Topp 10 spillere

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Skal si jeg er imponert over hvordan du klarer å ha kontroll på så mange med kun bruk av mobilen, tror du er .no sin beste mobil spiller <3
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Heisann folkens! Da holder jeg på med noen final edits siden rankingen har endret seg en god del siden jeg startet på listen. Jeg poster topp 5 foreløpig da jeg er ferdig med dem, så spiser jeg, og resten av topp 20(!!!) vil bli publisert i løpet av kvelden. Much love <3

Statistikkene:
Poeng: Antall poeng spilleren har

Byer: Antall byer spilleren har (parantes evtl om spilleren har hatt mange flere byer tidligere, da vil dette brukes i % utregning senere)

Barbaradlinger: Prosent regnes utifra antall byer spilleren har, eventuellt maksimalt antall i noen tilfeller (ALEXANDER HAMILTON) (Parantes sier antall totalt etter gjennomgang av tw-stats)

Internadlinger: Prosent regnes utifra antall byer spilleren har, eventuellt maksimalt antall i noen tilfeller (ALEXANDER HAMILTON) (Parantes sier antall totalt etter gjennomgang av tw-stats)

Fiendeadlinger: Prosent regnes utifra antall byer spilleren har, eventuellt maksimalt antall i noen tilfeller (ALEXANDER HAMILTON) (Parantes sier antall totalt etter gjennomgang av tw-stats)

Rest: Prosent regnes utifra antall byer spilleren har, eventuellt maksimalt antall i noen tilfeller (ALEXANDER HAMILTON) (Parantes sier antall totalt etter gjennomgang av tw-stats)

ODT: Total OD (Parantes gir ingame rangering)

OD pr by: ODA/(antall byer -1)

NB: I noen tilfeller vil prosentene gi mindre enn 100% i totalsum, dette er pga avrunding, som er gjort til 3 desimaler.
NB2: I noen tilfeller vil prosentene gi mere enn 100% i totalsum, for eksempel i mitt tilfelle(Reek) Dette er fordi noen spillere har en god del flere adlinger(som jeg baserer totalt antall) enn byer pga readlinger for eksempel. Mens det høyeste antallet byer spilleren har hatt fortsatt er det som står oppgitt.

1) OneAboveAll

Poeng: 4.273.941
Byer: 431
Barbaradlinger: 22.5% (97 byer)
Internadlinger: 52.0% (224 byer)
Fiendeadlinger: 20.9% (90 byer)
Rest: 4.6% (20 byer)
ODT: 33.171.232 (5. plass)
OD pr by: 29.799

Spilleren som ligger på rank 1 på verden 30 for øyeblikket. Har i det siste vokst solid i OD, noe som er naturlig å gjøre når man har over 400 byer å rutte med. Som man ser på statistikkene hans er det særlig i det siste han har adlet fiendebyer, noe som gjør fiendeadlingene hans litt mindre imponerende da han er avhengig av rå poengmessig overlegenhet for å klare å ta byer. Dette er en spiller som har vokst seg stor på gratisbyer, men som nå klarer å bruke størrelsen sin til å ta fiendebyer innimellom. Spilleren med en av de høyeste innadlingsprosentene på v30, en veldig høy barbaradlingsprosent i tillegg.

Spillestilen er relativt feig, så å si hvem som helst vil kunne kjøre denne stilen da den baserer seg på utrolig lite ferdigheter, men rett og slett en rå overlegenhet i poeng. Sondre viser her som på de fleste andre verdenene han har spilt på at han er en relativt egoistisk spiller som bryr seg mere om rank 1 enn at stammen hans tar seieren, dette markerer seg blant annet med at han bytter stammer for å få tilgang til innadlinger m.m.


