Topp 10 Spillere

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Får lage en lista da, mens vi ennå har 3 stk på top 10 :p

1 etriuss14 -I- 354.920
upload_2018-12-22_22-56-10.png

Hatt en solid vekst med gjevnlige adlinger av fiendebyer. Aktiviteten på denne kontoen er på topp, ingenting å si der ;) Ferdighetene skal gså være helt innafor for en som ligger på 1. plass, men skal sies at jeg personlig hadde trodd de skulle vokst raskere :p Eneste som har klart å ta en by fra disse er meg selv, og hadde ikke aktiviteten på kontoen falt med 90% i de 2 ukene hadde vi nok tatt flere, men det er bare dårlig unnskyldninger!
40 adlinger derav kun 6 er barbarbyer, der er ganske fine stats :) Forsåvidt også nesten bare adlinger av T-Recr og TP, så de presser hardt i krigen. Noen selverobringer og, men skal jo være noen av de og i løpet av en verden :p Må jo vise hvem som er sjef!
* Førsteplass på ODA, 7. plass ODD og 4. plass ODS = 2. plass ODT (Sterkt)
Ryktene sier vel og at dette er kontoen med flest adels tilgjengelig, noe som igjen fører tilbake til tanken min om at de burde vokse litt raskere enn de gjør, menmen, spilles vel også mye cs, så fair nok at tiden går med til andre ting og.

Personlig kjenner jeg ikke til Konrad annet enn det jeg har sett av han in-game. Aldri egt snakket med han. Virker kompetent og erfaren.
Mathias er også relativt flink i spillet. Har hatt en del feider med han her noe som har resultert i nedsatt syn på han som person, men det bygger seg sakte men sikkert opp igjen ;)
giphy.gif
tumblr_mkwg135JYP1rqzk0mo1_500.gif


2 The Adversary -I- 228.730
upload_2018-12-22_23-6-4.png
Dude! Poenget er å ha den bratteste kurven, ikke den fineste trappa :p

Uansett, hatt en fin vekst som har hatt den største utviklingen de siste dagene. Spilt solo lenge, men har fått inn en dual nå (han sier selv det bare er v38, men hallo, tilgang til en verden gir tilgang til en til), første dualen hans sies det :O Imponerende solo stats i hvert fall. Som mange vet er han, som meg, av den nye generasjonen tw spillere som startet relativt sent. Derimot har han hatt en veldig bratt læringskurve som starter å flate ut, for min del virker dte egt som denne kurven har gått noe ned på v39 :p Hadde store forventninger for deg, og du gjør det bra, men som etri, faen te treige dere er! :p:p Get those nobles going!
Shoutout for ingen adlinger av barbarer, det er jo bra! Men en kan jo regne halvparten av adlingene som barbs da de ikke er på i det hele tatt når ting skjer :D:rolleyes:
* 2. plass ODA, 16. plass ODD og 14. plass ODS = 3. plass ODT (Til en konto som går mest off har du fine støttestats).
Forventer at dette kontoen seiler sin egen sjø ila v39 sammen med et par andre for å skape en litt mer spennende krig på .no sin siste verden. Når T-Recr og TP er beseiret kommer vetle til å sikte seg inn på 1. plassen om jeg kjenner han rett og gå imot Etri eller andre om det må til for å få den.

Personlig liker jeg Vetle sin spillestil og personlighet. Virker relativt chill, men rager om du tar fra han 2. plassen ved verdensslutt :p Utover det er han en veldig kapabel spiller, både offansivt og deffansivt. Ingen kommer igjennom her, derimot penetreres alle andre.

3 Huncho -I- 211.021
upload_2018-12-22_23-16-15.png

Fin vekst her og som har ekspandert stort siste dagene. upload_2018-12-22_23-18-39.png
Liker å innadle seg selv, er jo bra en har baller til å innse motstanden er for liten, så en må utfordre seg selv litt :) Ekte kar!


Videre har jeg ikke egt fulgt denne kontoen så tett opp, men vet at de hadde en periode her der det ble dodga lite. Nå er det vel bare at de angripes lite :p Kjenner ikke til Brage så mye så vet ikke mye om erfaringer og ferdigheter der. Sindre vet jeg kan når han vil.... Sier ikke mer om det jeg.... :p o_O
* 3. plass ODA, 2. plass ODD og 28. plass ODS = 1. plass ODT (Veldig bra jobba, mest beseirede enheter på verdenen pdd!!) Dette tyder jo på noe ferdigheter :p
Bare 7 adlede barbs, det er jo fint nok det :) Resten er spillere derav også store deler av de adlede byer er fra fienden, men går også noe etter småspillere.

