Topp 10 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Rask oversettelse av FylleSamen sin stammeliste. For all del ikke ment som noen disrespect ovenfor deg, Samen, bare for å gjøre det litt enklere da enkelte (meg inkludert) aldri har hatt en sjanse på andre dialekter. Ber om at ryktepoeng gis til FylleSamen og ikke til meg, da det tross alt er han sin liste.

# 1 -T-H-
Ligger på topp med en fin ledelse. Ikke missforstå meg når jeg sier ledelse, tenker med hovedsak på poengdifferansen i forhold til den neste stammen på lista. Har erfart at den ene halvdelen i ledelsen er veldig hyggelig og imøtekommende, mens den andre halvdelen har forsøkt å rekruttere meg til stammen. Og så fort avslaget var et faktum ble den snille engelen til en demon.
Men har true på at den stammen her vil komme langt om den bare får vekk Sondrekul som øverste leder, iallefall det ryktene og kulissene sier.

# 2 MyTH
Skummel stamme som ligger spredd overalt. Er visst mange gode spillere her, men selv har jeg lite erfaring med dem, kanskje det er det som gjør dem skumle?
Det har blitt sagt at det er en forhåndslaget stamme. Flere av disse stammene bruker å ha en tendens til å gjøre det dårligere etterhvert som verdenen blir eldre. Har dog trua på at de her kommer til å dominere lenge.

# 3 Baron
Stor og sterk stamme som jeg ikke hadde troen på tidligere, men det viser seg at stammen består av mange goooode spillere. De kommer nok til å være en av to dominerende stammer i K55, sammen med rank 1.

# 4 TSM
Spennende stamme med ikke alt for mange medlemmer. Har virkelig fått kjørt seg mot MyTH. Det at stammen har en stigende kurve må jo bare bety at de klarer å holde tritt med stammen på rank 2. Har troen på at dem vil holde seg på topp 5 en veldig god stund før dem merger seg eller lignende.

# 5 AoL
Usikker stamme som har en trekløver union. I forhold til de andre stammene har de en fordel; de har ikke mistet en eneste by, kudos. Men det skal sies at de har kjørt en kjedelig stil og adlet mange barbarlandsbyer. Tror stammen blir tatt igjen av noen av stammene på de lavere rangeringene.

# 6 SUP
Rutinert stamme med folk som spiller sammen på alle verdenene dem starter på (?). Har vel IAP eller en form for samarbeid med MyTH, og de samarbeider bra sammen. Disse folkene kommer til å ta 5. plassen på kort tid.

# 7 BK
Eneste stammen på topp 10 jeg ikke vet noe som helst om. Ser ut til å klare seg fint, men tror ikke de har noen stor fremtid her. Det er mulig at en merg vil kunne redde noen av medlemmene.

# 8 J.F.F
Det er Just For Fun som er mottoet. Stammekonseptet blir bare sterkere for hver verden som går, kanskje lykkes de snart, men ikke denne gangen. Tror at for RUAB sin del så er det ikke pga. JFF at han spiller, er nok avhengighet og hans urikkelige stahet som får han til å kjøre på verden etter verden. Én ting skal han ha; han vet å bruke PP på murene sine. Bare å sørge for at han er med å spille på .no, så kommer ikke Innogames til å legge ned domenet vårt.

# 9 RoEm
En ny oppståelse for de gamle fra verden 2. Har ikke troen på at disse kommer seg lengre enn til dørstokken før de er borte.

# 10 BBQ
Union med AoL og understammen sin. Her går det virkelig kun i barbarer, så det er bare et spørsmål om tid før noen går mot dem, når barbarlandsbyene begynner å få litt tiltrekningskraft hos ovenfor naboene.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Hyggeli. Sir som han oabba, sama å nordmenn e ikke så ulik. Begge hate finnlugga :D
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vil bare si at jeg er ikke så alt for godt innenforstått når det gjelder alle stammene. Jeg skriver og forteller bare det jeg vet og min personlige mening om stammene. Derfor så for dere ta det for det jeg mener og ikke noe annet;)

1 -T-H-

Stammen som leder v14 og har ledet den lenge. De drar bare mer og mer ifra og fortsetter de slik kan de nok klare å holde ledelsen lenge om ingen går imot dem. Det har vært mye snakk rundt stammen, ang hvordan de har rekrutert seg til topps og hvordan ledelsen har styrt stammen. Såvidt jeg vet har sondre nylig blitt styrtet og har ikke så mye han skulle sagt der lengre, så jeg har tro på at denne stammen kan lede lenge og kanskje nå helt til topps, men de har god motstand og kan fort tape. Men de skal absolutt ikke undervurderes for noen dyktige spillere har de.

2 MyTH

Selv om de ikke heter "The Heroes" så skulle en gjerne trodd det, for dette er en gjeng med solide og utrolig erfarne spillere som de fleste kjente igjen med første tastetrykk inn på medlemslisten. Disse spillerne er gjerne veldig overvurdert, men selvfølgelig ikke uten grunn. De ligger enda i toppen og kjemper på topp 3, før eller senere når de nok 1 plass. Men det skjer nok ikke enda med det første. Jeg personlig tror at denne stammen er en av dem som står igjen blant topp 3 når verden slutter. Men mest sannsynlig som nr 1.

3 Baron

Baron er en stamme som lenge har ligget hakket i hele på topp 3 listen også. Lå og vippet opp og ned mellom dem og TSM men det ser ut til at de drar ifra nå. Her er det også flere kjente, gode og erfarne spillere med. Denne gjengen personlig tror jeg når langt, de har potensiale til å vinne verdenen. Selv om ikke nødvendigvis stammen gjør det, så er det hvertfall en del av spillerne her som når langt, hvis ikke hele veien. Jeg har troa på dem, og jeg mener de også blir med å kjempe om seieren her på v14.

4 AoL

Denne stammen her vet jeg utrolig lite om, det er noe som faktisk gjør meg veldig nyskjerrig, og det liker jeg... Jeg skal si at jeg personlig undervurderer dem utrolig mye. Men de har ligget i toppen lenge nå, og kan muligens nå langt. Det blir spennende å se når det bryter ut kriger hvilket parti de tar, og hvor godt de kommer til å takle presset. Personlig tror jeg de ikke kommer til å nå så veldig langt.

5 TSM

TSM, en stamme som står veldig sterk, de har få spillere med mye poeng. Tror de har kommet på feil treff her da, for LoL spiller vi ihvertfall ikke her, men derimot tribalwars. Selv vet jeg det er mange dyktige spillere her, og jeg tror de kan nå langt. Selve stammen derimot tror jeg kommer til å ryke etterhvert. Men mange av spillerne der har potensiale til å nå enda lengre. Spent på å se hva som skjer her nå krigingen starter fullt og helt.

6 SUP

En veldig interessant stamme. Her finner du en gjeng som er nokså dyktige, men også en gjeng med ikke så alt for dyktige. Selv tror jeg de kommer til å nå lengre. Men en vet jo aldri hvor langt. De har jo med seg f.eks den kjente TC i stammen og en vet jo hvordan det som regel går med ham når folk vet om ham. Selve stammen har jeg fått innblikk av at er veldig illoyale når det kommer til samarbeidspartenere og lignende. Så det blir spennende å se hvem de samarbeider med i fremtiden.

7 BK

Enda en stamme jeg vet veldig lite om. Virker som de har aktive spillere, men ikke så veldig mange kjente her. Har hørt noen rykter om at de har noen veldig flinke spillere der, men ellers vet jeg svært lite og ønsker ikke uttale meg mer enn at jeg tror ikke de kommer til å holde i lengden.

8 RoEm

Kompani fyllesamen. Her er en gjeng fyllesamen har satt sammen nede på rimmen i øst. De er veldig samlet og virker veldig samkjørte, selv om de fleste der er veldig uerfarne. Jeg personlig tror ikke denne gjengen når langt, spesielt iom at de har noen veldig illoyale medlemmer. Det virker som de liker å gjøre risikable ting, og det vil bli spennende å følge dem fremover.

9 J.F.F

J.F.F... Trenger jeg si mer? De er på alle verdener, RUAB styrer på med samme gjengen gang på gang. Deff deff deff. Jeg synes det er beundringsverdig å se dem i hver verden, og lurer på om de snart lykkes i en. Jeg ønsker dere lykke til, igjen :)

10 BBQ

Her er jeg desverre helt blank.
 

