Topp 20 spillere

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Kjempeliste syns du kunne tatt hele lista, men forstår at det blir litt mye.

Bra jobba iaf.
 

DeletedUser

Guest
Kjempeliste syns du kunne tatt hele lista, men forstår at det blir litt mye.

Bra jobba iaf.

Yeah.. Skal se om jeg klarer å tvinge meg selv gjennom flere timer.. nå slipper jeg hvertfall å gjøre research på noen av stammene. Så kan jeg bare Copy&paste det, for å få listen min til å se enda lengre ut. Sånn som JonasThei-suck-at-life så fint påpekte. :)
 

DeletedUser

Guest
Veldig til sinna mobb jeg fikk etter meg nå da :p var jo bare en liten uskyldig kommetar jeg slang ut når jeg scrolla ned over. Men for all del, jeg legger meg flat som en pannekake. Listen var flotters ;) herlig at noen tar seg tid til å skrive en sånn liste :)
 

DeletedUser

Guest
Listen

Ja, du skal ha Cred. for den fine listen, likte all den bakgrunn infoen du fikk med på listen :)
Du må ha brukt noen timer på den ja
 

DeletedUser

Guest
fin liste ja...kjekt noen gidder ;) men regerte på en ting...du skriver du synest det var helt greit at malfurion har "intern" adlet halvparten av byene sine.... gosh...snakk om å være partisk då.... i mine øyne e den kontoen rett og slett en push konto som langt ifra eier de kvalitetene mange her påstår.... gleder meg til den kontoen blir et main target...de har jo mye deff så de står nok imot litt, men jaggu då må de vise skillz de ikkje har :)
 

DeletedUser

Guest
då e det påtide de begynner å vise det!!!! ingenting som tyder på det sålangt!!!!
 

DeletedUser

Guest
haha, vet du hvem gettheduck er i det hele tatt?

og du tar også veldig feil i det du skriver

Beklager, men jeg har heller ikke hørt om han. Kunne du tenke deg å gi meg en oppdatering? Jeg er litt treig når det gjelder sånt..:eek: Hvis du ikke vil si noe er det helt greit, men jeg vil gjerne vite hvem det er som oppfører seg som at han er bedre enn andre.. Så kan jeg selv vurdere om jeg synes personen har rett til det. :)

----------------
Også var det dette med gettheduck som mener at malf ikke har nok skills.. Vel jepp jeg har sikkert vært litt partisk, men så har jeg da også sett hva disse har gjennomført på andre verdener. Jeg kan allerede nå si at jeg synes din vurdering av kontoen kan være riktig på visse punkter, men at skillsa er der.. Og vi får se hvor lett det blir for dem om de klarer å

Vi får heller vente å se hva som skjer, det er en grunn til at de er der de er nå. Uansett om de har internadlet eller ikke, de er 3 ledere på den kontoen.. og de jobber hver dag for å gjøre det best mulig for stammen sin. Ellers kan du godt ta en titt på de forskjellige kontoene disse spillerene har vært på, jeg tar da gjerne eksempel i kontoene "NumberOne" og "Leiv Eiriksson".

Jeg har troa på dem, siden jeg vet hva de har gjort før.. Og siden jeg kjenner dem godt, så vil jeg da bli litt partisk. Beklager, men jeg er ikke perfekt. Håper du ser at jeg fortsatt har gjort så godt jeg kan for å gjøre listen best mulig og har prøvd så godt jeg kan å ikke være ekstra slem mot andre spillere.

-Just
 

DeletedUser

Guest
også så masse punktum og greier :(. Dude du trenger ikke være så sinna, jeg er ikke her for å slenge dritt om deg eller snakke stygt om deg.. Du må ikke bli så sint med engang..

Takk for at du delte din identitet med meg. Setter pris på det :)
 

DeletedUser

Guest
fin liste ja...kjekt noen gidder ;) men regerte på en ting...du skriver du synest det var helt greit at malfurion har "intern" adlet halvparten av byene sine.... gosh...snakk om å være partisk då.... i mine øyne e den kontoen rett og slett en push konto som langt ifra eier de kvalitetene mange her påstår.... gleder meg til den kontoen blir et main target...de har jo mye deff så de står nok imot litt, men jaggu då må de vise skillz de ikkje har :)

Hvem i all verden er du da?

