Topp 10 spillere

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Kreiz MM 7.268 3 2423
Meg selv. Bestemt meg for å satse på v30 frem til jeg drar i militæret pga all kritikken mange tullinger har gitt meg. Viser seg å være dumt av de når jeg ligger på rank 1 og de ikke gjør det. De har dualer og det har ikke jeg.


2 Alexander Hamilton [DK] 5.324 2 2662
Ryktes at det sitter et par kjente navn på kontoen her. Tror det er 3 spillere, Sander, xxx? og magnar. En konto som mest sansynlig blir å krige om en topp plassering en god stund. Var uheldig (tullete) å mistet mesteparten av off/deff, men har fått det tilbake nå. Ca 1k øks og 1k lk og 2 adels på kontoen her nå, så ser for meg de safer adlingene frem til de har fått fikset seg adelstog nå.
Så kort sagt en konto jeg forventer i toppen om de ikke gjør mye tull, og klarer å holde hodet kaldt.


3 -Sonic- MM 4.659 2 2330
Ludvig the man. En spiller jeg virkelig har sansen for. Møtte han på v29, der vi fort endte opp med å snakke mye. Solo på kontoen for øyeblikket, men kan klare seg fint alene om motivasjonen holder seg på topp. En spiller jeg har troa på kommer til å gjøre det stort på v30.
4 Mumle Hekleegg [DK] 4.598 3 1533
Mumle Copycat. Usikker på hvem som er her. Ryktes i alle fall at det er et par erfarne spillere. Er hver dag å tar/kriger om DR og DP. Denne kontoen ser jeg på som veldig farlig, og blir nok å være i toppen frem mot verdenslutt. Har vært taktisk og gjort greie adlinger. Ikke satset alt for stort, noe som er lurt når man ikke har adelstog.


5 -JimmyAIK Mumle 4.187 3 1396


Jimmy du Jimmy. Artig type som sitter her. Vier livet sitt til TW. Første uken satt han vel på Grand Canaria og kosa seg med øl, damer, sol og tw. Klarte fremdeles å få en god startup. Hadde ikke helt sansen for Jimmy før v29, der han imponerte meg veldig mye. Hyggelig type, som vet hva han holder på med.
6 kicass AP 3.936 2 1968
Aner ikke hvem dette er, ikke på topp 25 farmet så ser ikke for meg han holder seg her i toppen til verdenslutt. (feil kan man jo ta og da, vanskelig å vite når man ikke vet hvem som spiller her).
7 Stryper SG 3.754 2 1877

Fakenick her. Usikker på hvem det er som spiller her, men tror de blir å klatre opp til topp 5 og bli værende der en stund.
8 MiGaReN ØSD 2.968 1 2968

Usikker på hvem dette kan være.
9 Grunnmuren -BT- 2.923 2 1462

Sindre som spiller her. En spiller som kan om han vil. Ser for meg han kommer til å holde seg på topp 10 en god stund. Fint å se at folk spiller solo også.
10 white TRS 2.708 1 2708

Usikker på hvem dette er. Gjetter fakenick. Akkurat fått seg akademi, så regner med han blir å adle om 2-3 dager.


Kanskje på tide at folk med fakenick kommer ut av skapet og sier hvem de er?
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
1 Kreiz MM 38.575 6 6429
Ser ut som en av de kontoene som kommer til å gjøre det best her. Synd eieren må dra til militæret da hadde virkelig håpet på en kamp om v30 med han. Fått inn noen gode duals :)
2 Alexander Hamilton [DK] 25.027 7 3575
Dyktig spiller med en ny enda bedre dual på laget :) Har store forhåpninger til deg.
3 Mumle Hekleegg [DK] 19.470 6 3245
Ingen kommentar
4 Quizdan [DK] 18.069 5 3614
Han som lager alle kebabene våre. Litt for snill kar :)
5 Stryper NY 17.696 5 3539
Litt for mye pp for en bruker er ikke bra. Endelig begynt å farme bra. Blir spennede å se hva som skjer med stammen hans :)
6 -Sonic- MM 17.527 4 4382
Husker deg fra tidligere, men kan ikke huske noen prestasjoner som står ut. Ser du har begynte å være med i toppen de siste verdnene da :) Er i en veldig god stamme så vil nok være med en stund på v30.
7 kicass NY 15.963 4 3991
Vet lite her, men gleder meg til å se om det blir noe av denne karen :)
8 Diggoefkr123 Nice 14.309 5 2862
...????
9 Reisverket Nice 12.094 4 3024
Sist verden vi spilte på sammen var vel v5. Den gangen gikk du seirende ut. Meget rutinert spiller som jeg vet kan tw :) kun positive ting å si om denne karen :)
10 alienelite12 [DK] 12.032 4 3008
Klasse spiller som endelig som meg er tilbake på tw. Forventer store ting og at dere begynner å åpne lommeboka litt mer :)
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 kicass 120.230 19 6328
Vet lite om denne spilleren, men ryktene sier at han her er hovedårsaken til at K45 har hatt mye mindre ressurser inne på PB enn de andre kontinentene. Farmer også veldig dårlig for størrelsen, kan ikke si noe for sikkert, men min mistanke er PP-horing til rank 1 her. 6/18 adlinger er barbs, litt mye grått for min del, men kan se den pga. moral.
2 Kreiz MM 113.958 18 6331
Kristian ga denne kontoen en god start, med en del PP og gode valg early. Har måttet krige en del som kanskje har sakket ned veksten litt i det siste, men er nok hovedsaklig innrykket i milla som er grunnen bak det.
3 Alexander Hamilton [DK] 110.379 16 6899
Imponerende spiller bak denne kontoen, ikke redd for å hive ut nukes, har for øyeblikket mest ODA på verden. Veldig bra å ha såpass med poeng med tanke på antall ganger AH har mistet troppene sine uten å få noe for det. Selveste Magnar styrer denne kontoen, så vil tippe rank 1 om ikke alt for lenge.
4 etriuss14 Nice 99.141 14 7082
Kjenner ikke personen som spiller her så godt, men vet at han spiller alene, og i tilegg kjemper helt i toppen på v29 også. Solid innsats å ligge i toppsjiktet på 2 verdener alene samtidig i hvertfall. Har i det siste farmet veldig bra, vil tippe det er mye tropper som skal riste av seg støvet snart.
5 Kano-Kari UFC 82.961 16 5185
Konto som plutselig kom i toppen takket være merge, veldig lite OD som tyder på at det ikke har vært noe jobb her i hvertfall. Ikke noe farming å skrive hjem om, men ikke helt forferdelig heller. Har ikke troen, men de på kontoen kan jo motbevise meg.
6 MMu7 UFC 81.949 11 7450
Kjenner ikke den personen her, men har hørt rykter om at han har god peiling. Har fått adlet noen saftige byer i det siste, og hoppet kjapt opp lista her. Virker som det ikke har vært så mye farming i det siste. Helt gjennomsnittlig OD.
7 Mumle Hekleegg [DK] 80.416 14 5744
Aner ikke hvem som spiller her, men hørt rykter om at det er noen gamle legender som er tilbake. Farmejesus på v30 er de i hvertfall, har dabbet av i det siste, som jeg vil tippe er pga. en litt over gjennomsnittet seig clergy by. Tipper mumle tar rank 1 på farming igjen om ikke alt for lenge.
8 Quizdan [DK] 76.486 12 6374
Grunnlegger av DK, selveste Quizdan. Originaleier av kontoen lider dessverre samme skjebne som Kristian for øyeblikket (kanskje de blir roomates?). Men dualene har tatt over styringa og gjør en god jobb.
9 Reisverket Nice 75.864 17 4463
2 Flinke spillere på denne kontoen her ifølge det jeg har hørt, med en smak for grått. Tror denne kontoen vil klatre oppover rangstigen nå fremover.
10 -Sonic- MM 75.135 13 5780
Den kontoen her lå jo bedre an før, men har sakte falt nedover rangstigen i det siste, noe som virker å være trenden med MM generelt. Ganske greit med ODA, så har ikke fått gratisbyer, men mener å huske at denne kontoen også internadlet noe.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hallo. Top 10 lista har forandra seg mye i det siste, så her er en litt freshere.

1 Alexander Hamilton [DK] 223,513 29 7,707

v30 har fått en ny troning. Ble sagt lenge tidligere på forum at kreiz ville miste 1. plassen og desverre for min boo skjedde dette. AH leder nå verdenen med ca. 20k poeng ned til 2. plass. Må si jeg er meget imponert over denne kontoen. Hvem som spiller her vet jeg fortsatt ikke, syntes egentlig de fleste i deres stamme kan komme ut å hive ut litt mer om dere selv nå, nå har vi venta nok? Ellers en aggresiv konto, noe ODAen reflekterer. Derimot bare 26k poeng i ODD, kanskje de defensive kvalitetene vil testes mer senere i løpet av spillet. Blir spennende å se hva mer AH har å vise denne verdenen, følger med!

