Topp 10 stammer

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Er meget skuffet over at New Era ikke er med som honorable mentions på noen av listene :(
 

Mumle Hekleegg

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Samme her som 10 spillere, så er det utrolig lenge siden en liste har kommet. På tide med en liten oppdatering

Rangering
Stammenavn Poeng til de 10 beste spillerne Totalpoeng Medlemmer Poeng per spiller Landsbyer Poeng per landsby
1 [DK] 3.450.343 3.866.675 13 297.437 506 7.642
Leder klart enn så lenge mye på grunn av rekkrutering i nord-øst. Solide krigsstatistikker. Mye spillere med god erfaring og som har vært i slike situasjoner tidligere. Kontrollerer nord-øst og midten av kartet. Har vært den soleklart beste stammen offentsivt så langt. Vært under litt lite angrep da, så ODD ikke helt der den kunne vært. Jeg er litt skuffet som har stort sett gått def selv og håpet på å få brukt det. Har stor tro på at vi vil klare å vinne denne verden, men jeg tror og håper det blir nok av utfordringer på veien. Har også veldig stor tro på at v30 blir en av de beste verdene på lenge og kanskje en av de beste på lenge. Det er absolutt ikke klart hvem som vil vinne enda, så dette burde bli bra.
2 MM 2.219.251 2.505.319 14 178.951 351 7.138
Dette er den stammen jeg har mest tro på vil bli stående igjen til slutt sammen med DK for å kjempe om seieren om v30. Mulig det skjer en splittelse hvor de beste spillerene i sør går sammen. De har kjempet solid defansivt så langt, men ikke kommet noen vei offansivt mot verken nice eller ingen. Har god kontroll i sør-øst. Et par nicks her jeg har tro på. Synd Roger ikke satset for fult her hadde stor tro på den kontoen og tror MM hadde ligget mye bedre an om han hadde fortsatt for fult. Spørsmålet her blir om de velger å utnytte at nice er veldig optatte med DK i nord og kjører på selv og får noen lettere byer eller velger å holde en mer passivrolle her og heller holder fokuset mot ingen og enda mer kontroll i sør-øst.
3 NICE 1.983.466 2.060.186 11 187.290 285 7.229
hmm, hva skal jeg si.. Hadde aldri trodde det skulle ende slik mellom oss og nice. Ble veldig mye antagelser og forsøk på skittent spill vi så oss ikke mye annet valg. Men når alt kommer til alt så gjør dette v30 mye mer spennende, så det er jo positivt. De har okei kontroll sør-vest fortsatt mange på på rimmen her som jeg ikke skjønner hvorfor nice ikke har kjørt over tidligere. Kan bli tøft for de om MM også kjører på. De mistet mye byer i starten av krigen mot DK, men det var å vente så sprett de hadde adlet. Har roet seg ned nå som stacks har kommet på plass, venter enda på et godt svar fra nice. Håper på noen OPer mot meg. Det er jo det som er det som er mest gøy med TW front og masse incs. De kom seg liten vei mot MM og kreiz tidligere, så sett litt lite offensivt fra disse enda, men de er gode til å stacke byer det skal de ha. Lykke til i krigen og håper vi unngår flere spioner og backstabbinger her. Vil ha en fair og god krig.
4 Ingen 1.073.027 1.250.209 13 96.170 209 5.982
Har holdt godt unna mot MM. Har et solid cluster i midten sammen med DK. Litt lite OD, så virker som det har vært litt vel lite som har skjedd mellom MM og ingen.

