I mangel på bedre ting å gjøre...
1 Guttaboys - Snipe
Marius og Kenneth, samme stamme som meg. De har stått litt stille i det siste - få nye byer. De kommer garantert tilbake med storm! Har en kjempefin front mot Noble; mange mulig adlingsvalg. Ligger på 2.plass ODA, noe som viser at de også har slagkraft! En fin duo som er verdig 1. plassen. Så lenge ikke sommersola tar knekken på dem, er jeg sikker på at Guttaboys vil være på toppen lenge.
2 Bunnpris - Snipe
Gammel spiller fra v1, også samme stamme som meg. Poengene vokser jevt og trutt, spsier det meste som kommer i veien. Har en imponerende førsteplass på ODA-ranken - 1,5 mill foran plass nr to. Respekt! Her ville ikke jeg stått i veien!
3 Malfurion - Noble
Kjenner egentlig lite til denne kontoen, men er vel tre stk på denne kontoen om jeg husker rett. Det påstås at det er en veldig deffensiv konto, men innehar fortsatt en 11.plass på ODA-ranken. Fått en del byer gratis, men adler også fienden -T-E- i ny og ne. Jeg vil tro at det Malfurion og Bunnpris vil kjempe om 2. plassen en stund, om ingen av dem gjør et stort sprang uten at den andre følger.
4 TheSithLord - -T-E-
Har et veldig fint cluster, men det hindret ikke Malfurion i å snappe noe byer fra TheSithLord for en stund siden. TheSithLord har enda ikke kommet helt på den høyden han/hun var før, men går i riktig retning. Dog, ikke store veksten siden Malfurion var på besøk. Har en 13. plass på ODA-listen.
5 bobkaare - SAS
Utbryter fra 300 S. Ikke direkte overraskende at enkelte drar fra den stammen, noe som er feil... Nok om det! Kontoen vokser på mindre spillere, men vokser jevnt og trutt og jeg tror vi får se denne kontoen i toppen om ingenting skjer. Har en 17.plass ODA. Felles for alle utbryterne som er samlet i SAS er at det ikke har vært noe særlig aktivitet i krigen som foregår, så vil fremtiden vise om det blir mer.
6 darkus - 300 S
Mye gråbyadling på denne konto, uten at det er noe problem. Har en veldig svak plassering på ODA - man må ned helt til 50. plass for å finne darkus. Som sagt; svak av spiller som har rank 6. Har i det siste drevet litt kriging mot HG, noe som har gitt en ODA økning og. Starten på en periode med mer ODA?
7 Tazen - SAS
Også en utbryter fra 300 S. Kjenner lite til spilleren, men mye av det samme som hos "bobkaare". Innehar en 12.plass på ODA-ranken. Ligger sammen med Bobkaare inne i 300 S, og kan by på store vanskeligheter for 300 S om SAS går den veien.
8 toshi - Snipe
Dyktig spiller! Glad han er i samme stamme som meg. Har i det siste starten en på en trend jeg håper vil vare leeenge. 300 S byene rundt ham bytter eier fort, og Toshi skal uten tvil ha credz for at statistikken 300 S vs. Snipe er som den er. Samtidig som poengkurven stiger, stiger også ODA. En strålende 3.plass på Toshi - som jeg også har stor tro på vil vokse stort med både poeng og ODA i tiden som kommer.
9 Weyoun - Noble
Her har det stått litt stille i det siste. Ikke samme poengøkning som man finner over og under Weyon. Har en 7. plass ODA, og en 11. plass ODD som viser at det ikke bare er stille her - noe gropa på Tw-stats også bekrefter. Med denne veksten vil denne kontoen gå litt nedover på rangeringen etterhvert.
10 The Urchins - Snipe
Urchern, hva skal man si? Usedvanlig hyggelig fyr som alltid er klar for en liten snakk på Skype. Slår meg atm på ODA, men det skal jeg endre på
The Urchins vokser jevnt over veldig bra, både i poeng og ODA. Har begynt å bli mer aktiv mot 300 S, og har muligheter for å vokse bra. Har for tiden 4. plass på ODA-ranken, men stiger raskt. Angrepsvillig fyr som vil gå opp, opp og opp
11 PulloxTroy - Snipe
Egen konto, derfor ikke nødvendig å skrive noe.
