1. Oddybear WIC. - Oddy ja, en veteran, han kan hvis han vil, han har masse nukes og fyrer av masse nukes for å få front byene til JPTG. Oddy er vel en av de gode i Wic, Han har ikke kommet så langt uten grunn for å si det sånn
2. Kkire5. WIC - Kkire, han er god, men jeg kan ikke si jeg er imponert av togene, og timinga hans på nukes før toget. Han sitter på mye deff, og har ikke så mye skills som jeg hadde håpet på. Men en relativt god spiller er han nok, han kan sakene sine og har vel holdt veldig godt stand mot JPTG motstand creedz for det. Forbedring er vel togene.
3. Magic Dude. WIC - MD, En fantastisk spiller, trenger ikke å si noe mer om han, han er veldig flink og er koselig å snakke med, selv om MD kan virke litt "frekk" enkelte ganger, selv om han egentlig prøver og lage god propeganda. En av de få som holder maskineriet igang
4. Paalodin. WIC - Paal ja, Han er en god spiller, han er god offansivt, ikke så kjent med det deffansivet arbeidet, men er fryktet når han virkelig er på "jakt" Da er han aktiv nesten hele døgnet og er vel en del spilleres mareritt (for de som ikke er på om natta) - Han heier på feil lag
United er tingen
5. Kong Sardinia. JPTG - Frode, Han har adlet mye grått og en god del innadlinger, men han kan hvis han vil. Mange koselige samtaler med han, og ingen kan nekte på at ikke er god, dere ser på Sjefen, han gikk ned mye.
6. Birken. JPTG - Denne spilleren ja, Han er veldig hyggelig, han hjelper til der det trengs, har gode ideer og er en relativt god spiller, som også har spillt sine år
7. michaelh3877. WIC - Tyskern? om jeg ikke tar feil. Vet ikke mye om denne/disse spillerne. Men det jeg har sett/oppfattet er at spilleren ikke er så veldig god som man burde trodd pga summen.
8. Theodoric. WIC - Theo ja, han er en fighter, gir folk kamp om så godt som hver by. Ellers har han vært ganske rolig, hører ikke mye fra han på forum eller andre steder.
9. lowenan. WIC - lowenan, Han har blitt veldig aggresiv, han sender masse masse nukes når han først begynner, han sikter seg inn på så så mange byer og da skal han ha dem. lowenan er litt under det jeg hadde forventet etter å ha sittet kv på en person under angrep fra han.
10. Grim Reaper. WIC - Badass, Han er utrolig god. Sier man noe annet er man ikke riktig smart. Han kan nesten alt, men han har en tendens til å prøve og psyke ut spillere, som regel får han det til. Badass er en av de få som holder Wic i gang og skal ha masse creeds for alt han har gjort og gjør nå. Badass er mr Aktivitet, just like meh
11. Herbalife. WIC - Veteran, husker ikke mye om Herba fra "gammelt av" Men han kan sakene sine og er ikke redd for å sløse nukes, sender som regel bare adelsnuke
12. Eurosis. WIC - God spiller, men aktiviteten varierer, skal ikke si noe sikkert men tror en i Wic er kv og holder kontoen grønn.
13. Serpico. JPTG - Serpico gjør mye bra, vokser fort og er en av de i JPTG som bidrar, er fornøyd med bidragene hans, Vi i JPTG trenger mange flere som han.
14. Balle Klorin. JPTG - BK ja, Er noen nye spillere der, veldig hyggelige folk, speeder mye med de på kontoen der, de er dessuten veldig aktive og gode, de bidrar mye og er en "slavedriver" på kontoen
15. Vmax. WIC - Vmax,forbinder han med Bol, han er ikke veldig aktiv og er med på innadlingsfesten av danielb
16. Knusern65. WIC - Knusern, han er en god spiller, men synes han mangler det ekstra som gjør han til en god fiende, han bidrar ikke mye, og er veldig stille til tider, men kan bite ifra seg når han vil.
17. Radisson. JPTG - Radi, han bidrar med veldig mye positivt i stammen,men er stille til tider, savner litt den gnisten hans, som var mye sterkere før. han er en veldig god spiller og hjelper til der det trengs, og er en kjernekar og en som jeg liker å prate med, veldig hyggelig type.
18. Capitan22. JPTG - Cap, hva skal man si? Hun er en komplett spiller og person, hun skal ha veldig mye creeds for arbeidet med JPTG og RNG. Vet ikke hva vi skulle gjort uten henne, hun er fantastisk, hun har vært mye på deffansiven, men har kommet tilbake til "offansiv mode" og har hentet inn angriperen i det siste. Og er en fighter til 100. Hun er en dyktig leder, hun er veldig hyggelig å snakke med og har et stort hjerte. Jeg opplever Cap som en spiller i en klasse for seg selv, prøver ikke å rose henne opp i skyene, men er mitt inntrykk av henne.
19. may65. WIC - May, veldig hyggelig samtale partner, ellers vet jeg at hun kan mer enn det ser ut som, men samtidig kan være litt "lat"
20. Sjefen. WIC - Vet ikke mye om sjefen, men er ikke imponert over det jeg har sett, joinet innadlings festen. Oh yeaaah
Prøvd mitt beste, og har ikke tatt stilling til hvilken stamme vedkommende er i. Håper flere oppdaterer listene sine samt flere lager nye.
-Stian