Topp 10 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Den er grei, vegard. Var ikke meningen å gå til motangrep, ble bare litt for direkte. Du har gjort en god jobb ja, det skal du ha ! (angel)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Den er grei :) Det er litt vanskelig å ikke gå direkte på spillere på en tre sider lang toppliste der du er i ledelsen i stammen som har høyest rangering. Var ikke meningen å skrive negativt om det om du tok det slik, det var bare faktatall flyttet fra ett sted til et annet.

Du glemte å si hvem som ledet krigen mellom Baron og RoEm, Vegard :(

Det klarer jeg nok ikke vurdere. Det er for tett (giggle)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
For tett??? Vi leder 3-0 over de? Eller teller moralen her også? (giggle)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Når dere hadde oss oppført som fiender, så kan nok akkurat det der diskuteres på flere nivå'er. Kan si det sånn at det faktisk var Baron som hadde baller nok til å gi en lyd om at flørtingen deres var uakseptabel. Vi ser jo at også -T-H-, i likhet med RoEm, har mangel på gutts til og nettopp sende ut krigserklæringer. Kanskje tribalhugging'a til Sondre sitter igjen?

Må forsåvidt si meg enig at det er litt dumt at vi ikke skal erklære krig, er jo morro å få den ekstra statestikken, og muligens forum kunne laget en post på dette i tillegg, om noen hadde hatt tid og mulighet.

Men uannsett den delen er ikke mitt ansvar.

Lista til polarbear er ihvertfall nydelig
og lista til 19messi19 er god den og, det var trossa alt han som var første til å lage liste på lenge.

Alltid morro med lister, og positivt elelr neagtiv, man får i hvertfall sett hvilke syn som finnes der ute på stammene :)
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg har forstått det er syncronizer borte (hvis ikke han er dual et sted?), og Legenden og finix er blandt lederskikkelsene (?).
Kontoen min er borte, men jeg leder fortsatt TH sammen med Finix og Legenden ved å spille på en tredje lederkonto i TH :)

Må få sagt nydelig liste jeg også her! :)
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Gleder meg til å se deg på leder forumet igjen! Snart to ukers fravær fra ledelsen er lenge :rolleyes:
Dessuten er Legenden så seriøs hele tiden at det kan bli litt vell monotont..
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Gleder meg til å se deg på leder forumet igjen! Snart to ukers fravær fra ledelsen er lenge :rolleyes:
Dessuten er Legenden så seriøs hele tiden at det kan bli litt vell monotont..

Haha! Du derimot går da rundt å dabber i utlandet mens jeg sitter her å jobber rævva av meg for opprettholde systemet! :LOL:
Godt å ha dere back :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Kjekt å bli lagt merke til.. :p

Men må sei at lista til polarbear fortjene all oppmerksomheit og skryt den har fått! :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Da er det straks 1 mnd siden den flotta lista til PolarBear som altså er trådens siste. Noen som kan komme med en oppdatering? Mulig jeg lager en selv om jeg får tid, men ikke i dag. Trenger ikke å være en superlang liste, alltid gøy å lese.
 

DeletedUser

Guest
1. –T-H- Ligger fortsatt på første plassen som de har gjort fra dag 1, så bare det er jo ganske så bra, men har mistet en del av forspranget de har hatt en stund, hvertfall med tanke på byer. Fortsatt ligger de ett stykke foran med tanke på poeng. De er også nå offisielt i krig med både MyTH og Baron så tror det kommer til å sinke dem om ikke eventuelt flytte dem en plass eller 2 ned på rangeringa. De har jo en IAP med TR som de kan prøve å få noe mer ut av, men de er jo også i krig, så kanskje lite hjelp å få der. Tror ikke vi vil se TH på topp om noen ukers tid.

2. MyTH har jo vært den stammen alle forventer skal vinne v14 og selv om de hadde mye motstand på starten av verdenen, så har de stått på og ikke latt seg knekke. Ligger også nå like bak –T-H- og med tanke på krigen de har mot dem, så regner jeg med at de kommer til å gå forbi dem om ikke lenge. Blir spennende å følge med i tiden framover. Uansett, dette er en stamme med mange dyktige spillere, som absolutt ikke bør undervurderes.


3. SUP Ja, dette er jo min stamme da, så veit ikke hva jeg skal si utenom at vi er best på Supper :) og de som ikke liker oppskriftene våre må vi dessverre ta :) nei da , vi koser oss vi, men føler ikke vi har fått vist hva vi kan enda, så vi får se etter hvert, mange dyktige folk her da veit jeg.

