1:
-Coller: Her spiller Herman og John, og det er ingen overraskelse at disse ligger på rank 1.
De som spiller på denne kontoen her er rutinerte spillere, og er de beste spillerne i start-up på .no.
De har en tidens til å bli litt slappe når man kommer til end-game, men foreløbig så har de ikke vist annet enn muskler på v38.
-Coller stod for mesteparten av det som gjorde at
Epsilion nesten ble rimmet også, og er nok den spilleren som
PUSH frykter mest på v38.
2:
- 6ix9ine - her spiller Ole, Sindre + (delvis meg).
3:
- The Adversary - Vetle.. Er ikke så mye å si om denne spilleren annet enn at han er den beste solo spilleren på .no, og er en av de få spillerne som pleier å spille fra start til slutt på .no.
Han har ikke spilt tw like lenge som de fleste andre, men dette har ikke hatt så mye å si for spilleren, da han raskt har skaffet ett navn for seg selv.
jeg regner med at Vetle vil spille ut denne serveren til den blir ferdig, og regner med han vil fortsette med å ligge på 3.plass ut serveren.
4:
- white - White er en spiller jeg personlig ikke har hatt noe særlig med erfaring med. Det virker som denne spilleren liker best å adle gråbyer, men hvem vet, dette kan bare ha vært en strategi som han har brukt for å komme seg sterk raskt.
Håper å se mer til denne spilleren og at han snart begynner å vise seg litt mer frem enn det han har gjort til nå
5:
- a new world - Dette er en utrolig flink spiller og kansje den beste spilleren i PUSH. De siste 2 ukene har hun puttet stor press mot
ASTRO, og har adlet veldig mye byer fra de.
Jeg har selv med denne spilleren fra v35, hvor vi var naboer og kriget gjennom hele verdenen. (noe jeg regner med vil skje her på v38 og)
6:
- etriuss14 - er vist 3 spillere som spiller her nå? Orginale Etriuss, Mathias og ???.
Orginale Etriuss er vel den spilleren på .no som står for mest seier som rank 1, og er en flink spiller, men vet ikke om jeg vil gi like mye skryt til Mathias.
Mathias er en spiller som har fått ett ganske dårlig rykte på seg etter flere verdner, men ser ikke ut som dette stopper spilleren for å spille.
De gjør det veldig bra på både v38 og på v39 og er uten tvil en spiller å frykte, så jeg ser fram til å krige med dere videre på v38
7:
- Black Magic - Personlig har jeg ikke snakket mye med denne spilleren på v38, men det er en spiller som har imponert meg mye på v38.
Dette er en spiller man alltid kan stole på, og en spiller som gjør mye for stammen sin.
8:
- mord142 - mord er en spiller jeg har spilt med på tidligere verdner, og kan nesten ikke si noe annet om denne spilleren enn at han er en flink og rutinert spiller på de fleste områder.
Denne spilleren har gått litt mer def enn han har hatt planer om på v38 til nå, noe som har ført til at PUSH gjerne ikke har fått kjenne like mye fra denne spilleren, men regner med at når han begynner å bite ifra seg så vil PUSH merke det.
9:
- Rastatown - Enda en spiller fra PUSH som har gjort det veldig bra mot
ASTRO de siste ukene. Kjenner ikke mye til denne spilleren, men regner med jeg vil få se mer til denne spilleren i fremtiden. Virker som en spiller som kan sitt.
10:
- Lucky luck - Her spiller selveste Sindre og Huncho. Tror ikke jeg trenger å fortelle så mye om denne spilleren, da de fleste kjenner til sindre fra før og vet hvor flink denne spilleren er. Sindre er en av mine favoritt spillere, og det er alltid en glede å spille med denne karen.
Han har hatt en vansklig start på v38 og ble nesten rimmet, men har klart å komme sterkt tilbake.
Regner med at PUSH vil få merke mer til denne spilleren i fremtiden SPESIELT med tanke på at v37 snart er ferdig, som vil føre til at Sindre vil fokusere mer på v38
vet listen min ikke er veldig bra og grunnen til dette er at jeg ikke spiller noe serlig TW.
Jeg er en maskot på
6ix9ine, og gjør dermed minimalt på den kontoen
Vet også at det har blitt noen forandringer på topp 10 listen de siste dagene og grunnen for at jeg ikke har gjort noe med dette, har med at jeg lagde listen på fredag.