Topp 10 spillere

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kjører en topp 10 liste her også :)


1 Torquemada NaVi 221.507

Her sitter Torq. og koser seg, da. Begynner å få en solid ledelse, men i det siste har nait tatt noe innpå. Mye adling av barbs uten at jeg skal klage på det. Ser ut som en solid konto som bærer mye av Navi så lang.

2 naitsirk92 Øl 196.696

Naitsirk har kommet som ei kule på v37 også. Mye adling av barbs. Etter ha blitt kjent med typen har jeg bare gode ord å si. Trivelig fyr som hjelper alle som trenger hjelp, og bidrar der det trengs. Absolutt en konto å regne med!


3 Keolis Øl 144.652 28 5166

Keolis har også kommet som ei kule på v37, og har adlet aggressivt, men fort. Grei fordeling av spillerbyer og barbs. Igjen en hyggelig svenske, som vet hva som skal til :)

4 Lucky luck FSB 97.966 24 4082
Lucky lucky lucky. God vekst i det siste, til tross for mye adling av barbs siste uke. Likevel en solid spiller som kan holde lenge. Blir spennende å følge utviklingen!
5 queen-1 WPX 70.953 13 5458
En spiller som jeg ikke vet mye om. En nylig innadling pushet queen-1 hardt oppover listen.

6 HolumDuden Øl 66.608 11 6055
Kjenner bedre til HolumDuden. Solid spiller som har det som skal til! Har hatt 4 adlinger av barbs, og 6 spilleradlinger. Begynner å etablere seg fint rundt core, og blir spennende å se utvklingen her!

7 Vilfredo Pareto Øl 64.470 10 6447

Her sitter Martin og jeg, og ehh... Syntest da vi er ok? Har trykket gassen litt ned i det siste, og forventer å gjøre det ytterligere i tiden som kommer!
8 Back in the future NaVi 61.971 8 7746
Back in the future lå lenge i toppen på v37, men har i det siste sunket litt på rankingen. Likevel en solid konto som kan gjøre det bra på v37. Kudos for å kun ha 1 adling av barb!

9 jakken15 WPX 60.466 9 6718
Har sett dette navnet dukke opp, og er bl.a med i TMT på v36. Kudos for å ha nedsablet 4 byer av Benis. Kan fort bli en interessant konto det her :)

10 Big Ben WPX 59.564 8 7446
Har ikke hørt mye om denne kontoen, men virker som en relativt solid konto? Var aktiv i nedsablingen av LG, og virker som har grei vekst. Kan bli interessant videre :)

Note:
Listen ble litt tynn, men er en start :)
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Sommerferieupdate 20.07

Nytt av ranglisten er at jeg også gir spillerene en stjernevurdering fra 1-5 utifra hva jeg har hørt om dem, og hva jeg tror. Merk: 110% subjektivt.

Nå: 1-5

Hvordan spilleren har gjort det hittill

Spenningsfaktor:

Hvor spennende spilleren er. Front, forum, mulighet for å koke i hop noe ræl


1 Torquemada NaVi 676.819 109 6209

Torquemada ligger fortsatt i topp. Naitsirk lå lenge foran, men etter en helt sinnsvak adlingsrate (mistenker adelspakker..) tok Torquemada tilbake tronen. Absolutt en solid spiller som kan bli viktig for Navi.

Nå: *****
Spenningsfaktor: ****
2 naitsirk92 Øl 571.952 84 6809

Naitsirk er fortsatt rank to, men med mer poeng. Samme hyggelige fyren, samme aktivitet, samme ferdigheter.. Viktig spiller for oss i ØL, det er helt klart :)

Nå: *****
Spenningsfaktor: ****
3 Keolis Øl 401.910 54 7443

.. Samme kan vel sies om Keolis, som fortsatt ligger rank 3. Har ikke etterfulgt en ganske god start, men har et bra gap ned til 4. Trivelig fyr som kan sparke fra seg, og har vært delaktig i å ødelegge for WP / X i øst.

Nå: *****
Spenningsfaktor: *****


4 Lucky luck Øl 285.988 41 6975

Et av de nyere tilskuddene til ØL-stammene er Lucky, som fortsatt er rank 4. Solid spiller og hyggelig kar som jeg antar de fleste har hørt en del om. Lager litt liv og røre i nord til tross for tøffe tak i det siste.

Nå: ****
Spenningsfaktor: *****

5 Vilfredo Pareto Øl 285.945 38 7525

Vilfredo har fått på seg shades, og har blitt litt feitere. Delvis innadlngre, og delvis enkle adlinger av TK som utgjorde lite motstand i sør. Her sitter det nå 3 karer, ikke 2 :)

Nå: ****
Spenningsfaktor: ***


6 Ulvenpeter Øl3 279.800 36 7772

Ulven er enda et tilskudd, og har adlet mye i det siste. Hatt en veldig god vekst og kan bli en viktig spiller. Med innatsen som er gjort i det siste kan dette bli veldig - veldig bra.

Nå:
***
Spenningsfaktor: ***


7 miknos Øl 249.367 28 8906

Sist gang listen ble skrevet var ikke miknos i nærheten av topp 10. I det siste har denne dualkontoen gjort en formidabel jobb, og er nå på vei oppover listene. Må nesten si meg imponert over aktivitetsnivået og ferdighetene til disse to.