PS: Hva ville du gjort hvis folk i stammen sluttet? La fienden ta byene?
 

DeletedUser

Guest
1 Guttaboys - Snipe
2 Malfurion - Noble
3 Bunnpris - Snipe
4 TheSithLord - -T-E-
5 darkus - 300 S
6 Tazen - SAS
7 bobkaare - SAS
8 Weyoun - Noble
9 toshi - Snipe
10 The Urchins - Snipe
11 SoulVenom - Snipe
12 PulloxTroy - Snipe
13 Mr Vuelta - WAW
14 RDI-rsr - Noble
15 2Fargone4U - 300 S
16 Hakkespetten - HG
17 Boms - Noble
18 Rattatta - Snipe
19 Iwey - Noble
20 Camorra - -T-E-
 

DeletedUser

Guest
I mangel på bedre ting å gjøre...

1 Guttaboys - Snipe
Marius og Kenneth, samme stamme som meg. De har stått litt stille i det siste - få nye byer. De kommer garantert tilbake med storm! Har en kjempefin front mot Noble; mange mulig adlingsvalg. Ligger på 2.plass ODA, noe som viser at de også har slagkraft! En fin duo som er verdig 1. plassen. Så lenge ikke sommersola tar knekken på dem, er jeg sikker på at Guttaboys vil være på toppen lenge.
2 Bunnpris - Snipe
Gammel spiller fra v1, også samme stamme som meg. Poengene vokser jevt og trutt, spsier det meste som kommer i veien. Har en imponerende førsteplass på ODA-ranken - 1,5 mill foran plass nr to. Respekt! Her ville ikke jeg stått i veien!
3 Malfurion - Noble
Kjenner egentlig lite til denne kontoen, men er vel tre stk på denne kontoen om jeg husker rett. Det påstås at det er en veldig deffensiv konto, men innehar fortsatt en 11.plass på ODA-ranken. Fått en del byer gratis, men adler også fienden -T-E- i ny og ne. Jeg vil tro at det Malfurion og Bunnpris vil kjempe om 2. plassen en stund, om ingen av dem gjør et stort sprang uten at den andre følger.
4 TheSithLord - -T-E-
Har et veldig fint cluster, men det hindret ikke Malfurion i å snappe noe byer fra TheSithLord for en stund siden. TheSithLord har enda ikke kommet helt på den høyden han/hun var før, men går i riktig retning. Dog, ikke store veksten siden Malfurion var på besøk. Har en 13. plass på ODA-listen.
5 bobkaare - SAS
Utbryter fra 300 S. Ikke direkte overraskende at enkelte drar fra den stammen, noe som er feil... Nok om det! Kontoen vokser på mindre spillere, men vokser jevnt og trutt og jeg tror vi får se denne kontoen i toppen om ingenting skjer. Har en 17.plass ODA. Felles for alle utbryterne som er samlet i SAS er at det ikke har vært noe særlig aktivitet i krigen som foregår, så vil fremtiden vise om det blir mer.
6 darkus - 300 S
Mye gråbyadling på denne konto, uten at det er noe problem. Har en veldig svak plassering på ODA - man må ned helt til 50. plass for å finne darkus. Som sagt; svak av spiller som har rank 6. Har i det siste drevet litt kriging mot HG, noe som har gitt en ODA økning og. Starten på en periode med mer ODA?
7 Tazen - SAS
Også en utbryter fra 300 S. Kjenner lite til spilleren, men mye av det samme som hos "bobkaare". Innehar en 12.plass på ODA-ranken. Ligger sammen med Bobkaare inne i 300 S, og kan by på store vanskeligheter for 300 S om SAS går den veien.
8 toshi - Snipe
Dyktig spiller! Glad han er i samme stamme som meg. Har i det siste starten en på en trend jeg håper vil vare leeenge. 300 S byene rundt ham bytter eier fort, og Toshi skal uten tvil ha credz for at statistikken 300 S vs. Snipe er som den er. Samtidig som poengkurven stiger, stiger også ODA. En strålende 3.plass på Toshi - som jeg også har stor tro på vil vokse stort med både poeng og ODA i tiden som kommer.
9 Weyoun - Noble
Her har det stått litt stille i det siste. Ikke samme poengøkning som man finner over og under Weyon. Har en 7. plass ODA, og en 11. plass ODD som viser at det ikke bare er stille her - noe gropa på Tw-stats også bekrefter. Med denne veksten vil denne kontoen gå litt nedover på rangeringen etterhvert.
10 The Urchins - Snipe
