Topp 10 spillere

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
For å vise hvor useriøst det er å lage lister så tidlig på verdner etter at man kan kjøpe ressurser:

Topp 1-10: Svidd av godt med PP, snowballer pga. det. Kun 7 av topp 10 er på topp 10 farming, som vil si at flere viser store svakhetstegn. Ingen av topp 10 inneholder størst farmer heller, noe som for alvor viser svakhet blant samtlige.

#Done
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Etter vrak kom skal man ikke stole helt på den farme rankingen :)

Kan vell si vi drar inn over dobbelt så mye av det statistikken vår faktisk viser.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er vel naturlig å anta at de fleste gjør begge deler, derav har den nok en sammenheng.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Topp 10 liste - Etter masse hat fra Andy og Kristian har jeg faktisk ikke noe valg. Bare å knekke pilsen å gjøre seg klar til litt lesestoff. Får bare håpe den blir lang og solid.
Vil også kort nevne at denne listen er basert ut fra mine egne opplevelser/erfaringer fra start til nå, så ingen klaging, please. Mulig jeg tar 5 spillere i dag, og tar for meg resten innen søndag, får se hva jeg orker underveis.

1 - Naitsirk92 aka Medaljekongen - PEAKY


Kristian som spiller her. En kar som kanskje er ukjent for mange, inkludert meg selv, helt frem til nå. Kontoen som topper verden 36 med en soleklar ledelse. Leder med nesten 300k poeng ned til andremann og nesten dobbelt så mange byer som alle andre. Har for det meste adlet barbs, samt litt internadlinger. så veien opp har ikke vært så veldig vanskelig. Har fikset seg et utrolig cluster, som kommer godt med utover i mid/late-game som står rett rundt hjørnet.

Som sagt aldri hørt om Kristian tidligere, så vet ikke så altfor mye utenom det jeg har sett hittil. Karen virker som en solid spiller og hjelper stammen på en god måte. Kan også referere til "13x Støttespiller for dagen". Håper å se mer til deg når det kommer til adling av fienden, noe som sikkert ikke er lenge til.

2 - IceCold aka Snømannen - TMT

Enda en konto jeg ikke har så veldig mye kjennskap til, men skal gi det er forsøk. Vet at det iallefall spilte to stykker på denne kontoen, om det er tilfellet nå er jeg usikker på, men tror de to står stående ennå. Plasseringsmessig er dette en drømmekonto for offensive spillere, noe jeg regner med disse spillerne er. Husker som sagt ikke hvilke spillere som er her, så kan ikke si så mye om spillerne generelt, men kan nevne at de har gjort jobben sin hittil. Er vel den kontoen som har adlet mest av fienden, uten at jeg orker å sjekke helt presist nå. Fikk Birken knust, selv om kontoen ikke var så veldig aktiv/kunne blitt gjort mye mer motstand. Men smart å gå mot de mindre aktive/erfarne spillere først. Heldigvis er disse spillerne nå luket ut, forhåpentligvis. Spent på hvordan denne kontoen gjør det fremover. Keep it up!

3 - Kreiz aka ODA' Dragen - PEAKY

Verden 36's desidert beste bruker! Neida, bare en liten tull... Eller ikke? o_O Neida..!
Her sitter da Kristian, Andy og jeg "Thor". En trio som utfyller hverandre på en perfekt måte, spesielt i mine øyne. Andy er kontoens defensive spiller, hvor han er i sitt ess. Gutten som sitter oppe i 2 døgn om det trengs, med angrep på egne kontoer og utallige kV'er. Drømmeperson å ha på kontoen, selv om han aldri farmer/vraker. Forbedringspotensiale til neste liste. Kristian har ikke vært så veldig aktiv grunnet jobb, syden osv. Har som plan å gå all in nå når han kommer hjem, så dette blir kanon.

Kontoen har hatt en delvis "lett" vei til toppen med fine adlinger, som har resultert i et fint cluster for å holde frem det offensive, noe jeg føler denne kontoen bidrar med. Leder også ODA'en for øyeblikket. Blir spennende å se hvordan vi klarer det fremover mot TMT.

4 - Groverud aka Spesiell venn? - TMT

Her sitter da Simen, Alex og snart Rui - En fin trio som jeg regner med utfyller hverandre på en fin måte. Fått med meg at kontoen er aktiv til alle døgnets tider, noe jeg fikk kjenne på når jeg var i Spania. Våknet to ganger en natt da mobilen startet et helvetes rabalder på nattbordet med vibrering etter vibrering. Varsel etter varsel - "Du er under angrep!" - "Du er under angrep!".
Godt vi fikk tatt ned noen gårdnivåer i retur :)!

