Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
1
11
Camorra
Noble
943,374

En irriterende liten gutt og en dual(?)
Men de nærmer seg millionen med stormskritt her. Kjør på, gutter!!

Nå håper jeg du mener med irriterende gutt Sondre(som er dual) og med dual Roger(dual nr.2).

Kanskje si noe om eieren av kontoen også eller :confused:
 

DeletedUser

Guest
Kjenner ikke til deg godt nok, men det var Sondre som var den irriterende gutten, ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Topp 20

1.

Bunnpris, eller skal vi våge å si Bunnsolid:) Imponerende vekst i det siste, tatt over ledelsen ifra
en annen Snipe spiller Guttaboys.
Leder ODAèn, men lite ODD, noe som tilsier lite motstand, noe som ikke er noe han kan gjøre noe med.


2.

darkus ifra 300 S, nok en Bunnsolid spiller, en spiller som jeg tror vil trone øverst om ikke så alt
for lenge, kan ikke se hva/hvem som skal stoppe han i det clusteret.


3.

Guttaboys falt litt av i det siste, kanskje p.g.a ferie? Har ledet lenge her tidlige, men tror ikke
han vil få den veksten fremover som han har hatt, mye p.g.a clusteret han ligger i, litt hardere
med vekst der.
3 plass på ODAèn


4.

Malfurion, en av lederne i Noble, aktiv og fin vekst over det gjevne, posetiv og grei er inntrykket
jeg sitter med, i de samtalene jeg har hatt med han.
6 plass på ODAèn


5.

Tazen, X-300 S spiller, som jeg så gjerne skulle ha ønsket valgte en annen side i kampen også
at jeg kunne kommet mere overens med i den tiden han var i 300 S, men vi hadde for mange
ulike synspunkter i saker.
Noe jeg syntes var synd, for jeg har ingenting imot han som spiller eller person.


6.

The Urchins, nok en Snipe spiller som har gjort det godt her i V, møter liten motstand noe
ODDèn tyder på, ligger også høyt på ODAèn med 4 plass, så han sparer sikkert ikke på kruttet.


7.

TheSithLord, mystisk person som gjør saker og ting rett her i V, bare dukket sånt plutselig opp
på topp 20 listen, etter syyyykt mange BB adlinger, det krever syyyyk med aktivitet med å komme
ifra "rimmen" (øst av Snipe clusteret) å bygge seg opp på den måten, men hvem er han?
Skal bli spennende å se forsettelsen her.



8.

Boms, Noble spiller som har kommet raskt denne sommeren, noe 6 plass på Growth rankings listen
tyder på, adler jevnt å trykt, og kommer til å stige på rankingen om han forsetter tempoet.
Litt lav ODA, i forhold til 8ènde plasseringen om en skal kikke på noe.


9.

Mr Vuelta X-WAW, spiller som valgte Snipe, aktiv og har også steget på rankingen i det siste,
dette på bekostning av 7H spillere.
Vil forsette å stige, om ikke 7H biter tennen sammen og starter og sammarbeide mere.


10.

PulloxTroy, kryr jo av Snipe spillere her,har adlet mye på VR spillere, men har ikke vært så aktiv i det siste, kanskje p.g.a ferie, tapt noen byer til Noble
.

11.

bobkaare "bobèrn som jeg liker å kalle han, kjernekar som det alldri var snakk om å gå Aliansen
Snipe/HG ærend, har hatt en lang ferie nå, men er i ferd med å "gire" opp igjen....oooopppsss
pass på, denne karen kan komme opp og frem om han vil det, noe jeg håper og tror :)


12.

Camorra, X-Noble spiller nå STONED, har hatt ett "safe cluster", men har adlet BB byer nærmere Snipe
nå, så får vi se hva STONED tenker på fremover.
Litt lav ODA i forhold til rankingen om jeg skal klage på noe.


13.

2Fargone4U is toofaregone4u, -13>


14.

Hakkespetten, HG spiller og min kjære nabo i nord som går en usikker fremtid i møte fremover:D,
litt lav ODA`i forhold til 14 plassen synes jeg, noe som kanskje tyder på mye interadling tidligere.
Men har nå adlet endel byer av 7H i det siste, kanskje med tanke på å flytte clusteret litt?
Sikkert en kjekk å grei type, siden IsBjørn byttet side i kampen.



Forsetter litt senere med listen, trenger litt ØL nå :p..skål

Jeg ventet vist litt for lenge med å forsette, mange forandringer har skjedd på bånn av listen der de siste dagene, kanskje noen andre gidder å lage 1 ny
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om noen vil, så har vi oppdatert liste her;

1 Bunnpris Snipe 2.255.014

2 darkus 300 S 1.685.904

3 Guttaboys Snipe 1.632.773

4 Malfurion Noble 1.576.017

5 Tazen SAS 1.426.818

6 The Urchins Snipe 1.393.519

7 TheSithLord STONED 1.249.342

8 Boms Noble 1.226.326

9 Mr Vuelta Snipe 1.225.140

10 PulloxTroy Snipe 1.143.793

11 bobkaare Noble 1.119.123

12 Camorra STONED 1.096.235

13 2Fargone4U 300 S 1.091.327

14 Hakkespetten HG 1.090.229

15 iBad Snipe 1.085.241

16 KoseHaien 300 S 1.076.492

17 Sau med hoppetau Snipe 1.075.244

18 IsBjoeRn HG 1.049.648

19 el18 HG 1.032.374

20 hopsing HG 1.014.314



---------------------------
Snipe: 7stk
HG: 4stk
Noble: 3stk
300 S: 3stk
STONED: 2stk
SAS: 1stk
 

DeletedUser

Guest
Ja, skål for den, kommer til deg snart IsBjøRn, du imponerer jo på Growth rankings listen,
Nr 1 der i forhold til passering/poeng, bare så synd du feiget ut av 7H, noe som trekker
helhet`s inntrykket ned synes jeg :confused:
 

DeletedUser

Guest
Skål, ja, mann!