Personlig syns jeg gutta her er alt for slappe når det kommer til å håndtere inc. Håper virkelig Sindre kommer å gjør en ordentlig innsats her, da blir verdenen raskere ferdig ;) Brage er hyggelig snakke med da :D


4 -Coller -I- 209.910
upload_2018-12-23_0-16-21.png

Fin graf, men noe slapp, klarer vel få den litt mer opp? :p Neida, er jo Coller, hva forventer man? Karen er jo kjent for de mange adlinger av småbyer forså å bygge de rolig opp. Da blir grafen som den blir, men det tilsier jo ikke at det ikke er høy vekst? Ligger jo på 4. plass :D
upload_2018-12-23_0-22-1.png

Herman er jo også kjent for å være tidenes deffhore, og tror ikke denne verdenen er noe unntak, men lurer seg nok noen nukes inneblandt clusteret hans og, se ODA stats.
* 10. plass ODA, 19. plass ODD og 16. plass ODS = 14. plass ODT. Respektabelt det, men trodde du skulle ha noe høyere ODS.
Dette er etter ryktene kontoen med mest pp igjen på .no, vi får se hvordan det blir når han er den eneste med pp igjen da :p Kan fort bli overkjøring da!

Personlig liker jeg Herman, men han kan fort bli noe slapp på rimmen der. Gøy å se en som finner en egen spillerstil som han holder gjennom så og si alle verdener (som jeg vet om).


5 Lord Anonymous TP 197.070
upload_2018-12-23_0-24-50.png

Dere også, straight line up is the goal, not the best stairs. :p

Dette er vel den kontoen på andre siden av krigen som gjør mest! Om -I- ønsker motstand er dette nok kontoen som vil gi mest. Gutta her har begynt å masjere nordover, noe som har gitt de mange fine byer. Går også noe sørover, men virker som det er mer motstand å møte der :// Tror også at dette er kontoen som vil holde lengst imot -I- om en ser på lengden de vil krige før de gir seg. Selvfølgelig vild esom ligger på rimmen overleve lengre, men de faller nok desto raskere når presset kommer. Om krigen skulle snu er nok dette kontoen som tar seieren ved verdensslutt ;)
Kun adla 6 barbs, innafor det, men har litt får fiendeadlinger. Om en skal carrye må man nesten begynne adle fienden :p
* 7. plass ODA, 25. plass ODD og 8. plass ODS = 11. plass ODT. Fine tall det, men ODD viser at få angriper, og det kan ikke dere noe for :p

Personlig digger jeg alle 3 som sitter på denne kontoen. 2 er mentorer for meg selv og 1 er, hva skal jeg si, en jeg liker å erte litt for tidligere bommerter :p:p Stemninga er dog alltid på topp hos gutta, alltid åpne for en chat og hjelper med det de kan! Beste kontoen på v39 etter min mening! Fortjener å vinne hele driten.



6 Vaffelmann -I- 185.093
upload_2018-12-23_0-37-51.png
Helt ok vekst, men skulle gjerne sett litt høyere vaffelproduksjon.

Ligger i øst sammen med Huncho, og slik jeg har forstått det er det flere på kontoen som holder den aktiv og rustet mot inc og klar for aksjoner. Kontoen sniker seg opp og fram. Noe usikkerhet rundt stamme i starten av verdenen, men ordnet seg til slutt. Er jo tross alt i den beste stammen nå ;)
Kun 3 barb adlinger, det er sterkt. Også en del fiendeadlinger og!
* 5. plass ODA, 11. plass ODD, 15. plass ODS = 7. plass ODT. Fine tall dette og, kan dog gjør litt mer ut av seg offensivt. Plasseringsmessig er det gode muligheter for dette fremover.

Personlig
har jeg ikke noen spessielle tanker annet enn at jeg liker vaffler med syltetøy.

7 PrinsK -I- 182.279
upload_2018-12-23_1-0-14.png
Finfin vekst dette :)

Hadde noe kluss han her også mtp stamme i starten, men her også ordnet det seg til slutt :) Ellers har jeg ikke mye å si om spilleren da jeg ikke vet mye om han eller har fulgt særlig med på han. Ligger dog godt til i sør med gode og relativt lette adlingsmål over alt, skal nok klare holde veksten ved like :)
* 18. plass ODA, 72. plass ODD og 30 plass ODS = 29 plass ODT Her kan mye forbedres!
For det meste adlinger av Arica og Rohan samt 4 barbadlinger.

8 narne TP 168.118
Siden jeg ikke kan legge til flere bilder i samme skriv blir det ikke noe graf, men anbefaler å sjekke den ut for den er jammen morro å se på :p:p

Den nest beste i TP pdd, og det vises også på aktiviteten til personen! Gjør svært mye, og legger ned en stor innsats på denne verdenen. En del heldige adlinger, og en del ueldige adels- og readelsforsøk. (Vetle liker å disse et par av de på discord). Likevel, har mange fiendebyer rundt seg og gode muligheter for å vokse, gitt at litt magi skjer mtp størrelsesforskjellen i krigen :p Kanskje dette er fyren som utligner? Fortjener top 3 ved verdensslutt om krigen skulle snu :)
7 barbs adlet. Et par fiendebyer og, men en del innadling har det blitt :// Satser på flere fiendebyer etterhvert ;)
*11. plass ODA, 4. plass ODD og 62. plass ODS = 8. plass ODT. Greie tall det, men har noe å jobbe med når det kommer til støtte!

