Topp 10 Stammer

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Sliksett, er de 2 på topp minst interesang, bare samme opp igjen og igjen.
Derrimot, er det gjerne dem under her som er interesang å følge med på.
Hmmm... men på den annen side, Pompel og Pilt er gjerne greit (giggle)
Hvem har vel interesse av å lese noe annet enn de samme linjene om igjen og igjen.
Helst bare enmannshow - hadde vel vært det beste. (giggle)

Er jo samme som om alle skal slutte å sende Tippeliga-kamper og starte å sende 4.divisjonskamper, bare fordi noen vil ha noe nytt.
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Er jo samme som om alle skal slutte å sende Tippeliga-kamper og starte å sende 4.divisjonskamper, bare fordi noen vil ha noe nytt.

Da foreslår jeg at de som har problemer med dette, tar det videre med forum-mod og sier "vi vikke ha 10 på topp forumet"
så får man lage 2 på topp forum.(party)
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Om man blander inn fottball i dette, så liker jeg personlig å se og lese om flere lag mm.
Noen synes kanskje det kune er ok, med 2 lag som spiller mot hverandre, det skaper ikke noe underholdning og blir helder ikke noe man gidder å lese om.
Så for dem som må bruke fottball, så tenke litt over hvor gøyt det hadde vært med kun Rosenborg og Brann kamper? (giggle) Samme gjelder forum, underholdning, eller kjedelig?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Problemet her blir jo at de eneste fotballagene som eksisterer her er RBK, Molde & da Birkebeinerne i fra div. 8
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ja, noen liker jo bare seg selv, mens andre en noe mer omgjengelig å liker bedre lesestoff :gjeip:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Om man blander inn fottball i dette, så liker jeg personlig å se og lese om flere lag mm.
Noen synes kanskje det kune er ok, med 2 lag som spiller mot hverandre, det skaper ikke noe underholdning og blir helder ikke noe man gidder å lese om.
Så for dem som må bruke fottball, så tenke litt over hvor gøyt det hadde vært med kun Rosenborg og Brann kamper? (giggle) Samme gjelder forum, underholdning, eller kjedelig?


Det var ett eksempel. Ikke om hvorvidt du liker å lese fotball eller ei. Tippeligaen er mer attraktiv enn 4.divisjon, det er ett faktum.
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det var ett eksempel. Ikke om hvorvidt du liker å lese fotball eller ei. Tippeligaen er mer attraktiv enn 4.divisjon, det er ett faktum.

Nå var det også et eksempel, eg overvurdere ikke meg selv og jeg synker ikke dit henn at jeg ser ned på mindre, og mener andre er ubetydelige. Det er faktisk kjekt å ha et forum med 10 på topp stammer - det gir allsidighet. (yes)

Og det er ikke snakk om et forum med 30 på topp? Men må være inkluderende på forum om ikke annet ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nå var det også et eksempel, eg overvurdere ikke meg selv og jeg synker ikke dit henn at jeg ser ned på mindre, og mener andre er ubetydelige. Det er faktisk kjekt å ha et forum med 10 på topp stammer - det gir allsidighet. (yes)

Og det er ikke snakk om et forum med 30 på topp? Men må være inkluderende på forum om ikke annet ;)

Feil, ett PnP-forum er til for å bringe frem stammen sin i ett godt lys, og resten i ett dårlig. At man skal være inkluderende er bare bs du tenker inne i hodet ditt.
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Feil, ett PnP-forum er til for å bringe frem stammen sin i ett godt lys, og resten i ett dårlig. At man skal være inkluderende er bare bs du tenker inne i hodet ditt.

Ja, når du sier det så, i spillet er jeg også inkluderende og tar hensyn til andre en bare meg selv.
Men man setter ikke sin egen stamme i et godt lys av å være ego?
I alle fall ikke når litt eldre leser det, forum er vel også til for flertallet og ikke noen få? :idea:
 
Topp