Nocnyrider

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det kan bli veldig spennende å spille her for meg som har startet 2 mnd etter verden har startet. Så jeg og stammen min har ikke så mye å si her, men vi venter til neste verden kommer. og her så spiller jeg bare får å ha det gøy å bli kjent med det norske TW ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette tok lang tid, og listen er nok for stor til at dere gidder å lese hele.

1. -T-H-
Heltene i den meget hyppig omtalte stammen -T-H- står på. De kjemper, de adler og de investerer i mye pp. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dere. For et par uker siden tvilte jeg faktisk på at dere ville eksistere nå. Jeg syns dere fremstod som noen tåper på offentlig forum og at stammen virket kaotisk innad. Er fortsatt litt problemer innad med spioner o.l, men dere begynner å få stammen på rett kjøl. Et tips fra meg er å holde stammens konflikter internt i stammen, og unngå kommentarer som denne, denne, denne, denne og denne.

Etterhvert som tiden går har jeg fått økt tro på dere. Aktivitetsnivået deres virker helt sinnsykt og det er sikkert en god del erfaring i stammen. Dog er det et par ting som uroer meg med dere. For det første, samholdet deres kan ikke være så himla bra. Dette kan dere nekte på så mye dere vil, men jeg har fått høre om flere eksempler på krangling internt i stammen. Dessuten så er dere så voldsomme på kicking av medlemmer at det virker som at dere har spillerne dere har, kun pga poengene de har. Den voldsomme utskiftingen av medlemmer kan ikke være med på å skape en trygghet og en god "familiefølelse" innad. Det andre som uroer meg henger sammen med det første, dere elskeeeeeer å kicke spillere. Dette skaper et enormt press og av erfaring fører dette ofte til at spillere går lei og at det blir slitasje. Folk får et kunstig høyt aktivitetsnivå de ikke orker å holde på over et lengre tidsperspektiv.

Jeg har fortsatt ikke troen på at dere vinner v14, men jeg har større tro på dere nå enn det jeg hadde for bare en ukes tid siden. Fortsett som nå, så vil dere nå langt! Interessant å se hva dere får utrettet med TSM, ikke det at jeg tror TSM er en stamme så veldig mye lenger, men det kommer jeg tilbake til senere.

2. MyTH
Dette er stammen som peker seg ut mest på v14 når det kommer til ferdigheter og erfaringsnivå. Dette er i utgangspunktet positivt, men det har også vært med på å legge et voldsomt press på dere. De fleste stammer peker ut dere som stammen å bli kvitt først, og det kan se ut som at TSM og -T-H- har opprettet et diplomati for å bli kvitt dere før verdenen får satt seg ordentlig. I mine øyne er dere favoritter til å stikke av med seieren på v14, men veldig mye kan gå galt på veien. Kanskje er en del av dere mette etter å nylig ha vunnet v12?

Dere har en voldsom OD som tyder på at dere har måttet kjempe for å ligge der dere ligger nå, og det er jo både bra og dårlig. Imponerende å holde en så fin rangering med en så ekstremt høy ODD. Med offensive spillere i stammen (Tom f.eks) er det ikke noen overraskende at ODAen deres er god også. Hadde dere hatt det litt roligere på krigsfronten ville kanskje luken opp til heltene vært noe mindre?

3. Baron
Vi er søte som Donald Trump og farlige som et søvnig spedbarn. Vi er gjengen du kødder med, og som til slutt gir opp! Vi er kaktusbaronene! Fra alvor til spøk, vi er en gjeng med ganske erfarne, nokså erfarne og div. mindre erfarne spillere som for tiden morer oss med å ha det gøy. Jeg kan anbefale dere å more dere med å ha det gøy, det er artig! Baron regnes ikke som den største utfordreren av noen på v14 så vidt jeg vet, og det er ganske digg. Vi styrer på med vårt og prøver å få kontroll der vi vil. Det har blitt noen tap her og der, men det gjør vi opp med å vinne andre steder. For tiden ligger vi spredt over store deler av de sør-østlige områdene av v14 så vi har litt arbeid med å samle oss foran oss.

Samholdet i stammen er dårlig, og vi hater hverandre alle sammen.

4. AoL
Jeg vet ingenting om dere jeg. Ingenting! Svært få kjente fjes, og en svensk ledelse. Dere har adlet 59 byer hvorav 35 av de var grå. Dere har knapt ODD, eller ODA og får mye gratis. Dere koser dere tydeligvis! Skal også ta med at de har mistet 0 byer, hvilket egentlig burde være imponerende. Blir spennende å se hvor lenge dere klarer å kose dere. Dere har også en kewl union. Det er stilig. Svensker som kommer til norsk server for å lage union. Det virker kjent. Hvorfor skal dere svensker alltid lage unioner som involverer Norge? Kan dere drite i? Takk.

5. TSM
Dere var unge og lovende, nå er dere gamle og dvassene. Er tilsynelatende et stort aktivitetssprik i stammen med evigaktive LuckyZero som stammens bærebjelke. Hadde ikke LZ vært der tror jeg stammetaket ville falt. Jeg hadde veldig stor tro på dere for et par uker siden, men når det ble motgang for Ruben så ga han seg bare (?), slike holdninger tror jeg ihvertfall var med på å ødelegge TSM. Jeg tipper de beste spillerne fra TSM kommer til å merge med -T-H-. Eventuelt vil også diverse mindre spillere fra TSM også gå over, før -T-H- til slutt kicker de på grunn av lite poeng. Det er tross alt -T-H- jeg snakker om, hallo.

6. SUP
Dere gjør en god jobb med å promotere supper til det norske folk, all ære for det! Selv spiser jeg sjeldent suppe, men i dag ble jeg inspirert til å lage en fyldig fiskesuppe bare pga dere! Dere er en salig blanding av erfarne og uerfarne spillere (tror jeg) og dere har vært nokså offensive og måtte stå på nokså mye defensivt for å havne der dere er nå. Vet egentlig ikke så mye om dere, men jeg vet at Gertpe skriver mye moro og tolker det som at det er mye moro i stammen.

7. J.F.F.
Ja, først må jeg bare beklage. Jeg skulle jo egentlig vinne v14 med JFF. Dette sa jeg høyt på offentlige forumer. Det har jeg gått bort fra. Unnskyld.

J.F.F. kommer til å forbli på v14 lenge. De gjør alltid det. De er stammen som holder seg i bakgrunnen som ingen prioriterer som fiende før verdenen nærmer seg slutten. Innen den tid har stammen opparbeidet seg solide doser deff og gjort seg selv til en seig nøtt å knekke. Dette kommer til å skje her og, og vi i Baron skal knekke den nøtta. De har temmelig strenge krav for medlemskap i stammen:
Grensen for å joine er Aktivitet,Lojalitet,Erfaringer og Vinne.

Kravet vinne skiller seg ut som et viktig krav i mine øyne. Aktivitet, lojalitet og erfaringer er alle viktige egenskaper, men den viktigste egenskapen av alle er vinne. Jeg håper en gang jeg opparbeider meg vinneegenskapen.

8. RoEm
Sterk gjeng defensivt med en dyktig, drita same i føringen. Forsøkte oss på adlinger av selveste fyllesamen i dag morges og det gikk heller dårlig. Problemet med RoEm er at de kun har fyllesamen som er dyktig, resten av stammen er langt mindre erfarne. Litt kjedelig å stjele et v1konsept også syns jeg. Du kan ikke kalle stammen din opp etter en gammel stamme. Det er teit det!. Litt kjedelig at dere er 2 som går off mens resten går deff, er litt J.F.F. over det hele.

9. BK
Dere har en nervøs baron og mister mange byer. Dere har en dårlig og ujevn vekst, men en god OD. Dere er aktive offensivt og defensivt. Har fått gleden av å lese meldingsutvekslinger med KingSize og jeg har absolutt ikke blitt imponert. Traust kar.

10. BBQ
SYKT RÅ STAMMEPROFIL GUTTA! Dere er en understamme av AoL, og understammer går det som regel så som så med. Vinner AoL v14 så vinner jo dere også da. Det er jo noe dere kan håpe på.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kjempe bra liste, må være den morsomste og beste jeg har sett til denne verdenen :)
 

DeletedUser

Guest
Far har stor bankkonto og jeg har to pekefingre. Verre enn det er det ikke!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp