Topp 10 spillere

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Var nesten litt påtide med ny liste,

1 MMu7 [DK] 1.368.938 150 9126
Her sitte Niklas(heheC) meget aktiv og fin lag spiller, stilla alltid opp når det trengs, veldig fin kar og ha på laget, god og aktiv som er nøkkelen innad TW :) Satsa på han ligge høgt oppe på rangen etter vi har vunnet, masse fine muligheter for og utvide seg, ete opp Smash som om det var taco-torsdag, ikkje at det er så veldig mykje motstand på Smash, men det kan vel ikkje niklas noke for. :)


2 Stryper NICE 1.131.630 130 8705
Veit generelt lite om dinna kontoen her, veit at Sondrekul spela her, og en god del internadlinga som har skjedd. Enda så internadla dei stammefrender, så ikkje så veldig mykje og skryte over i forhold til vekst. men vi får sjå ka folka her kan by på når tida kjem


3 Kano-Kari [DK] 1.082.697 120 9022
Her sitte Kari, som e den beste TW-dama eg har møtt, har også en meeget aktiv dual som heite Aleksander, veldig rå duo må eg sei! Mestra spelet ufattelig mykje, (etter dei såg på mine TW-tutorials som eg har på youtube). Uansett, internadla TheHonorless som ga dei veldig bra start, grunnet plassering så e det ikkje så alt for mange fiende/vansklige bya og ta, men ser du på motstandere beseiret som støtte, så ligge dei bra der, og det e alt som gjelde når dei ligge såpass safe. Dei har begynt og fått litt front mot tpt/nice whatever dei kalla seg no til dags. Så satsa på og sjå fin vekst av fiendebya framover.


4 YogiBear WAF 823.963 96 8583
hehe, her sitte dansken som sjølv på intervjuet sa at det var "all skill", men eg må desverre ikkje sei meg enig at gråbya og internadling e skills... Desverre, han tok eit par bya av Kazuto då kazuto hadde KV- og var vekke, ser ut som han e uendlig stolt over det, så små barn, små glede kanskje? Ikkje så mykje og sei, bortsett ifrå at 95% av byane han har adla, kreva 0 skills whatsoever, håpa han kan motbevise meg.
Litt usikker på WAF greia, om dei e med i NICE si side eller ikkje, ser mange ifrå waf leava til nice, men enda e det et par igjen i WAF, så vetsj heilt ka som skjer der. Kanskje han får muligheten til og vise "all skills".

5 Lucky luck [DK] 776.607 92 8441
Her sitte største tullingen på v30. Føla litt på at eg e den karen som alle lura på kordan eg havna i DK, til og med ledelsen i DK spør seg sjølv, men eg bare havna her uten og vite betre, uansett, Ligge veeeeldig safe, fått en del internadling då eg adlet Plizzc og no litt larsiex byer, så ikkje alt for mykje og skryte av der, adla litt svinn(kl) i nord, men alt i alt ikkje så veldig mykje motstand, bortsett ifrå moralen mot spelerane.
Så ikkje så alt for mykje og skryte av, grei ODA med tanke på beliggenhet osv, adla 1 by av fienden (smash) men har ikkje hatt så veldig mykje mulighet til andre bya, ellers ifrå det vil eg sei eg e delvis fornøgd etter og ha starta 15 daga late-start uten og farme i begynnelsen, go me.


6 IzYaBoi NICE. 774.330 97 7983
1-2 setninga: Internadling og gråbyadling. Ikkje noke og skryte over whatsoever, ligge reeelativt trygt til da, så har litt samme problem som meg, ligge veldig safe, har bare lav moral spelera og adle, så ikkje alt for mykje hate, men fortsatt ingenting og skryte over, samme som meg.



7 matsr123 NO 756.275 88 8594
Veit ikkje så mykje om han/dei som sitte her, men dei har stått på mot fienden, imponert meg en god del i forhold til adling av MM. Så jævlig bra jobba, stå på!
Litt internadling no, ettersom eit par i NO ser ut som og gir seg eller går inn som dual, idk. Ikkje så veldig mykje man kan gjere med det, men eg føla dei har gjort opp for seg ved adling av fienden, og vil nesten tørre og påstå at om nokon her fortjena internadling, så e det kontoen her.