2) Vetle.exe

Poeng: 4.172.754
Byer: 425
Barbaradlinger: 16% (68 byer)
Internadlinger: 50.5% (215 byer)
Fiendeadlinger: 20.2% (86 byer)
Rest: 13.2% (56 byer)
ODT: 33.890.410 (4. plass)
OD pr by: 35.062

Kommentar: Dette er da Vetle, en solospilølt account med en betraktelig front, på samme måte som OFA har også Vetle vokst i starten primært på barbaradlinger og internadlinger, men han begynte mye tidligere å adle fiender, på et tidspunkt hvor han ikke var størrelsesmessig overlegen mostanden sin, over halvparten av internadlingene hans har skjedd i den siste andelen av adlinger, som betyr at han har adlet en god del fiendebyer før han ble tvunget til å internadle jesperflat97, som slutta. Vetle er en spiller som har sin første verden på v30, han startet med en vennegjeng og dannet skap, som også er opphav til majoriteten av internadlingene hans. Det at man får mye internadlinger etter hvert som vennegjengen går lei er i større grad forståelig enn situasjonen til Sondre på OFA kontoen. Dermed mener jeg at Vetle, både i spillestil og prestasjon hittil har gjort noe helt annet en sondre. Situasjonen til de to viser også at man ikke skal stole blindt på stats i alle sammenhenger. Vetle er en av bærebjelkene i DK nå som Even har forsvunnet, og blir nok en hard nøtt å knekke for Creed/Nice.



3) Etriuss14

Poeng: 3.634.206
Byer: 346
Barbaradlinger: 20.5% (71 byer)
Internadlinger: 11.8% (41 byer)
Fiendeadlinger: 60.7% (210 byer)
Rest: 6.9% (24 byer)
ODT: 51.676.716 (1. Plass)
OD pr by: 69.880

Etriuss14 er den klart mest imponerende kontoen på v30, med en fiendeadlingsprosent på over 50 viser spillerne her hvordan tribalwars EGENTLIG skal spilles, de enormt gode statsene reflekteres også blant annet i OD pr by som også er klart høyest på lista her. Etriuss er kontoen som har vært viktigst når det kommer til at Nice klarte å snu trenden på v30 i sin favør og nå sitter med overtaket etter mange mnd. med dominanseunderlegenhet. Enormt bra prestasjon, spillerne imponerer.


4) Kreizverket


Poeng: 3.309.645
Byer: 333
Barbaradlinger: 55.3% (184 byer)
Internadlinger: 4.5% (15 byer)
Fiendeadlinger: 14.4% (48 byer)
Rest: 25.8% (86 byer)
ODT: 24.300.894 (10. Plass)
OD pr by: 42.700

Kreizverket (tidl Kano-Kari) er en av bærebjelkene i DK, kontoen sitter på utrolige safeområder og forsyner fronten med mye deff, samtidig som han tar ut North, en irriterende torn i bakdelen for DK. Kontoen har også adlet noe Nice over tid, men ikke på langt nær så mye man skulle ønske seg av en topp 5 konto. Utover det vil jeg si at denne kontoen har en utrolig høy barbadlingsprosent, men på samme tid en lav interadlingsprosent, noe som gjør at den totale andelen gratisbyer blir lavere enn hos for eksempel OFA. Kontoen her har også kjempet utrolig hardt for de fiendebyen den faktisk har adlet, noe som tyder på at fronten er vanskelig. Høy restadlingsprosent forklares i at Kreizverket har fokusert på å rydde opp i nord. Hvis denne spilleren fortsetter aktivt kan det blir en stund til før Nice evtl klarer å knekke Nord.


5) Kreiz

Poeng: 3.217.637
Byer: 318
Barbaradlinger: 21.4% (68 byer)
Internadlinger: 18.2% (58 byer)
Fiendeadlinger: 49% (156 byer)
Rest: 11.3% (36 byer)
ODT: 36.665.649 (2. Plass)
OD pr by: 64.523

Kreiz er den andre sentrale spilleren som har sørget for å snu krigen, denne kontoen har også en enorm fiendeadlingsprosent og OD pr by, kombinasjonen av statsene til etriuss og Kreiz highlighter en veldig sentral forskjell mellom vinnerne og taperne i denne krigen, de som vinner er villig til å ofre enormt med tropper for å adle byer, mens kontoene som har flest poeng eller ligger på den andre siden ofte er opptatt av å angripe smart, der dette ofte ikke er nødvendig(of course er det viktig å være effektiv dersom man fronter større spillere).

