Topp 10 stammer

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
wow jeg sendte uten å skrive -_-

Nå må du ikke blande deg inn konrax dette er det jeg savner med TW. Den gode gamle propgandaen. folk som ikke liker den andres handlinger. Og som ønsker å splitte i alliancene som står idag. Viss du F:eks tar å ser tilbake på v 9. Var det mye drit slenging og mye proaganda. Nå er det bare gutteklubben grei nesten.

lol, trur du er den siste personen som bør komme og ikke be meg blande meg ;) Jeg er bare lei folk som ikke klarer oppføre seg og som ødelegger med spionasje og propaganda. Kan ikke folk bare ta å vise hvem de egt er og knuse fienden ærlig og redelig? Om Bobil er like flink som kjeften er stor burde ikke det være noe problem. Så, jeg står ennå for det jeg sa, er det noe våre allierte lurer på ang. NATO sine planer og syn på allierte stammer er det bare å kontakte ledelsen der eller meg :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
lol, trur du er den siste personen som bør komme og ikke be meg blande meg ;) Jeg er bare lei folk som ikke klarer oppføre seg og som ødelegger med spionasje og propaganda. Kan ikke folk bare ta å vise hvem de egt er og knuse fienden ærlig og redelig? Om Bobil er like flink som kjeften er stor burde ikke det være noe problem. Så, jeg står ennå for det jeg sa, er det noe våre allierte lurer på ang. NATO sine planer og syn på allierte stammer er det bare å kontakte ledelsen der eller meg :)


bryr meg lite om jeg er den siste eller første som skulle ha snakket. Pointe er at propeganda er en del av spillet. Hva er vitsen med dette forumet om ikke? Skrive topp 10 lister hvor man skryter hverandre opp i skyene? Hva er dette en barnehage. OFC er forumet til for å skape propeganda skape spenning. DU kommer ikke inn er for topp 10 liste. DU kommer her for propegandaen. For slosskampene på forumet ^^
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
bryr meg lite om jeg er den siste eller første som skulle ha snakket. Pointe er at propeganda er en del av spillet. Hva er vitsen med dette forumet om ikke? Skrive topp 10 lister hvor man skryter hverandre opp i skyene? Hva er dette en barnehage. OFC er forumet til for å skape propeganda skape spenning. DU kommer ikke inn er for topp 10 liste. DU kommer her for propegandaen. For slosskampene på forumet ^^

Benekter ikke at det er en del av spillet, jeg er likevel lei av det, noe jeg har fullt lov å være. Jeg tilbyr bare folk som også er lei det en mulighet for å høre åssen det egt er. Om folk er keen på propagandaen her, kjør på, jeg er ikke og for dere andre som føler det slik kan dere kontakte meg om dere vil vite åssen ståa virkelig er ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Benekter ikke at det er en del av spillet, jeg er likevel lei av det, noe jeg har fult lov å være. Jeg tilbyr bare folk som også er lei det en mulighet for å høre åssen det egt er. Om folk er keen på propagandaen her, kjør på, jeg er ikke og for dere andre som føler det slik kan dere kontakte meg om dere vil vite åssen ståa virkelig er ;)


Og du har aldri spilt skittent. Skal vi ta en titt tilbake.

v 29 ahh deilig tid gitt.

Sommeren 2017 skal jeg flytte og med det må jeg gi meg på TW for en periode. Jeg spilte da med frapa og Konrax på Sofia the first. Frapa gir seg ikke overaskende siden han spiller bare viss jeg spiller. Jeg får vite at kontoen skal internadles. Vi får også spørsmål om det går greit. Ja det skal nok gå fint sier jeg.

Istedenfor Velger konrax bak ryggen på resten å gi vekk kontoen uten noe videre. Gi bort en konto han ikke engang viste eposten til. Noe som var planlagt med blandt annet RADI. Med det backstabber du meg og frapa som er eier av kontoen.

Når vi kommer tilbake for vi ikke kontoen opp siden eposten er byttet. Og et support team som er direkte evneveike. SOm ikke ser på alle bevisene men bare sier at den ikke kan åpnes. Samt at vi aldri fikk fatt i han som tok over kontoen.

