Topp 10 stammer

Sirius1999

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kun for å få litt aktivitet i forum. hehehe.
Hvilke stammer synes dere fortjener en topp ti plassering? Og hvilke tror dere avslutter med en topp 10 plassering? Og hvorfor tror dere det? :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Veldig bra tiltak! :)

Men som regel er det han som lager en slik tråd først, som bør vise de andre hvordan det gjøres ;)

-A
 

Sirius1999

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Sant det. ;)
Selv om eg må nok si at jeg ikke har så mye erfaring med forumet. Og du er jo veteran her ser jeg :D Har skrevet veldig kort da :)

Fortjener topp 10 plassering og tror disse avslutter med det

Bobil
De leder nå og virker som om de har ganske gode spillere med seg. I tillegg så virker Lord Bobil som en ganske god spiller

Well Well
De har allerede en høy gjennomsnittlig poengsum. I tillegg så ser det ut som at scoren deres utvikler seg nokså fort.

Den Demokratiske Stammen
Her er jeg nok i stor grad inhabil. Hehehehehe. Men tror vi kommer til å vokse da jeg tror flere spillere vil bli nysgjerrig på den måten å styre stammer på. (angel)

Tlou
Tror de også kan komme nokså høyt opp selv om de da er nødt til å "piske" igang noen av medlemmene sine slik at scoren går opp. De har vært smarte i starten når det gjelder forholdet til andre stammer virker det som.

Dobil
Virker som en nokså stabil stamme som kan kjempe seg opp. Den øverste hos dem nærmer seg 300 poeng med nokså god hastighet.

Definitely not gamers
Tror de også bør klare seg topp ti. Samtidig er jeg noe skeptisk da de har fyllt opp stammen allerede. Men de har nå utviklet seg i poengsum da.

Just For Fun
Kan også holde seg oppe på topp ti da de virker som en nokså proff stamme. Er også noen innslag av noen nokså gode spillere.

Utenom de stammene så er jeg veldig usikker egt. :razz:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Veldig bra liste! :)

Fikk nå ett positivt rykte poeng av meg da! ;)

Velkommen til forumet :D

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Skulle nesten tro det, men er faktisk ikke det :O :O :O

Hahahhahahah! :D

Jeg er ingen Themis, jeg holder meg til 1 konto anywere :p

-A
 
Topp