6) Lucky Luck

Poeng: 2.663.304
Byer: 276
Barbaradlinger: 23.6% (65 byer)
Internadlinger: 7.5% (21 byer)
Fiendeadlinger: 8.3% (23 byer)
Rest: 60.5% (167 byer)
ODT: 10.157.995 (20. Plass)
OD pr by: 17.435

Lucky Luck er en konto som i likhet med Kreizverket har vært sentrale i å sikre det nordøstlige kontinentet for DK, der hvor Kreizverket primært har adlet North og barbarbyer har Lucky fokusert i større grad på å fjerne enkeltspillere og småstammer, dette gir han en relativt lav ODA og dermed også OD pr by, men pga moral vil disse byene ha kostet ham dyrt, det er derfor feil å si at Lucky ikke har brukt troppene sine, han har bare måttet angripe folk som gir lite OD. Samtidig har han også hatt en veldig safe posisjon store deler av spillet, med bare front mot North, dette er nå i ferd med å endre seg når store deler av AH forsvinner, og vi skal endelig få se vår kjære fattiglus i front. Ellers må det sies at også Lucky er særdeles viktig når det kommer til å bidra med deff til fronten, selv om han, som de fleste andre, synes det er dritkjedelig. Det blir spennende å se hvordan han gjør det i front.


7) YogiBear

Poeng: 2.536.967
Byer: 268
Barbaradlinger: 47.8% (128 byer)
Internadlinger: 9.7% (26 byer)
Fiendeadlinger: 24.6% (66 byer)
Rest: 17.9% (48 byer)
ODT: 31.355.162 (7. Plass)
OD pr by: 65.639

Yogi er en av to dansker på topp 20, dette er en konto som absolutt elsker å bruke nukes, uansett om det er en stacket by eller ikke. Som Kreizverket har også denne byen en veldig høy andel barbaradlinger, men dette har vært viktig for å sikre store deler av K54 for Nice og understammen deres CREED (;)). Jeg synes personlig denne kontoen ikke er så imponerende som mange vil ha det til, da jeg har til gode å se han faktisk klare å adle noe som ikke er natteadlinger eller readlinger. Jeg tror faktisk hverken Yogi eller Brum er så utrolig flinke, noe man også kan se reflektert i en ganske lav fiendeadlingsprosent til tross for at han har frontet mot svakere spillere som for eksempel Ole andreas the man (som bare overlevde fordi jeg ville ha en moralspiller i clusteret mitt, og senere fordi ingen hos DK ville innadle). Utrolig høy ODA pr by, men det skal sies at mye av dette er «bortkastet» siden så mange av byene hans har vært gratisbyer, til forskjell fra for eksempel kreiz og Etriuss, som har en langt lavere gratisbyprosent.


8) Durga

Poeng: 2.442.012
Byer: 240
Barbaradlinger: 27.5% (66 byer)
Internadlinger: 9.2% (22 byer)
Fiendeadlinger: 52.9% (127 byer)
Rest: 10.4% (25 byer)
ODT: 33.140.495 (6. Plass)
OD pr by: 68902

Durga er en konto som jeg føler mange undervurderer, jeg vet ikke hvor mange verdner Arne har spilt før, men han har iaf hatt en enorm utvikling på v30. En av spillerne jeg virkelig er trist for at byttet side. Startet i NICE med å miste noen byer til KK, men etter det har det bare gått en vei for Durga. Eneste grunnen til at jeg ikke tillegger han status på lik linje med Kreiz og Etriuss er at kontoen er såpass mye mindre enn de to foregående, og at han har fått veldig mange av fiendeadlingene sine i det siste mot AH og IzYaBear. Igjen en konto som viser hvordan tw skal spilles, med over 50% fiendeadlinger og en enorm OD pr by. Imponerende!


9) Quizdan

Poeng: 2.298.315
Byer: 238
Barbaradlinger: 60.0% (138 byer)
Internadlinger: 11.8% (28 byer)
Fiendeadlinger: 16.0% (38 byer)
Rest: 14.3% (34 byer)
ODT: 12.913.394 (16. Plass)
OD pr by: 40.060

Quizdan er en av kontoene på DK sin side jeg mener er veldig undervurdert, for det første har kontoen vært sentral i å få kontroll over k45, noe man ser blant annet i den ekstreme barbadlingsprosenten. For det andre har han vært aktiv og motivert hele veien og bidratt der han kan med både deff til front og aksjoner/adlinger etter mulighet. Jeg skulle likevel gjerne sett at denne kontoen brukte troppene sine oftere, han har en veldig hard front å knekke mot blant annet OFA, men likevel mener jeg at rank 16 OD blir litt svakt når man ligger såpass høyt oppe. For å få enda litt mer cred fra meg må Quizdan derfor bruke troppene sine litt oftere og dermed øke antall fiendeadlinger. Ellers en sterk konto, og med så mange barbaradlinger og likevel en høy OD pr by tyder det på at de fiendebyene han har tatt har blitt kjempa hardt om.