8 alienelite12 [DK] 740.928 78 9499
Her sitte Sander, meget god og rutinert spiller, veldig farlig når han først går inn i grooven sin, mistet litt byer no pga sommerferie og lav moral spillere, men ingenting farlig, og tenker nok han gjør opp for seg ganske snart. Watch out.


9 Mumle Hekleegg [DK] 739.753 82 9021
Vel, her har vi et anna eksemplar av "Kordan i helvete" kom han seg inn i DK, ingen som veit, ikkje DK sjølv engang. Veldig dårlig og vimsete spiller, ser ikkje ut til og ha kontroll på noke, mista bya i hytt og pine til fienden(trur faktisk han har mista mest bya i DK) så vel, eg vetsj. Tror vi har han med berre for det sosiale egentlig, også e Even litt grei.
Var KV der eit par daga, og off, var blandingsbya etter blandingsbya, eg kan sei her og no, at du IKKJE skal stacke byane dine med ram-bukka. Skjønna at du tenke det styrka muren, men det gjer ikkje det.
Skal ta og sende deg og mine veldig ettertrakta og svært verdifulle TW-tutorials fra youtube.

10 etriuss14 NICE 702.952 87 8080
Her sitte polakken eg hadde sansen for, spelte litt med han på v31, han virka relativ grei, men ser ut som han har følelsane sine ta overstyr, då eg mista en del respekt for han etter eg leava KISS.
Skal ikkje sei noke særlig mykje meir her, virka som en god spelar, forventa mykje av han i framtida, men ser ut som han har litt lite og adle for tida, berre grått og no litt mikkemus bya.
Vil sei at eg syns Etriuss e den beste spelaren i NICE, med god margin.
 
Sist redigert:

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Endelig får jeg kreds for å være grei, men ja som leder i DK kan jeg bekrefte at jeg ikke vet hvordan jeg selv kom inn.. RIP meg

: - )
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Utrolig morro å lese! Fair evalueringer mener nå jeg :D
Gleder meg til jeg kommer blant top 10, så kan jeg begynne å lese om meg selv :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Min første spiller liste, var på tide synes jeg. Dessverre litt mye DK, men sånn er det ;)

1 Stryper NICE 2.160.077
Leder for øyeblikket ranglista og kommer nok til å bli der en stund. Han har forsvart seg veldig bra frem til nå. Han spiller 75% deff, så blir en vanskelig nøtt å knekke. Fra hva jeg vet så spiller det 2 Sondrer på kontoen, original Sondre og en annen Sondre som kom in som dual seinere (aka SondreKul). Først nevnte Sondre er helt ny og har vist gode egenskaper, store forhåpninger til han i fremtiden. Virker som det er en aktiv konto, farmer jevnt og generelt mye aktivitet.

2 Kano-Kari [DK] 1.812.872
Her spiller Alex, en veldig rolig fyr. Virker som han har stål kontroll i nord, aldri hørt noen form for nød skrik. Ser han har en del lav moral spillere i nærheten, noe jeg kan forestille meg er en stor plage. Han har klart å trekke seg nord-vest og blir spennende å se hans videre utvikling. Må også kjapt nevne at jeg nå spiller v31 med han og vi har aldri hatt noen problem sammen.

3 MMu7 [DK] 1.788.214
Snakker ikke så mye med han, men han hoppa in i en av våre skype samtaler for ikke så lenge siden, så fikk snakket litt med han. Virker som en veldig dedikert spiller, ofrer mye av søvnen sin for TW. Garantert en av de beste på offensiven, blir spennende i fremtiden når han og Stryper skal krige. Det er ikke lenge før håper jeg, nå som han har spist opp hele GTFO.

