Topp 10 stammer

DeletedUser

Guest
3 ord : ja mass rekk ... :D hvor blei det av topp 20 egentlig . er det ny vri siden du har rekrutert deg til topp 10 :D:D
 

DeletedUser

Guest
Haha, du ka få sagt det......men av svin, fulle folk og barn ska man høre sannheten.

ja kommer rett fra levern , hva slags sannhet er det du ute etter . er det bare jeg som stusset over at det var topp10 og ikke 20 . på en verden hvor man kan rekrutere 50 stykk i stammen sin ? hehe
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
ja kommer rett fra levern , hva slags sannhet er det du ute etter . er det bare jeg som stusset over at det var topp10 og ikke 20 . på en verden hvor man kan rekrutere 50 stykk i stammen sin ? hehe

Nei, var bare helt enig.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Symbolforklaring:
(Nykommer) - Stamme som har entret Topp20 uten å ha vært der tidligere.
+ - Stammen har steget på rangeringslisten. Tallet bak beskriver hvor mange plasser stammen har steget.
- - Stammen har sunket på rangeringslisten. Tallet bak beskriver hvor mange plasser stammen har falt.
- - Stammen beholder sin tidligere plassering på rangeringslisten.
(xx) - Angir antall stammemedlemmer

Slik blir dette gjort:
Ettersom jeg fikk god tilbakemelding på mine lister på v12, starter jeg opp på v13 for å øke litt av aktiviteten på denne tråden, Topp20-stammer. Jeg håper flere tar seg tid til å lage sin liste, da det er veldig spennende og interessant å se hvordan andre spillere tenker rundt stammene.

Jeg kommer til å fokusere mest på mine tanker rundt de stammene som fortjener det. Jeg kommer ikke til å kommentere en stamme kun for å kommentere, men de stammene som jeg føler fortjener det vil jeg kommentere. Listene blir oppdatert ca 1 gang i uken, på den dagen jeg ønsker ettersom jeg har eksamenstider nå fram til jul :)

Jeg tar forbehold om at mens jeg lager listen, så vil noen stammer bytte plass. Jeg beklager dette.

1 SoF (27) En stamme som nå innehar 6/20 plasser på Topp20-spillere. To av dem innehar de to jeveste plasseringene på tabellen. Jeg snakket litt med "Gone" - og han sier at dette er hans første verden. Cudos:) Likevel så er dette en PP-verden, så hvem som helt kan oppnå store resultater, ikke at det skal ta vekk all glansen av den grunn! Stammen vet jeg svært lite om så tidlig i spillet, men jeg forventer å se disse på denne lista i et par uker framover.
2 NAV (46) Henry001 is in tha house!! Det burde sperre opp øynene til fmange her på v13. Han og stammen hans BNP har gått igjen i to verdener den har levd, og har vunnet begge verdenene. Det er sterke resultater, samtidig som at stammen innehar svært mange kjente nick! Eneste som står i veien for å kalle disse et glansbilde, er at de har 47 medlemmer, kontra 27 som første-plassen har. Om dette viser seg å være positivt får tiden vise, men denne stammen har jeg stor tro på!
3 Cyan (50) De ledet v13 svært tidlig, og nå begynner dem å dette litt av selv med sine 50 medlemmer. Er noen nick jeg kjenner igjen, Imhotep fra v12 kan jeg hinte til. Jeg tror dette er en stamme som har basert seg mye på kvantitet framfor kvalitet. Men som tidligere sagt får vi se hva tiden vil vise.
4 -X- (45)
5 G.O.G (49)
6 J.F.F (50)
Overrasket? Neeh:) RUAB med sin stamme er en selvfølge på alle verdener, og jeg kan garantere at disse vil gå ut defansivt som de alltid har gjort. Dessverre er ikke historien til deres fortjeneste, så kanskje endre litt taktikk, RUAB?
7 4Hire (48)
8 FRST (32)
"Winter is Coming" - sitatet fra WIC fra V1. Kanskje det befinner seg noen WIC-spillere her? Hvem vet? Jeg kan ikke se noen så da må man vel konkludere med to ting; 1. Fakenicks, eller 2. de har null relasjoner til WIC på v1, men siterer dem fordi det er kult:) Uansett, kult stammenavn!
9 Anti (42) Kjell55, en tidligere HFO-spiller fra v1. Resten av stammen er for meg svært ukjent, så vi får se hvor dette ender.
10 WInc (21) Min egen stamme som jeg skal la være å kommentere.
11 SMACK (15) Aah, jeg liker denne stammen. Med 15 medlemmer totalt, 8 medlemmer på Topp20-spillere seiler denne stammen opp som min store favoritt til å innha 1.plassen om ikke så lenge:) En masse kjente spillere som kan dette spillet godt!
12 YNWA (29)
13 -EoC- (29)
14 Tak! (25)
15 B~V (47)
16 AC (38)
17 B.C (27)
18 ~DW~ (32)
19 ~LMS~ (24)
20 ol (31)