Urchern, hva skal man si? Usedvanlig hyggelig fyr som alltid er klar for en liten snakk på Skype. Slår meg atm på ODA, men det skal jeg endre på ;) The Urchins vokser jevnt over veldig bra, både i poeng og ODA. Har begynt å bli mer aktiv mot 300 S, og har muligheter for å vokse bra. Har for tiden 4. plass på ODA-ranken, men stiger raskt. Angrepsvillig fyr som vil gå opp, opp og opp
11 PulloxTroy - Snipe
Egen konto, derfor ikke nødvendig å skrive noe.
12 SoulVenom - Snipe
Er en fin fyr dette og, spilt sammen på flere verdener og alltid (nesten) like hyggelig på Skype. Hadde for 1,5-1 uke siden en liten slow-periode. Tok tidlig sommerferie? Er uansett på vei oppover nå. ODA går raskt oppover for tiden, og han har for tiden 6.plassen på den listen. Skal bli spennede å følge utviklingen her, kan gå begge veier. Tipper det går opp :jkul:
13 Mr Vuelta - WAW
En spiller som adlet mye og hadde et fint tempo for 1 mnd; da det ble mye VA. Har sakket litt av etter det, men øker fortsatt i poeng ganske bra. Har dog stått stille de siste dagene. Men dette er også nok en angrepsvillig person. Har en 5.plass på ODA og er den jeg har sett som har en mest jevn stigning mtp ODA, ikke noe trappe-stigning her! Vil muligens falle litt om ikke en poengøkning finner sted.
14 Boms - Noble
Dette er en spiller som er i siget for tiden. Vokser jevnt, men har hatt en større økning de siste dagene. Adlet litt forskjellig, blant annet noen byer av -T-E-. Det er også -T-E- byer det har gått mye av på adling. ODA'en vokser også her jevnt; -T-E- som får gjennomgå? Ligger på 10.plass ODA. Dette er uansett en spiller jeg tror vil vokse og gå oppover på rangeringen om ikke noe skjer/blir gjort.
15 2Fargone4U - 300 S
Aktiv på off-forum, lager en del liv. Mange forskjellige meninger om denne personen; elsket og hatet. Kommer med mye rart, og vil vel ikke innrømme at man gjør feil? Er vel uansett bra at noen lager litt liv på dette forumet :) På spilldelen så stiger 2Fargone4U sikkert oppover. Har forskynt seg bra med HG-byer de siste dagene. 16.plass ODA og ODA'en går også sikkert oppover. Veldig lav ODD, ikke mye som har skjedd til nå der. Storparten av den ODD er skaffet de siste dagene, mulig det vil fortsette?
16 RDI-rsr - Noble
Dette er en spiller som ikke har en veldig stor poengøkning i forhold til de andre rundt på rangeringen. Har også mistet flere plasseringen den siste tiden, og jeg tror dette er en trend som vil fortsette om ikke noe blir gjort for å få skaffe mer poeng. Tar litt -T-E- byer i ny og ne, samtidig som ODA vokser bra de siste dagene.
17 Hakkespetten - HG
Vokser greit, de andre vokser bare bedre. Har fallt på ranken, mulig å snå trenden? 37. plass ODA, noe lavt. Er en som skriver en del på forum, kan gjerne skrive enda mer :) Ellers vet jeg ikke stort om denne spilleren...
18 Ballert - -T-E-
Hei som det går! Går oppover på rangeringen for denne spilleren. Det kommer av en internadling, så er viktig å holde trykket oppe så man ikke faller ned igjen med en gang. Adling av små spillere for det meste, har 79. plass ODA. Dette er svakt av en person på 18.plass. ODA stått stille i mer enn 2 uker. På tide å fyre av en salve?
19 Iwey - Noble
Går opp og ned som en jojo mellom 19 og 21. plass på rangeringen. Har en fin og jevn vekst, men vokser rett og slett ikke med nok poeng for å kunne holde plasseringen. En del gråbyadling, og Iwey har en ODA-rank på 64. Vil se mer økning i ODA fra denne spilleren, mtp en ganske svak plassering på ODA
20 Camorra - -T-E-
Sistemann, oh yeah! Nykommer på Topp-20, velkommen :) Har steget på ranken en stund, og vil tro han kan gå opp noen plasser til om han fortsetter utviklingen han har. 48. plass ODA, med overkant av 1 mill ODA. Skulle gjerne også her ha sett litt mer ODA. Vet at denne spilleren kan få det om han vil, så litt skuffet - men er sikker på at det vil øke om ikke så lenge.

