Topp 10 stammer

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Er så lite aktivitet på forumet at jeg tenkte jeg får starte opp enda en tråd i håp om å øke aktiviteten litt. Så vi manglet en topp 10 stammer, så fant ut at dette var midt i blinken ;)

1. NATO - 1.175.327 poeng : Min stamme. Vi har lagt på rank 1 i en stund nå, og har hatt strid med Virus i lang stund. Får se om vi får fortsette med å beholde denne posisjonen i fremtiden :D

2. Lære - 751.860 poeng: har lagt på rank 2 i en lang stund, men ser ut som NO PLZ kan komme til å stjele rank 2 fra de om ikke så lenge?
Stammen består av stort sett Sylvan som er rank 1, men de andre i stammen har begynnt å øke i poeng i det siste og. Har vært flink til å adle ettpar spillere fra qq så blir spennende å se hvordan det vil gå her.

3. NO PLZ - 715.328 poeng: I mine øyne, så er dette stammen som gjør det best til dags dato og som har det fineste clusteret på v35. Her er det mange flink og kjente spillere, og har de siste dagene adlet litt fra Virus som har vært under hardt kjør fra både oss i NATO og NO PLZ.

4. Virus - 503.296 poeng: ligger i midten av NATO og NO PLZ og har vært under hardt kjør i lang stund, men klarer seg overaskende bra.
Har tydd til ''Tribalhugz'' men er ikke uten forståelse. Når man er i krig mot 2 topp stammer som omringer seg, så har man ikke mye andre alternativ enn å få hjelp der man kan få hjelp. Gjør det utrolig bra mot oss, men har begynt å miste byer til NO PLZ.

5. AIK - 384.258 poeng: Ligger med front mot Lære og har mistet endel byer til dem. Blir spennende å se hvordan det går med denne stammen i fremtiden.
6. qq - 315.087 poeng: Har dettet litt ned etter King Bob gikk over til oss i NATO og har mistet endel byer til Lære pga noen innaktive spillere, men dette er ikke en stamme å undervudere. Er mange flinke spillere i denne stammen som kommer til å vise muskler dess lengre inn i spillet vi kommer :cool:

7. UF - 234.994 poeng: Broderstammen til NATO og gjør det bra. Har hatt litt kjør mot Lære og vist at de ikke er noen å undervudere.

8. BBZ - 208.791 poeng: Holder til i rimmen i k55 og har ikke laget noe særlig til lyd fra seg, men de har en utrolig flink vekst. Det er ettpar gamle veteraner fra tidligere verdner i denne stammen, så blir spennende å se hvordan framtiden blir for disse og hva de vil gjøre i framtiden :)

9. BK - 184.190 poeng: Er vel så og si broderstammen til Virus. Denne stammen går 80-90% def, men har vist at selv om de går mye def, kan de fortsatt bite fra seg. Samarbeider kraftig sammen med Virus mot NATO, men har mistet ettpar byer i denne påsken.

10. Rohan - 116.319 poeng: Har holdt seg nøytral til nå, men har vært en liten fugl som har visket inn i øret mitt at de er alliert med Virus og Lære.


Håper på å se flere lister her i fremtiden ;)
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rangering Stammenavn Poeng til de 10 beste spillerne Totalpoeng Medlemmer Poeng per spiller Landsbyer Poeng per landsby
1 NATO 1.295.062 1.342.826 12 111.902 221 6.076
Nato, stammen som leder på rank 1, gjort det ganske lenge nå, men leder med ca 1/2 mio poeng, det er OP...
Flere gode spillere, farlig stamme, men allianse messig vil de snart gå på en smell sier ryktene.

2 NO PLZ 861.635 861.635 9 95.737 127 6.785
No Plz, desidert min favoritt stamme på v35...
Gode spillere, bra plassering, men feil allianse valg vil hemme dere...
Dere hadde fått en helt annen vekst om dere gikk mot Nato og qq...

3 Lære 858.894 866.050 12 72.171 129 6.714
Lære, min egen stamme.
Sylvan står for 50% av stammen enda, som skrevet på topp 10 spillere tidligere.
Litt feil har jeg tatt av stammen, kan ikke si at det bare er noobs her.
Uten Sylvan ville lære vært på en 6.plass med 20k mer poeng enn qq...