5 GTFO 901.411 901.544 11 81.959 131 6.882
De falt sammen fort, men de hadde også nok den verste posisjonen du kan ha mellom DK og tidligere UFC nå også DK. Burde gjort noen valg tidligere i spillet for å hindre at dette skjedde og planlagt litt bedre. Regner med de ikke klarer å holde ut så mye lengre, men håper på å bli overrasket.
6 MEAN 645.283 683.323 12 56.944 114 5.994
Understammen til nice. Med mange som hoppet fort av lasset fra DG. Hvorfor forstår jeg enda ikke, men de orket vel ikke en ordentlig utfordring. DK og DG har alltid stilt opp for dere som forlot, så må si jeg er skuffet. Men er nå deres valg hva de vil gjøre, så lykke til. Resten er tidligere CON og TPT spillere. Høres ut som det er litt surhet fra de gamle stammene etter at nice bare stakk av med noen av spillerene deres noe jeg forstår meget godt. Vi får se hvor lenge denne stammen holder tror det fort blir at enkelte blir med i Nice og resten enten blir adlet bort eller slutter/går tilbake til sine gamle stammer.
7 TRIVES 621.285 690.332 15 46.022 113 6.109
Undervurdert stamme som har hjulpet meg mye gjennom v30. Har stor respekt for de. Har et par gode spillere og RUAB er som vanlig alltid med. Hyggelig å se du fortsatt holder på. Hatt god suksess mot Nice/Mean så langt i krigen blir spennede å se hvordan dette fortsetter.
8 TPT 529.950 530.720 11 48.247 95 5.587
Archezz har gjort en god jobb med å få denne gjengen med mye nye spillere til å gjøre det godt og fått det beste ut av de. Mangler fortsatt mye kunnskap, men tror de har lært mye av v30. De har holdt godt unna mot oss med god hjelp av moral.
9 Kefan 469.927 492.458 12 41.038 84 5.863
Gamle CON vært mye pp her for noen. Valgte å adle seg på rimmen når de så DK tog kontroll over midten. Mye def her går det rykter om. Får se hvor det går med denne stammen er visst litt ampert i nord-vest for tiden.
10 SKAP 393.726 400.693 12 33.391 70 5.724
Aldri hørt noe om de, men de ligger jo mellom nice og MM. De har holdt godt unna og hvordan de har klart å etablere seg i sør er et under for meg. Vet lite om de haha

Honorable mention:
New Era etter ønske fra Regal måtte jeg jo gjøre dette. Også en stamme som har klart å delvis etablere seg i sør-vest. Vet noen av de har tatt flere nice byer, så mulig de har noe å stille opp med. Ligger bra på ODD så virker som de har holdt unna litt, men litt lave på ODA fronten.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
1 [DK] 12.522.871
Her er de som utmerket seg fra dag 1, da særlig AH. Har og har hatt stor respekt for folka i denne stammen fra starten, men likevel hadde jeg trodd dere skulle fått utrettet mer den siste tiden mtp verden's utvikling. Har ennå en del "Røde" byer i deler av clusteret deres å gjøre noe med, samt en fin front mot Nice og CREED. Utviklingen er bra, ikke noe å klage på det, men jeg personlig hadde sett for meg hakke mer adlinger den siste tiden ;) Dere fikk over Izya fra Nice, noe jeg som en alliert syns er hyggelig, men som en person ikke har helt sansen for. En bør kunne stå løpet ut eller gå ned med skipet mener nå jeg, men så sies det også at du hadde andre motiver og for å bytte side. Uansett er det nok flere som har delte meninger om denne saken.
leder solid ODA og ODD, noe som er veldig sterkt ;) Statistikken i stammekriger viser også solide adlingsmengder.
Ellers tror jeg dere blir å holde Rank 1 til verden slutter, og dra iland en fin seier om folk holder koken oppe ;)

2 NICE 8.722.204
En stamme mange navn? Starta med Nice og MM, så blei det vel noe med GREEN og TEAM, så var dere vel innom 2 andre navn før dere merga inn til 1 "NICE" stamme. Ingen tvil om at dere har forsvart og forsvarer dere veldig bra, samtidig som dere også får igjennom noen adlinger her og der ;) Hadde et relativt fint cluster før Izya stakk, men ser likevel ut til at dere holder god stand enn så lenge. Har personlig stor respekt for mange i denne stammen, samtidig som det også er noen jeg misliker og andre jeg ikke kjenner så godt til... Ser for meg at dere holder Rank 2 en stund til, men at dere sakte men sikkert blir å falle bakover (Bevis gjerne at jeg tar feil). Stryper, som er den største kontoen i denne stammen startet bra, holdt seg lenge men ser ut til å falle litt bakover nå. Gjenstår ennå å se om kontoen kommer tilbake, og hvis ikke, hvordan det går med dere når han faller.
2. plass på ODD, men 3. på ODA, så er litt å hente der, men dere falt vel litt bakover når dere bytta stammer??

