topp 10 spillere

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
1. – Coller
Gråbyhorenes sønner returnerer på nok en verden! Bra jobbet, dere har nok en gang erklært hat og krig mot gråbyene, og twstats sier at dere kommer ganske seirende ut derfra. Vi ber for alle de forlatte kvinner og barn i disse stakkars barbarbyene.
PP og gråbyer all the way to the top, jeg er ikke imponert.

2. 6ix9ine
Denne kontoen har har også sin andel av gråbyer, men de har også adlet en god del fra PUSH. Har prøvd å vise muskler mot hanwind, men der møter de mye motstand.
Jeg husker selvfølgelig Joleton og MajorPain fra v35, som nærmeste naboer og da også på hver vår side i kampen var det selvfølgelig kriging. Dette er en konto med kompetanse, og fortjener å være på lista, men kanskje noen hakk lenger ned :D

3. a new world
Helt objektiv selvfølgelig :p, dette er beste kontoen på v38 :D Her sitter jeg med mine elite dualer. Har hørt at vi alene utgjør halvparten av stammechaten, dette stemmer ikke helt, men vi er mange nok til at 2 kan ta ferie samtidig uten at det merkes hverken på kvaliteten eller aktiviteten. Men her følges ikke oppskriften til Sindre i NTC, her er det ikke bare kvantitet her er det også kvalitet, her er mye TW kompetanse samlet på 1 konto.
Skal innrømmes at vi har brukt både PP, internadlinger og litt grått for å komme opp på lista, ingen er perfekte :p. Vi har også kriga greit og adla fra både NTC og ASTRO og med totalt 9.95 mill beseirede motstandere topper vi listen.

4. Dark Lord
Dark Lord? Hva i alle..? Dette er Tribalwars, ikke Harry Potter. Tror du har inntatt feil verden.. Dark Lord har adlet halve vestre clusteret til RV. Hvordan fikk du til det? svingte du med tryllestaven din og sa "Avra Kadavra!" eller noe? Uansett cred til denne kontoen for å adle fienden, selvom dette er PUSH og jeg ikke liker det no særlig :p så fortjener kontoen en plass blant topp 10, for now..

5. Rastatown
Frederik og Daniel sitter her, og en til tror jeg?
Fredrik har spilt solo store deler av tiden, men ikke noe å si på aktiviteten, alltid først ute å svare på pm og sender def der det trengs, i tillegg er han en tvers gjennom hyggelig type. Uansett sikkert kjekt å få inn dual nå J En konto jeg liker godt.
Har adle en god del ASTRO byer, men også internadla seg oppover lista, velkommen i klubben :p

6. thomz97
Mer PUSH og det liker vi. Her sitter Thomas, mest solo, men har nå hentet inn en vikar, aner ikke hvor aktiv denne vikaren blir, vi får se.
Stor def konto, og veldig velvillig til å alltid hjelpe. Har adlalitt ASTRO og NTC, men må jo være så ærlig å si at det er mye internadling her også, som de fleste kontoene her på på lista.

7. The Adversary
Her sitter Vetle, på kontoen som het før Master of None, som jeg personlig likte bedre, men nok om det. Tror Vetle spiller solo(?), men vet fra tidligere at han er ekstremt aktiv, har vel ikke fått visst seg fra så veldig her på v38, hadde riktignok en halvhjertet PUSH aksjon mot seg, som han heldigst ut av. Har adlet endel spillerbyer, mye ASTRO ser det ut for, så er nok endel internadling ute og går her også. Uansett Vetle vet hva han driver med han og kan nok fort klatre oppover på lista, så her må vi være obs.

8. hanwind
Han med vind i seilene. Helt i oppstarten gikk ting strålende for kontoen, men så sa det plutselig stopp. Litt sånn som vinden pleier å gjøre, den blåser og blåser, så stopper den igjen. Heldigvis for kontoen så ser det ut som at den endelig har fått medvind igjen etter at Simen kom inn her fikk kontoen et kjempeløft, og er en av kontoene jeg har store forhåpninger til. Har hatt flere aksjoner mot seg, men står godt i det, readlingskriger med 6ix9ine og The Adversary så her skjer det litt. I tillegg til Simen er Jostein og av og til Kjetil på kontoen.

9. FakeMannen
Spilleren som smelte 18 nukes i veggen vår og tok ned mur fra 20-19, lite rams kanskje?
Han har også tatt Dagens plyndrer med med 10-12k flere byer plyndret enn oss, men laaaaaaaaangt mindre ressurser ranet, så da spør jeg meg selv, er det fakes, er det spam eller kan han bare ikke farme? Adla noen få PUSH byer, ellers også her mye grått og internadling, ikke særlig imponerende dette heller dessverre.

10. White
Hvem er du? Hvor kom du fra? :? Hvorfor er du her, egentlig..?
Kjenner overhodet ikke til deg, skjønner ikke hva du gjør på topp 10 lista i det hele tatt, men Twstats sier at dette er nok en gråbyhore, kommer ikke helt opp på nivået til –Coller, skorter nok litt på pp regner jeg med. Tror ikke denne kontoen er på lista neste gang noen gidder lage en, om så skulle skje, særlig med tanke på at kontoen ligger inneklemt i NTC spillere, og alle gråbyene alt er adlet opp. Har totalt beseiret 737.333 motstander, så totalt sett en anonym konto.


Utenfor lista har jeg mest tro på:

Radisson
Black Magic
Los Dias del Diablo


Som utfra hva de yter fortjener langt mer å være på lista der enn de 2 på slutten.

Også Epsilion bare fordi han fortjener det :)


PS. Takk til dual for glitrende innspill og skråblikk..
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
med andre ord: PUSH internadler og adler gråbyer, NTC adler gråbyer og internadler?
Ser sånn ut ja, men noen gråbyadler i langt større grad enn andre. Og de gråbyene gi jo ikke all verden med motstand, så det er jo ikke så imponerende med mye poeng når man ikke har gjort stort annet enn å adle grått og sette på KA. Men ser jo at det gir resultater da.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Ser sånn ut ja, men noen gråbyadler i langt større grad enn andre. Og de gråbyene gi jo ikke all verden med motstand, så det er jo ikke så imponerende med mye poeng når man ikke har gjort stort annet enn å adle grått og sette på KA. Men ser jo at det gir resultater da.

vil påstå at internadling ikke pleier å ha så mye motstand heller.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Det trodde ikke jeg heller, men her møtte i allefall vi på noen overraskelser :D

TrippleS skrev:
vil påstå at internadling ikke pleier å ha så mye motstand heller.

I noentilfeller møter man tropper eller spilleren dodger ikke.

Det er det samme hos barbs. av og til er det bare en spiller som er gått grå og troppene er fortsatt i byen etter byen er grå.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Pass deg nå, eller så kommer jeg for deg :p

6ix9ine har ikke fått til noe som helst i front mot oss enda, men, du er velkommen å prøve ;)

Melder ut ifra jeg kom inn på kontoen; NTC vs Hanwind = 0-11
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ser 69 har snappa til seg noen av byene dere har adla, er vel noe?

Har prøvd meg på dere jeg å, men så langt uten suksess. Men uheldigvis for dere, så er ikke jeg typen til å gi opp så lett :)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Joda, readlet tilbake noen byer vi har tatt og stoppet flere av våre forsøk. Så på deffansiven har han ikke gjort det svakt, mer på offensiven jeg tenkte på. Jeg teller ikke med readlinger i statistikken tho. Nevnte byer vi direkte har tatt av fienden og beholdt og motsatt.

Det vet jeg, ser frem til flere snikadlingsforsøk :)
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Er fan av snikadling ja. Er for lett å forsvare seg mot store aksjoner, så bedre å riske 1-2 nukes enn å sende 70 nukes i veggen :p
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Joda, readlet tilbake noen byer vi har tatt og stoppet flere av våre forsøk. Så på deffansiven har han ikke gjort det svakt, mer på offensiven jeg tenkte på. Jeg teller ikke med readlinger i statistikken tho. Nevnte byer vi direkte har tatt av fienden og beholdt og motsatt.

Det vet jeg, ser frem til flere snikadlingsforsøk :)
Synes ikkje du kan ta i betraktning dei byane dykk adla av meg, då eg e noob og det viste dåkke!!
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hva med å skrive topp 10liste her? Og heller ta dette under en annen tråd?
 
Topp