Dette er mine meninger, ikke noe fasitsvar, legger bare ut hva jeg tenker om situajsonen for øyeblikket
1
UTOPIA
Leder ganske suverent for øyeblikket, litt over 4k (i totalsum) i ledelsen. Alle vet hvem de er, og alle vet hvor de kommer til å være fremover i tid. På toppen av rankstigen (stamme) De har vell kanskje trippelt dekning på nesten alle kontoer og er derfor kanskje suverene i aktivitet. Tror de kommer til og få problemer senere i gamet, der kanskje flere stammer går imot de fordi de leder så overlegent. For spillets gang håper jeg for all del at de ikke leder så overlegent at dette blir en walkover. Har følelsen på at det ikke blir det, men man vet aldri
Sennep, Chaosisalex og Virtuosi ligger for øyeblikket som nummer 1, 2 og 3, kommer det kommer til å holde seg en stund om de ikke går på en smell, men etterhvert så byene øker i antallet tror jeg en eller to av de kommer til å falle av lasset.
2
FRO
En god nummer to? Neida, ett stykke bak Utopia for øyeblikket, Cannavarro adlet en barb nylig, idiotisk spør du meg (wasntme), men la gå. Har god kontroll på på andreplassen for nå, får se om de ender på Utopia sin side eller hva de gjør, det vil nok avgjøre utfallet til denne stammen endel tror jeg. Har mange solide spillere, men tror ikke de blir helt solide før de får flere byer, la oss håpe de kommer seg så langt at det blir skikkelig game.
3
DN
Ærlig talt overassket over at de ligger her, kjenner ikke til noen av spillerne der per dags dato,(er det bare meg?) spent til å se de videre, håper for demmers del de kommer seg langt. Har ikke så mye å si om de, vet ikke hvor de står diplomatisk for øyeblikket så kan ikke si så mye.
4
BAM!
Bam, bam bam.. Hva skal vi si om de? De har martin, ekstremt solid spiller, forventer å se den kontoen på topplistene i nærmeste framtid. De burde kanskje skifte navn snart siden "Bare midlertidig" har vart ganske lenge nå? De har Andrek som mikrofarmer som en gud, vet ikke om han har mye suksess men jaja. Starving ninja solid spiller så vidt jeg vet, forventer å se denne stammen på top tre, kanskje oppe i ryggen til Utopia om de holder stø kurs og holder sammen.
5
DSPAWN
Lå helt i toppen fra start av, har fallt i rank nå, ingen overaskelse der. Tror spillerne i denne stammen kommer til å vere lette adelsmål og dømmer de rett vest, og ned til 8 26p kontoer. Har ikke tro i de i det heletatt.
6
TØK
Tror ikke disse varer lenge om de fortsetter med 13 øl for hver kebab for å si det sånn. Tror ikke de er blandt de verste stammene og tror de kan holde seg der en stund, blir spennende å følge med på de i fremtiden
Vet ikke mye om spillerne her men får se ut over i spillet om de klarer å hevde seg i toppen.
7
GK44
En av understammene til Utopia(?) Har ivertfall allianse med de så vidt jeg kan forstå. De lå vell høyere opp helt i starten, men har fallt litt i rang i det siste, tror nok de kommer til å falle litt mere etterhvert, men vi får se.
8
SG
Min egen kjære stamme, ikke mange som vet hvem vi er men ja, tror vi kommer sterkere i Mid game. Og nei vi er IKKE understammen til FRO, for guds skyld, skal ikke vere i noe understamme. Vi har solide spillere men tror de kommer sterkere når det kommer nermere flere byer som sagt, skal ikke si så mye her.
9
~NB~
Hvem er desse? Kan de hevde seg? er spørsmål vi kan stille oss, vi får bare vente og se
10
Lemmy
Samme som stammen over, vet ingenting om de