4. TR Er vel v14 sin største deff stamme for øyeblikket (inkudert JFF), adler mye, men sjelden noe annet enn gråbyer. Er i krig med SUP så får se hvor lenge de klarer å holde ut med kun gråbyadling, veit det er off i denne stammen også, men foreløpig så er den ikke blitt brukt noe særlig smart. Kommer nok til å ta en stund før man får knekt alt deffet i den stammen der, så de er nok å se på lista en stund til. De har IAP med -T-H- og H-A om jeg ikke tar feil.

5. Baron er også en stamme med veldig mange dyktige spillere, har omtrent vært i krig siden de startet opp, ikke offisielt hele tia, men er her fortsatt og jobber seg sakte men sikkert med å sikkre seg byer. Er i krig med –T-H- sammen med MyTH og tror denne duoen kan gjøre livet surt for dem. Er nok ikke lenge før man ser disse høyere opp på lista tenker jeg.

6. H-A er en stamme jeg vet veldig lite om, har vært/er i en krig og har tatt 2 byer fra sin fiende uten å miste noen, så er jo greit det da. IAP’en med TR hjelper vel til med tanke på at de da har fått overleve uten noe særlig motstand, men tror deres forhold til TR vil avgjøre om de overlever eller ikke her på v14.

7. RoEm Kan ikke si at jeg veit så mye om dem, utenom at det er en full same som leder denne stammen, kanskje derfor de gikk så selvsikre ut og sa de skulle fjerne Baron fra kartet på en uke. Som alle veit så gikk ikke denne spådommen igjennom, de har vel også en diplomatisk forbindelse til –T-H- om jeg ikke tar veldig feil, men tror ikke dette hjelper dem noe særlig nå. Tror ikke denne stammen kommer til å overleve.

8. 20 hvor kom disse fra? Er dette en stamme som har skiftet navn eller har de rekrutert seg til topp 10 kanskje? Adlet for det meste BB-byer så vanskelig å si noe om dette er en stamme med folk som kan noe, finner man vel ut av om de kommer i krig med noen. Hvertfall ikke en stamme jeg har trua på.

9. ORLY? Ligger fortsatt på topp 10 lista om ikke bare så vidt med sine 46 byer. Hører ikke så mye om dem her, så aner ikke hva dem`s tanker rundt v14 er, men hvis de ønsker å fortsette med å være på topp 10 så må de vel enten adle en hel haug med byer eller begynne å tenke på rekrutering av noen flere spillere.

10. NL Kan ikke si at jeg veit så mye om disse, men tror de ligger ganske så langt ut mot rimmen( kan ta feil), og så lenge ingen av de større stammene kommer ut dit så kan vel de overleve lenge å få bygd seg opp greit.


Ja, dette var min liste og mine tanker, helt greit å være uenig og tar gjerne mot kritikk så lenge jeg får noe ut av den, synes du den er dårlig gi meg gjerne noen tips om hva som kunne gjort den bedre :)
Ellers så håper jeg alle har en fortsatt fin Søndags ettermiddag og koser seg i fin været :)
 

DeletedUser

Guest
okei, fikk høre det fra en som var der, kanskje bare miss informasjon :)
 

DeletedUser

Guest
Bare et par trykk på tastaturet, så flyger vi forbi alt og alle. Merk mine ord!

PS: Jeg har PA med Sondrekul
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
7. RoEm Kan ikke si at jeg veit så mye om dem, utenom at det er en full same som leder denne stammen, kanskje derfor de gikk så selvsikre ut og sa de skulle fjerne Baron fra kartet på en uke. Som alle veit så gikk ikke denne spådommen igjennom, de har vel også en diplomatisk forbindelse til –T-H- om jeg ikke tar veldig feil, men tror ikke dette hjelper dem noe særlig nå. Tror ikke denne stammen kommer til å overleve.

Katti ha d blitt sagt fra vårres sie at vi sku slå ut Baron inna ei uke? Alltid visst at RoEm kom t å overleve krig mot Baron, men aldri sagt æ sku fjerne dæm løpe av ei uke.
Om æ nu ikk tar heilt feil, så ha Baron kommen me ett sånt utsagn mot åss ;)
 

DeletedUser

Guest
aner ikke, men er sikker på at jeg husker noen sa at Baron kom til å være borte innen en uke, men kanskje det var en fra -T-H- som kom med utsagnet etter at det var klart at de skulle hjelpe dere ;)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
borte innen en uke

Må ikke ta alt bokstavelig vet du, troppene når jo ikke frem en gang på ei uke (nesten).
Er en måte å virke tøff på som så mange andre :p

Var meg som sa at stammen ble oppløst innen en uke, da jeg var forbanna over en episode hvor kontoen ble bannet
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp