Topp 10 spillere

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Håper noen tar seg bry til å lage en liste i fremtiden engang :)

Slik ser det ut nå ihvertfall. (Dag 2)

baf70d290c726a16cbfafaa4c9204b7c.png
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Tenkte å fyre løs med en tidlig liste. Var et par kjente navn her, så hadde litt å si. Sikkert kjekt for nyere spillere å ha litt info om toppspillerne fra start også. Kanskje ikke så utfyllende som jeg hadde håpet, men er da noe:) Kommer mer spicy lister sener hvor det har skjedd litt drama og sånt:D

1 -Coller BERM 1.378 1 1378

Herman sitter her. En av de beste og mest hyggelige spillerne på .no. En fryd å spille med selv om mange kanskje ikke liker han så godt pga pp bruk xd Fakta er at han fyren her kan nesten alt om spillet og hva som er best i alle situasjoner, men ikke minst er han veldig på og hyggelig med å hjelpe/lære opp nye spillere. .no kunne kanskje trengt et par til som han er, men alle trenger da ikke å sitte på så mye pp :)

2 Chaosisalex BERM 1.055 1 1055

Er vel Håkon her. Har han funnet seg en dual enda? Enda en veldig god spiller som Herman, kanskje bedre til og med? Føler ikke helt at jeg kan ranke toppspillerne enda:rolleyes: Håkon er en fyr som tar tak og drar lasset fremover (kjente godt på dette på v31;)). Har ikke noe negativt å si om han, og trenger bare en liten titt på forums brukeren for å se at han har mer enn nok erfaring. Forventer at han kriger med Herman om rank 1.

3 johnern BERM 682 1 682

Her sitter selveste legenden John <3 Også en veldig hyggelig og morsom fyr å prate med. God venn med Herman, så ofc er de i samme stamme:D Er nok å forvente masse gråbyadlinger fra han her, for han har nemlig erklært krig mot gråbyene.

4 Benis inX 668 1 668

Vet mindre om han her selv om vi er i samme stamme xd Han virker som en hyggelig kar og tror han kan sine saker. Ganske ny spiller ser det ut som, men det er mange nye her som har kommet langt og gjort det bra selv med lite erfaring. Kan jo også være fake-nick for alt jeg vet.
5 OHjeey 527 1 527

Her var det jammen meg lite info å finne:eek: pp-hore kanskje? fake-nick? Tiden vil vel vise, litt vanskelig å si noe om han her atm:rolleyes:

6 Lord Gandreas TP 453 1 453

Her sitter vel Andreas? Hyggelig fyr og er vist veteran hvis jeg ikke husker feil. Gjort det bra på v33 og vet at han kan sine saker. Forventer å se han høyt videre hvis han satser her.

6 Smygende pappeske inX 466 1 466

Edit: Aner ikke hvem han er xd Nå får vi se om han er noe dugandes da! Han er i alle fall pratsom og hyggelig! Håper å ha han med på toppen hele verdenen!

8 jj94 Z-F 451 1 451

Jimmy! De fleste her har vel hørt eller snakket med Jimmy før:p Veldig glad i å ringe skype chatter xd. Vet han er en god spiller, men har spilt lite med han. Blir ikke forundret om han holder seg oppe på listene fremover.

9 Lord Toby inX 419 1 419

Her sitter jeg:cool: Er vel relativt ny spiller, men lært masse av Herman <3 Alt for glad i Tw, men ikke så glad i vakttårn da:oops: Men, man må ta det man får! Målet er jo rank 1 ofc, så Herman burde skjelve litt i buksene:D

10 gallabrotix inX 370 1 370

Her sitter Morten/Martin/noe sånt, husker ikke helt xd Navn er ikke så farlig, men spilleren er i alle fall god! Forventer en høyere plassering på han karen her om ikke så lenge. Hyggelig kar også, så håper han blir med hele veien.
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Alle maser så grusomt, men ingen gjør noe med det.. Så here you go guys...

1 -Coller BERM 21.638

Her sitter vår kjære Herman og Jørn. To fantastisk flinke spillere som er store bidragsytere i hvilken som helst stamme de er med i. To av de beste start-up og generelt TW spillerne jeg kjenner til. Dette er to seige veteraner som jeg tror kan holde hardt press å krige om rank 1 hele verdenen ut om de ikke møter på store utfordringer eller om motivasjonen/tid tar dem. De ligger nå posisjonert bak i k44 noe jeg tror og mener vil bety at dette vil bli en safe konto for BERM om dem ikke adler seg sør-øst over. Kontoen er på 1 plass ODA og de har kriget hardt for byene sine selv om dem har adlet noe grått. Dem har ikke lidd for mye tross den store ODA'en såvidt jeg har fått med meg så dem vil nok fortsette å presse videre. Spennende å følge med på dere fremover.

2 Chaosisalex BERM 15.396

Her sitter meg selv, Jostein og Sander. To trivelige karer som jeg koser meg i lag med. Vi er aktive, farlige og lyst på alt av brune/røde prikker på kartet. Så pass dere <3

3 Sickofarmer BERM 10.969

Denne kontoen består av Christoffer og Kristin aka sauen aka madam ram aka alt mulig. Nei dette er to flinke TW spillere. Christoffer har da ikke spilt på en del år men startet nylig igjen. Gjorde en god figur på v32 selv om det ble for tøft. Han spiller også forøvrig classic og ser ut til å vinne denne. Kristin derimot har vell gjort alt hun trenger innen tw og er her vell bare for kos og kos? Nei dette er uten tvil en farlig konto for BERM som jeg tror vil utvikle seg til å bli en dødlig frontkonto da dem ligger i den nedre delen av k54. Dem har masse å adle og dem vil bli farlige. Kontoen har forøvrig lav ODA selv om dem ligger på en rank 21 og ingen ODD. Dvs her er det masse tropper og sikkert et par adelsmenn liggende på lur. Så alle naboer, stay safe!

4 Benis MaT 9.149

Benis er en konto jeg ikke har hørt om før, det er et morsomt navn siden det rimer på noe de aller fleste men har. He he he...
Nei jeg vet alt for lite her men jeg kan da kommentere at dette er en Ex-InX konto som nylig byttet til en mindre ubetydelig stamme (på dette tidspunktet) som ligger veldig spredt og uten et skikkelig diplomati vil slite med å etablere seg på v34. Kontoen har adlet 1 spillerby og resten barbarbyer. Sparer på troppene hvertfall, du går ikke noe mer kamikaze som du gjorde i startfasen der du mistet nuket ditt x2 ganger? Ryktes også at du liker å nuke i nattbonus, med mindre du lært av dette? Nei nå hetser jeg litt vell mye.
I bunn grunn er dette en konto som kan være med å etablere en utfordrer-stamme for blant annet BERM som ligger på topp, og jeg håper jeg ser mer til deg her på v34.

5 radisson BERM 8.905

Her sitter da veteranen(e) Jarle og Fosi. Radisson var på et tidspunkt hvis ikke enda den mestvinnende kontoen på tw.no og det sier litt i seg selv. Dette er et par seige personer som ikke gir seg uten en fight. Dem har vunnet det som er å vinne og dem er kommet til v34 for å sette inn et skikkelig trøkk. Disse gutta vet virkelig hva dem holder på med. Dette er en konto som er plassert veldig sentralt og langt nord på kartet. Noe jeg tror og mener vil bety at dem vil bli en safe konto med mindre dem skaffer seg noen byer på vei sør-over. Har gjort noen sterke adlinger nå i start og tok 2 spillerbyer på 1,3 og 1,4k poeng. ODA rank nr 9 som betyr at dem har kjempet litt for byene sine og dagens raner viser også at dem farmer sterkt. Disse gutta vet hva de holder på meg så det forundrer meg ikke om dette blir en konto som vil kjempe om rank 1 når verden nærmer seg slutt, med mindre dem går inn i chille modus.

