Topp 10 stammer

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Eneste gangen vi har vært mot hverandre på en verden, så eneste jeg kan sammenligne med ;) Uheldigvis er det ikke ofte jeg møter på så lett motstand
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kanskje det at du slutter ved første tegn til motstand er grunnen til at du sjeldent følger med i utbryterstammer? :O
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kanskje det at du slutter ved første tegn til motstand er grunnen til at du sjeldent følger med i utbryterstammer? :O

ga meg av flere grunner da?

Hoved grunnen var ikke motstand eller noe men handlet om at jeg og peera var litt overasket over utbryter stammen og alt som skjedde rundt det også.

I tilegg var posisjonen våres ekstremt dårlig da hadde vi en 360 graders front ^^

Så vi ga fra oss motstand men var som sakt første dagen. Etter det fant vi ut at det nærmest ikke var verdt det ^^ Hva skulle vi ha utretta i våres posisjon anyway?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Tenkte på da du skrev tidligere om kontoene dine og at du oftest står igjen når det kommer utbryterstammer. Man har vært for lite aktiv om man ikke ser noe slikt komme :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja jeg sto jo igjen også så ser ikke hvorfor du tar det opp? Men ja var nok en smule inaktivitet rett før deg også. Men ikke så alt for meget.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Herregud....Kreiz og Magnar, når slutter dere å krangle om hvem som er best og hvem som har gjort hva på hvilken verden?
Er morsom lesning en stund, men etterhvert blir det heller kjedelig, når dere fortsetter i samme jabba.
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Herregud....Kreiz og Magnar, når slutter dere å krangle om hvem som er best og hvem som har gjort hva på hvilken verden?
Er morsom lesning en stund, men etterhvert blir det heller kjedelig, når dere fortsetter i samme jabba.

Eg synes Kreiz har full rett til å forsvara seg!! Kreiz er best og ingen er bedre enn han, har har selv sagt kor mykje han har vunnet og da er det bare ein klar konklusjon. Det er at kreizen er best, så ikkje kødd med kreiz da køddar du med oligarki :mad:
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Vi er for opptatte med å diskutere om Kreiz er best
neida

1 [DK] 23.499 27.772 15 1.851 18 1.543
[DK] virker uten tvil å være en stamme fylt med erfaring. En par spillere som har vært med å dominere verdener tidligere. En del medlemmer som henger med, men et par 5-6 stykk som ikke helt klarer å holde følge med toppen. Ryktes å være en spiller fra den beryktede kontoen Mumle Gåsegg her, som er en av de kontoene som har hatt beste stats ved enden av en verden.
Dog er mye skjedd siden den tiden disse gutta styrte showet. Ting har endret seg drastisk som watchtower, resskjøp, stor ms grense (umulig å oppnå stats som Gåsegg hadde på v8 f.eks).
Uten tvil en av stammene som ligger best an atm.
Stammen er allerede i krig mot SG, Groot, TB og Fesk. På deres side har de fått med TRS og TRIV. Veldig dumt å starte kriger early etter min mening, men disse gutta vet vel hva de holder på med.
2 MM 20.668 21.142 11 1.922 14 1.510
Min egen stamme. MasterMinds er en stamme fylt med erfarne spillere som vet hva de holder på med. Er en 5-6 spillere her som hadde latestart, men det virker ikke å prege startupen deres da de klartrer som bare juling på rankinglista. Er en god del tidligere verdens vinnere her, og er en stamme jeg tror er med å krige om seieren til slutt.
Diplomatisk sett ligger MM rolig å studerer landskapet for øyeblikket.

3 Nice 15.700 15.700 10 1.570 10 1.570
En stamme med vinnere fra v29. En del gode spillere som vet hva de holder på med her. Ser for meg disse blir å være med i toppen en god stund. Spørs litt om de er mettet etter seieren på v29, noe som fort kan skje. Bestemmer de seg for å satse her og påstår jeg at de vil være i sluttspillet de og.
Usikker på diplomatiet deres. Ser for meg de blir med i krigen mot DK etterhvert, men er veldig usikker.
4 SG 15.660 17.335 13 1.333 14 1.238
Vet pent lite om gutta i stammen her. Vet det i alle fall er et fakenick her, men regner med det er flere. Er nok en stamme vi kommer til å se en del til på v30. Er allerede i en tidlig krig mot [DK] som kan vise seg både negativt og positivt. Krigen ble vel erklært av DK etter at SG med venner stacka backtoback som de prøvde å adle. Dumt valg av DK, tror de taper en del mer på denne krigen en fiendene deres.
5 UFC 15.531 18.893 14 1.350 14 1.350
En stamme med stort potensialet til å være med lenge på verdenen, og kanskje til og med vinne om motivasjonen der. Er et par kjente navn her inne, pluss et par spillere som jeg vet har potensialet til å være med i toppen, om motivasjonen er tilstrekkelig. En stamme jeg ser for meg krige i toppen.
Usikker på diplomatiet her nå.
6 GTFO 14.432 15.931 12 1.328 12 1.328
Veldig usikker på den stammen her. Ser et kjent navn, sau1, og ryktene sier at spilleren bak kontoen kan legge ned absurd mye tid i spillet om motivasjonen er tilstrekkelig. Ellers er vet jeg meget lite om denne stammen, makan.
7 -BT- 14.023 15.122 12 1.260 13 1.163
aner ikke
8 ØSD 13.839 17.423 15 1.162 15 1.162
Veldig usikker på denne stammen her også. Ser ut til å henge greit med, og blir nok delaktig i en eller annen krig. Vet ikke mye egentlig om resten.
9 Clergy 13.068 14.207 12 1.184 12 1.184
aner ikke
10 JWD 13.044 16.122 15 1.075 15 1.075
megausikker
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Er den viktigste egenskapen om man skal være god i tw, så ville heller hatt absurd mye tid i stedet for absurd mye pp :D
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Vi er for opptatte med å diskutere om Kreiz er best
neida

Ryktes å være en spiller fra den beryktede kontoen Mumle Gåsegg her, som er en av de kontoene som har hatt beste stats ved enden av en verden.
Dog er mye skjedd siden den tiden disse gutta styrte showet. Ting har endret seg drastisk som watchtower, resskjøp, stor ms grense (umulig å oppnå stats som Gåsegg hadde på v8 f.eks).

Dumt for dere det ikke er ms grense på backtiming. Vi får nå se om nok har endret seg får vi heller si ;)
 
Topp