4 Virus 573.923 573.923 9 63.769 102 5.627'
Virus, her er en av mine favoritt spillere så langt på v35, vil utgjøre en god del.
Mye kriging internt, men vil alltids klare og komme over den humpen.
For de som lurer på hvem av mine favoritter på v35 som jeg vet kan utgjøre noe stort, er det altså Themis.

5 AIK 468.476 474.137 12 39.511 84 5.644
AIK, broderstamme til qq, noe som er fake.
qq skulle egentlig bryte alliansen med AIK, men ikke gjort det enda.
Om Jimmy bytter side og blir med oss pga meg kan jeg enda ikke bekrefte.
Men Jimmy er nesten like slu som meg..

6 qq 365.903 365.903 8 45.738 76 4.815
qq var jeg allierte med leeeenge i China1
Sant skal sies at stammen er grei den, lite aktiv på forum, og gikk på en smell på Speedy for litt siden.
Muligens qq bare er en backup plan for Nato, da UF er hovedstammen til Nato, muligens en lukter en merge mellom 6 og 7.plass...

7 UF 260.516 260.516 6 43.419 44 5.921
UF. Nato's hjelpestamme, UF vet jeg lite om, ser lederen ligger i nærheten av meg, sikkert godt stacka...
Jaja, vi får adle rundt Lyra slik at h*n ikke kommer seg noen plass...
UF derimot virker som en låvende stamme så lenge Nato tar de til seg som en broderstamme.

8 BBZ 250.950 252.752 11 22.977 51 4.956
BBZ, Stamme med greie spillere, noen kjente noen jeg aldri har sett før.
Ikke mye å si om dem, har en grei plassering og ingen direkte trusler enda.

9 BK 214.331 214.331 10 21.433 45 4.763
BK, ligger spredt i Nato land, kan bli en farlig stamme for Nato mtp moral, men igjen skal ikke det være det største problemet...
BK blir en stamme som forsvinner, men ikke på 1-2-3...

10 Rohan 202.099 202.099 9 22.455 56 3.609
Rohan, tok over 10.plassen fra China1 når jeg oppløste stammen.
Stammen er en grei stamme, men ser ikke ut som vil ta en topp 8 med det første, men hvem vet.

Sorry trippleS, tok lang tid dette...


-A
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Dere hadde fått en helt annen vekst om dere gikk mot Nato og qq...

Det er sant at de hadde fått en helt annen vekst om de gikk mot oss. Men den veksten hadde altså vært betydelig lavere av den enkle grunn at eneste fronten som er mellom oss og NO PLZ er King Bob vs etriuss. Mens mot Virus har de en mye større front, som vil si mye flere adlingsmuligheter. Og ved å være på vår side må altså virus fronte begge veier, så dette er well played. I mean, come on bobil, du har vært i gamet lenge, dette håper jeg du vet like godt som meg.

Men skulle jeg gjette er vell dette en eller annen form for propaganda forsøk for å prøve å vende NO PLZ mot oss. Nice try tho :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Og ja, No plz sin krig burde være mot virus, men igjen hva når virus er borte? Jeg har forstått det slik at etter lære (Sylvan) er borte, så går Nato mot No plz og AIK, men forholder seg rolige mot qq og uf...

Skal ikke si noe mer, kjør debatt!

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Og ja, No plz sin krig burde være mot virus, men igjen hva når virus er borte? Jeg har forstått det slik at etter lære (Sylvan) er borte, så går Nato mot No plz og AIK, men forholder seg rolige mot qq og uf...

Skal ikke si noe mer, kjør debatt!

-A

Er dette noe noen i NATO eller No PLz har fortalt deg, eller er dette dine egen spekulasjon?
For hvis dette er din egen/din stamme sin spekulasjon så bør du ikke si ''slik jeg har forstått''. Da er det bedre å si ''JEG TROR/HÅPER''
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Du sa faktisk det :)

Dette er fra tiden jeg søkte ally med dere.


