1. –T-H- Ligger fortsatt på første plassen som de har gjort fra dag 1, så bare det er jo ganske så bra, men har mistet en del av forspranget de har hatt en stund, hvertfall med tanke på byer. Fortsatt ligger de ett stykke foran med tanke på poeng. De er også nå offisielt i krig med både MyTH og Baron så tror det kommer til å sinke dem om ikke eventuelt flytte dem en plass eller 2 ned på rangeringa. De har jo en IAP med TR som de kan prøve å få noe mer ut av, men de er jo også i krig, så kanskje lite hjelp å få der. Tror ikke vi vil se TH på topp om noen ukers tid.
2. MyTH har jo vært den stammen alle forventer skal vinne v14 og selv om de hadde mye motstand på starten av verdenen, så har de stått på og ikke latt seg knekke. Ligger også nå like bak –T-H- og med tanke på krigen de har mot dem, så regner jeg med at de kommer til å gå forbi dem om ikke lenge. Blir spennende å følge med i tiden framover. Uansett, dette er en stamme med mange dyktige spillere, som absolutt ikke bør undervurderes.
3. SUP Ja, dette er jo min stamme da, så veit ikke hva jeg skal si utenom at vi er best på Supper
og de som ikke liker oppskriftene våre må vi dessverre ta
nei da , vi koser oss vi, men føler ikke vi har fått vist hva vi kan enda, så vi får se etter hvert, mange dyktige folk her da veit jeg.
4. TR Er vel v14 sin største deff stamme for øyeblikket (inkudert JFF), adler mye, men sjelden noe annet enn gråbyer. Er i krig med SUP så får se hvor lenge de klarer å holde ut med kun gråbyadling, veit det er off i denne stammen også, men foreløpig så er den ikke blitt brukt noe særlig smart. Kommer nok til å ta en stund før man får knekt alt deffet i den stammen der, så de er nok å se på lista en stund til. De har IAP med -T-H- og H-A om jeg ikke tar feil.
5. Baron er også en stamme med veldig mange dyktige spillere, har omtrent vært i krig siden de startet opp, ikke offisielt hele tia, men er her fortsatt og jobber seg sakte men sikkert med å sikkre seg byer. Er i krig med –T-H- sammen med MyTH og tror denne duoen kan gjøre livet surt for dem. Er nok ikke lenge før man ser disse høyere opp på lista tenker jeg.
6. H-A er en stamme jeg vet veldig lite om, har vært/er i en krig og har tatt 2 byer fra sin fiende uten å miste noen, så er jo greit det da. IAP’en med TR hjelper vel til med tanke på at de da har fått overleve uten noe særlig motstand, men tror deres forhold til TR vil avgjøre om de overlever eller ikke her på v14.
7. RoEm Kan ikke si at jeg veit så mye om dem, utenom at det er en full same som leder denne stammen, kanskje derfor de gikk så selvsikre ut og sa de skulle fjerne Baron fra kartet på en uke. Som alle veit så gikk ikke denne spådommen igjennom, de har vel også en diplomatisk forbindelse til –T-H- om jeg ikke tar veldig feil, men tror ikke dette hjelper dem noe særlig nå. Tror ikke denne stammen kommer til å overleve.
8. 20 hvor kom disse fra? Er dette en stamme som har skiftet navn eller har de rekrutert seg til topp 10 kanskje? Adlet for det meste BB-byer så vanskelig å si noe om dette er en stamme med folk som kan noe, finner man vel ut av om de kommer i krig med noen. Hvertfall ikke en stamme jeg har trua på.
9. ORLY? Ligger fortsatt på topp 10 lista om ikke bare så vidt med sine 46 byer. Hører ikke så mye om dem her, så aner ikke hva dem`s tanker rundt v14 er, men hvis de ønsker å fortsette med å være på topp 10 så må de vel enten adle en hel haug med byer eller begynne å tenke på rekrutering av noen flere spillere.
10. NL Kan ikke si at jeg veit så mye om disse, men tror de ligger ganske så langt ut mot rimmen( kan ta feil), og så lenge ingen av de større stammene kommer ut dit så kan vel de overleve lenge å få bygd seg opp greit.
Ja, dette var min liste og mine tanker, helt greit å være uenig og tar gjerne mot kritikk så lenge jeg får noe ut av den, synes du den er dårlig gi meg gjerne noen tips om hva som kunne gjort den bedre
Ellers så håper jeg alle har en fortsatt fin Søndags ettermiddag og koser seg i fin været