Jeg avslutter min liste nå. De som er verdt å kommentere så langt er nå kommentert. Til dere som ikke ble kommentert, så har jeg én beskjed til dere; Stå på, videre! Selvom dere ikke ble kommentert nå, så er dere absolutt ikke glemt.

Generelt;

Svært mange masserec-stammer ute å går, men jeg er glad for at grensen per stamme ble satt til såpass mange medlemmer. :)

mvh
Scar
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
En utrolig flott liste Scar, må vi håpe at denne tråden vil bli oppdatert i ny og ne, og at folk holder de settingsa du har lagt til på listen din :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En utrolig flott liste Scar, må vi håpe at denne tråden vil bli oppdatert i ny og ne, og at folk holder de settingsa du har lagt til på listen din :)

Takk for det, sindick! Tråden vil bli oppdatert en gang i uken, men ettersom jeg har eksamen så er det noe uvisst hvilken dag det evnentuelt kommer til å bli:) De momentene jeg har med i min liste, er egentlig bare til hjelp for meg selv - ettersom jeg føler at de er de riktige å kommentere. Alle andre spillere kan fokusere på noen helt andre momenter, men de momentene jeg listet opp er til hjelp for meg selv slik at jeg ikke glemmer dem :)

det er riktig at dette er Gones første verden, det kan jeg bekrefte

Flotters!

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
. . . men de momentene jeg listet opp er til hjelp for meg selv slik at jeg ikke glemmer dem :)

Synes det var en fin liste og gleder meg til det kommer flere slike, fint å bli oppdatert over hva som skjer.

Vet ikke om det var noen andre som så det, men jeg lo litt,
"10 WInc (21) Min egen stamme. . ."

Slikt må du ikke glemme :)

Ellers lykke til på dine eksamener
- Tror jeg satt deg noen ganger på V3

- 3
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
8 FRST (32)[/COLOR] "Winter is Coming" - sitatet fra WIC fra V1. Kanskje det befinner seg noen WIC-spillere her? Hvem vet? Jeg kan ikke se noen så da må man vel konkludere med to ting; 1. Fakenicks, eller 2. de har null relasjoner til WIC på v1, men siterer dem fordi det er kult:) Uansett, kult stammenavn!

de har ingen relasjoner til wic ;) det er en gjeng irl venner fra området mitt som har startet en stamme sammen, er samme guttene som prøver igjen og igjen å lage en stamme, pleier å misslykkes. så har ikke store troen på de her heller :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
de har ingen relasjoner til wic ;) det er en gjeng irl venner fra området mitt som har startet en stamme sammen, er samme guttene som prøver igjen og igjen å lage en stamme, pleier å misslykkes. så har ikke store troen på de her heller :)

Aah, daså:) Vel, HAB - vi får håpe dere lykkes denne gangen da:)
 

DeletedUser

Guest
1 SoF (29) - Klart største stammen, innehaver av alle "medaljeplassene" og stammen med flest på topp 20. Gleder meg til å se om denne stammen klarer å holde trøkket oppe nå når adlingen kommer, må da også sies at denne stammen nå eier noen akademier og vi er nok bare et døgn unna første adling(Tror jeg). Denne stammen har som de fleste andre nummer 1. stammer fått flere andre mot seg fordi de er nummer 1, og leder derfor også klart OD rangen. Vil de klare å balansere poeng og tropper på en god nok måte, det er spørsmålet!