12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 10:34
Nato er jo en felles stamme sammen med UF så gjør du tinga bra skal du ikke se vekk fra at du kommer deg inn der :) visst du tenker på deg selv ja ;)


12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 10:37
Aik er vi ikke noe med, liker ikke lederen deres jimmyaik :p men for å ta ut sylv gjør vi ingenting mot aik :p men er ikke ally med dem.
Anbefaler å ikke angripe uf :)
Skal du ha sjanse å komme deg inn der ;)

2.jpg
Mr. Bobilden 23.03. klokken 10:41
Slik er det alltid :p

Når Lære er borte, blir det nok sikkert alle mot dere :p

Både qq, aik og no mom vil nok gå for seier..


12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 10:42
Hehe håper d :)

12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 10:42
Qq tror jeg ikke går mot oss siden king Bob er hos oss ;)

2.jpg
Mr. Bobilden 23.03. klokken 10:42
Spørs hvor god leder King bob var det...

-A

12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 10:44
Lederen k qq nå justdoit er en god venn av king Bob + frøken er dama hans. Men frykter ikke qq så mye. Er no Plz som blir vanskelig

Så slik jeg leser det tror jeg:

1. Nato sikrer seg allierte med qq, UF (Akademistamme) og No Plz.
2. Nato lar AIK være i fred da de vil vente til de (nato) har gått over Sylvan, så tar de AIK fordi lederen i Nato ikke liker lederen i AIK.
3. Nato tar over lære og aik, virus blir tatt av No Plz.
4. Nato allierer seg med qq og UF (Som merger snart?)
5. Nato erklærer krig mot sine tidligere allierte No Plz og adler dem kjapt som fy siden de hadde mest å vinne med å ta ut Lære og AIK...

Så enkelt og greit burde egentlig Nato, qq og UF ikke ha flere allierte.

Slik burde verden vært for å bli gjort spennende:

AIK og Lære ally
Nato, qq og UF ally
No Plz og Virus ally...

Men slik ble det ikke, No plz er bare en safe stamme, og virus og lære har en felles fiende i nato og no plz...

qq og UF er bare en ekstra safety fra Nato når krigen mot No Plz kommer.

AIK er den eneste stammen som er nokså safe og kun i krig med 1-2 stammer(?)...

Det som hadde vært morsomt var en ny v27, hvor det var ALLE mot rank 1, altså NATO! (Og UF) :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Så ja, jeg var litt kjapp (tok feil), Nato går ikke mot NO PLZ etter sylvan, de går kun mot AIK, etter AIK håper lederen i NATO (egentlig etter lære) at alle kriger mot dem...

Så hvorfor vente NO PLZ? Hvorfor gidder dere backe opp NATO?

Bryt alliansen, dere trenger ikke erklære krig, men la nå for pokker NATO klare seg selv? Hvorfor skal dere være støtte stammen?

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Er mange påstander du kommer med her Bobil, men tror de fleste har forstått at det du og Themis poster på dette forumet er bare propaganda i REN desperasjon.
Men når du begynner å poste litt av samtalene vi har hatt kan jeg jo også poste litt av samtalene slik at spillere, ikke bare på forumet men også i LÆRE og Virus forstår hva for en spiller du er.

2.jpg
Mr. Bobil den 23.03. klokken 12:06
Har postet tråden på stamme forumet, og allerede fått en forespørsel:

(De har valget mellom dere og Lære...)

Forespørselen var:

Hva med en IAP med begge stammer, så kan vi se utviklingen og så velge side?

Da er mitt spørsmål om dere er åpne for en IAP, eller om dette kun gjelder en ally avtale..

-A

12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 12:07
Hmm, visst dere vil sitte og vente på hvilken side som vinner må jeg og co-lederen tenke på nytt :p

12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 12:08
Blir nok ally eller ingenting :p

2.jpg
Mr. Bobil den 23.03. klokken 13:28
Helt enig :)

Du får svar kl 20 ish hva stammen har bestemt.

-A

12.jpg
Majorpain
phone.png
den 23.03. klokken 12:08
Han som skrev den meldinga der burde bli adla
1f602.png


2.jpg
Mr. Bobil den 23.03. klokken 13:41
Den er god (Y)

-A

2.jpg
Mr. Bobil den 23.03. klokken 13:36
Men spørsmål.