Hvilke stammer er representert på Topp 20?

Snipe 6x
Noble 5x
-T-E- 3x
300 S 2x!
SAS 2x
WAW 1x
HG 1x

Players to watch!

27. el18 - HG
Vokst litt internadling og litt på 300 S byer. Har hatt en bra vekst på ranken og mtp poeng, og har en fin 18.plass på ODA.

23. iBad - Snipe
Spiser WAL-byer til frokost, lunsj og middag! Har en fin vekst samtidig som han klatrer sakte med sikkert oppover rangeringen. Har en ODA som øker trappevis, men går oppover :) Har en 33.plass på ODA.

22. Master-XXI - 300 S
Kun et spørsmål om tid før denne spilleren havner på topp 20. Har en jevn og fin vekst, og stiger på ranken. Den siste tiden har det vært en del gråbyadling. Når de er ferdig utbygd vil jeg anta at denne spillern vil fortsette å stige på ranken om det holdes dette tempoet. Holder 36.plassen ODA for øyeblikket.
 

DeletedUser

Guest
Kjempefin liste ZaniX, fint at noen forsatt tar bryet og tiden til å skrive,
stemmer sikkert ganske bra det du skriver om de forskjellige spillerne også:)
 

DeletedUser

Guest
Slenger meg på den, Karsten. Fin liste, det meste ser både reflektert og innsiktfylt ut.
 

DeletedUser

Guest
1
Bunnpris
Snipe
1,796,602

Tatt over Rank 1. Har en veldig høy ODA, bruker nukene sine ofte og smart. Tatt en del byer ifra 7H nylig, det skal vi gjøre vårt beste for å få en slutt på, selvsagt!
En absolutt verdig Rank 1. Kudos!

2
Guttaboys
Snipe
1,692,250

Ikke like stor vekst som tidligere, kanskje sommerferie, kanskje møter større motstand nå? Om ikke gjengen litt lenger sør peiser på med noen skikkelig vellykka aksjoner snart, så er vel denne kontoen å se på topp3 en stund til fremover.

3
darkus
300 S
1,532,613

Ruver øverst på vekstranken. Har et høyt adlingstempo, virker å være en rutinert herremann på offensiven. Aner vi en som kan bryte opp duoen på topp? Jeg håper iallefall det skjer! GOGOGOGOGO, darkus!

4
Malfurion
Noble
1,395,392

Denne kontoen er vel en av de største grunnene til at Guttaboys ikke har hatt walkover på Noble i den siste tida? Styrer Noble på en bra måte, robust konto med bra spillere.

5
The Urchins
Snipe
1,260,865

Husker flere har beskrevet The Urchins som en amatør tidligere, har ikke hatt så mye med ham/henne/dem å gjøre personlig, men en Rank 5 er ikke å kimse av.

