Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Som ZaniX sier kan man knapt kalle det å gå i minus når man ser litt nærmere på de adlingene. I mine øyne blir det ekstremt misvisende å oppsummere en spiller ved kun å si at han har tapt byer til fienden, når det for det første er snakk om flere måneder gamle erobringer, og for det andre når spilleren selv har tatt like mange byer fra den samme fienden.

Edit: Men sånn ellers var det en fin liste :p Flott at noen fremdeles gidder.

Ja det skaper litt "blest", nå er jo dette en meeeeget enkel utgave av topp20 spillere, en kan jo
studere hver spiller mere inngående slik Just4Fun har gjorde i den kanonfine listen han laget,
men det krever timevis med studie.
Jeg kunne ha gjort en bedre liste enn denne, men som skrevet, kjekt at noe i det hele tatt gidder.
V7 er jo kjent for det kjedelige forumet, det ble kjedelig etter at VA spillerne datt av syntes jeg :cool:
 

DeletedUser

Guest
Trodde ikke dere likte sånn vi holdt på på forumet, jeg :D

VA "vant forum kampen",ingen tvil om det, og er vel kanskje det som skremmer andre med deltagelse her også,
bare en teori jeg har, mulig jeg tar feil, men er jo litt rart at det er så stille her i V7.
Er jo kun 10-15 personer som går igjen her, og som skriver av og til :confused:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
1 Bunnpris
Kjører fint fra alle andre og har veldig lette byer han bare plukker fra oppe i nord. Har nok ufattelig mye mer tropper enn mange andre. Kan gjøre det han vil oppe i nord. Men hva skjer når du når rimmen?

2 darkus
Lå lenge og lurte og har hørt masse bra om denne karen. Trodde han var oppskrytt men han flyr jo til tilværs oppover rankinglista. Når vil det stoppe? Går han i det hele tatt tom for adels.

3 Tazen
SAS spiller som gir jernet. Har nok undervurdert Tazen også. Noe som absolutt ikke var lurt. Har du like stålkontroll som det ser ut til?

4 Malfurion
Malfene kjører på som vanlig fremover mot toppen, Har vel nuket the coon ut av kontinentet sitt. Kjører på mot det han vil. Har noen pauser av og til. Men når han kjører på. Så smeller det.

5 Guttaboys
Falt til de grader fra førsteplassen. Latskap eller er det finpussing av nukes og adels før det smeller skikkelig igjen? Skal aldri avskrive Gutta her.

6 The Urchins
Spiller i nord som adler det han kan, alt fra Snipe og 7H til barbarer og lette byer.

7 Mr Vuelta
Vet ikke så mye så jeg får sjekke statsen. Kjører mot 300S ser det ut som. Ukjent spiller for meg. Holder vel til der ved 300S kanskje. Skal ikke avskrive deg.

8 TheSithLord
Lenge vært gråbyhore nå. Ganske innaktiv. Fått han inn i noble og ser ut som han kommer til å kjøre på der. Han har nok byer til å gjøre det, og kommer nok til å være oppe en veldig god stund til.

9 Sau med hoppetau
Hmm. Saklig jente. Har sine meninger og gjorde mange riktige og gale valg i WAW. Veldig god deffensivt. Virker grei også av det jeg har hørt av henne. Sikkert koselig.

10 iBad
Kjører på i nord. Har noen byer i sør som kan bli spennende når rimmen er nådd i nord. Vokser på småspillere der oppe.

11 Rattatta
Hmm, virker litt rolig. Vet ikke helt hvordan han kjører så jeg sjekker statsen. Ser et jevnt tempo med adlinger av ganske lette spillere oppe i nord. 7H får kjørt seg..

12 KoseHaien
En koselig hai? Jeg tror det. Masse masse maaaasse barbarer her. Og internadlinger. Ikke fryktingytende akkurat.

13 bobkaare
Bobbern som hadde en liten tenke tid i SAS men har vært inne i Noble en stund nå. Uten å vokse betraktelig. Tatt litt barbarer og litt fra SAS nå. Men ikke noe å skryte av. Kommer sikkert etterhvert.

14 IsBjoeRn
Gutten som fikk den ene alliansen sammen, for så å lage en sprekk i den. Respekterer han. Men IG er han en stor fiende. Det vet du selv. Ellers IG er det ikke så altfor mye å skryte av. Kanskje fordi han ikke kan adle noe annet heller. Adler gråbyer og litt av 7H.