6 johnern BERM 8.463

John du John, selverklært legende, rim king, gråby gutten osv.. som ofte blir kalt for Niko's skopusser. Neida. Her er en nokså spesiell konto, han gjorde en sterk profil på v31. Han er veldig glad i gråbyer, ja da mener jeg veldig.. Noe som kan irritere en flue. Som vi ser her på v34 startet han med en liten gråby men opparbeidet seg fort en spillerby ifra tigernation, en konto jeg har sett på flere av de siste verdenen her på .no rank 14 ODA, selv om den er lav så tror jeg ikke du har mistet noe stort heller. Er bare heller resten av verdenen som ikke bruker troppene sine (eller lager nok tropper) til at ranken din hadde blitt lavere. Var nummer tre til å adle 2 byer og er nok en konto som vil ligge å trone på topp om John bare spiller kortene sine riktig. Blir gøy å følge med hva slags valg du tar fremover. Adle spillere, eller blir du gråbyhore på denne verdenen atter en gang?

7 HolumDuden BERM 6.589

Holumduden.. Ja det var et navn det og, regner med du er ifra Holum? Her spiller Håvard en av BERM spillere som sitter med enorm motivasjon for å endelig vinne en .no verden. Han ligger sentralt på kartet og har store utviklingsmuligheter. Han er hensynsløs og fyrer avgårde troppene sine bare du sier SKYT. Han er aggresiv og elsker å krige. Jeg tror dette er en konto som kan prestere enormt bra om aktiviteten bare holder. Han har enormt mange mentorer i stammen som kan hjelpe han om å nå målet sitt om en seier, og om han bare spiller riktig og bruker troppene fornuftig, så kan han gjøre en veldig god profil. Rank 2 ODA, han har angrepet mye og jeg tror han vil fortsette å presse alle sine fiender i fremtiden. Spennende konto å følge med på, jeg gleder meg til å se fremdriften din.

8 Finntroll 666 :() 6.147

Andre spilleren på lista så langt som ikke er et BERM medlem. En konto jeg føler jeg har sett før? Eller er det flere kontoer som har hatt Finntroll i nicket sitt? Medlem av stammen :() som ligger langs rimmen i k45. De to store stammene som ligger mellom dem er BERM og -ST-. Dette kan fort by på utfordringer for denne gjengen. Kontoen ligger nokså sentralt men nord på kartet og utviklingsmulighetene for kontoen blir å adle seg imot BERM eller langs eller utover rimmen. Rank 15 ODA så han har åpenbart kjempet litt for byen han har adlet, og eventuelle spiller farms i området. Jeg liker at kontoen går aggresivt frem og jeg håper du vil gjøre en god profil her på v34. Har ingen anelse om hvem som spiller på denne kontoen.

9 bergen17 inX 6.087

Første kontoen på lista som faktisk er i InX, stammen som erklærte krig imot 2 småstammer sammen med 5-7? andre stammer, og TAPTE/taper krigen. Mye kan snu her enda, krigen er enda "ung" men ja det er morsomt. Kontoen ligger i k55 nærme alle 4 kontinentene, noe som gjør at utviklingsmuligheter i alle retninger er mulig. Det kommer selvfølgelig an på diplomatiet til InX. Dere har mange allierte noe som kan gjøre det vanskelig å finne noen spillerbyer å ta. Du sitter med 1 by på 6.000 poeng, noe som kan være farlig, er sikkert mange i området som har lyst på byen din. Lurer på når du skal adle? Kontoen bør sitte på et par adels på dette tidspunktet. Kontoen er rank 18 ODA, noe som betyr du har noe off tropper og har kriget litt i området ditt. Dette er også en konto som jeg tror sammen med InX alliansen kan være en utfordrende konto å ta ned, så lenge ingame skillsa dine holder mål. Jeg vet desverre ikke hvem som sitter på denne kontoen heller.