3 ~FR~ 3.716.723
Min egen stamme, der jeg også er leder sammen med laksen ;) En utrolig hyggelig gjeng å spille med selv om vi egt ikke snakker så mye sammen. Går for det meste i: "Når blir neste aksjon", "Flere med inc?" og "Ny by!"
Vi er vel den stammen som minker raskest i medlemmer, men samtidig vokser i poeng? Mye innadligner har det vært ja. Ikke noe vi feirer, men viktig å holde aktiviteten oppe ;) Veldig fin mengde ODD og ODA, samt en solid statistikk i stammekrigene til tross for hvor vi var da vi startet. Har vel egt vært en underdog fra dag 1, hvor få trodde vi skulle få utrettet stort etter at både B2B og Stryper dro fra oss og seinere ble en fiende. Likevel har White, laks og jeg gjort vårt for å holde motivasjonen oppe, og folka har respondert med å holde fienden unna :D Jeg tror at 1 av grunnene til at vi kanskje har vært en så stor Pain for Nice er vår 2 cluster taktikk som ser ut til å ha funka bra ;) Mange adlinger av barbarbyer noe som ikke akkuratt er å skryte av, men vi har også fått en god del fine byer av fienden og :p
En liten sammensveiset gjeng med store ambisjoner.

4 CREED 3.157.183
Dette er vel en utbryterstamme fra Nice, men som likevel er allierte med dem om jeg skjønenr riktig? Blir nok helt sikkert feil å kalle dette en understamme, så da får jeg se på reaksjonene etter utsagnet om utbryterstamme ;) Har ikke fulgt mye med på disse da mange av de ikke ligger nære meg og stammen min, men kjenner nå litt til Brum og hva han kan varte opp med både offansivt, men kanskje mest deffansivt ;) Frykter samme skjebne for dere som med Nice, men dere er hjertelige velkommene til å bevise at jeg tar feil :D

5 [DG] 3.005.102
Understammen til DK, eller som de selv ønsker å kalle det "Broderstammen". DK fikk seg en understamme relativt tidlig denne verdenen da det var mange spillere i området som ønsket medlemskap i denne gjengen. DG har vel hatt store svingninger i både antall medlemmer og poeng, men vil vel si det utviklet seg til å bli en stor stamme dette og. Kjenner få av medlemmene her, og veit at mange av de ligge ri front, så blir spennende å følge med på. Nåværende leder er vel borgen som jeg vet skiftet eier rundt halvveis i v30, men virker nå egentlig som det meste går via DK uansett... Overraskende sterke prestasjoner i form av ODA og ODD.

6 North 1.480.382
Veit lite om disse folka, men ser nå ut som disse hjemsøker DK i nord ;) Veit at DK ønsker byene deres, men at moralen ikke er helt i deres favør. Blir morsomt å se om de klarer å holde stand når moralen forsvinner etterhvert ;)

De resterende 3 stammene vet jeg alt for lite om til å skrive noe på, men vil tørre å påstå at mange av de fort faller når moralen forsvinner.
7 SKAP 933.260
8 GG 324.202
9 BLOOD 287.735
10 Magda 215.814

Blei kanskje en litt rotete og personlig liste dette, men er nå hvertfall litt lesestoff for dere som er sent oppe i dag, eller dere som vil starte mandagen med en liten liste ;) Er kanskje ikke veldig spennende heller med Top 10-stammer lenger på .no da det fort merkes hvilke som blir å satse. toppstammene på v30 er nok også ganske godt kjente allerede, men er nå greit å holde litt liv her og ;)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Supert med lesestoff. Å hyggelig at du anser SG som en del av ~FR~ sin historie <3
 
Topp