15 el18
Aldri hørt om, før jeg så statsen nå. Ikke så rart iom han har vokst seg stor på gråbyer og internadlinger. Før han tok et skikkelig initiativ for å mørbanke TGB kontoen. Gjorde det med glans og har bare forsatt mot store, men lettere byer. Får vi høre mer fra deg?

16 Hakkespetten
Spetten som sitter mye kv for folk, og er virkelig en god leder. Uten at jeg vet så alfor mye om det. Ellers er det barbarbyer som er tingen her i gården også. Flink spiller.

17 Boms
Hemh... Boms mister litt byer til snipe nå for tiden, men kjenner jeg han rett så kommer dette til å forbedre seg med tiden. Har kjørt endel mot Torg i det siste. OG er veldig aktiv med nukene sine.

18 bautas1
En bauta? Jepp. Det er nettopp det han er. Har most kraftig til mot 300 S. Og ser ut til å fortsette. Veldig bra jobb. Uten at jeg vet noe særlig mer om han.

19 2Fargone4U
Flink leder som har gått ut av stammen. Har nok endel å si for verdnen om han fortsetter eller ikke. Vet ikke hva han tenker videre nå. Uansett hva han gjør så får han ha lykke til.

20 PulloxTroy
Pullox har lenge lekt seg inni clustret med å sende endel tropper mot stakkars Noble spillere i fronten, uten at de kan gjøre så altfor mye med det. Ser ut at han snart har fått skaffa seg en god front nå. Stått stille nå en stund da. Men kommer sikkert sterkere tilbake.
 

DeletedUser

Guest
14 IsBjoeRn
Gutten som fikk den ene alliansen sammen, for så å lage en sprekk i den. Respekterer han. Men IG er han en stor fiende. Det vet du selv. Ellers IG er det ikke så altfor mye å skryte av. Kanskje fordi han ikke kan adle noe annet heller. Adler gråbyer og litt av 7H.

Det er jo endringer på lista her nå, men tenkte å slenge inn en kommentar for å bumpe tråden, slik at kanskje noen ville lage ny liste. Kanskje noen har baller nok til å hive inn litt sterke meninger også? :)

Uansett, så virker din kommentar på meg å være rimelig grei mtp hvordan situasjonen var og er.
 

DeletedUser

Guest
1 Bunnpris Snipe 3.886.685
v7 største spiller innen poeng og ODA, og har vel ikke tenkt å gi fra seg de plassene med det første.
Ligger an til å ta seieren i v7 champion også.

2 Guttaboys Snipe 3.359.824
Har tatt igjen 2 plassen. Adler fiende byer.

3 darkus SAS 3.007.612
Havnet ned på 3 plassen. Vil han ta igjen 2 plassen?

4 The Urchins Snipe 2.441.425
Kjenner ikke til spilleren, men han gjør det nå bra.

5 Tazen SAS 2.435.546
Ligger ikke langt bak 4 plassen. Pass på.

6 iBad Snipe 2.405.004
Mange som ikke hadde troa på denne spilleren, men han har kommet veldig de siste måndene.

7 Boms SAS 2.113.181
Stille før stormen

8 Camorra SAS 2.109.378
Ryktes at 7 plassen er innen sikte

9 Malfurion Snipe 2.107.129
:rolleyes:

10 IsBjoeRn HG 2.070.612
Ryktes at denne karen vil fyke oppover på ranken både i poeng og ODA?

11 Sau med hoppetau Snipe 1.997.467
Snart 2mio. Pass på, TSL kommer...

12 TheSithLord SAS 1.994.629
Adler fiende byer. Snart forbi Sauen?

13 Mr Vuelta Snipe 1.971.492
Ikke langt bak 11 plassen

14 bobkaare SAS 1.955.349
Kommer sterkt tilbake

15 2Fargone4U SAS 1.954.964
1 plassen ODD & ODT og holder rank 15. Sier vel sitt.

16 toshi Snipe 1.916.377
2 plassen ODA, 4 plassen ODD og rank 16. Sier vel sitt.

17 Skelethor Hadesguard HG 1.868.449
Kjenner ikke til spilleren, mister plassen snart.

18 pkss SAS 1.782.186
Tar vel snart 17 plassen :)

19 Hakkespetten HG 1.751.835
Hørt noe rykter om at det kom inn en dual her for en stund tilbake...
Kan komme høyere opp på listen med mer aktivitet.

20 el18 HG 1.732.846
Kjenner ikke til spilleren.
 

DeletedUser

Guest
Players to watch!