12 SoulVenom - Snipe
Er en fin fyr dette og, spilt sammen på flere verdener og alltid (nesten) like hyggelig på Skype. Hadde for 1,5-1 uke siden en liten slow-periode. Tok tidlig sommerferie? Er uansett på vei oppover nå. ODA går raskt oppover for tiden, og han har for tiden 6.plassen på den listen. Skal bli spennede å følge utviklingen her, kan gå begge veier. Tipper det går opp :jkul:
13 Mr Vuelta - WAW
En spiller som adlet mye og hadde et fint tempo for 1 mnd; da det ble mye VA. Har sakket litt av etter det, men øker fortsatt i poeng ganske bra. Har dog stått stille de siste dagene. Men dette er også nok en angrepsvillig person. Har en 5.plass på ODA og er den jeg har sett som har en mest jevn stigning mtp ODA, ikke noe trappe-stigning her! Vil muligens falle litt om ikke en poengøkning finner sted.
14 Boms - Noble
Dette er en spiller som er i siget for tiden. Vokser jevnt, men har hatt en større økning de siste dagene. Adlet litt forskjellig, blant annet noen byer av -T-E-. Det er også -T-E- byer det har gått mye av på adling. ODA'en vokser også her jevnt; -T-E- som får gjennomgå? Ligger på 10.plass ODA. Dette er uansett en spiller jeg tror vil vokse og gå oppover på rangeringen om ikke noe skjer/blir gjort.
15 2Fargone4U - 300 S
Aktiv på off-forum, lager en del liv. Mange forskjellige meninger om denne personen; elsket og hatet. Kommer med mye rart, og vil vel ikke innrømme at man gjør feil? Er vel uansett bra at noen lager litt liv på dette forumet
På spilldelen så stiger 2Fargone4U sikkert oppover. Har forskynt seg bra med HG-byer de siste dagene. 16.plass ODA og ODA'en går også sikkert oppover. Veldig lav ODD, ikke mye som har skjedd til nå der. Storparten av den ODD er skaffet de siste dagene, mulig det vil fortsette?
16 RDI-rsr - Noble
Dette er en spiller som ikke har en veldig stor poengøkning i forhold til de andre rundt på rangeringen. Har også mistet flere plasseringen den siste tiden, og jeg tror dette er en trend som vil fortsette om ikke noe blir gjort for å få skaffe mer poeng. Tar litt -T-E- byer i ny og ne, samtidig som ODA vokser bra de siste dagene.
17 Hakkespetten - HG
Vokser greit, de andre vokser bare bedre. Har fallt på ranken, mulig å snå trenden? 37. plass ODA, noe lavt. Er en som skriver en del på forum, kan gjerne skrive enda mer
Ellers vet jeg ikke stort om denne spilleren...
18 Ballert - -T-E-
Hei som det går! Går oppover på rangeringen for denne spilleren. Det kommer av en internadling, så er viktig å holde trykket oppe så man ikke faller ned igjen med en gang. Adling av små spillere for det meste, har 79. plass ODA. Dette er svakt av en person på 18.plass. ODA stått stille i mer enn 2 uker. På tide å fyre av en salve?
19 Iwey - Noble
Går opp og ned som en jojo mellom 19 og 21. plass på rangeringen. Har en fin og jevn vekst, men vokser rett og slett ikke med nok poeng for å kunne holde plasseringen. En del gråbyadling, og Iwey har en ODA-rank på 64. Vil se mer økning i ODA fra denne spilleren, mtp en ganske svak plassering på ODA
20 Camorra - -T-E-
Sistemann, oh yeah! Nykommer på Topp-20, velkommen
Har steget på ranken en stund, og vil tro han kan gå opp noen plasser til om han fortsetter utviklingen han har. 48. plass ODA, med overkant av 1 mill ODA. Skulle gjerne også her ha sett litt mer ODA. Vet at denne spilleren kan få det om han vil, så litt skuffet - men er sikker på at det vil øke om ikke så lenge.
Hvilke stammer er representert på Topp 20?
Snipe 6x
Noble 5x
-T-E- 3x
300 S 2x!
SAS 2x
WAW 1x
HG 1x
Players to watch!
27. el18 - HG
Vokst litt internadling og litt på 300 S byer. Har hatt en bra vekst på ranken og mtp poeng, og har en fin 18.plass på ODA.
23. iBad - Snipe
Spiser WAL-byer til frokost, lunsj og middag! Har en fin vekst samtidig som han klatrer sakte med sikkert oppover rangeringen. Har en ODA som øker trappevis, men går oppover
Har en 33.plass på ODA.
22. Master-XXI - 300 S
Kun et spørsmål om tid før denne spilleren havner på topp 20. Har en jevn og fin vekst, og stiger på ranken. Den siste tiden har det vært en del gråbyadling. Når de er ferdig utbygd vil jeg anta at denne spillern vil fortsette å stige på ranken om det holdes dette tempoet. Holder 36.plassen ODA for øyeblikket.