2 Kreiz MM 201,122 30 6,704

Her er MMs monster, Kreizy den store. Styrer MM med et jerngrep, skikkelig diktator. Neida, uansett hva folk måtte tenke vil eg si at Kreiz er en god leder. Folka på denne kontoen sprer glede og viser skikkelig lederkarakter. Dette er viktig for oss, spesielt mtp. vår nåværende situasjon her på v30. Som på v25, på donau, er Kreiz fortsatt et skikkelig beist når det kommer til forsvar. Å ta en by fra denne karen her, er ingen lek. Da må du hvert fall ha planlagt i en hel uke, for denne karen er alltid på hugget. Men det er ikke bare ODD denne karen er bra på, ODA kan han også, med sin 2. plass på ODA listen. Gratulerer til dere for å bikke 1 mil ODD på v30, enda ikke rimmet! Akkurat nå har kreiz hele 1 600k score i OD, en klar førsteplass, hvor nestemann ikke har nådd 1 mil. Er det noe å skryte av? Kanskje ikke, men er jo litt moro <3

3 MMu7 UFC 198,178 28 7,078

Javel da var det MMu7, vet ikke så mye om denne spilleren, utenom det at du har adla en fin andel GTFO byer. Uff. Hadde egentlig forventa en høyere ODA score på deg pga. dette, men kanskje du er såpass taktisk smart at spillerne ikke ser det komme? Gir deg den til gode ;) Repper foreløpig UFC som den høyest scorende fra stammen i dette øyeblikk. Kommer nok til å se deg der oppe en god stund til tenker eg, keep it up.

4 kicass Ingen 194,279 27 7,196

Her er kicass. En merkelig skrue. Kjører fortsatt solorun uten stamme, vet ikke helt hva som er planen? 49. plass på OD listen, men 4. plass på tabellen. Blir jo nesten litt forvirra. Kanskje det er PP magi? Ikke vet jeg, men du har hvert fall vist oss at du klarer å holde deg på toppen til tross for hva folk preiket tidligere.

5 etriuss14 Nice 161,049 20 8,052

Etriuss14, vet ikke så mye om deg utenom det at du har et litt merkelig navn. er 14 der fordi du laget kontoen i 2014? Eller er det for at du faktisk var 14 der og da? Det siste der var et forsøk på humor, hehe. Sikkert ikke 14, er nok oppegående folk her. Syntes å huske det ble nevnt at du kjører solo? Imponerende at du klarer å holde deg oppe såpass høyt på grunnlag av det. Har et ellers fint cluster, men syntes det kanskje er litt innelåst, men kjenner eg folka på top 10 rett så har dem vel allerede en plan for slike situasjoner. Får se om du faller eller havner høyere til neste tabell update, spennende.

6 Mumle Hekleegg [DK] 156,487 19 8,236

Mumlern, enda en med fakenic og spiller nummer 2 fra DK. Slik som AH, vil eg tro at du også er en ganske aggresiv spiller. Igjen på grunnlag av deres ODA. Har derimot i motsetning til AH fått gjennomgå litt i forsvar. Sikkert en dyktig spiller, vet ikke så mye om deg. sååå

7 Stryper MM 155,041 25 6,202

ååå var det Stryper bby. Disse folka har klatra enormt i det siste på tabellen med flere fine adlinger. Hadde på et punkt tidligere over 3 hele tog, damn sier eg til det. Stryper er en full pakke, både offansive kvaliteter og defansive er å finne på denne kontoen, og det syntes eg egentlig ODen din reflekterer på flere måter. Håper du fortsetter å klatre, få det adla!

8 alienelite12 [DK] 153,773 25 6,151

V30 sin farmekonge. Liker både å plyndre og rane, bomme noen farmetrix? I tillegg til å være farmekonge er du også tredje mann ut fra DK på denne lista. Har holdt det oppe siden start og presser på. På et punkt var eg nesten sikker på at eg kom til å ta deg igjen på poeng, men se hvor feil en kan være? Liker å klatre raskt og sikkert, holder det sikkert oppe inntil videre.