Denne kontoen har heller ikke hatt en vanskelig vei til toppen. For det meste adlet barbs og internadlet seg frem til toppen nå de siste to ukene, ikke at det er noe feil i det, bedre at byene blir i stammen enn at dem går til fienden. Blir spennende å se hva denne kontoen har å stille opp med nå som den har fått seg en solid front mot Vivaldi og Kreiz. Blir en interessant fight, får vi håpe.

Venn og fiende på hver sin verden - Spørs hvor lenge dette vennskapet holder på verden 37 ;)

5 - Bodyguard aka Terminator - PEAKY

Her sitter da Trygve, toppspiller fra verden 18 har returnert. Gutten hadde vel en nesten 10 dagers latestart å har jaggu klart å komme seg til topp 5 uten problem. Trygve er en seriøs og pålitelig spiller som gjør alt til punkt og prikke. En skikkelig motivatør innad i stammen. Begynner også å ta igjen Naitsirk på "Dagen Raner" medaljer og var første til 100 millioner ressurser ranet. Not bad!

Startet sent på rimmen, og har nå startet adlingen nordover og ned mot TMT som har endt i front. Så veldig spent på hvordan Trygve velger å gjøre det fremover. Har virkelig troa her.

Topp 5-10 kommer innen søndag - Ble litt mer trøtt enn jeg regnet med, så må sette en strek her og fortsette senere. Velger å legge ut listen så har dere noe å lese til de neste 5 kommer spillerne kommer. Peace Out! - Thor
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Motivasjonen suger, men når jeg først har sagt jeg skal publisere en topp 10 liste, må jeg vel fullføre..

6 - Rylitic aka Turistene | PEAKY

Her sitter da Sondre og Kleppe. En fin duo som passer perfekt sammen på en og samme konto. Fikk en rolig og fin start med lette adlinger. Endelig fått et fint cluster lengre sør, samt noen byer nå i nord. Dabbet nå litt av de siste ukene, men regner med at dette snur nå som endelig Kleppe har returnert fra Afrika turen sin. Vet at disse gutta besitter kvalitet om dem vil, så har stor tro her fremover.

7 - Majorpain aka Painkiller | TMT

Her sitter da Sindre og kanskje et par til? Veldig usikker på om det er flere her, men regner med det er en til eller to. Uansett så er dette en konto som ligger veldig safe - Viser også til 2.plass som støttespiller, så en konto som hjelper stammen. Viktig å ha slike kontoer om en verden skal vinnes. Også hatt en lett vei til toppen med lette adlinger + internadlinger. Blir interessant å se hva Sindre og co gjør fremover med tanke på plasseringen.

8 - Dalzærn aka WhatheFack | PEAKY


Her sitter da Jostein og Razor. Jostein startet kontoen solo, og har i etterkant fått inn Razor på kontoen. En bra forsterkning Også en konto som har fått en lett start, og fått skaffet seg en fin safe midt i Peaky-Land. Fått i etterkant et par Birken byer i front mot IceCold, så spennende å se hvem som kommer seirende ut her. Uansett enda en konto som blir gøy å følge med på videre. Oser iallefall aktivitet her, men burde kanskje blitt litt mer effektive!

9 - Keolis aka Svenske | TMT

Av det lille jeg har fått med meg, så sitter det vel en svenske på denne kontoen? Også en konto som ligger veldig safe, med et par byer helt i front ved Peaky i nord. Adlet et par byer fra Fættlefsa, og ikke gjort så veldig mye stort etter det. Mistet også et par byer her om dagen, noe som kanskje tilsvarer at kontoen sliter med motivasjon? Uansett hyggelig å få besøk av Sverige, så får vi se om de opprettholder norske standarder på TW-skills.

10 - Dronemål aka Tinderkongen | PEAKY

Her sitter da Jonathan og Kristoffer. Aldri spilt med noen av dem tidligere, så gøy med noen nye fjes. Kontoen ligger som sagt i sør, og har fått en solid front mot noen av TMT spillerne. Vet at disse gutta kan om de vil, så får tiden vise hva som skjer fremover når de kjører for full kraft.

Er også en grunn til at jeg legger inn "Tinderkongen" som kallenavn her - Kristoffer har de villeste samtalene med alle forskjellige Tinder-babes. Topp humor, topp spiller!


- Og med det takker jeg for meg, good night! - Thor
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
6 - Rylitic aka Turistene | PEAKY

Her sitter da Sondre og Kleppe. En fin duo som passer perfekt sammen på en og samme konto. Fikk en rolig og fin start med lette adlinger. Endelig fått et fint cluster lengre sør, samt noen byer nå i nord. Dabbet nå litt av de siste ukene, men regner med at dette snur nå som endelig Kleppe har returnert fra Afrika turen sin. Vet at disse gutta besitter kvalitet om dem vil, så har stor tro her fremover.

Jeg må si at her traff du blink Thor
 
Topp