Topp 10 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
navn: -Coller
rank 1
stamme: Sense

Her sitter Kristian og Herman.

Herman er en kar fra Bærum med mye penger (som dere sikkert alt kan se IG) og som bare vil vinne og være best.

Ellers er det den første kontoen til 2 byer og 10k poeng og se ut til å vokse greit. Det meste det har farmet på 1 dag er 89k og vi må helt tilbake til den 27-12 for å finne den.

Navn: jj94
Rank 2
Stamme SWE

Her sitter JImmy (vet ikke om det er flere her)

Jimmy er best og kommer til å vinne verden som han selv sier (tror han sa han var best 5-6 ganger under samtalen igår)

Er andre man til 2 byer og har fåreløbig 7 700 poeng

For det meste har jimmy ranet 178k Noe som gjør at han har farmet mest på en dag av samtlige kontoer. Dette skjedde den 30-12 noe som ikke er så langt tilbake til.


Navn: Nikkox
Rank 3
Stamme: TR

Her sitter Sander som er fra Bergen og beskriver seg som en god og erfaren TW spiller

Sier at v 27 var sånn bob bob men at han håper og komme sterkt tilbake her på v 29.

Han lagde også stammen TR ilag med noen venner og er innstilt på at det ønsker og vinne sammen (rank 1 vil jo si at dere er i rute)

Var 7 personen til og adle by nr 2 (er desverre ikke noen HOF medalje for det)

For det meste har Nikkox ranet 47k noe som faktisk skjedde igår.


Navn: the road of forgiveness
Rank 4
Stamme: CR

Her sitter Magnar, Steffen og Iver Der 2 stykker er fra Bergen og har bred erfaring innfor TW menst 1 er under læring

Ønsker egentlig og gi mest skryt til steffen her. Det fleste lurere sikkert på hvem han her er. Pointe er at han liker seg under raderen. Men Han har vært med på flere kontoer som Djinn på v 22. Alexander karadordevisj1 (hp) (beklager om jeg skriver det navnet feil) Og flere andre kontoer som har levert bra.

Denne kontoen blei startet uten en plan om å delta aktivt men det har nå forandret seg.

For det meste har TROF ranet 44k Men slapp av vi har alt ny rekord idag på 54k ranet så den vil oppdatere seg ved midnatt

Navn: Holy Sword
rank 5
Stamme CR

Spilleren går ikke ut med navn. Men kan si at han ikke er Norsk.


Ellers er denne spilleren sterk som kanskje noen har merket alt.

Har for det meste ranet 53k Noe som skjedde den 26-12 (det er en stund siden gitt)

Navn: Jeppex
rank 6
Stamme TR

Her spiller Jesper. Han er 16 år og kommer fra Bergen. OG har TW erfaring som strekker seg helt tilbake til v 2.

Og grunnen til at han heter Jeppex. Er på grunnav kallenavnet som strekker seg helt tilbake til barneskolen.

Og målet med denne verden er og ha det gøy med venner. Og et lite ønske om å vinne.

Jesper har for det meste farmet 32k på en dag. Og dette skjedde den 28-12 noe som jeg synes er litt svakt faktisk :|

Navn: Grunnmuren
rank 7
Stamme: SWE

Han her er en surpromp som ikke vil svare mld min av en eller anen grunn.

Var nummer 4 til 2 byer. Og har for det meste ranet 37k noe som faktisk skjedde igår 1-1-17

Navn: Mr. Bobil
Rank 8
Stamme: TRS

Han her er 21 år gammal og elsker bobiler. Han sier at at folk alt vet så mye om han at ikke mer fikk jeg ikke :(

Men pointe er at jeg husker ikke meget om han utenom at han har spilt på DOn.slask kontoen tidligere

. For det meste har mr. bobil ranet 10k vent 10k kafean :| Uansett dette skjedde den 22-12

Navn: AwZuum
Rank 9 Nå 10
Stamme. L-wolf

Han sier ikke navnet sitt. Men sier at han har mange års erfaring med TW og at han elsker å skifte nick fra tid til anen (vær verden)

Ellers er det ikke mye å si her kan si at det meste han har ranet er 43k på en dag og dette skjedde den 30-12

Navn mr. martin
rank 10 nå 11
Stamme: OLD

Han heter Martin sier han. og at han er 22 år og kommer fra Bærum ( nye tjommien til Herman?)
Han har spilt siden 2007 på v 1. Heiande jeg begynte ikke før 2009 og jeg trodde jeg hadde vært her en del år snart :|

Denne verdenen så langt har startet som så mange av de siste. Coller går markant fram i teten og får et godt overtak tidlig. Regner med at han gjør det bra på denne verdenen også.
Mr.martin sin predction (tar gjerne imot pp på oddsen den er 1,22 på at -coller er med i vinnerstammen på v 29) Og 1, 01 på at Magnar forteller en dårlig vits

Han liker også det at det ikke er noen merkante vinner slik som v 26 der det nesten var avgjort fra start.

