seg bemerket gang på gang virker det som. Har hatt lite å gjøre med vedkommende ingame, men noe rett må han gjøre hver eneste gang, med tanke på at kontoen så si alltid markerer seg i toppen og vinner verdener på løpende bånd.

3 ZombieFred Kick
Første på lista som jeg ikke har noe særlig kjennskap til. Kjenner vel til forumsnicket her inne, men ikke noe særlig mer enn det. Ser ut til å ha hatt en bra start, men også mye internadling den seneste tida, som gjør at kontoen er så stor som den er.

4 Hønsebataljonen Down
Kan si mye rart om Zippy. Det meste stemmer også, men det viktigste er at han en fantastisk spiller og egentlig en ganske allright kar. Bedre enn det han fremstår som til tider i alle fall. Dette er vel kanskje ikke et kompliment han ønsker selv, så da regner jeg med å se et eller annet skje på forum her den neste tiden, hehe. Pleier som regel å bli bra med liv på offentlig forum. Med tanke på at forumet her inne nå er vanvittig dødt, så har du et ansvar. Vil tro Zippy vil utfordre rank 1-plassen ganske så raskt.

5 Kamikaze Upside
Virker som vedkommende har gått på en smell denne uken, i alle fall det man kan lese av OD'en til han og Peligroso. Så spørs det om man klarer å bære frukter av de angrepene man har hatt, eller om det hele var forgjeves. Vet ikke helt hvem som sitter her.

6 PerKåre Kick

Ukjent for meg. Bra med ODA, og vist en jevn og fin vekst gjennom lang tid. Sikkert en spiller å regne med fremover også.

7 varanior08 Kick
Helt ukjent for meg. Hvem er dette? Neida, Svein. En av mine absolutte favoritter, all time. Fantastisk å spille sammen med. Lager liv og ablegøyer. Morro at du har startet igjen. Får håpe det varer. Bra kvalitet på det som leveres også.

8 birken Down
Virker som en kar som synes det er helt greit å holde seg for seg selv, og ikke delta så alt for mye i det som skjer.

9 Graffyz Kick
Kjenner vel igjen dette nicket fra V9 tror jeg. Litt samme type spiller som birken, men mye mer offensiv annlagt. Virker som han vet hva han kan. Så får vi se hvor lenge motivasjonen varer denne gangen.

10 redcsa Kick
Må si jeg ble overrasket over å se dette nicket så høyt oppe, men det kan vel ha noe med at jeg har vært borte en stund. Virker å ha tatt vanvittige steg siden V5 i alle fall. Så det er bra.


Kort og konsist, som alltid. For lange analyser av grafer og liknende, får dere se på TWstats selv :)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Tar en rask liste! Er så rolig her på forumet :p

1. Bohic

InnoGames favoritt konto! Gjør det bra på samtlige verdener der konto'en er på og her er ingen unntak. Er vel Patrick som er hovedeiger. Royal og Stephan som duals. Her er det full pakke på hva du trenger på en topp konto, aktivitet og erfaring. Kommer til å gi HAHA en god kamp! :)

2. Jks66

Johan og Kjetil. Beast konto med beast spillere. En av mine favoritt konto'er på verdenen. Kjører på uten stans. Samarbeider godt i sør sammen med de andre brukerene. Tipper dette blir rank 1 konto :)

3. Hønsebataljonen

Pål og Roger. Ingen andre? Begge 2 har rykte med seg om å være noen av .no's beste spillere. Har vist seg at dette stemmer ganske bra. Late start, men allerede rank 3! Pål har da fått et litt negativt rykte på seg som leder, men skal ikke si så mye mer dette siden jeg ikke kjenner deg så godt. Jeg pleier nå å komme overens med alle <3

4. ZombieFred

Fredrik, Nikolai, Sindre og Ken! Aktiv konto hvertfall! Hadde en pang start i begynnelsen av verden. Roet seg litt ned etter hvert. Fått seg en stor front mot mange Up/Down spillere. Hjelper alltid til om det skulle være noe !

