Topp 10 stammer

DeletedUser

Guest
Hmm Hmm Hmm Hmm fikk veldig lyst og dra in v7 her var ivertfall noe helt annet du og duoen mente den gang :hmm:

Jeg sier da ikke at det er umulig å svike en stamme. Jeg sier bare at det å forlate en stamme i seg selv ikke er synonymt med svik.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier da ikke at det er umulig å svike en stamme. Jeg sier bare at det å forlate en stamme i seg selv ikke er synonymt med svik.

Det er riktig, men å leave en stamme for å gå til fienden er svik.

- Sindick
 

DeletedUser

Guest
Symbolforklaring:
(Nykommer) - Stamme som har entret Topp20 uten å ha vært der tidligere.
+ - Stammen har steget på rangeringslisten. Tallet bak beskriver hvor mange plasser stammen har steget.
- - Stammen har sunket på rangeringslisten. Tallet bak beskriver hvor mange plasser stammen har falt.
- - Stammen beholder sin tidligere plassering på rangeringslisten.
(xx) - Angir antall stammemedlemmer

Ja, stjeler oppsettet til Scar, men siden han ikke skriver lister lenger, syns jeg dette er greit. Gjør det fordi det blir lettere å se hva de enkelte stammene har foretatt seg. Skal prøve å holde denne tråden aktiv når jeg kan.

1. Deceit - (19)
Denne stammen ser bare mer og mer solid ut for hver dag som går. Syntes dere gjør det veldig bra og de fleste i stammen vokser nogenlunde fort. Spesielt Gone ligger milevis foran alle andre. Spørsmålet er om dere klarer å holde ut, for regner med at dere får inn en del angrep. Nei, jeg skal ikke beskylde dere for å være svikere igjen, da jeg ikke vet så mye om temaet. Bygger opp ett flott og utrolig sterkt cluster som jeg tror skal bli vanskelig å ta. Tror SMACK og ~NUKE~ må svelge stoltheten snart og begynne å samarbeide for å ta dere, fordi hvis Deceit får fortsette sånn, tror jeg det skal bli vanskelig å ta dere.

2. SMACK - (22)
Solid stamme med det sterkeste clusteret på v13 (min mening). Ligger utrolig kompakt i midten og virker som de kan styre mye derfra. Er ikke altfor imponert av dere, spesielt siden dere har en del erfarne spillere som jeg kanskje hadde trodd hadde gjort det litt bedre. Hørt rykter om at mange i stammen var bannet? Ellers flott stamme, som kommer til å ligge på topplista i laaaang tid fremover. Som sagt, syntes jeg dere bør inngå et samarbeid med ~NUKE~ til Deceit er tatt men det er jo bare min mening.

3. ~NUKE~ - (39)
Ligger altfor spredt etter min mening. Mye vanskeligere for dere å hjelpe hverandre når dere er spredd utover hele verdenskartet. Dette gjør at SMACK har en stor fordel i krigen. Ellers flott stamme, også en stamme som kommer til å være på topplista i lang tid fremover. Mista vell vorin3 til SMACK grunnet angrep fra B-B (?) og mistet litt poeng der.

4. B-B - (30)
Solid og flott cluster i K44, ligger bra til for å hjelpe SMACK med å ta ~NUKE~. En av de mest respekterte stammene fra min side, men vet dessverre ikke så mye mer enn dette. Flott stamme!

5. J.F.F. - (50)
Oh yes, RUABs paladinarmy. En av de stammene jeg ikke respekterer, mener dere ødelegger noe av rekrutteringen på v13 (og alle andre verdener for den saks skyld) med deres familie- og broderstamme-rekruttering. Håper stammen faller, men tror (dessverre) de kommer til å holde seg her i lang tid, de også.

6. ~DW~ - (41)
Endelig en liten opprydning i stammen. Har troa på at vi kan gjøre det bra her vi ligger i K45. Utover dette er det ikke noe spesielt jeg vil si om min egen stamme.

7. LLØS +1 - (31)
Sterk stamme med et solid cluster i K55. Tror faktisk denne stammen kan bli stor, såfremt ikke både Fenrir og Gone bestemmer seg for å ta de. Da tror jeg ikke de har noe sjangs. Uansett er det spennende å følge med, dette er kanskje den stammen jeg har mest forhåpninger til (foruten min egen).

8. F.U. -2 - (5)
Radisson gikk ut og dette førte til poengtap, som igjen førte til ett fall på rangeringslisten. Tror imidlertid disse folka vil klare seg. De virker sterke og håper å se de på denne listen i fremtiden.

9. BuRn - (38)
Jeg spådde vel dere bort fra topplista sistgang? Bra, dere har motbevist meg. Har økt litt i poeng i det siste, og tror de kan stige litt på rangeringslistene fremover. Ikke en stamme jeg tror vil klare å utrette noe stort da.

10. MOON - (4)
Stakkars Noldus. Som jeg skrev på den forrige listen min, sa jeg at de var inneklemt mellom Deceit, ~NUKE~ og LLØS, og det viste seg at dette ikke gikk bra. Fortsatt 3 medlemmer med masse poeng da, men tror ikke dette holder. Har du planer for resten av MOON og Fenrir? Gjenstår å se.

11. JFFA +2 - (46)
12. Hellas -1 - (30)
13. PooP -1 - (10)
14. JFFR +1 - (42)
15. // HKO -1 - (7)
16. B.C +1 - (12)
17. -EoC- +3 - (23)
18. NW - (6)
19. Dark - (27)
20. WST - (9)

Spillere som ikke lenger er på topplisten:
~MB~
NV
GoW
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Veldig fin liste. Utrolig bra at du tar deg tid til å skrive slik, er morro, spennende og fornuftig det du skriver. :)

Takk for tilbakemelding. Syns selv det er morro å skrive, og er selvsagt gøy å få tilbakemeldinger som denne. Skal nok få holdt det gående også ;)
 

DeletedUser

Guest
10. MOON - (4)
Stakkars Noldus. Som jeg skrev på den forrige listen min, sa jeg at de var inneklemt mellom Deceit, ~NUKE~ og LLØS, og det viste seg at dette ikke gikk bra. Fortsatt 3 medlemmer med masse poeng da, men tror ikke dette holder. Har du planer for resten av MOON og Fenrir? Gjenstår å se.

Ingen er i stand til å motstå ulven, og disse MOON gutta er desverre litt for nærme til å overleve særlig mye lenger.
 

DeletedUser

Guest
Ingen er i stand til å motstå ulven, og disse MOON gutta er desverre litt for nærme til å overleve særlig mye lenger.

Heheheheh, tror deg når du sier det. Blir spennende å følge med på deg, kanskje noen av dem gjør litt motstand?
 

DeletedUser

Guest
Heheheheh, tror deg når du sier det. Blir spennende å følge med på deg, kanskje noen av dem gjør litt motstand?

Motstand mot Fenrir? Det hadde vært kjekt å få oppleve på V13.. Dog tror jeg ikke MOON er rette folkene til å gjøre det.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ingen er i stand til å motstå ulven, og disse MOON gutta er desverre litt for nærme til å overleve særlig mye lenger.

Altså, om du er stolt over å slå ut MOON, der faktisk flere personer har vært innaktive i over 1 uke er en bragd så blir det illé for deg utover når vi nærmer oss deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, å være stolt over å adle disse MOON folka er nok langt under en storhet som meg, ja. "Ingen er i stand til å motstå ulven" er mer tilsiktet deg og dine småtasser av noen stammemedlemmer :*
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Rart Fenrir gjør det bedre enn samtlige i SMACK, da. Hvis han er så dårlig liksom.
 

DeletedUser

Guest
Rart Fenrir gjør det bedre enn samtlige i SMACK, da. Hvis han er så dårlig liksom.

Er vel ingen som har sagt at Fenrir er dårlig? Det er vel bare sagt at han skal SMACKES til SMACKERS av SMACK. (wasntme)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Rart Fenrir gjør det bedre enn samtlige i SMACK, da. Hvis han er så dårlig liksom.

Se hvem han har adlet og ODD'en hans så kanskje du kan innse litt ;)

Kan også påpeke at alle og enhver, tilogmed du faktisk kan lede verdenen, ikke pga. skillz, men pga. PP & gråbyadling. Uffatelig at du som har 750k og 2-10x så stor som over 95% av SMACK faktisk ikke har klart å adle en eneste by av oss, så, å se på rank og vurdere om man er bedre eller ei er vel en lite logisk ting å gjøre?

Tross alt, du er jo faktisk på rank 1...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
ODD er dog ikke noe du kan bestemme selv, er avhengig at andre kjører på deg for å få det :)

Yep, sier ikke det heller, men vanskelig å påstå han er så god når han da ikke har fått noe motstand?
Enda bedre er det jo at mr. Ole argumenterer med poeng på en verden hvor man kan kjøpe gms (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Absolutt ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg er god. Ganske lett i grunn. Jeg lar dere daske rundt et par uker til, før jeg bestemmer meg for å avgjøre denne verden :*
 
Topp