Topp 10 spillere

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Alle vet hvordan denne tråden fungerer regner jeg med. Må bare få aktivert start-upen før den også er for sein! Hvis noen vil lage en ordentlig lise go for it!

738a0276e0a219c2ea48f443b84ff098.png
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ibsen er jo mainly pp-farmingsstamme, så på det punktet kan jeg jo takke vaffel for å kjøpe ressursene jeg selger på markedet <3
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fant tiden til å fikse det:

1 - Chaosialex

Uten tvil en av de farligste, om ikke den farligste kontoen på verdenen mtp. hvem som sitter her pdd.
Denne kontoen er full av rutine og erfaringer, noe som gjenspeiler seg på ranken.
Er i tillegg medlem i stammen "DADDY", som jeg tror kan gjøre det bra her på verdenen om de mindre rutinerte der blir dratt nok inn i spillet og får utnyttet visdommen til de på Chaosi.
Ligger fint i sørøst der de har gode muligheter for utvidelse flere veier.

2- Vaffelmannen

En konto man svært ofte ser på verdener, men sjeldent ser helt i toppsiktet (som jeg kan huske i alle fall). Vet de som sitter her har grei skuring på det meste, og de har i tillegg tatt inn Alex her som kan sine saker. Holder de oppe koken kan dette bli en konto som holder seg i toppsiktet lenge. Har en fin plassering oppe i nordvest der det er gode muligheter for videre utvikling og få en fin posisjon for fremtidlige kriger.

3 - Konrax

Denne kontoen vet jeg det og er erfarne spillere som kan mye. Klarer dog ikke nå toppkontoen i stammen til hælene, så om samarbeidet mellom Konrax og Chaosi er bra nok, der de både koordinerer seg og sluker til seg tips og triks fra chaosi forventer jeg denne kontoen høyt ved verdenslutt.
Ligger i sørøst med gode muligheter for videre utvikling, så gleder meg til å se utviklingen her videre!

4 - Skandyzz

Her spiller da jeg. Kudos til Andy, Thor og Skattum som har gjort alt til nå. Gleder meg til de neste tre ukene der jeg får deltatt siden jeg har perm fra militæret. Digger alle tre som spiller her, og tror vi kan bli en ekstremt farlig gjeng siden vi sitter på varierende spesialiteter alle sammen!

5 - Etriuss

En konto som virkelig har vist seg verdig de siste verdenene. Folka her sitter på mye erfaring og kan vist de vil, har fine syn på spillet og med litt utnytting av all den erfaringen Unlimited sitter på, kan de bli dødsfarlig fremover. Blir spennende å følge utviklingen her både på Etriuss og stammen han er i.

6 - halkver

Aldri hørt om denne personen før. Vet han er ny på forumet, og kan sikkert sine saker etter plassering på rankingen å dømme. Blir veldig artig å se utviklingen her videre. Ser bra ut til nå, så er bare å holde koken gående, og utnytte erfaringen til topptopp spillerne i stammen :)

7 - DarthMemer

Usikker på hvem dette er, har gjort det bra til nå. Ser ut til å ha hatt en latestart, men det hindrer ikke kontoen i fra å lure seg inn her på topp 10. Har en fin plassering nede på rimmen i sørøst, og kan vokse seg feit og fin der.

8 - Kazuto Kirigaya

Begge spillerne på denne kontoen kan sine saker. Stor fan av Niko - artig kar å prate med, og kan sine saker ingame. Espen er også en veldig rutinert kar ingame. Ligger plassert litt øst for core nå, så kan de adle seg en enda finere plassering over tid.

9 - Grunnmuren

En konto man ofte ser på topp 10-20 i starten, men som ofte mister motivasjonen utover verdenen som går. Merket det de siste verdenene.. Håper de klarer å holde koken her. Har en fin plassering i nordvest litt innenfor rimmen, kan få en gullplassering videre om kortene spilles riktig fremover.

10 - Speedy

Vet ikke så alt for mye om karen, men vet at han plutselig satte opp RV som kv på v31 uten forvarsel og forsvant. Håper det ikke er motivasjonen som forsvant ved incs, og heller irl ting som kom i veien. Blir artig å se utviklingen videre her. Er nabo med grunnmuren så disse to kan gjøre det godt i lag.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Espen spiller ikke v32, og jeg bare farmer pp, men ja, takk og fin liste <3
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jaja, følte jeg måtte henge meg på jeg også. Kanke være noe dårligere enn Kristian. Blir sikkert mye av det samme, men la gå. Liste er liste. :confused:

1 - Chaosisalex

Duoen/Trioen som troner øverst på verden 32 - Om vi skal telle med Jostein? :rolleyes: Uansett en toppkonto som kommer til og ligge øverst lang i tid fremover om de fortsetter i samme tempoet som de gjør nå. En av de farligste kontoene som er på .no og besitter kvaliteter på alle områder. Så kan ikke klage på noe her, dessverre. ;) Ligger også veldig fint til med tanke på plassering, samt hvor de i stammen ligger plassert. Gode adlingsmuligheter videre utover rimmen, for en videre god vekst. En super konto som blir gøy å følge med utover i mid/late-game