5. varanior08

Svein <3 <3 Sammen med Simen og Henrik. Innaktive Svein har da endelig fått seg aktive og kompetente spillere på brukeren sin som har fått fart på sakene sine. Adler byer i et rolig og jevnt tempo. Ikke lenge til de har nok byer slik at Svein kan vise seg fra sin beste side :3

6. Kamikaze

En Johan som spiller her nå? Har ingen kjennskap til deg dessverre, men det virker nå som du vet hva du holder på med. Lykke til videre uansett! :)

7. PerKåre

PerKåre <3 Spiller sammen med en kompis om jeg husker rett? Har da sammen med de andre i HAHA virkelig dominert i sør. Fortsette slik! Har selv kjennskap fra denne spilleren fra v21 så vet det er kompetente spillere :)

8. osamannen

Helt totalt ukjent for meg, men har da imponert for å komme så høyt. Håper på å bli bedre kjent :)

9. birken

For tiden det sorte får som byttet side i krigen. Gikk fra Up/Down til HAHA. Spilte sammen med deg på v22 og du gjorde det nå bra der. Fått seg en enorm front. Vil du holde ut eller vil du ta helt av og adle alt og alle sammen med resten av HAHA gjengen i sør? Time will show !

10. master knight

Knut! <3 Har fått med seg schibevaag inn på kontoen, men hvor aktiv han er vet jeg ikke så her er det tilnærmet solo spill. En av mine favoritt spillere. Har møtt på mye motstant og motgang, men ligger fortsatt høyt på lista. Ingen tvil på at han kommer til å pryle hele gjengen snart :3 Gogo Knut!

11. redcsa

Adam som sitter her. Vet ikke om han spiller solo? Har da alltid vært på alle verdene jeg har spilt på med ganske variert resultat, men har gjort det ganske så bra på v23. Får se om det holder helt ut! :)

12. Destructere

Meg selv! Just saying, det kommer til å komme mer fylle prat på forumet! :3 Når skal vi ha TW fest da?

13. tarantella

Ok, får vel skrive da <3

Karoline, Fabian, GIG og Eivind. Kjenner dog ikke til noen av dere. Er vel Karoline som skriver på forum her så du er nå hvertfall aktiv, så kudos for at jeg har noen å snakke meg! Er det han Fabian jeg kjenner fra v22 eller en Fabian jeg ikke kjenner? :p Kjenner ikke til dere andre 2 luringer. Finner dere ingen steder :(
Ellers har dere vist dere som ganske aktive og gjort det greit så langt på slagmarken. Håper det fortsetter! :mehe:

14. Implicated

Stian Nr.1! Fått med seg Kenneth på kontoen! Spilte sammen med deg på v21 selv om vi ikke kom så langt der :p Men på v23 kommer det til å bli annerledes! Skal vise hva han er laget av!

15. 19messi19

Ingen kjennskap til deg, sorry :( Har hatt mye innadlingen, men du er ikke den eneste på denne lista som har hatt det så kan ikke si noe på det. Får vel se etter hvert som verdenen fortsetter hva du er laget av!

16. Syrogen.

Sebastian og selveste Jesus. Har ikke hørt eller sett så mye til dem fortiden (eller hører Jesus hele tiden, gir ikke fred på skype :eek: ). En adling en gang i blant, men kommer nok snart, sterkt tilbake!

17. radisson

Hotell kjeden har gjort det bra så langt. Stoppet litt opp i det siste, men har plenti av adlings muligheter. Kan han holde ut og adle HAHA eller må han bukke ned for overmakten?

18. legend786

Legenden sier at at han sendte vekk dual'en sin til motstanderen for å total ødelegge moralen til motstanderen og få en konto bannet. Selvsagt er dette bare en legende, men er dette sannheten? Han har uansett gjort det bra så langt. Litt rolig på adlingsfronten i det siste, men kommer vel snart tilbake? :)

19. ViTuXuP

Ingen kjennskap :( Det jeg har hørt om deg da er bra så kudos for det!

20. Nolan

Hjelpsom og aktiv spiller. Har tho ikke så mye kjennskap til deg, men virker meget oppegående. Må prate mer med deg! :p

21. Charles

Absolutt ingen kjennskap. Har aldri hørt om deg og ser på adling at mesteparten er innadling og gråbyer så har ikke så mye å gå på der heller.

22. marius jarl

Ingen kjennskap. Vet du og messi var i ledelsen i den forrige stammen som jeg ikke husker navnet på i farten, men thats about it.