10 NonStopelig BERM 5.911

Stian! Brødskrive Stian! Tante Stian? Nei nå har du fått mange kallenavn. Dette er en fantastisk spiller, som virkelig er en givende konto og person for enhver stamme han er i. En bidragsyter så det yter av han. Han har vært i gamet lenge og har utrolig mange gode kunnskaper om spillet. I tillegg er han utrolig dyktig når det kommer til scripts, og har laget og legger enda stadig ut nye scripts som folk på benytter seg av offentlig forumet kan bruke.
Han startet treigt (med poeng) men har vist hvertfall hele BERM at poeng er ikke alt, tropper er det som gjelder. Han startet adlingen med å gå for den største i området, og jeg tørr påstå at det må være flaut for en konto med over 3000 poeng å bli CLEARET av en konto med 1.700 poeng på det tidspunktet. En konto med rank 4 ODA noe som viser at du har kriget hardt for byen du har adlet, og en konto som farmer mye (sjekk dagens raner) du har ikke bare rank 1 rekorden der, men du har farmet mye hele verdenen igjennom så langt. Du ligger plassert helt nord langs kontinent linjen på kartet og jeg tror dette også kan bli en sterk safe konto ifra BERM om du ikke adler deg til front. Men er enda mye godteri å adle langs rimmen i k44 og k45. Spennende konto å følge med på, håper ikke motivasjonen eller aktivitet tar knekken på deg for du er gull verdt som sagt.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Det var ikke egt InX som erklærte krigen. Det var st og tt som erklærte krig mot inX om jeg husker riktig. inX ba Hihi om støtte osv... Ganske fort ble det 5 vs 5
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
1 Chaosisalex BERM 267.641
Skrevet av The Puppeteer (Kleppe)--->
Her sitter Håkon, Jostein og Simen. Tre dyktige spillere som om de vil kan nå helt til topps her. Blitt brukt endel pp på kontoen som har noe å si for den enorme ledelsen de nå sitter på, men jeg har trua på at de kunne ledet verden også uten en slik pp-bruk. Utrolig dyktige som både spillere og ledere, er med å drar BERM fremover og er virkelig bidragsytere. Fine fyrer som jeg er utrolig glad for at jeg slipper å spille mot her på v34 :p

2 Benis Svele 119.126
Marius + dual? Hvem er dette? I grunn ingen som har hørt om spilleren tidligere så mulig du er noe fersk blant toppspillerne?
Nest største kontoen på verden, og hadde massiv vekst under det ene eventet som var før jul. Ligger ganske sør på kartet med front mot Sickofarmer. Svele sin største konto og virker som stammens kanskje største bærebjelke. Rank 9 ODa, lav ODd. Virker nesten som ingen har ønske om å angripe deg. Hvorfor? Kontoen har ikke hatt en veldig stor utfordring enda, tipper jeg. Kontoen angriper før den angripes. Høyeste ODs på verden - det er noen som er veldig avhengig av at kontoen ikke får front, virker det som. Blir spennende å følge kontoen videre og se hva den klarer å utrette.

3 -Coller BERM 115.467
Herman og Jørn. Herman har revolusjonert oppstarten etter PP-markedet ble implementert i spillet. Jørn er en av de eldre ringrevene og kan alt som er å kunne i spillet. Begge spillerne er blant de beste, om ikke de beste, oppstartspillerne på .no.
Kontoen er kjent for å bruke massive mengder PP i oppstarten og ligge milevis foran alle andre, for å senere senke veksten sin og tjene tilbake PPene som ble brukt i oppstarten. Veldig tydelig på at oppskriften fungerer, og jeg tror at kontoen snart vil få et voldsomt løft om ikke veldig lenge. Om det blir i form av gråbyer eller spillerbyer vil tiden vise. Rank 4 ODa, viser at kontoen går mer offensivt ut enn tidligere verdener. ODd og ODs er nesten ikke tilstede, og det kommer mest sannsynligvis av plasseringen til kontoen. Ligger i safesonen til BERM. Jeg lurer litt på om kontoen er aktiv nok til å adle seg til front, eller om de trives der de er..?

4 HolumDuden BERM 97.538
Håvard og nå Sondre, merget nylig med corrxx. BERM sin minst erfarne spiller. Har tydeligvis spilt tribalwars i 5 år, men har aldri lagt merke til deg på rangeringslistene tidligere. Bare startet sent, eller..? Veldig aktiv, sosial og lærevillig konto. Denne kontoen hadde akkurat som Benis, en massiv vekst under eventet som var før jul. Rank 5 ODa, noe som viser at kontoen ikke er redd for å svi av litt tropper. Rank 21 ODs viser at kontoen heller ikke redd for å sende troppene sine i støtte til vennene sine. Rank 13 ODt; mottoet må jo være "Tropper er til for å brukes!".
Posisjonen din var veldig spennende i oppstarten med muligheter for å ha massiv front eller stor safesone. Ser ut som du valgte å spille safe, da du har adlet deg bakover i K44. Mulighetene dine videre er å hoppe til K45 eller K55 for å skaffe front, eller fortsette med det trygge spillet og adle småspillere langs rimmen. Valget er ditt.

5 Sickofarmer BERM 97.047
Christoffer og Kristin. Christoffer spilte startup og merget med en eller annen sauekonto med Kristin i front. Kristin kom derfor inn på denne kontoen. Begge er gode og erfarne spillere som kan skape trøbbel for Benis, den andre Sauekontoen og Vilfredo Pareto.
7. plass ODa, dette viser mest erfaringen som kontoen innehar. 0 ODd og knapt ODs, ligger derfor ikke veldig høyt opp på ODt. Kontoen burde derfor være godt rustet defensivt, men vil kanskje slite litt med offensive tropper..?
Ligger langt ned i sør-vest og kan adle hele rimmen i K45 og kan adle seg inn i K55.

6 Grunnmuren M.T.K 84.399
Sindre, Simon og Rune. Hertug i M.T.K. Erfarne spillere hele gjengen. Ligger safe midt på kartet, med adlingsmuligheter mot Glede eller Cup/ST, alt avhenger av aktiviteten deres videre. Hvis dere ikke gjør umiddelbare tiltak vil dere være innesperret av allierte. Kontoen ble nesten rimmet i starten, men slo til med noen saftige snipes og sendte backtime som gjorde at kontoen skjøt til været. Rank 6 ODa, nok en konto som er glad i å angripe. ODd er ikke mye å skryte av, men ligger litt her. Viser at dere kan det å forsvare dere på billigst mulig måte. Rank 10 ODs og ODt. Dere er glad i å sende støtte til dem som trenger ekstrahjelp defensivt, det er bra! Totalt drepte tropper er også bra.Mistet for ikke så lenge siden en del tropper mot :() gjengen så er vell i en oppbyggningsfase og kommer nok sterkt tilbake på adlingsfronten snart.
Adlingsmulighetene er enten mot smilefjesbanden eller cup. Det bør skje i nærmeste fremtid ellers blir dere stengt inne!


7 Majorpain JFF 75.723
Ole og en til på denne kontoen som jeg ikke husker navnet på. Kjenner lite til spillerne utenom at kontoen har vært med å vinne v13. Av det jeg har sett til nå så virker det som kontoen innebærer en del gode kvaliteter, men plasseringen dems på kartet kan gjøre det fryktelig vanskelig for dem i tiden fremover. Ja kontoen ligger plassert rett bak BERM og må virkelig kjempe for tilværelsen (Ja jeg ser på farmen atm). Har som nevnt vist gode kvaliteter så langt, men vil det holde når presset blir for stort? Rank 16 ODA som betyr at han har brukt offensive tropper selv om mitt inntrykk av kontoen er at den er høyt prioritert deff. Rank 10 ODD, som betyr at deffensive tropper har vært flittig brukt, hvor mye har du igjen? ODS rank 4, oj enda en høy ranking, er veldig spent på hvor mye tropper du sitter på med alle OD skalaene nokså høyt plassert. ODT rank 8 totalt. En konto som har kjempet godt til nå, og som blir å måtte kjempe godt fremover også om den ikke finner på noe lurt. Spennende å følge med på!