2 - Vaffelmannen

Igjen en en konto der det sitter en solid trio. Gikk litt sent i starten, men har kommet seg voldsomt nå i det siste. Good work! :) Utifra plassering er dette en konto som fint kan utfordre Chaos om 1.plassen fremover. Så dette blir spennende å følge med på videre. (Også synd at du sluttet på v30, hadde et lite håp om å få samarbeidet med deg :() Må også nevne at jeg fikk veldig lyst på vafler når jeg ser navnet ditt. :eek:

3 - Konrax

Igjen en konto om har fått fart på sakene i det siste og kommet seg enormt. To solide spiller som ser ut til og kunne det meste innen Tw. Har iallefall en kjempe mulighet til og lære resten fra Chaos-gutta. Utifra plassering så vil nok dere også bli med i toppen fremover om motivasjonen fortsatt er der. Så blir spennende å se hva som skjer nå fremover. Muligens et tegn fra gud at vi fronter på to verdener`? :rolleyes: Interessant blir det iallefall. Og kanskje øve litt mer på timing fremover? :cool: (V30 *Host*Host*)

4 - Skandyzz

Her spiller jeg sammen med mine boyz. Andy, Skattum og Kristian. Første gang jeg spiller sammen med Skattum (Alkiz) og Andy (DefKing). Møttes første gang på v18, da de kom inn på Bexx kontoen (nå Skandyzz). Var også så heldig å møte Skattum nå i helgen, men ble svært skuffet da jeg ikke fikk de shotsa han hadde lovt meg. :(:( Første gang jeg også spiller med Kristian, og må si jeg har fått et veldig godt inntrykk av han. Både ingame og generelt. Virker som en veldig solid spiller og besitter masse kvaliteter om han går inn for det. Bare synd han er i militæret med begrenset spilletid.

5 - Etriuss14

Her sitter da Konrad og Sebastian. Vant også nettopp V29, så gratts med rank 1 :eek: *clap*clap*. Enda en solid duo som besitter masse kvaliteter som viser at de vil ligge høyt oppe på rangeringslisten om de bare vil. Spiller også med disse peepza på V30, og har fått et veldig godt inntrykk av disse, og igjen en konto som blir spennende å følge med på. Muligens en som vil krige med Chaos om rank 1 i fremtiden? :cool: De har også verdenens høyeste DR pdd som tilsier mye aktivitet og motivasjon. *clap*clap* :D

6 - Halkver

Som Kristian sier, er dette en person jeg aldri har sett til tidligere. Ser ut som han kan det han driver med. Har heller ikke all verdens med ODA, så ser ut som han har fått byene sine relativt billig. Noe som har mye og si for en god start-up. Så good job! :) Ligger også delvis safe, med muligheter for videre utvikling, så gøy å se hva kontoen får til fremover.

7 - DarthMemer

Enda en konto jeg ikke har noe kjennskap til. Står iallefall at det er Robin og Kasper som spiller på kontoen. Ser ut som kontoen har fått en liten late-start, men jaggu har de kommet seg høyt opp. Ser også ut at kontoen har fått delvise billige byer. Ser han fikk restene av Rastatown etter han ble adlet av Konrax. Igjen en konto som blir artig å følge med utover. Ligger fint ute på rimmen og har fine adlingsmuligheter om han spiller kortene rett.

8 - Kazuto Kirigaya

Niko, Niko og Niko. En av de personene jeg har mest respekt for her inne på tw. Startet vel bare for og selge PP, men ligger fortsatt innen topp 10. Har en solid duo (Espen), men han spiller ikke V32, noe som tilsier at Niko kjører solooo. Noe som er dumt når han sykler Norge på langs, eller går i fjellet, men har gått fint til nå. Wohoo! :) Uansett, blir spennende å se hva Niko gjør fremover. Ligger iallefall fint til å fortsette veksten. Go, Niko!

9 - Speedy

Enda en konto som har en god plassering. Ingen store "fiender" i nærheten som utgjør noe trussel. Ligger vegg i vegg med blant annet Grunnmuren, så med litt samarbeid er det nok ikke lenge før disse gutta kontrollerer hele Nord-Vest området sammen med de andre "Hamsun" folka. Igjen en konto verdt å følge med på. Vet du bare stakk av fra V31, så håper ikke det samme skjer om du får noen incs, om det var grunnen? :rolleyes:

10 - Grunnmuren

Igjen en konto jeg ikke vet altfor mye om. Som Kristian nevner, så ligger han "delvis" høyt på rangeringslisten før han enten slutter eller blir adlet ned. Så blir interessant å se hvilke kort han spiller fremover. Ligger veldig fint til med tanke på stammens plassering, så er motivasjonen der vil jeg tro de fortsetter og ligge topp 10 utover.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Flott liste. Eneste .. jeg .. må .. skrike .. om... er... Jostein har ikke gjort shit :| likevell er det bare han som nevnes :D:D:D:D
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hører rykter om at dere er 4 med tilgang til den kontoen der tho? :O
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Haha, så for meg denne komme! Alle vet jo at dere to spiller der, så følte jeg måtte være snill å nevne Jostein ;)
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Enig med Pelle her, om vi får til bare halvet er det her hver dag så er vi på rett linje igjen :D
Together for .no!
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
1 - Chaosisalex

