topp 20 spiller

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Har kun hatt en fiende, og når den fienden brått blir IAP, ja da synker aktiviteten drastisk, for ikke snakk om at all energi brukes på å jobbe :cry: Men nå blir det party i K55 (party)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
1 solaas WIC 1.586.696 176 9015
Solaas har hatt en kontinuerlig vekst og kjørt hardt på siden starten og fortjener absolutt sin plass på lista. En blanding av aktivitet, ferdigheter og ikke minst vilje har ført han til rank 1. (party)

2 lord even WIC 1.575.288 176 8951
En anna hissitagg med aktivitet som raser oppover rangeringslista. Lord Even har gjort en kjempe innsats og med litt vilje tar han igjen solaas. Heia heia (clapping)

3 Henry001 BNP 1.307.879 143 9146
Kan virke som en stille og fredlig kar. Gjør lite ut av seg, og det er ikke før man ser statsen at man skjønner at det faktisk sitter noen her. Minner meg litt om bestefar fra v2 og v5 detta her. Uten tvil en farlig spiller.

4 ekans BNP 1.238.823 125 9911
(love)
Han har flyttet seg til 5.plassen nå og man kan spørre seg om det er aktvitiet her til tider. Ble det kjedelig å adle grått? :gjeip:

5 Tequilla WIC 1.128.802 111 10169
Stiller meg et spørsmål her. Har ikke hatt noen nevneverdig kontakt med deg. Men virker ikke som om basiskunnskapen er helt på plass alltid. Men man lærer så lenge man lever.

6 Lilo og Stitch BNP 1.035.564 112 9246
Virker som om aktivetet er lavere enn tidligere. Intrykket mitt er i hvertfall positivt, både som spiller og person. Artig kar å følge med på (happy)

7 born to kill 24/7 1.008.600 118 8547
Internadlingen har begynt? Gir seg mens han ennå er på topp kan være lurt, så sant man ikke ser på hva som er adlet. Hadde forventet mer utholdenhet og engasjement. Synd å se BTK som vi så i starten forlot et synkende skip og att på til sende alle troppene på sine IAP medlemmer.(no)

8 Pelco AKDM 927.217 122 7600
Hva kan man si? Å gi bort gratisbyer til bytte mot å være i fred fra decrypt er ikke akkurat det man kan forvente av en topp 20 spiller. Men alle har en "greie" som funker for seg. Forutenom det er han en kjempe hyggelig spiller :)

9 Hophoolio BNP 907.071 92 9859
Har ikke særlig formening om den nye karen enda. Som et medlem av BNP regner jeg med at aktivitet og skills er høyt. Gleder meg til å se han i aksjon mot tidligere allierte og stammemedlemmer.

10 Zimpley 24/7 843.109 97 8692
Deg har jeg ikke særlig formeninger om. Har ikke snakket med deg. Har ikke kriget med eller mot deg.

11 Balea BNP 825.640 87 9490
Hehe.. han her har i allefall ingen problemer med å angripe tidligere medlemmer. Keep up the good work ^^,

12 Karl2 WIC 812.077 84 9668
Til å ha spilt i sammen en stund vet jeg særedeles lite om deg. Du jobber i herdig og det setter jeg pris på :mehe:

13 Chaosisalex WIC 774.885 82 9450
Lille vennen min vokser og vokser. Helt grei OD, men etterhvert som krigen tar seg opp vil nok den også øke skal du se
Fått til mye på kort tid, og er WIC's joker!! (kyss)

14 Dominator WIC 771.212 106 7276
Han imponerer meg mer og mer. Han fortjener absolutt å komme høyere på lista. Han har gjort det stort for WIC og er en spiller som har stålkontroll nede i sør.

15 Murmel WIC 759.807 84 9045
Haha... denne stalkeren her er jo en råtass når han først får lov. Daka nuppe har ikke sjanse :awesome:

16 CastorTroy BNP 741.242 84 8824
Det ar på tide at du kom deg på topp 20. En av v11's mest habile spiller. CT veit hvordan man skal skyve fienden ut av veien i hvertfall. Herlig herlig (yes)

17 Decrypt WIC 736.240 79 9319
Decrypt har virkelig våknet fra dvalen sin. (giggle) Digger det. Plutselig ble WIC's tilværelse i sør'øst mye tryggere for de blå. En annen av v11 mest solide spillere.