Nå:
****
Spenningsfaktor: ****

8 Hakkespetten NaVi 203.997 36 5667

Enda en som var langt unna topp 10 sist. Mye barbs siste perioden uten at jeg skal si noe. En konto på 36 byer og 203K poeng som nå har en god basis til å vokse seg større. Ser fram til å følge utviklingen her.

Nå:
****
Spenningsfaktor:
****

9 6ix9ine Øl 171.553 21 8169

Enda en spiller som ikke var inne på topp 10 sist. Har kjempet seg inn. Mulig ikke den aller groveste veksten, men absolutt en spiller som har en del ferdigheter. Blir spennende å følge fremover.

Nå:
***
Spenningsfaktor:
****

10 Hey Hello Aribal 164.565 27 6095

Hey Hello som var en av de som (trolig) fikk hele WP/X korthuset til å falle. Alle på .no som har spilt med Hey Hello vet hvordan ting og humør kan snu i løpet av noen sekunder, noe som TMT fikk oppleve på v36 for få dager siden. Rett etter det forsvant Hey Hello ut fra WPX, og har nå en ny stame - Aribal.

Nå:
**
Spenningsfaktor:
*****

Ps. Listen er skrevet etter en del øl på en fredagskveld, så mulig den endres..


Stammerep. topp 10:
ØL, Øl2, Øl3:
7 spillere
Navi:
2 spillere
Aribal:
1 spiller
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Den plutselig raske adlingen har å gjøre med at jeg var opptatt IRL i omtrent en uke for en stund tilbake. Da fikk jeg ikke gjort stort annet de første dagene enn å prege mynter og sende ut et og annet adelstog, men ikke spille aktivt (maks 5 minutter hver dag). Deretter hadde jeg to døgn jeg ikke spilte overhode, da var det kun KA som spilte (det kan du se på TW-stats), bortsett fra at jeg logget inn for å prege mynter.

Når jeg da kom tilbake hadde jeg over 5 adelstog jeg kunne sende frem og tilbake.
Ganske enkelt å adle raskt, da.
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Aha, skulle sjekket tw-stats, mao ;) Helt greit å adle på den måten, har ingenting i mot det.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Blir dårlig liste, fordi eg har dårlige standera. Lev med det. Vil og berre nevne at eg trur ditta e første gong på lenge top 4 basically bare e solo spelera uten dual(usikker på om torq har, men nait og keolis virka ikkje til å ha, samt meg sjøl)

Rangering
Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Torquemada NaVi 1.105.017 138 8007
Torq leda på rank 1 soleklart, men alt for mykje gråbyadling for min personlig preferanse, men jaja. Gråbyadling funka fjell sjøl om det kan gå treigt, men ser ut som han kan å vær effiktiv med og bygge opp byane raskt og få dei brukbare.
2 naitsirk92 Øl 855.780 111 7710
Ikkje spelt med han luringen her, ganske alright type og fin lagspeler og ha på laget, aktiv og virka som at han kan sakene sine, blir nok i toppen dersom ØL stikke av med seieren.
3 Keolis Øl 718.628 101 7115
Svensken som blei angrepet av dansker på en norsk server, trivelig kar, av og til vansklig og forstå ka han skrive, skulle nesten tru det var eit anna språk, men han har en del fine adlinga, samt veldig aktiv og virka som han kan sakene sine.
4 Lucky luck Øl 649.388 79 8220
Tosk på 2 bein, drikke litt for mykje øl, rart at han ikkje e adla ned enda, men e nok ikkje lenge til.
5 Vilfredo Pareto Øl 464.277 78 5952
Her sitte første paret på top10 som har dual, ho olav og han Martin, veldig bra konto for ØL stammene, ettersom dei gir jernet og sitt gjerne KV for alle dersom du måtte trenge det, Martin e kjernekar på 2 ord, og ho olav laga ein slem sandwich, perfekt duo.
6 -Coller Øl 390.355 54 7229
Her har du herman og jon aka rimking, begge to e flotte folk, spelte først med dei på v31 og ser ut som dei skal levere her og! Flott for meg og ha personlig deff-hore i form av -coller kontoen, så stå på.
7 miknos Øl 370.489 45 8233
Ikkje snakka noke særlig med dei som spela her, men dei gjer jo åpenbart noko riktig ved å ligge på top 10 :p Mista 3 byer til navi her om dagen, så skjerpingz pls
8 Hakkespetten NaVi 359.843 59 6099
Kem????? Neida, morosamt at ikkje så mange veit om kenneth her, men det sei vel egentlig berre at dei fleste her e newfags, kenneth e veldig god spelar, og om Navi skal vinne, så må nok Torq og Kenneth lede troppane fram til seier, muligheten er der, men spørsmålet er om dei kjem til å gjere rett trekk framover, gjort eit par dårlege trekk, men fortida betyr ingenting, berre framtida no! Må gi han litt trekk for at han skriv bokmål og ikkje si eiga dialekt. -rep
9 queen-1 Aribal 332.628 46 7231
Kem???
10 Hey Hello Aribal 332.475 47 7074
Dansken som alltid imponera med ved å bli dårligare og dårligare, aldri vist noko som helst bra, ikkje her eller på v30.
 
Topp