Topp 10 stammer

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
I ett forsøk på å holde aktiviteten på forumet oppe, velger jeg å lage en tråd om de øverste 10 stammene, så vi alle har noe å lese på. Vennligst ta lista med en klype salt, siden jeg ikke har så veldig god innsikt i de fleste stammene, og beklager eventuelle skrivefeil, orker ikke se over det jeg har skrevet :)

1. TR - 52.520 poeng
Dette er da stammen jeg selv er med i. Soleklar 1. plass ODA, 2. plass ODD, og en grei 1. plass ODT. Det er mange gode i stammen, men også mange jeg ikke kjenner, som kanskje er av litt forskjellige kaliber. Uansett, her er det godt samarbeid, og det er kjekt å spille sammen med dem. Vi har også en flink leder hos Nikkox, som kan holde stammen i toppen dersom han forblir aktiv som nå.

2. CR - 48.492 poeng
Stiller med 3. plass ODT og 2. plass i poeng. Her er det definitivt noen erfarne gutter som kan carrye stammen inn til seier i v29. Dessverre for dem så har the road of forgiveness, holy sword og bluetube alle gått på noen smeller mot TR, og mista mye av off troppene sine, men regner med dem kommer sterkt tilbake igjen. Har alliert seg med SnB i ett forsøk på å bekjempe TR, så får vi se hvordan det går.

3. SWE - 37.074 poeng
Ligger litt lenger bak i total poengsum, men har 3 medlemmer mindre enn TR og CR. Stiller med 4. plass ODT. Har noen sterke spillere her, blant annet jj94, som garantert har farmet mest på v29, og sitter sikkert på mest tropper av samtlige spillere. De må nok ta et tak for å løfte stammen opp mot 1. plass, som definitivt er innen rekkevidde. Hørt rykter om at dere er allierte med både Sense og TRS? Kanskje litt redde for å havne i krig allerede, noe som egentlig er ganske strategisk.

4. Heroes - 34.179 poeng
Ligger på 5. plass ODT, helt greit. Er noen gamle travere her som NTU Spawn og RUAB. Kan nok stille sterkt om de gidder, men er aktiviteten på plass? Vi får se.

5. LWolfS - 30.116 poeng
Har 3 spillere inne på topp 25. Ingen navn her jeg kjenner igjen, men virker som en sammensveisa stamme, og kan komme langt dersom dem samarbeider bra. Ligger forøvrig på 6. plass ODT, og sitter nok på en del tropper.

6. Her0es - 25.036 poeng
Broderstammen til Heroes. Ser egentlig ikke noe potensial her, tror dere ligger på topp 10 fordi det er så lite folk i verdenen, men dersom Heroes gjør det bra kan dere jo slenge dere på og kanskje prestere. Jeg har min tvil, men det blir spennende å se. Ligger på 31. plass ODT og har ikke kriga noe så langt.

7. Snb - 32.469 poeng
Dette er en spennende stamme i mine øyne. Ligger på 2. plass ODT og har kriga masse, men det som imponerer mest er farminga til noen av medlemmene. Har 3 stykk på topp 5 ressurser plyndra på "dagens", og 2 på topp 5 på antall byer plyndret. Er ikke så mye poeng ute å går, men regner med noen av dere har veldig masse tropper, og det kan bli spennende å se hva dere velger å bruke dem på.

8. Old - 22.412 poeng
Meh, usikker. Har potensial til å gjøre det bra, men tror aktiviteten her svikter litt hos flertallet av medlemmene. Tror de mest aktive her kommer til å hoppe av etter hvert. Kan godt se for meg flere medlemmer her som potensielle vinnere av verdenen, men tror ikke selve stammen overlever lenge.

9. Sense - 19.837 poeng
-Coller sin stamme, der han har over dobbelt så mye poeng som de 3 andre medlemmene til sammen. Tror ikke dette er en veldig seriøs stamme, men kan selvfølgelig hevde seg dersom dere får rekruttert noen flere erfarne spillere. Blir spennende å se utviklingen.

10. TRS - 17.869 poeng
Stammen til Mr. Bobil, som spiller for å skaffe pp? Hadde vært gøy å sett dere hevde dere i toppen, men tror ikke det skjer i denne verdenen. Men det kan alltids være at jeg tar feil ;)
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Har tatt det med en klype salt, men uansett morsom og intressant lesning. Fant ikke så mange skrive feil heller :) Godt Jobbet!!
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Alltid morsomt når folk tar seg tid til å skrive disse. Nå kjenner ikke jeg igjen noen spillere siden det er en stund siden sist, men synes aktiviteten her har tatt seg opp litt igjen! Ufint å anklage noen for noe de ikke er The Real Don :( :D
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Alltid morsomt når folk tar seg tid til å skrive disse. Nå kjenner ikke jeg igjen noen spillere siden det er en stund siden sist, men synes aktiviteten her har tatt seg opp litt igjen! Ufint å anklage noen for noe de ikke er The Real Don :( :D

Kjekt at folk setter pris på det! Aktiviteten er egentlig grei her på v29 forumet, men er forrige verden jeg spilte på var v18, og der var det nok noen hakk høyere, men slik er det bare :)

Nei haha der bomma jeg kraftig!
 
Topp