18 Sir Crazy WIC 708.995 73 9712
Henger fast ved topp 20 enda. Aktiv ig

19 Ekorn kriger 24/7 677.334 79 8574
Flott spiller som prøver å ta ansvar. Dyktig spiller sådan, men alle spillere trenger en solid leder for å kunne fungere. Klarer du å komme deg ut av knipa blir jeg imponert (happy)

20 cleo WIC 656.845 70 9384
Denna jenta har kjempe med nebb og klør for å komme tilbake på topp 20 lista!! Er hun her for å bli denna gangen tro?? :confused:


Kan vel si de slik. At de ikkje har våre liv fra meg. Omtrent siden sommerferien :)
 

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
1 lord even BNP 2.968.702 304 9765
Kom fra ingen ting til og faktisk lede v11! Sier litt om hvor flaks og hvor god man må være for og ta enn verden så fort med storm at man ligger ann til og vinne den, han har jo nesten 600k ned till 2.plassn :) Kjempe spiller


2 Henry001 BNP 2.388.535 247 9670
Vært både klok og smart i oppstarten, han startet jo faktisk litt etter v11 startet så det skal han ha skrytt for og faktisk ligge på 2.plass er jo suverent :) Her bor den enn topp spiller i! Kjempe spiller her som har ledet bnp i god og onde dager, både på v11 og v4

3 solaas BNP 2.370.851 261 9084
Spilt jo på v6 om jeg tar rett, enn kjempe spiller som spiller her som har preget stor del av v11 ja :) Denne spilleren her tror jeg ikke mange vil være fiende mot

4 Balea BNP 1.802.321 191 9436
Veldig ukjent for meg, men han ligger på topp 4, de er ikke værst :) Tror denne fyren som spiller her kan det meste på tw

5 Lilo og Stitch BNP 1.757.046 182 9654
Enn av de kontoen som har preget v11 meste, først og fremst skal vi skyrte mye av simen aka kvæna som har gjort enn kjempe jobb både i den første stammen han var og bnp, begge var han ledere i og har tatt d langt oppover, men terje skal ha litt skryt han også for og jobbet veldig bra jobb han også :)

6 Dominator BNP 1.638.601 182 9003
Pew pew, en av få kontoer som har gjort det så bra på v11 dette :-D vi har jo stått på hverdag siden starten og vi 4 som spiller har står på 24/7 og nå topp 1 til slutt :)

7 ekans BNP 1.624.946 162 10031
Pp-hora på v11, skulle tro du hadde vært på v11, men det er svak av deg at du ikke ligger på topp 1 når du har brukt så mye pp :) Men ellers er det to bra spillere på kontoen her

8 Hophoolio BNP 1.466.340 136 10782
Chris har jo også kommet tilbake da er det enn av de beste kontoen på v11 også synest jeg :)

9 Chaosisalex BNP 1.446.863 151 9582
Åjåj dette er enn av de beste kontoen på v11, du har gjort enn kjempe jobb, kansje enn av de beste på v11, håkon du er best og jeg elsker deg <3

10 Dr.Evil BNP 1.416.700 124 11425
Gode spillere her også :)

11 Tequilla BNP 1.388.070 138 10058
Gråbyhora...

12 Murmel BNP 1.242.438 127 9783
Kjempe spiller som har preget godt på v11 :)

13 Smackthat BNP 1.212.583 138 8787
Kjetil er enn hyggelig for som jeg har troa på kan gjøre det bra med denne kontoen, men har vært litt mye adling av barbarbyer og tull med og hadde inn fatal som dual, men ellers bra :)

14 toggie BNP 1.141.673 123 9282
ukjent spiller

15 CastorTroy BNP 1.137.712 124 9175
2 brødre som spiller ilag, om jeg husker rett ble de jo adlet og måte begynne på nytt, om det var sant er det jo sterkt jobba av de :) Enn av de beste innenfor hele v11 :)