4 IzYaBoi [DK] 1.524.073
Er meg, som alle kanskje vet så backstabba jeg Nice etter jeg ikke likte ledelsen og hvordan ting ble gjort. Koser meg stort i mitt nye hjem. Sannsynligvis den mest hatet spilleren i øynene til Nice/CREED, som er fult forståelig. Har ikke merket stort på det hittil, men er nok ikke lenge før det blir hektisk på kontoen. Spiller for det meste solo, men har en dual som tar seg av farming og hopper på når det trengs. <3 Carsten

5 YogiBear CREED 1.397.339
En spiller folk har snakket mye positivt om tidligere, men jeg er av en helt annen mening. Skjønner ikke helt hvordan han har kommet seg på denne listen. En ting skal han ha, han er veldig aktiv og dedikert. Men aldri sett så dårlig koordinering når det kommer til angrep og planlegging. Han har til og med greid å snipe sine egne tog. Utrolig at folk mister byer til han, muligens den letteste personene å forsvare seg mot. Gleder meg til han prøver seg på meg.

6 Alexander Hamilton [DK] 1.368.834
Fyren som faktisk tok sommerferie fra TW og kom tilbake, uten særlig forandring. Utrolig at fienden ikke grep sjansen. Sander spiller solo og har nå kommet tilbake med et smell. Tørsten for NICE byer har aldri vært større og synes syn på de som kommer i veien for han. Spiller også v31 med han, men virker som han skal fokusere mer på v30 nå. Så det passer meg fint :)

7 Mumle Hekleegg [DK] 1.265.079
Gutten som spilte mer kv for folk enn på egen konto i sommerferien, ryktes flere i NICE/CREED trodde han var inaktiv. Når han var en av de mest aktive gjennom sommeren. Even starta v30 med et par dualen, men ser ut til at han tok over og nå er nesten helt aleine. Vet han har en dual som kommer på en gang i blant, men tror neppe det er ofte. Han gikk for 0 by tap, dessverre for han så klarte Archezz å readle en by. Men tok ikke lang tid før han tok byen tilbake, dessverre røyk målet om 0 by tap. Men uansett imponerende statesikk på denne kontoen. Gleder meg til å se videre utvikling.

8 Lucky luck [DK] 1.257.860
En annen person ikke mange liker, men når man blir bedre kjent med han. Så viser han en helt annen side av seg selv. Han tuller mye og lite man kan ta seriøst, men utrolig hjelpsom når det trengs. Utrolig kjedelig at han ikke har en aktiv front, ganske innestengt mellom stamme medlemmer og lav moral spillere oppe i nord. Tror han kunne utrettet mye bra hvis han hadde hatt en front. Snakket mye med han på skype og teamspeak. Nesten like god som meg i cs:go ;)

9 Kreiz NICE 1.184.638
Topp kontoen som falt bakpå. 3 stykker på kontoen nå, er vel Thor Henrik som har hatt hoved ansvaret de siste ukene, men nå som v31 er over så kommer vel Andy til å bli mer aktiv. Mye forskjellig temperament på denne kontoen, som fort kan føre til en del feil. Plasseringen tilsier de har gode adlings muligheter, men tror nok de er mer bestemt på å gå for meg. Så tror ikke det kommer til å skje noe spennende fra denne kontoen utover.

10 silent boss [DK] 1.162.882
Den i DK jeg har snakket minst med, faktisk aldri. Han lever opp til navnet, snakker nesten aldri fra hva jeg har hørt. Har også hørt han er litt treg når det kommer til angrep, men at han er utrolig flink til å time angrep/støtte osv. Aner ikke hvordan utviklingen hans vil bli, men blir spennende å følge med.