Så lærdom til alle. ALDRI ta inn Konrax som dual da vil han backstabbe deg å gi kontoen til noen andre uten forvarsel.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Her også, kun enevendt informasjon ;) Min side av saken blir ikke belyst, og jeg har heller ikke behov for å forklare meg på forumet. Alle som har spurt meg om denne hendelsen (en god del folk) har fått min side av saken og alle har sagt seg enige med meg. Bare send meg mld på priv så kan jeg godt forklare det for andre også om dere ønsker å høre min side av saken og, men dette er et forum for topp 10 stammer, ikke et forum for Magnar sine personlige problemer. Sist vi snakket truet du vel også med å saksøke meg, ggez :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Her også, kun enevendt informasjon ;) Min side av saken blir ikke belyst, og jeg har heller ikke behov for å forklare meg på forumet. Alle som har spurt meg om denne hendelsen (en god del folk) har fått min side av saken og alle har sagt seg enige med meg. Bare send meg mld på priv så kan jeg godt forklare det for andre også om dere ønsker å høre min side av saken og, men dette er et forum for topp 10 stammer, ikke et forum for Magnar sine personlige problemer. Sist vi snakket truet du vel også med å saksøke meg, ggez :D

Lett å tro på deg når det bare hører din side ^^ Er ikke noe jeg har snakket med noen andre om en 2 personer. Så du kan ikke akkurat si at jeg har gått rundt å snakket så mye om dette her.
 

kua med lua

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg kan ihvertfall skrive det her offentlig at om det er EN spiller jeg faktisk ignorerer så er det Mr. Bobil.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Synes det er forøvrig litt spesielt å klage over propaganda i et propaganda forum. Merkelige greier.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Du posta det nettopp på off. forum da smarting, så du har jo nå fortalt det til hele .no samfunnet ;) Og nei, jeg presenterte din side av saken og, hvertfall så godt jeg kunne ;)

Og et support team som er direkte evneveike. SOm ikke ser på alle bevisene men bare sier at den ikke kan åpnes.

§4, punkt 12 sier:
  • "Bruk av banning eller fornærmende språk, eller å være fornærmende/trakasserende mot teammedlemmer er grunnlag for en fullstendig utestengelse av kontoen din uten mulighet for innvending."
Må passe deg gutt ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Synes det er forøvrig litt spesielt å klage over propaganda i et propaganda forum. Merkelige greier.

Nja, kanskje det, men Bobil er noe for seg selv da. Gir bare folk en mulighet til å få faktaen om de er keen på den :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Du posta det nettopp på off. forum da smarting, så du har jo nå fortalt det til hele .no samfunnet ;) Og nei, jeg presenterte din side av saken og, hvertfall så godt jeg kunne ;)



§4, punkt 12 sier:
  • "Bruk av banning eller fornærmende språk, eller å være fornærmende/trakasserende mot teammedlemmer er grunnlag for en fullstendig utestengelse av kontoen din uten mulighet for innvending."
Må passe deg gutt ;)


Jeg vet om reglene. Jeg vet også at du vil at alle skal være ærlige så prøver å være det. Og det jeg sa det var helt sant ^^
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
§4, punkt 12 sier:
  • "Bruk av banning eller fornærmende språk, eller å være fornærmende/trakasserende mot teammedlemmer er grunnlag for en fullstendig utestengelse av kontoen din uten mulighet for innvending."
Må passe deg gutt ;)

Når ble du teammedlem?

Ser ingen forum mod eller lignende tittel på deg babe <3

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Og beklager sene svar, var ikke tilbake på pc før nå, har fulgt med på tlf da :p

Eskalerte fort fra meg til konrax og nicehunter dette...

Anyway, kjekt å se litt liv på off forumet igjen, tror vi trengte dette <3

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Husker bare 1 jeg :p

Men drit i det, du skjønner hva jeg mener :)
Hvorfor er folk så pinglete, hvor blir det av en superallianse?

-A
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Dere nærmer dere å ha en superallianse da :D

Etter det jeg har forstått er siden deres av Virus, Lære, RNG, FN, IRON, Rohan, BK KN oooog muligens SKÆKK?

Fiks et par allys til så begynner det virkelig å ligne på noe her!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
§4, punkt 12 sier:
  • "Bruk av banning eller fornærmende språk, eller å være fornærmende/trakasserende mot teammedlemmer er grunnlag for en fullstendig utestengelse av kontoen din uten mulighet for innvending."
Må passe deg gutt ;)

Dette var en regel som kom inn utelukkende for å banne meg <3

Dakapo :rolleyes:
 
Topp