Her sitter HÅKON, ODD og lille Jostein (fornøyd?). Jaja, disse kjente, kjære, forvirra folka.... som kan sine saker (Av en merkelig grunn). Okei, skal være litt mer seriøs. Dette er en konto jeg forventer skal prege v32 fremover, ellers blir jeg skuffet. Dem er per dags dato i Daddy (underlig navn forresten) som ligger trygt nede i sør-øst kontinentet. Så det er store adlingsmuligheter fremover for disse gutta. Så dette er en konto man bør og skal frykte... om ikke. Er dere virkelig ikke kloke i hodet. Dermed vil dere få en smekk på pungen. Utenom meg da. Dem vil behandle meg bra (forhåpentligvis) <3

2 - Vaffelmannen

Her sitter allers vaffelmannen. Jeg personlig er litt blank i hodet hvem dette er. Altså.. jeg burde. Jeg er i samme stamme som han på v30. Det viser for lite jeg følger med, men ja. Utfordrer Chaos om rank 1 akkurat nå. Han er også i stammen Hamsun forresten. Ekke det litt frekt å herme etter IBSEN ? Ikke ? Okei... Må si jeg fikk også lyst på vafler (Må si meg enig med Thor). Jaja, vi for nok se mer av deg fremover :)

3 - Konrax

Aaaa... denne kontoen kjenner jeg til. Fra selveste v30. Først og fremst pga Thor er så flink til å havne i krangler med dem (Laksen også). Du har fått mange fine byer. Det er bra gjort ! Spår en fin fremtid for deg, så lenge du ikke plager Skandyzz. Og en siste ting. Jeg synes du er flink til å time. Thor hadde bare flaks sist :p

4 - Skandyzz

Denne vakre kontoen. Som jeg og Skattum brilliant fant på verdens beste navn SKANDYZZ. Her sitter nå Jeg, Skattum, Thor(i)boy og kjære Kristian <3. Jeg og Skattum har en tedens å havne samme på hver verden. Mon tro det ligger noe mer bak det ? Det vet vi ikke. Og så har vi Thor da. En jeg har et elsk hat forhold til (Godt ment !). Holder meg også med selskap når jeg må dodge... takk <3 Så har vi Kristian også. En jeg digger helt siden jeg startet på Kreiz, bedre enn de fleste:cool: Men ja. jeg vil påstå vi en god kombinasjon av personer med ulike ferdigheter. Som vil komme godt med videre. Og vi er såklart i IBSEN... verdens mest orginale navn....

5 - Etriuss14

Jada, så har vi kommet til deg. En spiller jeg vet besitter gode kvaliteter. Vant v29 om jeg ikke husker feil ? Det beviser bare at disse her må vi regne med fremover på v32. Ellers så vet jeg ikke noe mer. Jeg følger generelt ikke så fryktelig med. Ikke det siste året. Men lykke til videre på v32 :)

6 - Halkver

Nei nå blir det vanskelig. En spiller jeg har aldri hørt om. Er dette er nykommer ? Det vet jeg ikke heller, men har gjort det meget bra hittil. Jeg er imponert ! Hva mer skal jeg si ?... ehhh.. Kult navn ? Er i stammen Daddy. Ikke dumt valg det. Forventer å se deg på topp 10 fremover :)

7 - DarthMemer

Nei vettuhva. Nå er jeg VIRKELIG på villspor. Jeg er null peiling. Vet bare at Robin og Kasper spiller der. Sååå... navnet ditt er litt morsomt/kult. Du er også et nytt navn for meg. Fremtidig klassespiller ? Tiden vil vise, men sikkert og vist. .no sin tid ser lysere ut :)

8 - Kazuto Kirigaya

Endelig en kjent konto igjen. Min vakre fiende på v31 (Som per dags dato angriper meg nå der). Her sitter Niko og forsåvidt Espen (men han er ikke på her ?). En meget god konto som vil prege v32 om Niko går inn for det. Viktig brikke for IBSEN. Jeg forventer dere/DU skal satse. Jeg vil og skal få det til !

9 - Speedy

Enda en kjent konto fra v31. Koselig kar dette, men generelt sett har jeg ikke så mye kunnskap om Speedy. Bare at vi var/er(?) i samme stamme på v31. Men ikke førstegangen han er på topp 10 vil jeg tro ? Så er nå gode egenskaper på kontoen :)

10 - Grunnmuren

Enda en fra v31. Liker navnet ditt GRUNNmuren. Selve grunnen... (dårlig vits). Du har jo havnet på topp 10. Vil tro du holder deg innafor topp 20 i løpet av disse ukene, men hvor lenge ? Det vil tiden vise. Hell og lykke til deg videre.
 
Topp