27. el18 - HG
Vokst litt internadling og litt på 300 S byer. Har hatt en bra vekst på ranken og mtp poeng, og har en fin 18.plass på ODA.

23. iBad - Snipe
Spiser WAL-byer til frokost, lunsj og middag! Har en fin vekst samtidig som han klatrer sakte med sikkert oppover rangeringen. Har en ODA som øker trappevis, men går oppover :) Har en 33.plass på ODA.

22. Master-XXI - 300 S
Kun et spørsmål om tid før denne spilleren havner på topp 20. Har en jevn og fin vekst, og stiger på ranken. Den siste tiden har det vært en del gråbyadling. Når de er ferdig utbygd vil jeg anta at denne spillern vil fortsette å stige på ranken om det holdes dette tempoet. Holder 36.plassen ODA for øyeblikket.

Datoen er 28.06.11, og vil si at 2 av 3 ikke er så veldig ille :cool:
 

DeletedUser

Guest
1 Bunnpris Snipe 4.191.696
-Suveren leder. Utrolig trivelig kar. Keep up the good work!
Ser egentlig bare en måte at noen skal ta igjen denne kontoen, og det er via sletting.

2 Guttaboys Snipe 3.488.946
-Dustene som slo meg i TW-Champ :p
Neida, kontoen har da kommet i vinnersporet igjen og er vel en klar nummer to om ting fortsetter slik.

3 darkus SAS 3.025.688
-SAS sitt flaggskip. Har fått en del skudd for baugen nylig av HG, og svarer med å voldta gråbyene i clusteret sitt, igjen.

4 The Urchins Snipe 2.760.455
-En av dem som nå fråder i 2FG4U sin undergang. Han, sammen med flere andre, har stått veldig hardt på imot SAS over en lengre periode, banket hodet imot en solid mur av deff. Nå er det funnet hull, og adelsmennene kryper inn i kjempefart! Godt jobba!

5 iBad Snipe 2.659.510
-Spiser VR som han vil om dagen. Da spesielt Lundgunners.
Kanskje ikke like imponerende som stammefrendene som sloss imot SAS i sør, men skal ikke undervurdere denne karen heller!

6 Tazen SAS 2.553.797
-Øker i poeng. Men det går i internadling og grått i det siste. Dog bare tapt 10 byer totalt i en utsatt possisjon. Ikke blitt utsatt for de store aksjonene, skal man tyde ODd'en.

7 Boms SAS 2.282.050
-Meget kapabel spiller. Øker smått i poeng, men tar både Snipe og internadling. Ikke så lett å skubbe unna veien!

8 Sau med hoppetau Snipe 2.248.876
-Sammen med The Urchins og Mr Vuelta har denne dama stått hardt på for å knekke 2FG4U-koden, noe de endelig har klart. Godt jobba!

9 Mr Vuelta Snipe 2.212.595
-Her gjelder vel mye av det samme som er skrevet til de to andre x-waw over her. Et godt samarbeid på dette trekløveret!

10 IsBjoeRn HG 2.155.945
-Megselv. Jeg er tøff!
Ingen videre kommentar.

11 Camorra SAS 2.147.201
-Klatra raskt på ranken en periode, men nå som de lette gråbyene etter ballert er over og Malf-kontoen ser ut til å ha våkna, har den harde hverdagen truffet min gode venn her. Kan du snu trenden??

12 toshi Snipe 2.079.142
-Har vært i hardt vær lenge, noe OD'en er et fint bevis på. Nå vet jeg ikke for sikkert, men jeg tipper at han her har vært delaktig i nedbrytingen av SAS i K54 også ;)
Keep up, mate!

13 Malfurion Snipe 2.070.848
-Hadde en svært dårlig periode en stund. Mista byer litt her og der. Virker å ha våkna til nå i det siste. Fortsett sånn!

14 Skelethor Hadesguard HG 1.991.771
-Støvsugeren til HG. Fjerner alt som kan fjernes av rødt og brunt på rimmen vår. Angrepsglad kar! Glad han er på min side av krigen nå.

15 bobkaare SAS 1.955.875
-Inaktiv, men har stacka fronten sin. Hyggelig å ta en prat med når han er aktiv dog!

16 woolf SAS 1.930.286
-Er som resten av dem som øker i poeng i SAS; grått, smått og internadling. Dog har han her unnskyldning i possisjonen sin på kartet.