Ellers er det meste han har farmet 73k noe som var igår ^^

takk for meg kom litt forsinkelser siden en frekkast kalt Lord mikkemus sendte angrep på meg. Så jeg opptrår til fakkeltog mot slike handlinger ^^
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Morsomt å lese. Kanskje legge ut en "Topp 10 Stammer" etterhvert som verdenen vokser?
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kjekt å lese på!
Er den farmegreia legit? Er det noen måte å se det på? Eller har du bare spurt folk? Eller er det tull?
Dersom det er legit, hvor mye mener du jeg har farma på det meste? ^^

(Har ikke spillt siden v18 så skjønner ingenting her)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kjekt å lese på!
Er den farmegreia legit? Er det noen måte å se det på? Eller har du bare spurt folk? Eller er det tull?
Dersom det er legit, hvor mye mener du jeg har farma på det meste? ^^

(Har ikke spillt siden v18 så skjønner ingenting her)
Går du på Rangliste, og så til Dagens så kan du se hvem som har drept mest enheter på en dag, forsvarer, plyndrer osv :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kjekt å lese på!
Er den farmegreia legit? Er det noen måte å se det på? Eller har du bare spurt folk? Eller er det tull?
Dersom det er legit, hvor mye mener du jeg har farma på det meste? ^^


(Har ikke spillt siden v18 så skjønner ingenting her)

Vet ikke hva du heter og :/

Men har ikke spilt siden v 22 og da var eller ikke den dagens rangeringslisten komt :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hvorfor bruke tid å ressurser på å farme når du kan ha høye ressfelter?

-A
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Ja hvorfor bruke tid på å bygge ress felta når man like greit kan dra visan og kjøpe ress :), kanskje fordi det er en del av spillet?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ikke se på meg, jeg er rank 10... Heller klag på topp 2 :O

-A
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Her klager vi ikke :) Vi må bare jobbe anda litt hardere med å ta de sånn etterhvert, men dette er jo en del av spillet. Litt sånn når man spiller online så kjøper folk mitraliøse mens resten har sprettert :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Morsomt å lese. Kanskje legge ut en "Topp 10 Stammer" etterhvert som verdenen vokser?

Kan ikke du lage en då? Jeg kan gjerne men hadde vært kjekt og lese andre sine meninger også ^_^

Forøvrig flott liste :eek: Nicehunter :rolleyes:

takker så meget. Er godt og høre at du likte den :) (hadde vært kjedelig og lagd en topp 10 liste ingen likte :/ )


Her klager vi ikke :) Vi må bare jobbe anda litt hardere med å ta de sånn etterhvert, men dette er jo en del av spillet. Litt sånn når man spiller online så kjøper folk mitraliøse mens resten har sprettert :D

Alle vet at jeg er den største pp horen anyway og jeg er bare rank 3 ;(
 

JimmyAIK

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
top 10 spiller

1 -Coller Sense
her spiller to bra spiller som snart er rank to (2)

2 Grunnmuren SWE 8.752 3 2917
bra spiller som jeg liker mye


3 jj94 SWE 8.239 3 2746
den bästa av de alla, redan vunnit världen

4 the road of forgiveness CR 8.228 3 2743
vet ikke mye om deg


5 Nikkox TR 6.935 2 3468
dårlig spiller. kommer bli adlad snart

6 holy sword CR 6.567 2 3284
dansk vet ikke mye om deg

7 Jeppex TR 6.470 2 3235
nikkoxs hund
8 -Peterel- Heroes 6.002 2 3001
vet ikke
9 Mr.Martin OLD 5.927 2 2964
mr.martin fra v26
10 Mr. Bobil TRS 4.825 1 4825
bubil spiller for res sier han
 

DeletedUser

Guest
#den bästa av de alla, redan vunnit världen#


Risken är JimmyAIK att du ramlar genom som ditt kära hockey lag har gjort :) ( idag Bofors IK-AIK 3-2 )
 

Nikkox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jj litt sur kanskje fordi jeg har adlet byer fra deg på én verden og to hp-runder?
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Topp 15