Desverre skuffet jeg nok en del med mitt valg av dere som var på min side av krigen, samtidig som de jeg joiner sansynligvis fortsatt er skeptisk på om jeg gjør dette av edle hensikter. så dem som ikke tror det var et vanskelig valg, gjett igjen :p
"ingen" som liker meg nå ;)

er vel på 7. på vekstranken nå, men det er jo hovedsaklig fordi jeg starta 3mnd etter serverstart, så er det jo lettere å vokse i rimmen.
 

DeletedUser

Guest
10.

PulloxTroy, kryr jo av Snipe spillere her,har adlet mye på VR spillere, men har ikke vært så aktiv i det siste, kanskje p.g.a ferie, tapt noen byer til Noble
.

Hvilke byer? Noe jeg ikke har fått med meg? :jtrist:
 

DeletedUser

Guest
Fin fin liste :)

Eneste jeg kan trekke på er at Zanix har vært aktiv. Iallfall på nuke fronten.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Skål, ja, mann!

Desverre skuffet jeg nok en del med mitt valg av dere som var på min side av krigen, samtidig som de jeg joiner sansynligvis fortsatt er skeptisk på om jeg gjør dette av edle hensikter. så dem som ikke tror det var et vanskelig valg, gjett igjen :p
"ingen" som liker meg nå ;)

er vel på 7. på vekstranken nå, men det er jo hovedsaklig fordi jeg starta 3mnd etter serverstart, så er det jo lettere å vokse i rimmen.

Kan du banne på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror han henviser til det faktum at han ikke har mistet noe særlig med byer i det siste. Han går faktisk i pluss mot Noble.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror han henviser til det faktum at han ikke har mistet noe særlig med byer i det siste. Han går faktisk i pluss mot Noble.

Alle på topp 60 listen går i pluss her totalt, og ingen på topp 60 mister mere enn de vunnet kontra tapt totalt, i hans tilfelle går han ikke i pluss, men 5 - 5, men han har tapt så langt denne sommeren vs Noble
 

DeletedUser

Guest
Malfurion, en av lederne i Noble, aktiv og fin vekst over det gjevne, posetiv og grei er inntrykket
jeg sitter med, i de samtalene jeg har hatt med han.
6 plass på ODAèn

Sist jeg sjekka var vi vel 3 på malf :confused:
 

DeletedUser

Guest
Trenger du en link står på bunnen av nicket mitt,?

Trenger nok et bilde med forklaringer og jeg....

Av de 5 byene som har har mistet til Noble, så er 2 av dem readlinger (RDI og Rock My Body). Jeg vil ikke akkurat se på det som tap da det er byer jeg egentlig ikke hadde kontroll over?
Ang. byene jeg mistet til Dg44, så var et litt misslykket prosjekt i Noble-land. Stacks var fjernet, og drev å adlet meg selv for å få igjen første kirka mi. Var faktisk jeg som var pådriver for at Dg44 skulle adle de byene - synes det gikk litt tregt :eek:

Menmen, du får tro hva du vil...

edit: Fin liste uansett :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan du banne på.

Du skal kanskje ikke prate i stort volum om noen ting her i TW, mr jeg-slutter, begynner igjen, slutter, begynner igjen.

Hadde du og et par andre i VA fortsatt spillinga, ville ikke jeg hatt ansvar for 3-4-5 kontoer konstant og kanskje fortsatt kjempet imot HG/Snipe den dag idag.
But we´ll never know, because you were a bunch of whiny, chicken, little girls.
Do us all a favor and shut your mouth and tie up your fingers.
 

DeletedUser

Guest
Alle på topp 60 listen går i pluss her totalt, og ingen på topp 60 mister mere enn de vunnet kontra tapt totalt, i hans tilfelle går han ikke i pluss, men 5 - 5, men han har tapt så langt denne sommeren vs Noble

Som ZaniX sier kan man knapt kalle det å gå i minus når man ser litt nærmere på de adlingene. I mine øyne blir det ekstremt misvisende å oppsummere en spiller ved kun å si at han har tapt byer til fienden, når det for det første er snakk om flere måneder gamle erobringer, og for det andre når spilleren selv har tatt like mange byer fra den samme fienden.

Edit: Men sånn ellers var det en fin liste :p Flott at noen fremdeles gidder.
 

DeletedUser

Guest
Flertallsform, Isbjørn?


Du trenger absolutt ikke føle deg truffet av den, du hadde jo like mange, om ikke flere KV'er en god stund.

Er jo i all hovedsak Tranxz jeg sikter til, og jeg har egentlig begynt å bli lei av at folk ikke kan se at jeg faktisk har gjort alt jeg kunne for stammen og alliansen jeg var en del av, og heller takke for det jeg har gjort for dem, enn å hakke på meg når jeg for en gangs skyld tenker på megselv.

Dette er et spill, et spill jeg sansynligvis ville slutta med av flere årsaker(som bl.a du vet litt om MrGaW) om jeg ikke hadde tatt imot Hakke sin invitasjon.

Ideelt sett ville jeg fortsatt å være sjef for 7H, men det ble en umulighet for meg, derfor skjedde det som skjedde.
 
Topp