Verdt å nevne:
12 etriuss14 NICE 1.094.060
Mest sannsynligvis den beste spilleren på NICE/CREED siden. En utrolig vanskelig spiller å lese, vanskelig å vite når han er på eller ikke. Virker som en veldig aktiv spiller, selv om mange sannsynligvis tror det motsatte. Han har gjort noen dumme valg, men virker som han er innforstått med det og lærer av feilene. Dessverre tror jeg ikke det er så mye for han å gjøre på v30 nå, blir nok en del slåssing om byene hans i nord. Men resultatet vil nok ikke endre seg. Han har stor front, men adlingsmulighetene hans er tøffe motstandere. Men uansett så blir det spennende å se hva han bestemmer seg for, tror nok han kommer til å sloss til siste by er borte.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Den eneste måten yogi får byer på er nattadlinger når fienden sover. Ellers er adlingsforsøkene hans 70% nukes uten rams og 29% deffbyer
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
5 YogiBear CREED 1.397.339
En spiller folk har snakket mye positivt om tidligere, men jeg er av en helt annen mening. Skjønner ikke helt hvordan han har kommet seg på denne listen. En ting skal han ha, han er veldig aktiv og dedikert. Men aldri sett så dårlig koordinering når det kommer til angrep og planlegging. Han har til og med greid å snipe sine egne tog. Utrolig at folk mister byer til han, muligens den letteste personene å forsvare seg mot. Gleder meg til han prøver seg på meg.

Tror ikke han likte innlegget, tok ikke mange timene før jeg fikk 12 store nukes, 4 små og 4 tog på meg. Hadde visst ganske rett om hvor lett det er å forsvare seg mot. Tror han mistet over 130k tropper hvor jeg nesten ikke mistet noe. Sånn går det når man spotter røde angrep 8 timer unna. Hørte samme skjedde når han gikk for andre spillere i dag også.

https://gyazo.com/17db5a0ce5bd2d4ced5ecb9ca0ff6e3b
https://gyazo.com/323d10dd526145262cdcef779990726c
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Denne listen dedikeres til IzyaBOIII

1 Stryper NICE 2.623

Holder ennå stand selv med den enorme fronten han har. Ryktes om enorme mengder deff da, så kanskje ikke så rart? Men har vel også skjedd relativt lite ved din front den siste tida og :D
Anyway, til tross for at jeg har hørt mye tull om folka her har de satt seg i respekt (hvertfall som deffhorer). Satser på å se de mye fremover her på .no

2 Kano-Kari [DK]

King of the north? Ligger å hersker i nord og nordvest, og for dere som ikke vet det: (det er en gutt :O). Hører at han er en av de få i DK som ønsker og som gjør noe for å få til en samlet aksjon! Respekt! Bare å få latsabbene ut av senga! Fine OD tall til trodd for at du har liggi med minimal front en god stund :)Fortsetter du å holde like god kontroll i nord som du har nå skal nok dette gå rake veien for DK ;)

3 Alexander Hamilton [DK]

The one and only SANDHAA! Hører mange si du har vært veldig lat. Ikke bra ass. Få ingern ut av ræva og begynn å adle. Dagen i dag er vel en av de bedre for deg på lange tide, bare å fortsette sånn :) Fine OD tall her og, men skulle gjerne ha sett deg litt høyere på OD rankingen. Likevel. Rank 3 i poeng kler deg.

4 IzYaBoi [DK]

Izzzzzyaboiiiii! Kv legenden ass ;) Har gjort en utrolig bra jobb som kv for mange som har trengt en hjelpende hånd en periode :) Ikke minst gjør du det svært bra på frontene dine og til tross for plassering (med mye front og relativt lite safe), viser du at aktivitet slår erfaring ;) Skal ikke klage på OD'en din, men regner med du kommer deg litt høyere med tiden. Spessielt ODA! Gleder meg til å se deg begynne å fighte kreiz, sånn ordentlig. da kan du virkelig prøve deg på aktivitet vs erfaring (og aktivitet :p). Alltid hyggelig å prate med, lærer fort og deler gjerne kunnskap med andre. En ting er hvertfall sikkert med disse gutta, hovedsakelig Vetle, de er faen meg beist med et aktivitetsnivå som er helt umulig å se for seg. Ser grønn prikk ig 24/7 8 ganger i uka. Om noen klarer å bryte gjennom disse eller for den saks skyld adle en by fra de pga innaktivitet, give that person an Oscar :p

5 MMu7 [DK]

Personlig har du skuffet litt i det siste i mine øyne, men regner med det kommer seg etterhvert ;) MMu for the win hadde nå jeg håpet på, men nå er du falt ned til 5. plass... Bare å begynne å klatre igjen gutt :D Likevel, har gjort det enormt bra krigsmessig og er også en utrolig hyggelig fyr å snakke med, tiltross for at du er litt gnien på deffet :p Når skal du egt begynne å adle Stryper???