9 Reisverket Nice 153,006 20 7,650

Hallo, selveste RV. Erkefiende på v25, erkefiende på v30. Hvordan blir det på v31? Som vanlig er RV leder i stammen sin, sikkert en helt ordinær rutine for denne karen. Har klart å lede stammen sin opp til en deilig 2. plass på tabellen, sikkert i samarbeid med Don jon. Ser ut til å ha falt litt i poeng og plassering på tabellen i det siste, hva kan være årsaken til dette? Det vet jeg ikke, men om du kaster ut litt tropper kan du sikkert forandre på det.Som kicass har også du en relativt lav OD score i forhold til plasseringen din på tabellen. Antar at dette blir å forandre seg i fremtiden, men mot hvem? :D

10 Kano-Kari UFC 138,331 20 6,917

Halla KK(K), da har du klart å krype deg opp på top 10 lista. Må si meg imponert, men det har jo gått på bekostning av en i stammen ser jeg. Hele 8 byer har du klart å få gjennom innadling. Er jo noe å pirke på, men er jo credz for å ha klart å ha så mye adels tilgjengelig da. Litt lav OD score foreløpig, men den vokser nok når du starter på andre adelsmål. Keep up the good work, har jo en enda seinere latestart enn meg i tillegg. Få det på!
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Tror ikke eg huske kem du e :p men har sett den forumbrukeren en god del ganger
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg lurer på om Odd fremdeles holder nivået from the good old days ;) ;)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Om jeg holder nivået? Spørsmålet er vell bare om dere andre har klart å leve opp til mitt nivå ;)
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
År og dag siden forrige liste, så tenkte jeg skulle lage en

Rangering
Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 MMu7 [DK] 537.042 70 7672
God spiller. Fått mye gratis byer borte i nord-øst så ligger langt foran pga dette. Blir spennende å se han snart gå løs mot MM og virkelig få mulighet til å vise hva han er god for.
2 Alexander Hamilton [DK] 473.022 59 8017
Endelig fått seg dual og ferdig med eksamener. Lagt ned mye bra arbeid her på v30 mye av grunnen til at DK ligger så bra an som vi går forøyeblikket. God spiller dette også, men litt skuffet han har mistet en by. Uansett om han har klart å miste en by, så har det vært hyggelig å bli kjent med deg her på v30.
3 alienelite12 [DK] 449.228 58 7745
En gammel venn av meg som fikk meg til å starte med tw igjen. Tok over farme toppen når jeg sluttet å farme, ga meg ofte god konkurranse når jeg faktisk holdt på selv. Meget rutinerte gutter som gleder seg like mye til neste HP som oss.
4 Kano-Kari [DK] 444.070 61 7280
Litt internadling og slikt ga kontoen en rask vei inn mot toppen. Var uenig i slik rv spilte så valgte å hoppe av nice og bli med DK. Får håpe denne kontoen også får litt ordentlig front etterhvert så vi får se evnene deres testet ut.
5 etriuss14 NICE 405.628 50 8113
Den klart beste i Nice både i poeng og i skills. Gleder meg til noen gode kamper mot deg i fremtiden. Skal en seier være verdt noe må en bli testet ordentlig håper på å bli dette her.
6 Stryper MM 385.806 54 7145
Fått litt dårlig inntrykk av denne kontoen dessverre. Vært noen sammenstøt med Ingen hvor det har blitt sendt tog så og si uten tropper. Håper inntrykket endres når han får front mot DK og får muligheten til å vise hva han er god for.
7 larsiex [DK] 369.718 49 7545
PRO-lol spiller. Trenger du noen til å carry deg opp der, så ta kontakt med denne Master ADCen. Første verden så gjør det meget godt med det i bakhodet.
8 Mumle Hekleegg [DK] 327.401 44 7441
Meg selv, så ingen kommentar. Men om noen fortsatt ikke vet så spiller: Even, Ruben, Ole og Eirik her. Også vært et par andre meget gode spillere innom kontoen.
9 Kreiz MM 295.638 32 9239
Hmmm, begynner å falle litt av nå. Kanskje han har mer fokus på v31, men håper virkelig at denne kontoen fortsetter å være i toppen og satse fult på v30. Høydepunktet mitt for denne verden må være den dagen jeg endelig får front mot denne kontoen. V30 ser ut som det kan bli en av de største og gjevneste verdene i nyere tid. Håper det fortsetter slik og at vi får se det beste fra alle.
10 YogiBear NICE 275.691 43 6411
Danske som liker fruktkurver. Igjen en konto som har gått uten noen front på v30. Vi får se hva han er god for når han får det.
 
Topp