23. wannabezz

Endelig noen spillere som vet hvordan man skal forsvare seg! Kudos til dere for å spille bra og holde stand! Ser dere har også fått inn Regal som er en lat slask <3 Vært rolig fra deres side nå på en stund og ganske rolig på adlings fronten også. Ikke lenge til jeg får x-antall nukes i trynet? :(

24. Peligroso

Marius den desperate. Serriøst, noen skaff denne gutten dame! Han har god erfaring i TW og vet hvordan en skal spille som egenskaper. Noe for deg? Ta kontakt, han er ikke kresen!

25. Dr.Robert

Robert og Stian Nr.2! De blir begge 2 bencha hele tiden. Adler masse små spillere på rimmen. Lurer på når de skal bli med i krigen? :eek:
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Pål gjør 99.9% av jobben på hønsebataljonen så eg burde egentlig ikke bli nevnt. :mehe:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jaja :3 de "små" spillerne på rimmen har skapt mer trøbbel for jks enn Upside/Down har gjort ^^

Jeg og Robert koser oss på rimmen og har egentlig ikke noe hastverk. Verdenen blir å vare i en god stund til ^^

Jeg er Stian nr 1 :p

Ellers en okay liste :3
 

DeletedUser

Guest
23. wannabezz

Endelig noen spillere som vet hvordan man skal forsvare seg! Kudos til dere for å spille bra og holde stand! Ser dere har også fått inn Regal som er en lat slask <3 Vært rolig fra deres side nå på en stund og ganske rolig på adlings fronten også. Ikke lenge til jeg får x-antall nukes i trynet? :(

Eirik har vært på pause i en god stund nå, så det er bare jeg og Regal her ^^
x-antall nukes kommer i end-game, tenker at vi sparer deg til slutt :)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Pål gjør 99.9% av jobben på hønsebataljonen så eg burde egentlig ikke bli nevnt. :mehe:

Det er notert. Roger er lat. Skal huske det til neste verden (nod)

I`m hurt - endelig liste og så utelater du oss :-(

Yes! Feel my pain! (hug)

Jeg er Stian nr 1 :p

In your dreams Stian Nr.2 (rofl)

wannab. er så omtenksom! Sparer meg tilslutt (hug) Synd det er jeg som skal stå på vinnersiden til slutt :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Satte meg ned etter 13 timer på jobb i dag og skrev en liste. Bærer nok en del preg på at jeg er trøtt o.l, så får ta og lage en bedre liste senere.

1 Bohic Down 311.823 Vår alles kjære partysvenske som jeg har fått et godt forhold til i løpet av de siste verdnene. Farmer godt, og kriger godt når han først lufter nuksa sine. Samtidig har han hjelp av Super LoL og Royal. Ble først kjent med Royal i Upside. Rett og slett en utrolig fin fyr som har mye kunnskap innad om TW. Super lol det samme. Lang erfaring helt ifra Verden 1. Solid og sterk konto. Vil nok i fremtiden få en del å bryne seg på, så vil spørsmålet være hvor lenge de klarer å holde ut. Vil nok holde 1. plassen en stund fremover, men har ikke allverden å adle nå bortsett fra HahaV2, noe som ikke er den enkelste oppgaven. Vil tro kontoen vil falle litt etter hvert, men vil fortsatt ha noen gode uker. Har trolig brukt medaljene godt og laget en del adelsmann til å adle grått med.

2 ZombieFred HAHAv2 268.599 Niko, Fredrik, Ken og Sindre. Har fått seg en fin og stabil front. Sitter på store menger med erfaringer og skills. Marius = Simen > Sindre >>>>>>>>> Abel. Kontoen har hatt noen innadlinger som det har blitt påpekt før her på forumet uten at det svekker mitt syn av personene. Vil være med i toppen og kjempe om den øverste plassen. Tror denne kontoen her tar rank 1 ved slutt.

3 Hønsebataljonen Down 264.935 Mye blir sagt om Pål, men jeg kan bare si at jeg er imponert over fremgangen han har hatt her på V23. Riktignok fikk han noe boost i starten. Har hatt en imponerende vekst gjennom hele V23. Uten tvil en god spiller. Usikker på om Roger spiller her enda dog. Vil nok ta 2. plassen og befeste den etter hvert, og sakte men sikkert nærme seg 1. plassen.


4 Jks66 HAHAv2 260.007 Johan & Kjetil. Hehe, i starten av V23 likte jeg ikke Kjetil i det hele tatt, for min del virka han som dritstor noob Hab hadde funnet, men ble positivt overrasket. Farmebeist og aktiv stort sett gjennom hele døgnet. Ikke minst en veldig trivelig person jeg kommer godt overens med. Johan er også en fin fyr med en interresant døgnrytme. Spår at denne kontoen vil holde seg på topp 3 en stund fremover, dog er kampen knallhard med de over.