16 falchen BNP 1.113.524 118 9437
Realivt ukjent for meg, men tøft nick og jeg liker han selv om vi ikke kjenner hverandre så godt tror jeg denne kontoen kommer til og stige i poeng de siste dagene

17 Siljeen BNP 1.109.390 118 9402
Ukjen for meg, men har jo gjort der bra inne på v11 :)

18 Tonjepus BNP 1.099.881 119 9243
Enn av norges vakkreste tribalwars spillere, kjempe spiller som er det :) Hun kan det meste ja :) Ville passe meg for henne om jeg hadde vært naboen med deg, men heldigviss er vi i samme stamme

19 Tabzrikhrels BNP 1.073.856 104 10326
Ukjen for meg

20 Decrypt BNP 1.062.801 115 9242
Vet ikke hvem som spilter her før, men det var enn stund den ble knall banket av ruab faktisk, men nå ser det ut som det går mot lysere dager etter at Gard aka villa real tok noen endringer på kontoen :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
6 Dominator BNP 1.638.601 182 9003
Pew pew, en av få kontoer som har gjort det så bra på v11 dette :-D vi har jo stått på hverdag siden starten og vi 4 som spiller har står på 24/7 og nå topp 1 til slutt :)

Arrogant much?

8 Hophoolio BNP 1.466.340 136 10782
Chris har jo også kommet tilbake da er det enn av de beste kontoen på v11 også synest jeg :)

Chris spiller ikke her... du burde få oppdatert infoen din..

9 Chaosisalex BNP 1.446.863 151 9582
Åjåj dette er enn av de beste kontoen på v11, du har gjort enn kjempe jobb, kansje enn av de beste på v11, håkon du er best og jeg elsker deg <3

smisk much?

11 Tequilla BNP 1.388.070 138 10058
Gråbyhora...
her er den egentlig grunnen til at jeg sku besvare innlegget ditt..

joda vedkommende har adlet ca 113 gråbyer, men hva sier det om dine 87 gråby adlinger? er nesten like mye hos deg selv.. så betyr det at dere heller ikke fortjener å være hvor dere er idag? som du skrev i den andre tråden
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Dominator og noen andre spillere fra KA/NA fikk beskjed av meg å adle gråbyer en periode. Om Tequilla har fått den samme beskjeden som medlem i S-A-T vet jeg ikke noe om.
Uansett så anser jeg denne diskusjonen som over for WIC/BNP sin del. Om dere har noe å tilføye kan dere ta det opp med meg.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Listen er skrevet med utgangspunkt i det lille jeg vet fra før, og TW-stat/IG statistikker. Mitt mål er på ingen måte noe negativt ovenfor spillerne, og dog noen er fremstilt med litt mindre informasjon e.l. så er dette på grunn av manglende kunnskap. Listen speiler mine meninger etter hvilken informasjon jeg har funnet, og kan oppleves som litt stykkvis skrevet (på grunn av mye arbeid la jeg ikke like stor vekt på bra flyt i språket).


1. - Lord Even
Etter hva jeg kan se så er dette første verden hvor spilleren har gjort et solid inntrykk, og kom vel ut av ingenting. Jeg delte visstnok stamme med denne karen i KA/NA, dog jeg ikke kan huske at jeg har snakket med spilleren. Han fulgte Cleo og gjengen til WIC, og leder nå på poeng/ODA/landsbyer. Lite gråbyadlinger, og mange fiendebyer - en god slump internadlinger også.

2. - Henry001
Delte stamme på starten av V11 med denne karen, men ikke lange tiden etter begynnelsen av V11 gikk han videre til det som skulle bli 24/7. Jeg husker han var pain-in-the-ass når krigen mot 24/7 startet, og virket som han hadde stål-kontroll i nordre del av K54 - hvor han adlet det han ønsket. Etter 24/7 grunnla han BNP, stammen han leder på V4 også. Sterk karakter, og vet hva han vil og hva han mener (med andre ord en klar lederskikkelse). Plass nummer 4 på ODA som er imponerende, men med Henry's offensive kvaliteter trodde jeg han var på 2. plass - plassen jeg regner med han overtar etterhvert.