8 Graffyz :() 73.806
Har spilt med og sett denne kontoen før flere ganger. Sist jeg lå merke til deg må ha vært på v11? Og såvidt jeg vet så er du en spiller som har erfaring og som kan det meste med spillet. Du har vist en god profil i front mot BERM, selv om det meste kom av relativt skittent spill (ja enda litt butthurt) men igjen bra spill ellers. Merget også eller internadlet Finntrollet noe som har noe med den høye poengsummen din nå. Plassert veldig i midten av fronten mot BERM i nord-øst. Utrolig vanskelig posisjon med 0 safebyer og noe som betyr at aktiviteten på kontoen bør være skyhøy for å overleve videre. Rank 10 ODa, som betyr at off troppene har gjort jobben sin (Noe BERM vet alt om), ODd rank 1, noe som har noe med at du fikk inn nokså saftig stacks etter at BERM fyrte av mot deg, igjen well played! Rank 16 ODs som betyr at deffensive tropper hos deg har også fått kjørt seg hjemme og i støtte. Jeg antar at kontoen er i en saftig oppbyggningsfase og trenger litt tid på å komme igang igjen. Spesielt siden det er brukt mye adels på internadlinger, og fiende adlinger i det siste. Spennende konto å følge med på, skaffer du safesone eller fortsetter du å presse BERM hardt i fremtiden?

9 radisson BERM 66.449
Jarle og Fosi som spiller her. Inntrykket er at det er Jarle som styrer kontoen mest. En av .no's største fightere såvidt jeg vet, og en kar som har bein i nesa. Kontoen er en gjenganger på .no og de fleste har hørt om dem før. Dette er en konto som fienden bør frykte, for av erfaring så vet de fleste at dem ikke gir seg uten kamp. Rank 1 ODa, som betyr at Offensive tropper blir brukt en god del, og det vil fortsette også. Rank 7 ODd ! Kontoen har forsvart seg også betyr dette, ikke snakk om å spare på troppene her! ODs rank 23, som er relativt lav, men samtidig betyr at troppene er i full sving her. Her skal troppene brukes noe som vises på rank 3 ODT. Er i front mot :() og dem vil mest sannsynligvis ikke stoppe før dem har fjernet hele :(). Spennende å følge med, og er alltid gøy å følge med på denne kontoen, adler noe uten at du merker det engang. Kjemper på og ja bare en fryd å spille på lag med.

10 mrzhalt -ST- 62.852

Huff...... Ja må vi skrive om dere også? Hele v34 må jo vite hvem dere er innen nå. Hatt enorm innflytelse på v34 diplomatisk og dramatisk. Hvis noen virkelig ikke har fått det med seg så er det en Mor og sønn duo som spiller her med navnet Helen og Simen. To dyktige spillere etter min erfaring, men dem har ikke helt fått vist det frem enda (Flaggbonus på angrepsflagg er best!) Ledere den beryktede stammen -ST-. Sammen med stammen sin ligger dere veldig innestengt, altså ingenting å adle utenom brune og gråe flekker på kartet med mindre noen av dere adler dere til front. Rank 3 ODa som gjenspeiler hele topp 10, alle har høy ODa, vi er mer glad i å angripe enn å bli angrepet. Ryktes at denne kontoen går full OFF, så det er vell ikke rart dere har høy ODa da. Smalt nylig hvertfall 50% av offet sitt hvis ikke mer i veggen hos Puppeteer, så tar nok litt tid før vi ser denne kontoen gjøre en aktiv rolle i front, siden dere må lade opp kanonene. Rank ODd 163, så dere har ikke blitt angrepet så mye heller (gjenspeiler nesten hele topp 10), ODs rank 43? Har støttet opp med det dere kan såvidt jeg vet, men ellers ikke mye å skryte av der, dere har jo mest off. Dere er en spennende konto å følge med på, halve v34 selv om dere er allierte har vell en personlig agenda mot dere, iom ultimatumene til denne kontoen er håpløse, så vi er alle spente på hvor lenge dere er i alliansen dere er i? Eller om dere blir kastet til ulvene og adlet opp :eek: hohoho.. ånei :) Ironi!!

Nei alt i alt var dette en topp 10 liste laget av Håkon og Jostein som kjedet oss en onsdag kveld i Januar. Håper dere likte det, neste liste setter vi pris på om blir laget av noen andre :)
 
Sist redigert:
Topp