5 varanior08 HAHAv2 204.431 Svein & Henrik. Svein er masekopp uten like, og Henrik gjør det uten å nøle. Fin combo der Henrik ikke har veldig mye erfaring, mens Svein sitter på veldig mye. Bykset litt oppover listen de siste ukene, snart er fronten deres klar og vil trolig øke fort etter et par uker.


6 Kamikaze Upside 183.726 Min gamle konto. Nå sitter Johan og Andy på kontoen. Er usikker på om Pelle er tilbake, om han ikke er så nærmer vel det seg. Pandy (hi) er uten tvil veldig god defansivt, og Johan er uten tvil en veldig god allround-spiller. Pelle er vel litt over gjennomsnittet på norske spillere, så uten tvil en konto Haha må behandle med respekt fremover.

7 osamannen Down 173.119 Uhm, okei. Fyren som har spilt under nicket Lord Even som spiller her? Har aldri hørt om deg på nicket her før, og var stille når jeg var i Upside. Vokser jevnt og sikkert.

8 PerKåre HAHAv2 166.700 Satt i Upside og tenkte først at dette måtte være et fakenick, dog er det ikke det. Veldig imponert over det du har gjort. En stor pådriver i Upside der nukene flyr frem og tilbake. Spår at du vil kjempe i toppen lenge.

9 birken HAHAv2 124.431 ? Stammebytte. Veldig stille, sier lite, veldig lite. Ingenting på forum, ingenting på Skype, i ny og ne på PM. Tror jeg oppsummerte Birken greit. Kan vel legge til gråbyer og cluster også. Er dog spent på om han kommer til å gjøre noe.


10 master knight HAHAv2 124.293 Knuter'n! Kjekk kar.

11 redcsa HAHAv2 118.974 Uuuuuuuuuuh, sorry. Klarer ikke å plassere deg. Har ei heller aldri prata med før.

12 Destructere HAHAv2 104.645 Hahah, PG. Hvor starter man? Hvalsafari? Drar opp stemninga utrolig mye etter en kveld på byen og er hjemme, med eller uten følge. En fyr alle vil tjene på å ha i stammen rett og slett. Også en veldig god TW-Spiller som tar gode taktiske valg, stort sett.


13 Implicated HAHAv2 99.274 Kenneth og Stian. Vet lite om Stian, men om Kenneth er like aggro som på V1 så gleder jeg meg til å se fortsettelsen. Usikker på om Kenn har spilt så mye i det siste, vil muligens ta litt tid før ting kommer tilbake?


14 tarantella Upside 94.339 Hva skjer her? Trodde og forventa dere høyere oppe på ranken. Flotte folk som spiller her, og veldig gode flere av de. Har blitt en viktig støttespiller for Kamikaze og Vitu. Tror dere vil climbe nå jeg!

15 legend786 HAHAv2 92.662 ? Han sa jeg skulle skrive bra om han, så jeg skriver ingenting. Vet knapt hvem som spiller her..

16 19messi19 Down 89.242 Marius sier han suger. Ellers vet jeg ikke hvem han er, sorry bro

17 Syrogen. HAHAv2 87.843 Kabel95 ihvertfall. Are og, eller? idk. Ifølge Marius er Kabel teit og han suger. Jeg må min side må være helt enig.

18 radisson Down 82.889 Vet generelt sett lite om deg, så tørr ikke uttale meg.

19 Charles Down 81.119 No clue, sorry brah

20 Dr.Robert HAHAv2 79.156 Robert & Stian. To gode spillere som utfyller hverandre veldig bra.

21 Peligroso HAHAv2 76.562 Du spiller for lite CS!!

22 Nolan HAHAv2 76.510 Front mot Zippy. Aner ikke hvem/hva som sitter her, men ønsker deg lykke til.

23 wannabezz Upside 74.703 hozan? Usikker. Noe i hodet mitt sier han lever av stacks, noe sier han er god defansivt. Klarer ikke å bestemme meg.

24 marius jarl Upside 74.583 No clue, sorry amigo.