2 NAV (45) - "House stark", en av stammene her i verden som ikke bare bruker fake nicks. Jeg kjenner igjen noen av navnene til en viss grad og ser det er noen med suksess fra tidligere verdener. De har nå endt opp med ganske så mange medlemmer og er nå også den største stammen på serveren. Krige kan de vist nok også, har sett flere av disse ute på slagmarken de siste dagene, blir spennende og se om troppene her vil klare å pushe ned noen av de andre stammene.

3 WInc (26) - Hvem er så denne gjengen? Ser noen nicks fra V10? og noen helt ukjente, ser ut som en stamme bygget på erfaring, men de ønsker dog ikke offentliggjøre seg enda. Gleder meg til å se om de vil gjøre noe på serveren eller bare Whine på forumet?

4 Cyan (49) - Alle sier kvantitet foran kvalitet, blablabla, min egen stamme. Skjuler seg dog noen spillere fra tidligere verdener her. Men gikk nok litt for offansivt de første dagene!

5 SMACK (16) - Hmm, denne stamme gleder jeg meg til å se. Lagt seg under radaren nå de første dagene, men klatrer og klatrer. Denne stammen vil nok gå opp som nummer en om en kort stund, men hvor lenge vil de klare å holde seg der når resten av verden åpner øynene? De har ihvertfall klart å spare alle troppene sine hittil, og jeg tror det ligger litt erfaring i denne stammen.

6 -X- (39) - Veldig offansiv stamme som ikke har fått noe motstand enda. Har vært en del medlemmer som har forlatt denne stammen, den hadde 50 medlemmer i begynelsen om jeg husker rett.

7 J.F.F (50) - Største stammen på verdenen? Muligens om du slår den sammen med nummer 12. Tror det er noen ugler i mosen, RUAB spiller ihvertfall på denne verdenen og han pleier å klare seg ganske godt ser det ut som, tror denne stammen vil vare en stund til, men vil de slå seg sammen ?

8 ~DW~ (50) - MR.rim? Stort fokus på rekruteringen og har mange spiller, skeptisk. Men hørte at det var noen kompiser som gikk sammen for å stifte denne. Tror de vil være flinke til å ofre tropper når ledelsen kommer i trøbbel, men har de det som trengs når alt kommer til alt ?

9 AC (42) -
10 CRoW (40) -
11 FRST (30) -
12 J.F.F. (30) - RUABs egen stamme, men fortsatt en JFF stamme.
13 -EoC- (37) -
14 B~V (47) -
15 4Hire (38) -
16 Tak! (29) -
17 B.C (28) -
18 YNWA (24) -
19 Night (21) -
20 Bat. (31) -


Prøvde meg på en liten liste, mange stammer der jeg ikke har noe kjennskap til enda, får bare håpe de lager litt liv og røre på serveren så vil de også få noen notater på seg.

Dersom noen andre vil lage en liste og er litt lat.
[spoil]1 SoF (29) -
2 NAV (45) -
3 WInc (26) -
4 Cyan (49) -
5 SMACK (16) -
6 -X- (39) -
7 J.F.F (50) -
8 ~DW~ (50) -
9 AC (42) -
10 CRoW (40) -
11 FRST (30) -
12 J.F.F. (30) -
13 -EoC- (37) -
14 B~V (47) -
15 4Hire (38) -
16 Tak! (29) -
17 B.C (28) -
18 YNWA (24) -
19 Night (21) -
20 Bat. (31) - [/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jepp :) slett ikke værst, blir artig å se om ting går som spådd..
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Flott liste :)

3 WInc (26) - Hvem er så denne gjengen? Ser noen nicks fra V10? og noen helt ukjente, ser ut som en stamme bygget på erfaring, men de ønsker dog ikke offentliggjøre seg enda. Gleder meg til å se om de vil gjøre noe på serveren eller bare Whine på forumet?
Et par fakenicks, et par ikke fakenicks. Han over meg her for eksempel, Scar, spiller på Kimmi90.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Flott liste :)


Et par fakenicks, et par ikke fakenicks. Han over meg her for eksempel, Scar, spiller på Kimmi90.

Oooh, busted :) Jeg får prøve å holde det litt lenger skjult neste gang, eller hva Gone? :)
 
Sist redigert:
Topp