10) Charles

Poeng: 2.005.009
Byer: 200
Barbaradlinger: 65.5% (131 byer)
Internadlinger: 27.5% (55 byer)
Fiendeadlinger: 3% (6 byer)
Rest: 4% (8 byer)
ODT: 7.630.956 (25. Plass)
OD pr by: 5.936

Charles har en helt insane høy andel gratisbyer, noe som reflekteres i den ekstremt lave OD pr by på 5.9k, dette er faktisk 1/10 av det de sterkeste angriperen har, med andre ord, ikke veldig imponerende. I tillegg har kontoen en forferdelig lav ODT på en 25. plass. Charles har mye av den samme spillestilen som stryper har, bare at han kanskje ikke slåss like aggressivt om å få internadlinger, og dermed ender opp å falle bak. I tillegg har han ikke poengmessig overtak på fronten sin (Quizdan) og som sådan ender kontoen opp med å ikke gjøre stort mere enn å stacke fronten. Har hørt at Charles er veldig hyggelig, og skulle gjerne sett ham publisere på forum, men for øyeblikket er nok denne kontoen mer eller mindre en nullfaktor i krigen.


11) Mmu7

Poeng: 1.830.382
Byer: 184
Barbaradlinger: 42.9% (79 byer)
Internadlinger: 1.1% (2 byer)
Fiendeadlinger: 41.3% (76 byer)
Rest: 14.7% (27 byer)
ODT: 15.318.620 (13. Plass)
OD pr by: 47.182

Mmu7 har en god del barbaradlinger og en god del fiendeadlinger. Fiendeadlingene var særlig i tidligere periode mot GTFO mm. Dette kan tyde på at Mmu7 sin originale eier kanskje var litt mer dreven i earlygame enn lategame, synkende motivasjon eller rett og slett mer drevne spillere i front. Hvis vi ser på spillerens erobringsperiode ser vi at han har adlet bare 6 byer de siste 4 mnd. Dette tyder på at det har vært veldig lite aktivitet eller motivasjon for eierne av kontoen som har ført til stagnasjonen. Det er nå kommet inn en ny spiller på Mmu7, og det blir spennende å se hva denne kontoen kan utrette i fremtiden, da den er en perfekt kombinasjon av front og safe.


12) Alexander Hamilton

Poeng: 1.654.466
Byer: 178(maksimalt antall – 237)
Barbaradlinger: 30.0% (71 byer)
Internadlinger: 42.2% (100 byer)
Fiendeadlinger: 18.1% (43 byer)
Rest: 9.7% (23 byer)
ODT: 34.642.771 (3. Plass)
OD pr by: 39.123

Alexander Hamilton var en konto jeg veldig lenge hadde sansen for, men etter hvert har jeg begynt å merke at Sander ser ut til å være en ganske dårlig lategame-spiller, dette ser man blant annet reflektert i hans vekst, som er stagnert, og han fiendeadlinger, som også basically har vært nonexisting siden i sommer. Man kan skylde på motivasjon så mye man vil, men faktum er at man mister motivasjon fordi ting ikke går framover, ikke vice versa. Kontoen hadde lenge en høy rangering grunnet flinke earlygame-spillere, men etter larsiex slutta her har det vært full stopp. Håper vi får nytt liv inn her, selv om det ser usannsynlig ut.