25 ViTuXuP Upside 70.477 Rub <3
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Liste! <3

Men drar opp stemninga etter en kveld på byen? Drar jeg ikke opp stemninga uansett da ? :Redface:
 

DeletedUser

Guest
23 wannabezz Upside 74.703 hozan? Usikker. Noe i hodet mitt sier han lever av stacks, noe sier han er god defansivt. Klarer ikke å bestemme meg.

Jeg har bare blitt stacket en gang i noen timer og det var bare en by det gjaldt, ellers så er alt dere har møtt på mitt eget deff :p
 

Dipshit

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
5 varanior08 HAHAv2 204.431 Svein & Henrik. Svein er masekopp uten like, og Henrik gjør det uten å nøle. Fin combo der Henrik ikke har veldig mye erfaring, mens Svein sitter på veldig mye. Bykset litt oppover listen de siste ukene, snart er fronten deres klar og vil trolig øke fort etter et par uker.

Riktig (giggle)(angel)
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Topp 10 liste V23

Rank 1: Bohic, pp hore
Rank 2: Hønsa : hønsehjerne
Rank 3 : Zombie : odd hore
Rank 3 : Jks66 : ODA hore
Rank 5: Osamannen : noob
Rank 6: VARANIOR08 THE ALLMIGHTY POWERFULL MASTER! THE BEST THERE IS AND THE BEST THERE WILL EVER BEE, SATAN SÅ GOD SVEIN ER I TW. HAN ER VERDENS MEST SEXY MANN, OMFG

resten suger.
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
For dere som ikke skjønte det er det svein sitt ønske jeg skulle skrive liste :)
 

DeletedUser

Guest
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Bohic Down 390.508 48 8136
Jeg er en av Patrick sine største fans. Jeg savner å spille med på samme side som hans driv og entusiasme.
Dog, om det stemmer at du/dere overdriver pp-bruken som det sies, så synes jeg det er på høy tid å slutte med en slik ødeleggelse av .no. Det er pga slik bruk at de forbanna tyskerne ikke gir etter når vi foreslår endringer eller ønsker f.eks en verden uten pp i det hele tatt. Dessuten burde spillere som deg/dere være mer enn gode nok til å ha en høy plassering uansett. Skjerpings!

2 Hønsebataljonen Down 298.653 39 7658
Her aner jeg ikke hvem som spiller, bortsett fra Pål. Mange rykter om at det er alt fra 2-6stk her. Veldig offensiv konto, veldig trygg plassering. Det er likevel en bra innsats som er lagt ned her, og dem fortjener å ligge høyt så langt. Godt spilt!
Dog er jeg veldig spent på hvordan et vinner-scenario med denne gjengen skulle utspilt seg. Det er jo kun 15 i alliansen som kan stå som vinnere.. Hvordan skal du fikse den, Pål?

3 Jks66 HAHAv2 270.024 31 8710
Johan og Kjetil. Fin duo med mye aktivitet. Ikke redd for å bruke tropper for å få det som dem vil. Veldig hjelpsom i min oppstartsperiode også. Regner med å se dere oppe i toppen en god stund til.

4 osamannen Down 241.865 36 6718
Aner ikke hvem dette er. Har møtt 0 motstand så langt. Greit med ODa. Ryktes om pp-boosting her også, noe jeg aldri kommer til å respektere.

5 ZombieFred HAHAv2 236.003 28 8429
v23s ODd-konge. Har vært under hardt press siste uka. Har begynt å drepe en del av nukene som har terrorisert. Ser ut til at stacking er en grei taktikk til nå.

6 varanior08 HAHAv2 233.582 33 7078
Solid konto. Mye ferdigheter her, både den ene og den andre veien. Glad for å ha maskråka, aka Svein, på min side ;)

7 Kamikaze Upside 229.618 26 8831
Har avtatt veksten i det siste. Våkna sånn smått nylig, så vi får se om det var kun et blaff eller ei. Vanskelig område å vokse veldig mye i dog, da fronten har stagnert litt smått, med unntak av de siste par dagene i k45.

8 PerKåre HAHAv2 207.116 26 7966
Dette er en spiller etter min smak. Hjelpsom, aktiv og effektiv. Om alle hadde vært som deg <3

9 birken HAHAv2 156.796 22 7127
Etter ryktene er dette også en av .no sine største pp-misbrukere. Ikke min favorittegenskap hos ham.
Har ligget veldig rolig siste ukene, men ikveld ser det ut som villdyret våkna. 3 adlinger på kort tid. Håper tempoet holder seg fremover!