6
Tazen
SAS
1,202,159

Brøyt ut av 300 S. Klarer egentlig aldri å bestemme seg for hvem man vil spille sammen med. Synes det har vært mye rot med denne karen, både på godt og vondt. Men vi får vel være enige om å være uenige, tror du ikke?

7
TheSithLord
-T-E-
1,120,573

Mysteriet på v7 for tida. Hvem spiller her? Ryktene er mange. Vil han holde med Noble eller vil han gå for Snipe?

8
bobkaare
Noble
1,097,787

Brøyt først ut ifra 300 S, men likte fortsatt medlemmene der, så han brøyt liksågreit ut av SAS også. Holder til i Noble nå, håper han vokser seg stor og fet på Snipe-byer fremover ; )

9
PulloxTroy
Snipe
1,051,985

Virker til å være en trivelig kar. Liker også å adle, i store mengder. Blir spennende å følge med på hans side av verden nå etter at -T-E- gikk fløyten og han fikk flere å spille imot der borte.

10
Mr Vuelta
Snipe
960,046

Skuffende at han gikk til Snipe da vi endelig hadde blitt enige om å gjøre det verre for nettopp Snipe å ekspandere sitt territorium vestover.
Angrepsvillig kar dog, vet kunsten å angripe.

11
Camorra
Noble
943,374

En irriterende liten gutt og en dual(?)
Men de nærmer seg millionen med stormskritt her. Kjør på, gutter!!

12
TGB13
7H
940,693

I mine øyne er dette den ukronede kongen av forsvar på v7. Har vært i hardt vær lenge på denne verden, men står fast og vil ikke bli flytta på uten en skikkelig kamp. Har istedet for å bli flytta bakover, flyttet seg langt fremover. Sammen med megselv, har han et godt tak på HG. Både angrepsmessig og defensivt.

13
2Fargone4U
300 S
933,675

Ikke en kar som lar nukene ruste, er vel topp6 ODA.
Mange har sagt sitt om denne karen, og meningene er rimelig delte. Men kjært barn har mange navn ;)

14
Weyoun
Noble
919,620

En av dem som har tjent best på The Toshi-Drama. Veldig hyggelig kar, som itillegg også er en dyktig spiller. Mister ikke byer så ofte, noe som er en finfin ting i dette spillet :p

15
Sau med hoppetau
Snipe
912,551

Det var en tid jeg likte denne jenta, men så gikk hun til Snipe og ødela alt...
Neida, hun er da fortsatt ei hyggelig jente. Håpa å spille på samme side som henne, men vi får vel finne en annen verden å gjøre det da?

16
Hakkespetten
HG
911,988

Denne karen er for lojal for sitt eget beste. Istedet for å skifte side, til den rette, står han sammen med sitt HG, støtt ved Snipe sin side. Håper for din del at dem ikke tar dere for gitt, mann. Kanskje den jeg liker best å ta en prat med på v7 ;)

17
KoseHaien
300 S
899,722

Kjenner egentlig ikke til denne kontoen så godt, men det er vel på tide å ta litt HG-byer nå, er det ikke? :)
Kjør hardt, kjør stil!

18
toshi
Snipe
898,741
Alt er vel strengt tatt sagt. Dog, om det er riktig at kontoen ble totalødelagt, så er det en fin prestasjon å holde den såpass oppegående. Eller har sabotasjen som ble gjort overdrevet? Ikke vet jeg, kan bare synse og gjette.

19
Boms
Noble
897,861

Veldig fin økning i den siste uka! Godt jobba!
Blir artig å samarbeide nærmere fremover, skal få stoppa Bunnpris her oppe, eller hur? :)

20
iBad
Snipe
863,598

Har vokst en del på WAL/x-WAL(nå 7H).
Regner med du skal få bedre motstand når vi har blitt litt mer samkjørte her oppe i nord.


-------------------------------

Se opp for disse;

23
IsBjoeRn
7H
803,893

Ærlig talt tror jeg faktisk jeg selv er den neste som kan bryte seg inn på topp20. Men andre får bedømme meg dypere, om det er ønskelig ;)
 
Topp