13) Brum Brum Tøf Tøf


Poeng: 1.653.661
Byer: 175
Barbaradlinger: 41.7% (73 byer)
Internadlinger: 17.7% (31 byer)
Fiendeadlinger: 30.3% (53 byer)
Rest: 10.3% (18 byer)
ODT: 14.671.907 (14. Plass)
OD pr by: 40.089

Brum Brum Tøf Tøf er en ganske spennende konto egentlig, omtrent 60% av adlingene har vært gratisbyer, en god del av fiendeadlingene har vært av spiller som har gitt opp allerede (blitt kicket) og er dermed ikke så imponerende. Jeg føler at mye av det jeg vil si om yogi også treffer til for Brum, bare at brum ikke har så mye deff og dermed ikke tør å ha så mye off. Som konsekvens av dette er ODAen hans pr by betraktelig lavere. Likevel ser det også ut som Brum Brum er relativt ubrukelig når det kommer til angrep, og alle fiendeadlingene hans som ikke er på innaktive spillere har vært om morgenen. Skulle likt å se han prøve seg i organisert angrep som ikke baserer seg på at fienden er avlogget, men vi får nok ikke sett dette på v30.


14) Silent Boss

Poeng: 1.643.809
Byer: 165
Barbaradlinger: 43.6% (72 byer)
Internadlinger: 3.00% (5 byer)
Fiendeadlinger: 31.5% (52 byer)
Rest: 21.8% (36 byer)
ODT: 11.098.847 (17. Plass)
OD pr by: 35.583

Silent boss kontoen er egentlig en ganske spennende konto, ganske høy andel fiendeadlinger og veldig få innadlinger tyder på at utover å tette clusteret med barbaradlinger har han prioritert å adle fiender, i likhet med mange andre kontoer i DK/DG brukes troppene alt for sjeldent, og vi ser dette reflektert i lav plass på OD-ranken og en lav OD pr by. Håper eieren som nå er tilbake på kontoen kan skape litt liv, har en fin front med både safe og front, men får nå mere når AH blir adlet ned. Alt i alt er mitt eneste ønske til sb at han deltar mer aktivt i krigen, men det mener jeg om de fleste kontoene på begge sider.


15) Don Vito Corleone

Poeng: 1.451.397
Byer: 153
Barbaradlinger: 30.7% (47 byer)
Internadlinger: 32.7% (50 byer)
Fiendeadlinger: 30.7% (47 byer)
Rest: 5.9% (9 byer)
ODT: 10.606.657 (19. Plass)
OD pr by: 50.709

Ved første øyekast kan det se ut som Don Vito har ganske greie stats med 1/3 fiendeadlinger og en sterk OD pr by. Dessverre faller dette bildet fra hverandre ved nærmere betraktning, for det første er en veldig stor andel av Oden anskaffet i perioder hvor han ikke adlet, med andre ord har han nuket Reek en god del, uten at det har gitt så mye resultater. Samtidig er over halvparten av fiendeadlingene gjort på en spiller som faktisk har vært på slett(IzYaBear). Dette gir en gratisbyprosent på rundt 80, med andre ord svært lite imponerende. Ellers blir det spennende å se hvordan det kommer til å gå nå som kontoen er blitt en dualkonto (duals som skal til for å knekke Reek? Time will tell).


16) Piddi212

Poeng: 1.414.946
Byer: 169
Barbaradlinger: 79.3% (134 byer)
Internadlinger: 4.1% (7 byer)
Fiendeadlinger: 38.3% (14 byer)
Rest: 38.3% (14 byer)
ODT: 10.026.576 (22. Plass)
OD pr by: 9.710

Piddi er den personen på topp 20 som har størst andel barbarbyer adlet, 4/5 byer som adles her er barbarbyer, og noe sier meg at han også har en god del deff han ruger på. Med en OD pr by på under 10 000 er han med Charles i klubben av nullfaktorer på v30. Nå skal det sies at både han og Charles helt sikkert hjelper til med deff der det trengs, så de hjelper litt til de også! Skulle helst sett litt hyppigere bruk av off for å nuke fienden dersom det ikke brukes på å adle byer (noe det åpenbart ikke gjør).


17) Skyer

Poeng: 1.202.592
Byer: 142
Barbaradlinger: 40.8% (58 byer)
Internadlinger: 32.4% (46 byer)
Fiendeadlinger: 14.8% (21 byer)
Rest: 12.0% (17 byer)
ODT: 5.039.856 (31. Plass)
OD pr by: 22.642

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si, jeg trodde Charles og piddi var ganske nære å være nullfaktorer, men jeg må nok revurdere min holdning til dem. Dette, mine damer og herrer, er nemlig utseendet til en EKTE nullfaktor på v30. Denne kontoen har prestert å adle 73% gratisbyer(altså 3/4!), og de få fiendebyene som er adlet er også gratisbyer som ble tatt av matsr etter skyer gikk over fra Nice til DK. OD pr by er grei nok, trolig fordi nukene ble «brukt» under aksjoner, men jeg tviler på at noen av de 4 fiendeadlingene som ble gjort fr denne kontoen gikk over til Nice har vært noe særlig imponerende.
Alt i alt, ikke en konto jeg ville vurdert nærmere dersom den søkte til min stamme.