Personlig digger jeg fyren. Enkel å snakke med, og en jeg snakker mye med :D God stemning med han her! Legger sjela si i dette, og det liker jeg!

9 Mr. Bobil T-Recr 164.443
Ikke så mye å si om meg selv. Alle hater oss.

Tore: Buhuu, ja du ble påkjørt, men slutt å syt og kom deg tilbake på tw :p:p Luv you! <3

10 Epsilion -I- 154.272
Aner ikke hvem du er eller hvorfor du er på top 10 lista. Er vel en del lette adlinger i vest der regner jeg med. Sett deg av og til i discordchatten og virker som en hyggelig kar da :)

 

Vedlegg

  • upload_2018-12-22_23-55-10.jpeg
    upload_2018-12-22_23-55-10.jpeg
    7,4 KB · Sett: 1

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Mye mulig, hahaha, men er jo bare positivt det da :D Viser jo bare at jeg ser på dere som gode spillere
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Veldig god liste, artig lesestoff ! valg av gifs er det største trekket som vanlig :) Bra du endelig klarer å si at du ikke liker meg så godt da, synd at du må skrive det på forum og ikke på meldinger når vi snakker sammen, menmen, forskjellig fra mann til mann.

"Beste kontoen på v39 etter min mening! Fortjener å vinne hele driten." hadde dette vært sannheten hadde vel ikke kontoen lugget(ligget?) ann til å tape v39 (basert på krigsstatestikk)

Kanskje ikke alle er like gira på å kaste alle adels på gråbyer og lage deff i rimmen fordi stammen taper :) Menmen, hva vet nå jeg!





All kredz til antageligvis en av de beste listene jeg har lest :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Skuffende liste, blir totalt oversett. Akkurat sånn som mamma gjorde i oppveksten min. Trist

Naaaaw.... men jeg vet jo seriøst ikke noe som helst om deg før tidligiere i dag da ;) Kan godt lage et nytt innlegg om deg, 2 sek :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
10 Epsilion -I- 156.043

upload_2018-12-23_19-3-28.png
Her begynner vi å se noen som skjønner poenget med veksten. Skal være gjevn og god! Dupper noe av på slutten der? o_O

18 adlinger derav 6 er av barbs. Innafor det. Utover det er det mange fiendeadlinger og, sterkt! Ligger i vest der og har i det siste kost seg litt med kjelldon har jeg hørt. Få vet hvem som egt hoppet inn på kontoen der for en uke sia, og enda færre blir å få vite hvem det er :p Har foreløpig slitt litt i kampen mot han, meeeen, om statistikken holde mål tror jeg Epsilion fort burde klare å kapre tilbake noen byer.
* 4. plass ODA, 14. plass ODD og 7. plass ODS = 7. plass ODT. Ganske sterkt dette, men har dog noe lite ODD til å ligge i front, men ja, ikke så mye du kan noe for. Kan dog gjøre som Huncho og gi degselv litt flere utfordringer :p
Videre liker fyren å ha 9.735 poeng per by, noe som er en respektabel mengde det, der gården heller ikke er unødvendig full grunnet bygninger. Virker som spilleren her har en del erfaringer og ferdigheter, men helt sikkert litt å jobbe med på dne taktiske delen ;)

Personlig kjenner jeg ikke til deg utenom at vi snakket sammen en gang på discord tror jeg. Virker som en hyggelig kar der og er sikkert det til vanlig og. Satser på en god krig mot deg videre på v39.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Veldig god liste, artig lesestoff ! valg av gifs er det største trekket som vanlig :) Bra du endelig klarer å si at du ikke liker meg så godt da, synd at du må skrive det på forum og ikke på meldinger når vi snakker sammen, menmen, forskjellig fra mann til mann.

Har jo sagt til deg før på skype hvordan ståa er, men at broene fremdeles kan bygges opp igjen.

"Beste kontoen på v39 etter min mening! Fortjener å vinne hele driten." hadde dette vært sannheten hadde vel ikke kontoen lugget(ligget?) ann til å tape v39 (basert på krigsstatestikk)

Dessverre ikke deres feil at de ble stuck med stammefrender som meg selv som bare drar de ned :(

All kredz til antageligvis en av de beste listene jeg har lest :)
Taaaakk <3 La ned en del arbeid i det for å skape litt godt lesestoff for jula! Må jo bidra med noe vettu
 
Topp