Jaja, følte jeg måtte henge meg på jeg også. Kanke være noe dårligere enn Kristian. Blir sikkert mye av det samme, men la gå. Liste er liste.
1 -
Chaosisalex
Duoen/Trioen som troner øverst på verden 32 - Om vi skal telle med Jostein?
Uansett en toppkonto som kommer til og ligge øverst lang i tid fremover om de fortsetter i samme tempoet som de gjør nå. En av de farligste kontoene som er på .no og besitter kvaliteter på alle områder. Så kan ikke klage på noe her, dessverre.
Ligger også veldig fint til med tanke på plassering, samt hvor de i stammen ligger plassert. Gode adlingsmuligheter videre utover rimmen, for en videre god vekst. En super konto som blir gøy å følge med utover i mid/late-game
2 - Vaffelmannen
Igjen en en konto der det sitter en solid trio. Gikk litt sent i starten, men har kommet seg voldsomt nå i det siste. Good work!
Utifra plassering er dette en konto som fint kan utfordre Chaos om 1.plassen fremover. Så dette blir spennende å følge med på videre. (Også synd at du sluttet på v30, hadde et lite håp om å få samarbeidet med deg
) Må også nevne at jeg fikk veldig lyst på vafler når jeg ser navnet ditt.
3 - Konrax
Igjen en konto om har fått fart på sakene i det siste og kommet seg enormt. To solide spiller som ser ut til og kunne det meste innen Tw. Har iallefall en kjempe mulighet til og lære resten fra Chaos-gutta. Utifra plassering så vil nok dere også bli med i toppen fremover om motivasjonen fortsatt er der. Så blir spennende å se hva som skjer nå fremover. Muligens et tegn fra gud at vi fronter på to verdener`?
Interessant blir det iallefall. Og kanskje øve litt mer på timing fremover?
(V30 *Host*Host*)
4 - Skandyzz
Her spiller jeg sammen med mine boyz. Andy, Skattum og Kristian. Første gang jeg spiller sammen med Skattum (Alkiz) og Andy (DefKing). Møttes første gang på v18, da de kom inn på Bexx kontoen (nå Skandyzz). Var også så heldig å møte Skattum nå i helgen, men ble svært skuffet da jeg ikke fikk de shotsa han hadde lovt meg.
Første gang jeg også spiller med Kristian, og må si jeg har fått et veldig godt inntrykk av han. Både ingame og generelt. Virker som en veldig solid spiller og besitter masse kvaliteter om han går inn for det. Bare synd han er i militæret med begrenset spilletid.
5 - Etriuss14
Her sitter da Konrad og Sebastian. Vant også nettopp V29, så gratts med rank 1
*clap*clap*. Enda en solid duo som besitter masse kvaliteter som viser at de vil ligge høyt oppe på rangeringslisten om de bare vil. Spiller også med disse peepza på V30, og har fått et veldig godt inntrykk av disse, og igjen en konto som blir spennende å følge med på. Muligens en som vil krige med Chaos om rank 1 i fremtiden?
De har også verdenens høyeste DR pdd som tilsier mye aktivitet og motivasjon. *clap*clap*
6 - Halkver
Som Kristian sier, er dette en person jeg aldri har sett til tidligere. Ser ut som han kan det han driver med. Har heller ikke all verdens med ODA, så ser ut som han har fått byene sine relativt billig. Noe som har mye og si for en god start-up. Så good job!
Ligger også delvis safe, med muligheter for videre utvikling, så gøy å se hva kontoen får til fremover.
7 - DarthMemer
Enda en konto jeg ikke har noe kjennskap til. Står iallefall at det er Robin og Kasper som spiller på kontoen. Ser ut som kontoen har fått en liten late-start, men jaggu har de kommet seg høyt opp. Ser også ut at kontoen har fått delvise billige byer. Ser han fikk restene av Rastatown etter han ble adlet av Konrax. Igjen en konto som blir artig å følge med utover. Ligger fint ute på rimmen og har fine adlingsmuligheter om han spiller kortene rett.
8 - Kazuto Kirigaya
Niko, Niko og Niko. En av de personene jeg har mest respekt for her inne på tw. Startet vel bare for og selge PP, men ligger fortsatt innen topp 10. Har en solid duo (Espen), men han spiller ikke V32, noe som tilsier at Niko kjører solooo. Noe som er dumt når han sykler Norge på langs, eller går i fjellet, men har gått fint til nå. Wohoo!
Uansett, blir spennende å se hva Niko gjør fremover. Ligger iallefall fint til å fortsette veksten. Go, Niko!
9 - Speedy
Enda en konto som har en god plassering. Ingen store "fiender" i nærheten som utgjør noe trussel. Ligger vegg i vegg med blant annet Grunnmuren, så med litt samarbeid er det nok ikke lenge før disse gutta kontrollerer hele Nord-Vest området sammen med de andre "Hamsun" folka. Igjen en konto verdt å følge med på. Vet du bare stakk av fra V31, så håper ikke det samme skjer om du får noen incs, om det var grunnen?
10 - Grunnmuren
Igjen en konto jeg ikke vet altfor mye om. Som Kristian nevner, så ligger han "delvis" høyt på rangeringslisten før han enten slutter eller blir adlet ned. Så blir interessant å se hvilke kort han spiller fremover. Ligger veldig fint til med tanke på stammens plassering, så er motivasjonen der vil jeg tro de fortsetter og ligge topp 10 utover.