Vi skal ikke bruke Lære sitt ønske om ally mot dem? Altså dobbel crosse dem?

Hvordan ser dere på det?

-A

12.jpg
Majorpainden 23.03. klokken 13:39
nei.

- Sindick
_______________________________________________________________________________________

Skal sies at det er flere ting jeg kan legge inn hit om det er ønsket, men tenkte at bare denne samtalen forteller hvordan du er som en person i seg selv.

Her kan de som ønsker å lese, se det at Bobil spørr om å gå i alliangse med Lære (dette var da han var leder i China1) for å så dobbelcrosse de og gå inn som spion. Og responsen som vi i NATO hadde var enkel og greit NEI.
At du/dere kommer med propaganda for å få en splittelse mellom den sterke alliansen oss i NATO og No PLZ er nok ut ifra desperasjon fra dere i VIRUS og LÆRE sin side, for hvis det er noen som har vist at vi ikke spiller skittent og er til å stole på i dette spillet, så er det oss i NATO.

Det å sende ut meldinger imellom spillere er i mine øyne lavmål, men her skyter du deg selv bare i foten Bobil.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Spurte lære om det samme, de ønsket heller ikke at vi sa ja til dere og spionerte, derfor oppløste jeg stammen og gikk over til lære og valgte ikke å dobbelcrosse dere via lære eller motsatt.

Så historien går enklere med at begge stammene sa nei, noe jeg respekterte og brukte ikke noen av alliansene (ingen ble det), og brukte heller da svaret ja fra dere til fordel for meg selv, ikke lære eller Nato.

Ja jeg er skitten, en del av spillet det... har lært av den beste (RV), men valgte altså ikke noe tullball på v35 i form av spionasje på hverken lære eller nato :)

2.jpg
Mr. Bobilden 23.03. klokken 13:36
Men spørsmål.

Vi skal ikke bruke Nato sitt ønske om ally mot dem? Altså dobbel crosse dem?

Hvordan ser dere på det?

-A

10282_thumb
Lord Slur
phone.png
den 23.03. klokken 13:46
Kommer tilbake ang det.

10282_thumb
Lord Slur den 23.03. klokken 15:56
Hei,

Vi ønsker ikke noen Dobbel Crossing.

Vi ønsker en allianse sammen.

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Bobil, tror det er best du lar stammene få styre med egne allianser ;)
Det at du ønsker å skape splittelser fordi du ser at vår allianse står sterk er virkelig ikke noen nyhet for noen. Du liker å spille "skittent" og alle som har spilt en verden eler to med deg tidligere vet det.
For ordens skyld, om det er noen som føler seg usikre på båndet mellom stammene her, foreslår jeg dere kontakter ledelsen i stammen, eller meg for den saks skyld, så skal dere få høre åssen ståa virkelig er ;) Bobil kaster bare rundt seg med propaganda.

Vil også minne dere på at det er imot reglene å offentliggjøre en privat samtale mellom spillere uten motparten sin samtykke ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Bobil, tror det er best du lar stammene få styre med egne allianser ;)
Det at du ønsker å skape splittelser fordi du ser at vår allianse står sterk er virkelig ikke noen nyhet for noen. Du liker å spille "skittent" og alle som har spilt en verden eler to med deg tidligere vet det.
For ordens skyld, om det er noen som føler seg usikre på båndet mellom stammene her, foreslår jeg dere kontakter ledelsen i stammen, eller meg for den saks skyld, så skal dere få høre åssen ståa virkelig er ;) Bobil kaster bare rundt seg med propaganda.

Vil også minne dere på at det er imot reglene å offentliggjøre en privat samtale mellom spillere uten motparten sin samtykke ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
wow jeg sendte uten å skrive -_-

Nå må du ikke blande deg inn konrax dette er det jeg savner med TW. Den gode gamle propgandaen. folk som ikke liker den andres handlinger. Og som ønsker å splitte i alliancene som står idag. Viss du F:eks tar å ser tilbake på v 9. Var det mye drit slenging og mye proaganda. Nå er det bare gutteklubben grei nesten.
 
Topp