1 jj94 SWE 127.673
Svensken som har ledet store deler av verdenen, ved siden av Coller. Denne gangen er de ikke på samme side, det overrasket meg. Ser og at du nuker Coller, med lite hell. Cocky type, har svidd av mye pp for sure, men har til gjengjeld fått et lite forsprang på resten. leder og SWE, som har mest totalpoeng, og øker ledelsen for hver dag. Vet ikke helt når det kommer til lederegenskapene dine, og hvis krigen nå blir på to kanter, kan det bli tøft for dere. Uansett en av spillerne på v29 som har gjort mest ut av seg. Adlet masse av Heroes.
2 -Coller Sense 118.270 15 7885
Kreiz og Herman? Kræsj i spillestil? Ligger knappe poeng bak jj94, og den ledelsen kan forsvinne fort. Vet begge kontoene vil vinne denne duellen like mye, så blir spennende å se hvem som går seirende ut iallefall om den blir rettferdig). Herman sin startup og evne til å bygge ledelse, og Kreiz sine rå spillferdigheter vil bli tøft å knekke for eventuelle motstandere. Leder selv egen stamme, Sense.
Var kresne på inntaket i starten, tror kanskje det hemmet dere fra å virkelig slå dere ut, og det er nok grunnen til at dere ligger litt bak toppstammene når det kommer til poeng. Spørsmålet er vel om dere mener at halvgode spillere er godt nok. Adlet 3 SWE byer, imponerende.
3 Nikkox TR 104.493 15 6966
Nikkox, leder i TR. 3 toppspillere med hver sin toppstamme. Lå lenge bak de to første, men har tatt et stort sprang i poeng for kort stund siden. brukt endel pp denne kontoen og. Har tidligere imponert meg med sine rå ferdigheter, men har ikke sett deg lede stamme før. Virker som det går fint så langt. Snb og Cross er begge oppløst, og nå står SWE for tur, virker det som. Er vel eneste som har holdt sammen siden nybegynnerbeskyttelse, og med FCS på sin side lover det godt for The Resistance og Nikkox.
4 the road of forgiveness SWE 87.432 14 6245
Tidligere CROSS-leder, kjørte med holy sword så lenge det holdt. Så dystert ut før mergen, men med nye kamerater ser det mer lovende ut. Mange spilleree i toppklasse, og svært sterke kontoer. Gjort gode adlinger så langt, hørt mye godt om deg, og ferdighetene dine, så blir spennende å se hvor langt det rekker. Internadlet Saify. Hoppet muligens inn i ledelsen i SWE?
5 heskey SWE 84.942 12 7079
Rank 5, wow. Latestart, pp-boostet, internadlet seg til å bli en avgjørende konto på v29.Har dog 2 imponerende adlinger på Heroes spillere. De fleste har hørt om kontoen, men jeg vet ikke hvem som sitter der nå. Kjetil muligens, sikkert en dual eller 3 og. Raskest voksende konto, uten tvil.
6 Grunnmuren SWE 71.175 13 5475
Kommet godt opp på ranken, uten å gjøre så alt for mye ut av seg enda. Har spilt med deg før, men har egentlig ikke kjennskap til tidligere prestasjoner, eller hva du er god for. En solid internadling. Skjuler rekrutteringsstasjon-prestasjoner, noe å skjule her? ;) Ligger safe i Sverigeland og blir nok en deffspiller.
7 -Sonic- SWE 61.698 8 7712
Deg har jeg ikke vært borti. Ligger i front mot Sense, så blir nok en avgjørende og spennende konto å følge med på fremover. Gjort masse Heroes-adlinger, og til og med en av Coller. Hvem spiller her?
8 Mr.Martin Sense 61.137 8 7642
Gamlelederen av OLD som nå sitter i Sence med Coller. Alltid godt etablert på verdenene, men har ikke sett deg nå helt opp i toppen enda. Kan fort hende at det skjer denne gangen. Veldig høyt by-snitt, og har slått seg løs på Bbsa, hvem nå det er. Er IRl-kompis med Herman, om jeg husker rett. Spennende konto.
9 Don Jon TR 56.093 9 6233
Don Jon, kvalitet. Adlet Holy-sword by, respekt. Vet ikke helt hva som er usagt om Don Jon, en av kontoen som kommer til å være avgjørende på v29 :)
10 Black Magic FCS 53.429 11 4857
På v25 holdt vi på å adle deg, på grunn av at Reisverket fabrikkerte bevis for at du var spion. Var vel et halvt døgn unna å rimme en uskyldig spiller, var tider det. Gjort seg fet og fin oppe i Nord. Diplomatiet vil avgjøre fremtiden til han karen her.
11 Vibben SWE 52.232 9 5804
Aner ikke hvem du er. Ingen gode adlinger, enseste saftige er internadlinger. Bør steppe opp gamet bruh

12 Fett TR 49.512 7 7073
Mistet nuket sitt flere ganger i startup, etter å ha blitt stacket av CR tre ganger. Fikk endelig byen, og fikk og nylig noen saftige byer av torilloh. Ligger safe i TR-terretorie, og må strekke seg et stykke for å komme frem til godsakene. Kan bli safekonto, men blir å se fremover.
13 normennerne SWE 48.348 9 5372
Du som lagde kaos mellom Sense og SWE right. Bør slå seg ut og vise at du er verdt bryet, som muligens var avgjørende for utfallet av verdenen. Ligger godt oppi Sense, så blir kriging fremover.
14 holy sword SWE 47.797 9 5311
Falt litt bakpå nå, etter DonJon sin adling. Har stor front å holde, sammen med ROF. Hørt flere skryte av nivået ditt, men gjenstår å se om du takler TR. En av kontoene det er verdt å holde øye med.
15 radisson FCS 43.877 7 6268
Siste spiller som rakk top15, gjorde gode adlinger i starten, men falt litt etter. Gikk på et solid troppetap? Ligger safe, men fått seg en frontby i sør nå. spennende fremtid på denne karen.
 
Topp