Topp 10 stammer

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Kunne nå skrevet "Topp 5 stammer", men blir opp til dere om dere vil skrive om 5 eller 10 av dem.

Men ja.

Peaky
Per dags dato den største stammen på v36. Vært litt i skyggen de første ukene, mens TMT har tatt støyten mot denne såkalte "superalliansen" i begynnelsen.
Men vi ser nå at Peaky vokser, og faktisk drar ifra rank 2 akkurat nå. Vanskelig å forutse hva som vil skje videre, men vi kan alle være enig at Peaky kommer til å kjempe om seiern.

TMT
Kanskje den stammen med flest "profilerte" spillere. Høy kvalitet over hele linja, ikke noe tvil om disse vil kjempe om en mulig seier. Kan nå også si disse sammen med Peaky kommer til å bli de to stammene med mest innflytelse på v36. Og ja, som jeg sa over, har TMT bokstavelig talt vært i krig mot hele verden (med noen unntak). Ser ut som de på sett og hvis kommer seirende ut av den krigen, eller på vei. Uansett, kommer til å bli spennende å følge med på utviklingen.

OB
Kanskje den stammen etter TMT og Peaky som vil være en avgjørende maktfaktor hvordan v36 vil utfolde seg. En ting jeg er rimelig sikker på, så har disse her har kommet for å bli. Men igjen, vanskelig å forutse hva som vil skje videre med OB. Er nesten bare å vente og se.

Blink
Synes stammenavnet er meget passende for dem. De har "kinda" vært blink for de fleste stammene. Hovedsakelig TMT. Jeg er faktisk overrasket at Blink er en av de fra denne såkalte "superalliansen" som holde seg nogenlunde oppe. Ikke dårlig ! Trodde disse skulle ryke først ut.

UFP
Jeg føler disse er veldig glad i Star Trek. Det er pluss i boken min, hvertfall om det er de nyeste (inkludert nyeste serien). Ligger hovedsakelig i nord for det meste. Midt mellom TMT og Peaky. Så kan bli stygt for dem om nettopp disse to stammen skulle finne på noe mot disse. Blir kanskje en av de "små" som kan være en viktig prikke for de større stammene, om de ønsker å få bruk for dem.

REMA
Føler han lederen der er i overkant glad i Rema 1000. Ikke dårlig butikk det. Ligger i K45, som forøvrig er dominert av Peaky. Så jeg ser dessverre ikke noe lys framtid for disse, men jeg kan ta feil.

~TRA~
En del av den tidligere superalliansen. Har virkelig ikke gått bra for dem i det siste. Hører også at ledelsen der er helt fraværende. Jeg vil forutse TRA vil bli oppløst om noen uker. Mye misnøye der pdd.

USS
Blir mye av det samme som med UFP. Så har ikke så mye å si her dessverre.

FS
En stamme med bare to medlemmer. Altså, tør nesten vedde penger her at FS vil ryke snart, i form at de blir adlet eller blir oppslukt av en annen stamme (rekruttering). Så null tro disse holder seg.

BBZ
Synes profilen dems er litt artig. Telefonnumre osv.... og et vanvittig langt krav hva en søknad skal inneholde :p Alt fra religion til blodtype xD Håper nesten de her holder seg en stund.

Bonus !

TOPSY
Disse har gått på en rimelig smell mot Peaky, men sånn er konsekvensen når de gang på gang ypper seg mot nettopp Peaky. Totalt ødeleggelse. Ble trolig for hovmode etter adlingen av Hexx.
 
Sist redigert:
Topp