Topp 15 Spillere

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Er vel på tide med noen lister her også. Tar topp 15 estede for topp 25, så får folk som ikke er på topp 15 gjøre en ekstra innsats for å bli skrevet om :D

Listen er laget ut ifra klokken 22:15.

1 Ez win 4.999

Øverst kroner tre svette gutter ifølge dem selv. Alle tre spiller i samme stamme på v25 og jeg vet at denne kontoen er aktiv 24 timer i døgnet. Har virkelig imponert meg med tanke på tidligere prestasjoner, også får vi se om det holder hele veien inn. Er iallfall ingen tvil om at aktiviteten er der.

2 Ed Edd n Eddy 4.969

Regner med at det sitter tre stykker her også har ikke peiling på hvem som sitter her, men er rimelig sikker på at de også er ganske svette. Farmer så det synger etter, og skal visstnok ha en del tropper også. Farme kapasiteten til denne kontoen tilsier at de kan farming for likevel om andre kontoer er like aktive så greier de å farme mere og det sier noe om taktikk.

3 Coller 4.436

Vet ikke for sikkert, men har en følelse av at Jørn og Hermann sitter her. Isåfall så er de også en konto å regne med, og både Jørn og Herman er kjent for sine syke farme skills. Tror det er en av de få gangene Jørn ikke ligger på en overlegen førsteplass på hp, og det er jo bra at man får litt motstand.

4 Stifler Omega 3.588

Må helt ned til rank fire for å finne den første spilleren som er med i en stamme, og han representere Omega. i følge profilen så sitter det tre stykker her også, er vel ikke overraskende at alle i toppen kjører flere på samme konto likevel så ligger de langt nede på farmelisten.....

5 Erdem ComeOn 3.495

På rank 5 finner vi lederen for ComeOn. Virker som en veteran, og har visstnok vunnet v12, gratzz. Er foreløpig den som har farma fjerder mest, som er imponerende hvis man spiller solo. Skal dog innrømme at jeg ikke har en eneste peiling på hvem som sitter her og eventuelt hvor mange.

6 GGpew TGOW 3.244

Nok en ny stamme blir representert via GGpew. Nok en gang har jeg ikke peiling på hvem som sitter her, men ser ut som en svenske ut ifra profilen som har en finfin farming.

7 Creo LiQ 3.166

Ja her er da meg selv. Her sitter det to personer, meg og trym. Leder for Liquid og har tenkt å ha det skikkelig gøy her på denne hp'n. Trenger ikke si så mye om meg selv, men trym er iallfall en j*vel til å farme og lederegenskaper har han også. Bor i Polen sammen med dama si og har spilt mye på polske og danske servere.

8 bob1 LLØS 2.742

Bob1 vet jeg fint lite om, heter sikkert bob... Null ODA og er den eneste i stammen sin, noen burde kanskje lære han å rekruttere medlemmer.

9 Donau 2.663

Donau ja, vet ikke hvem som sitter her men er mer enn 1 iallfall. Burde kanskje vite hvem som satt her pga v25 men det er en annen sak. Er nok ingen tvil om at erfaringen er på plass, også får vi se da hva som skjer med alle disse stammeløse spillerne på topp 10. Går vel rykter om at det vil bli dannet en stamme etterhvert, men vi får se.

10 Glede LiQ 2.643

Glede ja, enda en LiQ spiller og muligens den eneste på topp 10 som spiller solo?? Vladi er en russer men har bodd i norge hele livet sitt. Studere og skal visstnok sitte forran pc skjermen 24/7. Synes det er godt gjort å henge med såpass bra når man spiller solo, også får vi se hvor lenge det holder.

11 b0hdy LiQ 2.591

Enda en LiQ spiller (party). b0dy er heller ikke en norsk spiller og har spilt tw lenge(7 år). Har spilt mye hp's og har vunnet flere tribalmasters runder og andre hp runder i andre land. Enda en spiller som kjører solo og ligger fint plassert med oss to andre i LiQ.

12 Anles ComeOn 2.469

Vet fint lite om denne kontoen også, er med i ComeOn sammen med Ermed og ligger plassert i nordøst. Blir spennende å se hvordan utviklingen fortsetter, har en grei farming med tanke på rankingen og en del ODA. Faktisk tredjer mest ODA foreløpig...

13 jakken15 NUKA 2.437

Imponerende farming med tanke på rank. Den som farmet tredjer mest i går også får vi se hvordan han ligger an etter idag da. Enda en spiller som har fått litt ODA, fjerder mest foreløpig. Er da med i NUKA men de to andre er ikke så mye å se til enda.

14 SondreXD Broken 2.425

Tja Sondre ja, har ikke farma 1mil ressurser enda, men greier å holde seg på topp 15. Spørs hvor lenge de holder hvis man ikke begynner å trappe opp farmingen. Er i stamme med thuestad og pizza4life som var helt i toppen helt i starten av serveren, men som har fallt ned på rankingen de siste dagene.

15 Gods of war TGOW 2.425

Lederen for TGOW. Er trønder og har ikke farma 1 mil ressurser han eller, spørs hvor lenge man holder med, kan fort bli trangt om plassen i sør-øst mellom LiQ og TGOW.

Ja folkens da sender jeg stafett pinnen videre, på denne hp'n er det sjeldent mange som henger med og da må vi nesten ha noen lister. Så kjør på!
 
Sist redigert av en moderator:

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Vil nå ikke si jeg ligger "langt" nede på farmelisten, fikk ikke LK like fort som de andre toppkontoene. er jo nr.5 på farmelisten.

og btw :


Dagens raner
Plyndre flest ressurser på denne verden.
203.380 / 246.495
203.380 / 246.495
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Flott første liste!
Det skal bli morro å se hvordan den endrer seg nå som adlingen starter :)
 
Topp