17 pkss SAS 1.869.848
-Heller ikke en som er i den umiddelbare fronten, veldig lav ODd bekrefter vel det.
Ser dog at det økes litt i både ODa og ODd i det siste, men ingen byer bytter eier. Hvem sloss du imot?

18 Hakkespetten HG 1.843.953
-Hakke, du Hakke. v7s mest lojale spiller? Jeg kunne skrevet en bok. Men lar det være med å si at jeg har aldri dualler, men du ble min dual på v10. Det sier mye om hvor godt jeg liker denne karen, og stoler på ham.

19 el18 HG 1.762.867
-En av de mer annonyme på topp20. Eier k43. Rensker unna alt som er av småtterier der. Får se om vi kan finne en front til SAS til deg, så kan du gjøre livet surt for dem også ;)

20 Archdevil Snipe 1.717.851
-Klatrer bra på ranken! Eneste gangene denne karen tar grått, er om byene tidligere har vært spiller-eid. Ikke møtt veldig mye motgang, noe hans 2mill ODd kan tyde på. Men fjerner det som måtte komme av motstand i nord. Samarbeider sikkert bra med Bunnpris, regner jeg med :)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
17 pkss SAS 1.869.848
-Heller ikke en som er i den umiddelbare fronten, veldig lav ODd bekrefter vel det.
Ser dog at det økes litt i både ODa og ODd i det siste, men ingen byer bytter eier. Hvem sloss du imot?

eg som fant ut at Malf trengte noen nukes, og bunnpris har brukt noen av sine nukes her :)
 

DeletedUser

Guest
Bra liste Isbjørn, du er nok ikke helt i isødet med dine kommentarer så langt jeg vet ihvertfall. :D
 

DeletedUser

Guest
20 Archdevil Snipe 1.717.851
-Klatrer bra på ranken! Eneste gangene denne karen tar grått, er om byene tidligere har vært spiller-eid. Ikke møtt veldig mye motgang, noe hans 2mill ODd kan tyde på. Men fjerner det som måtte komme av motstand i nord. Samarbeider sikkert bra med Bunnpris, regner jeg med :)

Kort fortalt vokste Bunnpris rundt meg midt på kartet, noe som førte til en stopp i vekst en god stund med mine 11 byer, så starten var ikke noe særlig bra for min del. Valgte å sprette nordover og møtte en del motstand før jeg klarte å etablere meg skikkelig. Ble en intern krig mellom meg i min egen "stamme" Arch og stammen -X-. Vil si det ordnet seg meget bra:) En av spillerene til -X- ble en smule sint på meg og sendte rubbel og bit av tropper, off som def, på mine få byer i nord. Tok ut alle troppene som kom og dermed stod det igjen en del tomme byer som jeg kunne spasere inn i og slå skikkelig rot i nord.

Ellers har det vært en rolig og fin utvikling i nord med godt samarbeid med Bunnpris og Fumiki, uten at vi møter for mye motstand.
De fleste spillerene der oppe mister troppene sine mellom to pålogginger og har ikke så mye å sende i retur.

Har begynt reisen østover på kartet nå, så får se om det blir litt motstand der. Tviler egentlig på det, da iBad ser ut til å ha meget god kontroll over det området i øst.

Arch
PS: 18 på ranken nå;-)
 

DeletedUser

Guest
Du får hive ut en ny liste da vettu, siden du mener min er utdatert ;)
 

DeletedUser

Guest
Du får hive ut en ny liste da vettu, siden du mener min er utdatert ;)

Hehe, har dessverre ikke spilt noe i fronten, så har for lite å si eller mene om mange av de store på topp 20,
men her er iallefall listen:


1.Bunnpris Snipe 4,234,605

2.Guttaboys Snipe 3,553,626

3.The Urchins Snipe 2,903,228

4.iBad Snipe 2,792,106

5.Tazen SAS 2,790,104

6.darkus Ingen 2,605,470

7.Mr Vuelta Snipe 2,426,432

8.Sau med hoppetau Snipe 2,352,873

9.IsBjoeRn HG 2,325,158

10.Boms SAS 2,208,596

11.Camorra SAS 2,181,623

12.woolf SAS 2,109,858

13.toshi Snipe 2,107,166

14.Skelethor Hadesguard HG 2,100,922

15.Malfurion Snipe 2,066,015

16.pkss SAS 1,998,216

17.Hakkespetten HG 1,923,489

18.Archdevil Snipe 1,824,307

19.el18 HG 1,785,070

20.Rattatta Snipe 1,664,301
 
Topp