6 YogiBear CREED

En av de to danskene her på .no. Veit ikke mye om deg egt, annet enn at du hater at CREED blir sett på som understammen til NICE, og at du (i følge kilder) skal ha time aksjonene dine så bar du endte opp med å snipe egne tog. Skulle ønske jeg også kunne få slik hjelp fra fienden når han har en aksjon mot meg, men med mindre jeg adler meg bortover du deg eller du til meg får jeg vel aldri oppleve det :( Litt lav ODD, men 1. plass på ODA, gratulerer :D


7 etriuss14 NICE

Veldig usikker hva jeg skal si om deg egentlig. Har spilt med deg på andre verdener, men kjenner deg likevel ikke noe spessielt godt. Har helelr ikke hørt mye om deg eller kjempet noe mot deg selv. Likevel kan jeg jo si at etriuss er en av flere stødige spillere her på .no, og han utviser enorme ferdigheter både offansivt og deffansivt. Personlig tror jeg du er best på End-game (tenker på v29), men det har kanskje en sammenheng med at jeg altså ikke har noe front mot deg... Respektable OD tall, fortsett sånn :D


8 Charles NICE

Seriøst, veit ingenting om deg annet enn at du mest sannsynelig forsyner resten av Nice med shitload av deff :p

9 Mumle Hekleegg [DK]

Hmm... Samme utfording her som med etriuss egt... Veldig usikker hva det er å si om mumlemann. Hvertfall vedlig lav ODD, men er grei ODA. Kanskje fordi ingen tørr å angripe? Idk. Får kanskje putte på noe mer her etterhvert som vi blir bedre kjent ;)

10 Lucky luck

Ma best buddy <3 (Veit ikke om det er gjensidig da :/). Nå ligger du vel å koser deg med bare masse safebyer ettersom clusteret ditt er ganske godt innestengt formet som et mannlig kjønnsorgan, som dere selv påpeker :D Skuffende OD da. Veit plasseringen er dårlig for OD jakt, men hadde håpet på noe høyere tall fra deg. Liker å spøke, og kan være farlig å ta en spøk fra han her seriøst. Snakker av erfaring. Alltid en fryd å skype med deg :)


Verdt å nevne:

22
laksvatnsStoreFuckboi [DK]
Deffhoren i sør som ikke lar seg knekke :D Er vel få som kan matche tommy og jesper når det kommer deff, tatt i betraktning størresle (sett bort ifra Stryper) :p Veldig aktive folk, som liker å bruke nukes i hytt og pine, hvertfall tommy. Respektabel ODT, men fremdeles litt å hente inn ;) Bare å stå på videre folks.


Dette var en relativt liten liste, men da mye er sagt fra før av føler jeg liten vits å gjenta alt :p
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Synes det er på tide med litt aktivitet her. Så håper flere slenger seg på :)

1 - Stryper
Ja her sitter kjære Sondre, adler som en gudinne (eller konge) for tiden, men sin enorme størrelse (over 300 byer) er dette en spiller man bør ha respekt for. Som sagt, med sin enorme størrelse. Vil denne kontoen ikke lett bli fjernet. Ihvertfall tanke på hvor mye deff han har :p

2 - Kano-Kari
Dette er dessverre en spiller jeg ikke vet så fryktelig mye om. Kanskje mye pga spillern er på andre siden av kartet. Uansett, ser man på adlingene og OD'en så kan man si kontoen gjort det meget bra hittil på v30. Forventer å se kontoen langt oppe fremover.

