1 Bunnpris Snipe 4.191.696
-Suveren leder. Utrolig trivelig kar. Keep up the good work!
Ser egentlig bare en måte at noen skal ta igjen denne kontoen, og det er via sletting.
2 Guttaboys Snipe 3.488.946
-Dustene som slo meg i TW-Champ
Neida, kontoen har da kommet i vinnersporet igjen og er vel en klar nummer to om ting fortsetter slik.
3 darkus SAS 3.025.688
-SAS sitt flaggskip. Har fått en del skudd for baugen nylig av HG, og svarer med å voldta gråbyene i clusteret sitt, igjen.
4 The Urchins Snipe 2.760.455
-En av dem som nå fråder i 2FG4U sin undergang. Han, sammen med flere andre, har stått veldig hardt på imot SAS over en lengre periode, banket hodet imot en solid mur av deff. Nå er det funnet hull, og adelsmennene kryper inn i kjempefart! Godt jobba!
5 iBad Snipe 2.659.510
-Spiser VR som han vil om dagen. Da spesielt Lundgunners.
Kanskje ikke like imponerende som stammefrendene som sloss imot SAS i sør, men skal ikke undervurdere denne karen heller!
6 Tazen SAS 2.553.797
-Øker i poeng. Men det går i internadling og grått i det siste. Dog bare tapt 10 byer totalt i en utsatt possisjon. Ikke blitt utsatt for de store aksjonene, skal man tyde ODd'en.
7 Boms SAS 2.282.050
-Meget kapabel spiller. Øker smått i poeng, men tar både Snipe og internadling. Ikke så lett å skubbe unna veien!
8 Sau med hoppetau Snipe 2.248.876
-Sammen med The Urchins og Mr Vuelta har denne dama stått hardt på for å knekke 2FG4U-koden, noe de endelig har klart. Godt jobba!
9 Mr Vuelta Snipe 2.212.595
-Her gjelder vel mye av det samme som er skrevet til de to andre x-waw over her. Et godt samarbeid på dette trekløveret!
10 IsBjoeRn HG 2.155.945
-Megselv. Jeg er tøff!
Ingen videre kommentar.
11 Camorra SAS 2.147.201
-Klatra raskt på ranken en periode, men nå som de lette gråbyene etter ballert er over og Malf-kontoen ser ut til å ha våkna, har den harde hverdagen truffet min gode venn her. Kan du snu trenden??
12 toshi Snipe 2.079.142
-Har vært i hardt vær lenge, noe OD'en er et fint bevis på. Nå vet jeg ikke for sikkert, men jeg tipper at han her har vært delaktig i nedbrytingen av SAS i K54 også
Keep up, mate!
13 Malfurion Snipe 2.070.848
-Hadde en svært dårlig periode en stund. Mista byer litt her og der. Virker å ha våkna til nå i det siste. Fortsett sånn!
14 Skelethor Hadesguard HG 1.991.771
-Støvsugeren til HG. Fjerner alt som kan fjernes av rødt og brunt på rimmen vår. Angrepsglad kar! Glad han er på min side av krigen nå.
15 bobkaare SAS 1.955.875
-Inaktiv, men har stacka fronten sin. Hyggelig å ta en prat med når han er aktiv dog!
16 woolf SAS 1.930.286
-Er som resten av dem som øker i poeng i SAS; grått, smått og internadling. Dog har han her unnskyldning i possisjonen sin på kartet.
17 pkss SAS 1.869.848
-Heller ikke en som er i den umiddelbare fronten, veldig lav ODd bekrefter vel det.
Ser dog at det økes litt i både ODa og ODd i det siste, men ingen byer bytter eier. Hvem sloss du imot?
18 Hakkespetten HG 1.843.953
-Hakke, du Hakke. v7s mest lojale spiller? Jeg kunne skrevet en bok. Men lar det være med å si at jeg har aldri dualler, men du ble min dual på v10. Det sier mye om hvor godt jeg liker denne karen, og stoler på ham.
19 el18 HG 1.762.867
-En av de mer annonyme på topp20. Eier k43. Rensker unna alt som er av småtterier der. Får se om vi kan finne en front til SAS til deg, så kan du gjøre livet surt for dem også
20 Archdevil Snipe 1.717.851
-Klatrer bra på ranken! Eneste gangene denne karen tar grått, er om byene tidligere har vært spiller-eid. Ikke møtt veldig mye motgang, noe hans 2mill ODd kan tyde på. Men fjerner det som måtte komme av motstand i nord. Samarbeider sikkert bra med Bunnpris, regner jeg med