3. - Solaas
Spilleren har vel erfaring primært fra .net, og overrasket stort med inntoget til .no.com. Ble med BB4H fra starten av V11, og jagde etter ekans på førsteplass relativt tidlig i V11. Ser han gikk til S-A-T, men ble tatt inn i varmen hos WIC - dette er utenfor min kunnskap, så da lar jeg være å kommentere det.
Imponert både på poeng og ODA, virker som en uhorvelig god offensiv spiller - ligger på 3. plass i ODA. Lite BB- og internadlinger, flere landsbyer enn Henry001 på 2. plass. Men har mistet 1. plassen (poeng) som han holdt en god stund, poeng-/ODA-veksten har stagnert - begynner aktiviteten/motivasjonen å dale?

4. - Balea
Jeg har liten kunnskap til denne spilleren, med unntak at han var i AKDM og en del av ledelsen - hvis jeg ikke tar feil. Tiden hans frem til han gikk over til BNP er preget av internadlinger, etter hans overgang så har gamle stammefrender - som magefølelsen min sier var inaktive (Pelco, Zimpley etc) - vært hans ofre. Sammen med en imponerende poengplassering så ligger han på 6. plass for ODA, i tillegg indikerer overgangen fra raknende AKDM til BNP alt annet enn flaks. Skal bli spennende å se fortsettelsen til denne spilleren.

5. - Lilo og Stitch
Kvæna + Crew startet sin V11-historie i S-A-T's ledelse, etter min mening virket det som han var deres viktigste brikke som diplomatisk forhandler (den erfarne?). I tillegg til poengplasseringen ligger kontoen på 5. plass for ODA, og adlingene deres vil jeg karakterisere som et rimming-prosjekt!:awesome:

6. - Dominator
Nikko ble hentet inn som ny eier av denne kontoen like etter starten på V11, Birdy og jeg var vel de som fikk han inn på kontoen - noe vi noen uker senere var sjeleglade for. Nikko har etter min mening gjort en fantastisk jobb, og kommet seg ut av en situasjon som jeg ikke har sett maken til - høy aktivitet og stå-på-vilje som ingen annen! All honnør til deg, Nikko!
Adlingene hans har basert seg på fiender og barbarer, bb-ene vet jeg var mye grunnet clusterbygging - noe som har betalt seg med tanke på at han overlevde nede i "hell-zone". I tillegg kan han jo skryte av å være angrepsglad, 2. plass på ODA er imponerende!

7. - Ekans
Alle kjenner vel til pp-horinga hans, men bak der har jeg hørt det sitter det en meget kompetent spiller. I tillegg har jeg hørt rykter om at motivasjonen har vært oppe og nede til tider, og det skulle ikke forundre meg om kontoen en dag plutselig er blitt til gråbyer. Ligger på en 8. plass på ODA, byene han har adlet er en god blanding mellom BB-byer og spillereide byer.

8. - Hophoolio
Ukjent for meg, men ser han var i S-A-T, og deretter 24/7 - og så ble han hentet til BNP. Interessante hopp fra stamme til stamme, men som sagt før så må det være en god grunn (skilled?) for at han blir hentet fra fiende til fiende. Adlingene består hovedsaklig fiender, og noe internadlinger - men her imponerer han med en målbevissthet i form av å svekke fienden. ODA ligger han på en litt svak 15. plass, men samtidig er han høyest oppe på ODD-listen på en henholdsvis 5. plass (og mistet kun 2 byer). I senere tid ser det ut som adlingene har blitt litt enklere, men spennende spiller/konto!

9. - Chaosisalex
Håkon har jo, sammen med Cleo, hatt størst innvirkning på V11 - opprettelsen av WIC, og deres ferd til tronen som V11's suverene leder. Som spiller har han vunnet V5, men ellers har jeg liten kunnskap om hans historie. Tiden han har brukt på administrasjonsarbeid har satt en del spor hva gjelder ODA (21. plass) og farming (under 100 mill ranet), men adlingene består av fiendebyer som har sin opprinnelse fra mindre fiendestammer. Liten tvil om at ODA/Poeng/Adlinger blir satt i skyggen av hans gode arbeid i ledelsen, og hans gode plassering hva gjelder poeng gjør jo prestasjonen hans her på V11 enda mer imponerende.