3 - IzYaBoi
Her sitter nå kjære Vetle. En jeg har et elsk hat forhold til. Til tider digger jeg fyren, men du verden så irriterende han kan være av og til :D Men ja. Skal vi se på hva kontoen har gjort (Utenom all det backstab greiene, Æ gidd isj !). Så har kontoen gjort det meget bra. Respektabel OD også. Samt fine adlinger (RV osv). Så her har vi nok ikke sett det siste av han :D Pluss et poeng for han at dette er første verden han spiller.

4 - etriuss14
Her sitter Konrad og Seb, To svært dyktige spillere. Vil påstå dette er en av de beste kontoene på v30. Gjorde det svært bra på forrige aksjon mot dem. Med høyeste DF (dagen forsvarer) med 1(?) by tapt. Så er det godkjent. Dem har også utrolig nok klart å ta rekorden for DA også (dagens angriper). Merk mine ord. Jeg vil ta tilbake rekorden ! OD'en er det ikke noe snakke om. Soleklar førsteplass. Æ digg dere ! :D

5 - Alexsander Hamilton
Her er vel Sander(?) (korrekt meg om jeg tar fryktelig feil). Uansett. Storstor konto i DK. En hel grei OD, og en del NICE adlinger (hovedsakelig RV). Så dette er bra ! (for DK sin skyld, ikke min :rolleyes:). Personlighets messig synes jeg nå han er en hyggelig kar, men ellers vet jeg ikke så mye mer x) Sorry ! :S

6 - Kreiz
Aaaa... her kommer jeg og Thor. Vi har virkelig satt igang adlingsmaskinen. Med mye adlinger av Laksen og Icekebab. Må dette være den mest suksessfull perioden for oss hittil. Vil nå påstå OD'en mer enn godkjent. Høyt oppe på alle tre rankingene, men ellers vil jeg si at jeg og Thor utfyller hverandre svært bra. På det defansive og det offansive. Definitivt en av de beste dualene jeg har hatt :D

7 - Yogibear
Her sitter Dansken over alle dansker. Artig fyr dette. Til tider kan dansken hans svære litt vanskelig å forstå, men det går som alltids fint :) Men ja. OD her er også fin (spesielt ODA) og adlingene hans er helt greie. Mye barbar, litt fiende, litt innadling..... men ellers er det godkjent av meg :)

8 - Lucky Luck
Sindre som sitter her. Også en spiller jeg har et hat elsk forhold til. Vet seriøst aldri hvor jeg har han x) Samt en vanskelig spiller å lese. Kan gjøre mye sprell. Od'en hans... njaaaa. Den er jo fryktelig lav i forhold til resten på topp ti (unntak Charles), adlingene dine er vel ikke akkurat så mye å si om, men vil nå si det skyldes posisjonen din. Så det er jo forståelig. Dette er en spiller som kan mye ! :)

9 - Charles
Dette er min favoritt spiller på v30. Han har mange vittige kommentarer, generelt en fyr med masse humor. Han ligger uansett veldig safe, fronter vel bare Quizdan (?). Od'en hans er heller ikke "amazing", men han leder ODS (støtte). Så han er en veldig viktig bidragsgyter for NICE/CREED. Adlingen hans er gråbyer og internadlinger.

10 - Quizdan
Dette er også en spiller jeg har lite kjennskap til dessverre, men ser at Od'en han helt ok. Kunne vært høyere, men det skyldes nok sikkert andre grunner, men adlingen hans helt greie. Noen fiendeadlinger av RV, men jeg er rimelig sikker på at jeg vil se mer av deg på v30 fremover.
 