18) BigAndLittle

Poeng: 1.050.114
Byer: 102
Barbaradlinger: 26.5% (27 byer)
Internadlinger: 3.9% (4 byer)
Fiendeadlinger: 63.7% (65 byer)
Rest: 5.9% (6 byer)
ODT: 16.718.698 (12. Plass)
OD pr by: 105.543

BigAndLittle er en spiller som jeg kjenner til fra mange år tilbake, og det gleder meg å se han bidra positivt på en verden slik som v30, da de fleste oldschoolspillerne har tendenser til å være ganske innaktive. BAL har en ekstremt imponerende OD pr by, og en kjempehøy andel fiendebyer adlet. Hadde denne kontoen vært større hadde den nok vært en skikkelig torn i siden for Nice og Creed, men grunnet plassering og størrelse har den ikke front mot dem(enda). Janrune spiller og adler fiendebyer av north dag ut og dag inn, han er en utrolig viktig faktor i å sikre nordsiden av kartet.


19) Reek

Poeng:
Byer: 102
Barbaradlinger: 36.2% (37 byer)
Internadlinger: 15.7% (16 byer)
Fiendeadlinger: 55.9% (57 byer)
Rest: 2.9% (3 byer)
ODT: 27.597.541 (9. Plass)
OD pr by: 41.191

Min egen konto, skal ikke snakke som mye om denne. 100% front WEEEEEEEEEEEE.


20) Prestekjeppen

Poeng: 918.074
Byer: 124
Barbaradlinger: 76.6% (95 byer)
Internadlinger: 4.0% (5 byer)
Fiendeadlinger: 0.8% (1 byer)
Rest: 18.5% (23 byer)
ODT: 4.187.160 (34. Plass)
OD pr by: 11.158

Veldig lite å si om denne kontoen, da den bidrar svært lite aktivt I krigen(med bare en fiendeby tatt). Det eneste som kan sies om denne er at plasseringen er veldig gunstig for vetle.exe da denne kontoen ser ut til å være en klassisk turtle-konto og dermed er svært vanskelig for fienden å bryte gjennom. Dette sikrer mye av vest-flanken til vetle, som er ganske gunstig.




Best og Verst:

Barbarbyer Adlet:
Best:
Piddi212 (79%)
Piddi212 (134 byer)

Verst:
Vetle.exe (16%)
BigAndLittle (27 byer)

Internadlinger:

Best:
OneAboveAll (52.0%)
OneAboveALl (224 byer)

Verst:

Mmu7 (1.1%)
Mmu7 (2 byer)

Fiendebyer Adlet:
Best:
Big And Little ( 63.7%)
Etriuss14 (210 byer)

Verst:
Prestekjeppen ( 0.8%)
Prestekjeppen ( 1 by)


Restbyer Adlet:

Best:
Lucky Luck ( 60.5%)
Lucky Luck (167 byer)

Verst:
Reek (2.9%)
Reek (3 byer)


OD pr By:
Best:
BigAndLittle (105.543)

Verst:
Charles (5.936)

ODT:
Best:
Etriuss14(51.676.716 )

Verst:
Prestekjeppen(4.187.160)
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Supert arbeid! I tillegg utrolig forfriskende å se en (nesten) helt nøytal liste.