10 master knight HAHAv2 130.604 16 8163
Har ligget innklemt i sentrum lenge. Vanskelig plassering. Gode spillere på begge sider av krigen der, så blir ikke lett å adle noen veier. Vet at du kan, så det er bare å kjøre på!

11 Destructere HAHAv2 124.053 17 7297
En av våre nordlige bærebjelker. Ligger ikke helt i front med vår største fiende, men koser seg mer imot rim-trollene i øst. Forventer overkjøring.

12 redcsa HAHAv2 123.908 18 6884
En av de mer annonyme i stammen. Har egentlig ikke så mye å si om ham pdd.

13 Implicated HAHAv2 119.790 15 7986
2 spillere her som jeg respekterer veldig mye. Begge har vært gode venner av meg i lang tid og jeg er glad for å ha dem i stammen.
Regner med eksplosiv utvikling på adlingsfronten fremover med 2 så gode spillere.

14 Dr.Robert HAHAv2 111.920 19 5891
Næmmen, min egen konto. Se så flinke vi har vært! Rank 14 allerede :)
Andre får gi mer utdypende karakteristikk.

15 tarantella Upside 106.819 14 7630
Karo og Gigolo. Prøvde å få denne kontoen over til mitt HAHA, men det ble uten hell. Respekterer dems valg, så får vi heller sloss som venner ;)

16 radisson Down 105.846 17 6226
Litt ironisk at stammenavnet her er Down, siden det er akkurat den retningen kontoen er på vei :)

17 19messi19 Down 104.780 14 7484
Ikke like god i tw som Messi er i fotball. Mer vet jeg ikke om denne kontoen. Eneste jeg har opplevd av denne kontoen er tafatte fakes da jeg satt KV en kveld her.

18 legend786 HAHAv2 103.048 12 8587
Gir juling, får juling. Ligger veldig utsatt til, på samme måte som MK litt lenger opp her. Fordelen til Legend er at han ligger helt i front på den mest fremgangsrike siden av HAHA i disse dager. Når vi får ketchup-effekt her, er det bare å forsyne seg av røde byer, kompis!

19 Peligroso HAHAv2 94.773 15 6318
Fått MYE juling, men også fått gitt litt tilbake. Lever fortsatt, et tegn på styrke med den plasseringa. God til å samarbeide med kameratene rundt seg. Ikke den første jeg ville møtt personlig.

20 Charles Down 94.570 12 7881
Aner ikke hvem det er. Har sett nicket i JFF eller noe på tidligere verdner, men aldri prata med. Tror ikke dette er en konto som varer veldig lenge.

21 Nolan HAHAv2 93.348 14 6668
HAHA sin nordligste stjerne. Har en formidabel oppgave med å holde fienden unna. Med hjelp fra stammen, skal nok dette gå greit!

22 wannabezz Upside 91.067 20 4553
Egentlig liker jeg denne kontoen. Men det blir mye av det samme hver gang.. Veldig defensivt og lite fiendeadling. Er ikke kontoen som snur en dårlig trend, men henger seg heller på en medgangsbølge hos stammen. Har en følelse om at han blir stacka mer enn han liker å innrømme.

23 marius jarl Upside 84.828 11 7712
Totalt ukjent. Aner ikke hva som vil skje her.

24 Syrogen. HAHAv2 73.641 11 6695
Mista nylig noen byer til Høns. Vi får vente å se hvordan man reiser seg opp fra det slaget i trynet.

25 ViTuXuP Upside 72.537 10 7254
Skal visstnok være en god spiller her, aner ikke hvem det skal være. Ikke spesielt imponert så langt, om jeg skal være ærlig. Men det er fortsatt tid til å endre det inntrykket, om det er vilje til det, er en annen sak.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
2 Hønsebataljonen Down 298.653 39 7658
Her aner jeg ikke hvem som spiller, bortsett fra Pål. Mange rykter om at det er alt fra 2-6stk her. Veldig offensiv konto, veldig trygg plassering. Det er likevel en bra innsats som er lagt ned her, og dem fortjener å ligge høyt så langt. Godt spilt!
Dog er jeg veldig spent på hvordan et vinner-scenario med denne gjengen skulle utspilt seg. Det er jo kun 15 i alliansen som kan stå som vinnere.. Hvordan skal du fikse den, Pål?

Antall kontoer som står igjen som vinnere er ensifret. Det var iallefall det Pål sa til meg.
 
Topp