Sist redigert:

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 OneAboveAll NICE 3.944.912 395 9987
Meg selv,beste spillere på v30 helt klart!:)

2 vetle.exe [DK] 3.588.304 371 9672
Nest beste spillere etter meg ,hahaha. Jk

Vetle spiller her,har forstått det sånt at det er hans første verden,creds creds fort det,vi har så langt på denne verden spilt 2 ganger i stamme ilag,en stødig kar som virker som lærer seg hvordan og håndtere en stor konto veldig fort,jeg tror nok ikke hans dager er talt med det første. Keep going vetle boy. Vært flink i krigen mot Nice

3 Kreizverket [DK] 3.182.978 311 10235
Antagelig sitter Kreiz her med Reisverket,så veldig god konto.

KanoKari er vell hans tidligere kontonavn her,veldig stødig konto med et klokt tw hodet,har vært på topp lista så lenge jeg husker,ikke vært og kriget så veldig borti nice enda,men det blir nok med tiden. Vet egentlig ikke hvor du har spilt tidligere,men sånt jeg har forstått det spiller Even og Aleks her,slap me if i have wrong. Vet han sitter med en fin mengde deff og off.

4 Kreiz NICE 2.934.268 292 10049
Jeg mener dette er kanskje den viktigst kontoen i nice, Kristian,Thor og Andreas,vil gi mest creds til de to siste jeg nevnte her,så og si vært aksjon dere har hadd har så langt gått til internadling av fiende konto eller at de har gidd opp. Disse karene fortjener helt klart topp 3 innen verden er omme.

5 etriuss14 NICE 2.849.957 265 10755
Etruiss,aldri spilt ilag med deg før,noen ueingheter har vi hadde i tiden på v30,men jaggu med så kan du og forsvare deg,men kan ikke klage på angrepsrekka di heller. Kanskje den beste kontoen på v30 og i mine øyner fortjener denne spillere topp 1 innen verden er omme. Dk har hadd uttalige med aksjoner i mot deg,men du har mista 2-6 byer og tatt 80 kan ikke si det er feil?

6 Lucky luck [DK] 2.553.537 270 9458
Sindre pus,veldig flink spillere,men en go dose selvironi,men kan spillet godt også,har enda ikke skikkelig front mot nice,så kan bli morro når den tiden kommer,har klatret bra de siste dagene,så ikke slitt med og adle north iaf !

7 YogiBear CREED 2.456.695 265 9271
Vorres mest elskete konto på v30, vorres danske venner,la meg si navnet høyt, Yogi the fuckings bear- yogibear-YOGIBEAR,dessverre er jeg blokka av han nå etter jeg skrev noe til han,20-30k øksenuke er vell noe danskene liker,men ser ut som det har funka bra så langt i verden her og ligger på en fin 7ende plass, YOGIYOGI your my bear<3

8 Alexander Hamilton [DK] 2.191.831 228 9613
AH er det vell Sander som spiller på,vet egentlig ikke hvor han har spilt før men, vet han er leder DK tror jeg iaf,vært litt inaktiv di siste dagene,men om han blir aktiv igjen kan dette bli en hardnøtt og knekke. Vet i følge andre at dette er en spiller som i godt driv tar de fleste spillere,men har vell godt lei av v30 som mangt andre har gjort di siste ukene.

9 Quizdan [DK] 2.126.034 213 9981
Hansi mannen ,flinke spillere,men sett lite mot de mot fienden enda,og vet egentlig ikke hvor du har spilt før heller,men tror nok de kan sakene sine,noe rett har de gjort med 2mill,kommer nok til og være på v30 en god stund framover,men kanskje ikke den mest aktive kontoen?

10 Charles NICE 1.991.822 199 10009
Nice mest elskede spiller,vorres beste deffhore med omlag 190 deffbyer,så er dette en hardnøtt og bryte og har ikke miste en by iløpet av sin krig mot dk og har tatt 4-5 byer det sier litt om kalibret mot denne spilleren. Er en gammel mann her innen som er artig og prate med,mye tull og tøys og snakke med han om :)

11 durga NICE 1.855.306 183 10138
Arne du fortjener og bli nevnt,du har vært et friskt pust siden durga fikk nye eiere i sommeren og denne kontoen kommer nok innefor topp 10 innen kort tid,dessverre må nok charles vike for han!:)
 
Topp