Visste jeg hadde gode stats, men de var bedre enn jeg trodde :cool: Nå får Sander angre på at han nekta å la eieren gi meg en topp 10 konto i sommer :rolleyes:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vil si jeg holt meg ganske objektiv, helt nøytralt blir det nok ikke da jeg har mye større innblikk i hva som skjer i DK enn i Nice, men jeg kritiserer folk i begge leirer og roser folk i begge leirer :eek:
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
En fin liste det niko,men uenig med mye du skriver om meg,noe er så klart sant,men at jeg er så dårlig som du skriver syns jeg blir feil,jeg har tatt og innadlet byer fra folk som har gidd seg,va skal vi ellers gjøre med de? La de gå til fienden eller,om du mener det er feigt at jeg har adlet byer jeg har fått gratis ok,men da har du feil syn på denne saken,og grunnen til jeg kjørte go del deff i starten var pågrunn av dk som hadde flere aksjoner mot meg og en fin 70% front i god stund,men da mmu7 og fr ikke klarte og ta mere en 2 byer igjennom haugeviss med aksjoner så har jeg gradevis gått over til off og det har da lønt seg da jeg er på 1.plass. :) Ellers creds til deg med mye i lista!
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Men noe rett har vi da gjort når vi har logget på 1.plass siden midten av juli, at dk har mere i kjeften en det har på spillet kan jeg dessverre ikke får :)
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Spillestilen er relativt feig, så å si hvem som helst vil kunne kjøre denne stilen da den baserer seg på utrolig lite ferdigheter, men rett og slett en rå overlegenhet i poeng. Sondre viser her som på de fleste andre verdenene han har spilt på at han er en relativt egoistisk spiller som bryr seg mere om rank 1 enn at stammen hans tar seieren, dette markerer seg blant annet med at han bytter stammer for å få tilgang til innadlinger m.m.

At du skriver at jeg setter meg selv foran stammen blir feil og si,men okay kjør på,jeg har vært 110% nice og hjelpet til aller høyst grad ,så klart noen bommerter ,men ikke kom og si jeg setter meg selv foran de nå
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vi så på din liste hvor flink(ikke særlig flink i ditt tilfelle) du er til å se ting objektivt, Sondre. Hvis du ser på listen min så har jeg ris og ros på begge sider av krigen.
Min kritikk til deg er 100% rettferdiggjort av det faktum at du hadde under 10 fiendeadlinger før du forlot DK for nice. Da du var i DK og også i flere situasjoner i Nice har du nærmest presset spillere til å slutte, du spurte gjentatte ganger om noen ville bli innadlet og har opp igjennom adlet byer av folk i din egen stamme som ikke slutter engang(cdstativ). Dette er desverre ikke kvaliteter man ser på spillere som setter stammen foran seg selv.

Når det kommer til om DK har det mere i kjeften enn ingame vil jeg gjerne ha quote på hvor jeg sier det. Alt jeg sier er at enkeltindivider har tendenser til det, men det gjelder også folk i nice(for eksempel deg).
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Altså bare se litt bakover på forumet her så ser vi hvordan stua var når dere leder,dk var for gode,nice hadde ikke gode nok folk til og snu krigen osv,spesielt sander skrev mye om det,vi ser jo hvordan krigen går nå da ?:) Og ja jeg dro til dk for og kjøre deres taktikk ,dere tok Vetle inn og du så jo hvor fort reisverket ble borte da,tenkte dere trengte en oppvekker siden dere har kjørt så feigt til tider i sommer,så når eirik masset gang på gang om og joine så gjorde jeg det.:) Men joda jeg er høy på meg selv,i likhet med deg ,du sier du er så god og skulle vært på 1.plass i min posisjon,når jeg joinet stryper var kontoen her 70% front mot mmu7 og co,da tok jeg fikk en go del gratis byer fra folk som slutter ,så klart gjør jeg det i stede for at dere i dk fikk di byene,og etter det har jeg fått en go del poeng av det,men da har jeg jo også gjort det så ikke dk hadde fått de 50% av byene som du skrev og jeg har fått et god utgangspunkt. Om det er feigt ja da får det være det men jeg mener noen ganger må man si ja til gratis byer ;) Og før jeg dro fra nice hadde jeg 37 fiendeadlinger noe du har fått til 10. Men som sakt alle kunne klart og logget på 1.plass med den feige taktikken jeg kjører,og om jeg er så jævlig dårlig som du sier da lurer jeg på hvorfor dk har ikke en aksjon der de har fått til noe mot meg,det må da være dårlig nivå der også da?:)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvis du vil at jeg skal svare deg må du nesten gå gjennom og redigere slik at jeg slipper å bruke oversettelsesprogram for å forstå hva du sier.
 
Topp