10. - Tequilla
Liten kjennskap om spilleren, men vet at originale eier er "erstattet" av nye eiere (deriblant Heine96, som har spilt på Newsted V4). Har ikke imponert ODA-/adlingsmessig (BB-byer), men det gjør bare nysgjerrigheten av spilleren enda større - hadde han noen taktiske grunnlag? Som Jazcan nevner så vet vi veldig lite om spilleren, og han scorer bra på farming og poeng - liten tvil om at spilleren må ha besittet noen slags evner for å kommet dit han var før han sluttet.

11. - Dr.Evil
Liten kunnskap om denne spillere, men utifra diskusjoner med Jazcan er dette en av hovedpersonene bak BNP, men før dette var han i 24/7. Som Håkon regner jeg med at hans administrive arbeid har hatt sitt å si for at han stiller svakt på ODA/farming, og adlingene hans har utgangspunkt i BB-byer. Men han var i samme kontinent som meg, og jeg vet at situasjonen i K54 var først og fremst trangt. Kan tenkes at adlingene har skjedd for ikke å skape noe trøbbel mot 24/7, i BNPs startdager. ODA-/ODD-/Poengutvikling har stagnert den siste tiden, og kan tenkes at spilleren har gjort sitt på V11? Likevel er det imponerende at personer med mye stammearbeid har kommet høyt oppe på listen.


Til dels litt kjappere gjennomgang.


12. - Murmel
Spilte med han i KA/NA, og der møtte jeg han som en aktiv og seig herremann - med stort pågangsmot i krigen mot BB4H. Overrasker meg at han ikke har farmet mer enn 100 mill, men på ODA ligger han på 14. plass og adlingene tar utgangspunkt i fiendebyer. Men hadde helt ærlig forventet Murmel høyere oppe på listene etter lovende takter tidlig på V11.

13. - Smackthat
Spilleren imponerer ikke hva gjelder farming, men på ODA ligger han på 17. plass - og adlingene hans er en god blanding mellom fiende-/intern-/BB-erobringer. Kjenner dessverre ikke til spilleren så godt.

14. - Toggie
Uten spesielle kunnskaper av spilleren så er det en/ei spiller som imponerer meg hva gjelder ODA (13. plass) og adlinger (fiender). En/ei spiller med god vekst, og som jeg forventer å se stige oppover listene!

15. - Tonjepus
Tonje har jeg delt stamme med på både V4 og tidlig i V11 (KA/NA), og som vi på Aias-kontoen desperat ville ha nede i K54. Hun er ekstremt lett å samarbeide med, alltid i godt humør og skillsene skal det ikke stå på. Adlingene hennes baserer seg i å nærmest rimme fiendespillere, noe som er en morsom egenskap å ha! Hun har hatt en vekst de siste dagene som er imponerende, og jeg håper hun fortsetter den gode jobben.

16. - CastorTroy
CT delte jeg stamme med tidlig på V11 i KA/NA, han stasjonerte seg i et vanskelig område og ble etterhvert adlet ned. Men startet opp på nytt, og ser ikke ut til å ha lidd mer enn nødvendig over det. ODA'en hans imponerer meg kraftig (9. plass), og er jo kjent for å være en offensiv spiller. Litt overrasket over at CT ikke er høyere oppe, men regner med at han fyker oppover listene når han virkelig bestemmer seg.

17. - Falchen
Har ikke så stor kunnskap om spilleren, men ser han har en god ODA (24. plass) og helt greie adlinger (ikke fått prøvd seg mot vanskelige motstandere på grunn av geografisk område?). Poeng-/ODA-utviklingen hans har stagnert den siste tiden, og i tillegg har han farmet under 100 millioner. Vanskelig for meg å konkludere med noe som helst, dessverre.

18. - Siljeen
Siljes første verden, og imponerte fra første stund i KA/NA! Svært oppegående, og suger til seg kunnskap som en svamp. Et av lyspunktene hva gjelder KA/NA's formål å lære opp nye spillere. Men når man ser på adlinger så har det blitt mye BB-byer, og ODA'n er grei (30. plass). Kan være utviklingen har stagnert litt, eller at det rett og slett har vært taktiske grunner for valgene. Tar hun i et tak regner jeg med at hun avanserer rimelig kvast oppover listene.

19. - Tabzrikhrels
Ingen kunnskap om denne spilleren dessverre. Poengveksten har stagnert litt, og besitter som Siljeen en helt grei ODA (31. plass). Adlingene er baseres utifra gråbyer og vanlige spillerbyer, vanskelig å si om det er noe taktikk inne i bildet.

20. - Decrypt
Richard delte jeg stamme med i KA/NA, uten tidligere kjennskap til spilleren imponerte han meg med sin deltagelse og engasjement jmf. stammens arbeid i ledelsen. Synd å se han har sluttet, men med Gard og Marius på kontoen regner jeg med at den er i gode hender. ODA er av imponerende størrelse, mens adlingene har basert seg på fiendebyer fra mindre stammer.
 

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
6. - Dominator
Nikko ble hentet inn som ny eier av denne kontoen like etter starten på V11, Birdy og jeg var vel de som fikk han inn på kontoen - noe vi noen uker senere var sjeleglade for. Nikko har etter min mening gjort en fantastisk jobb, og kommet seg ut av en situasjon som jeg ikke har sett maken til - høy aktivitet og stå-på-vilje som ingen annen! All honnør til deg, Nikko!
Adlingene hans har basert seg på fiender og barbarer, bb-ene vet jeg var mye grunnet clusterbygging - noe som har betalt seg med tanke på at han overlevde nede i "hell-zone". I tillegg kan han jo skryte av å være angrepsglad, 2. plass på ODA er imponerende


så du vet de har jeg og nikko spilt så og si like lenge på dominator.... enneste dårlig, eller kjempe liste :)
 

DeletedUser

Guest
21. - Cleo
Kongsberg-girl number one, r3pr353n71ng lizzom:awesome: Denne dama ble jeg kjent med først på denne verden, men har allerede satt merker etter seg på V2 og V5 etter hva jeg kan se. KA/NA skulle være et opplæringsprosjekt, men kun kort tid etter etableringen kastet hele den gamle ledelsen inn håndkleet. Igjen satt V11's (etter min mening) største rivjern, og begynte jobben med å opprettholde stammene. I senere tid er hun av mange - sammen med Håkon/Chaosisalex - blitt betegnet en av de som har hatt størst innvirkning på V11, om ikke den som har hatt størst innvirkning. Absolutt noe å ta med seg videre, til dere begge to!
Mange sene netter med diplomatiske forhandlinger med "the inner core" (gamle ledelsen i KA/NA [oppfinnsomt]), fremst i rekken sto Cleo. Har i senere tid opprettet WIC, som merget med BNP og er nå på tronen av V11.

Til å ha brukt mesteparten av tiden sin på administrasjonen (tidligere nevnt: Chaosisalex/Dr.Evil) så er det imponerende å ha kommet så langt oppe på listene, men på tide å ta deg selv i nakken og komme deg inn på Topp 20(giggle)
Erobringene består utelukkende av fiendebyer, og ligger på en 11. plass på ODA (skillz?). Men farmingen ligger under 100 millioner, fy fy. Fortsett den gode utviklingen, jeg forventer å se deg inne på topp 15 innen en måned!



rattus norvegicus: Mye mulig, men han må ha spilt et par måneder uten deg - fordi sammen med Nikko så har jeg sittet mange netter oppe og forsøket å deffet.

Chaos, Cleo, Jaz: Takk takk, deres tur nå :razz:
 

DeletedUser

Guest
Beklager, men denne har jeg oversett ved en feiltakelse! Jeg har selvfølgelig ikke løyet om noe som helst (da å lyve er å si noe usant, med kunnskap om det), men mye mulig at jeg sier feil. Men som skrevet i starten av tråden så skriver jeg utifra kunnskapene mine, og jeg har jo fått bekreftet at du kom inn på kontoen etter min tid - så det forklarer nok situasjonen :eek:)
 
Topp